Összes letöltés a DEA-ból: 491
Ország | Letöltések |
---|---|
Magyarország (HU) | 238 |
Egyesült Államok (US) | 117 |
Németország (DE) | 22 |
Románia (RO) | 16 |
Kína (CN) | 9 |
Hollandia (NL) | 6 |
Ausztria (AT) | 4 |
Franciaország (FR) | 3 |
Egyesült Királyság (GB) | 3 |
Indonézia (ID) | 3 |
Litvánia (LT) | 3 |
Costa Rica (CR) | 2 |
Finnország (FI) | 2 |
Görögország (GR) | 2 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 2 |
Írország (IE) | 2 |
Mexikó (MX) | 2 |
Szerbia (RS) | 2 |
Szlovákia (SK) | 2 |
Vietnám (VN) | 2 |
Dél-Afrika (ZA) | 2 |
Chile (CL) | 1 |
Nigéria (NG) | 1 |
Oroszország (RU) | 1 |
Svédország (SE) | 1 |
n.a. | 43 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2023 | Szabó, F., Kopinska, M.: Gamification in foreign language teaching: A conceptual introduction. Hung. educ. res. j. Epub 1-11, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/353396 | Kiadói változat: 6 |
2023 | Szabó, F.: What English language teachers need to know: Vol. 3. Designing curriculum. Hung. educ. res. j. Epub 1-2, 2023. (Ismertetett mű: Christinson, M. ; Murray, D. E. -What English language teachers need to know: Vol. 3. Designing curriculum /London : Routledge, 2021) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/361674 | Kiadói változat: 7 |
2022 | Szabó, F., Csépes, I.: Constructivism in language pedagogy. Hung. educ. res. j. Epub 1-13, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/340381 | Kiadói változat: 19 |
2022 | Kovács, K., Kovács, K., Szabó, F., Dan, B., Szakál, Z., Moravecz, M., Szabó, D., Harmatiné Olajos, T., Csukonyi, C., Papp, D., Őrsi, B., Pusztai, G.: Sport Motivation from the Perspective of Health, Institutional Embeddedness and Academic Persistence among Higher Educational Students. Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (12), 1-23, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338967 Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis Q2 Pollution Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health | Kiadói változat: 5 |
2021 | Szabó, F., Kovács, K., Polonyi, T.: A múlt öröksége: hátrányos helyzet és idegennyelv-oktatás : egy interjúkutatás eredményei. IQ. 31 (7-8), 69-87, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/321908 | kiadói változat: 27 |
2021 | Abari, K., Szabó, F., Polonyi, T.: HANNA: Gamifikált digitális tananyag hátrányos helyzetű tanulók nyelvtanulásának segítésére. Educatio. 30 (2), 317-326, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/340944 | Kiadói változat: 7 |
2021 | Szabó, F.: Idegennyelv-oktatás és hátrányos helyzet: a nyelvérzék és nyelvtanulási sikeresség összefüggései egy Kelet-Magyarországi hátrányos helyzetű régió 11-12 éves korú tanulóinál. Partium Kiadó, Nagyvárad, 259 p., 2021. ISBN: 9786069673102 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/305623 | kiadói változat: 301 |
2021 | Szabó, F., Albert, Á., Csizér, K.: The Effects of Family Background on the Processes of Foreign Language Learning in Hungary. Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (2), 87-97, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/320708 | kiadói változat: 21 |
2019 | Szabó, F., Polonyi, T., Abari, K.: Foreign Language Learning and Low Socio-Economic Status. PedActa. 9 (2), 37-46, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/280774 | kiadói változat: 43 |
2018 | Sápiné Bényei, R., Szabó, F.: The Method of Theme-Centred Interaction (TCI) at Hungarian Schools: a Theoretical and Practical Overview. Hung. Educ. Res. J. 8 (4), 94-107, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/262855 | kiadói változat: 32 |
2016 | Czékmán, B., Szabó, F., Somfalvi, Z., Maior, E.: ICT-Supported Problem-Based Learning: Possibilities of Applying Problem-Based Learning from Primary School to Higher Education. PedActa. 6 (2), 41-50, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/273148 | kiadói változat: 23 |