Összes letöltés a DEA-ból: 126
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 28 |
Magyarország (HU) | 18 |
Indonézia (ID) | 9 |
Ausztrália (AU) | 3 |
Franciaország (FR) | 3 |
Nepál (NP) | 3 |
Románia (RO) | 3 |
Németország (DE) | 2 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 2 |
India (IN) | 2 |
Nigéria (NG) | 2 |
Fülöp-szigetek (PH) | 2 |
Dél-Afrika (ZA) | 2 |
Kína (CN) | 1 |
Egyiptom (EG) | 1 |
Malajzia (MY) | 1 |
Oroszország (RU) | 1 |
Törökország (TR) | 1 |
Vietnám (VN) | 1 |
n.a. | 41 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2024 | Bacskai, K., Alter, E., Dan, B., Vályogos, K., Pusztai, G.: Positive or Negative and General or Differentiated Effect? Correlation between Parental Involvement and Student Achievement. Educ. Sci. 14 (9), 1-12, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/379370 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications (2023) Q2 Computer Science (miscellaneous) (2023) Q2 Developmental and Educational Psychology (2023) Q2 Education (2023) Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2023) Q2 Public Administration (2023) | kiadói változat: 41 |
2023 | Dan, B., Kovács, K., Bacskai, K., Ceglédi, T., Pusztai, G.: Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania. Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344365 Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis Q2 Pollution Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health | Kiadói változat: 9 |
2023 | Bacskai, K., Dan, B., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K., Ridzig, G., Kiss, D., Pusztai, G.: Problémák és megoldások a sajátos nevelési igényű diákok tanárai és szülei közötti együttműködésben. Iskolakultúra. 33 (9), 3-29, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/361677 | Kiadói változat: 7 |
2023 | Dan, B.: The Importance of Student-Teacher Relationship in Romanian SEN Schools Among Hungarian Minorities. Cent. Eur. J. Educat. Res. 5 (2), 52-59, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/367665 | kiadói változat: 5 |
2022 | Kovács, K., Dan, B., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Is Resilience a Trait or a Result of Parental Involvement?: The Results of a Systematic Literature Review. Educ. Sci. 12 (6), 1-18, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/333989 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications Q2 Computer Science (miscellaneous) Q2 Developmental and Educational Psychology Q2 Education Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q2 Public Administration | kiadói változat: 29 |
2022 | Kovács, K., Kovács, K., Szabó, F., Dan, B., Szakál, Z., Moravecz, M., Szabó, D., Olajos, T., Csukonyi, C., Papp, D., Őrsi, B., Pusztai, G.: Sport Motivation from the Perspective of Health, Institutional Embeddedness and Academic Persistence among Higher Educational Students. Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (12), 1-23, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338967 Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis Q2 Pollution Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health | Kiadói változat: 10 |
2021 | Dan, B.: Digital technologies and change in education: The arena framework. Hung. educ. res. j. 11 (3), 341-343, 2021. (Ismertetett mű: Davis, N. -Digital technologies and change in education: The arena framework. /New York : Routledge, 2018) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/367674 | Kiadói változat: 7 |
2021 | Dan, B.: Oktatáspolitikai alternatívák és globális trendek az oktatásban. Educatio. 29 (3), 513-516, 2021. (Ismertetett mű: Antonio Teodoro. -Contesting the Global Development of Sustainable and Inclusive Education: Education Reform and the Challenges of Neoliberal Globalization. /New York : Routledge, 2020) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/367671 | kiadói változat: 12 |
2021 | Dan, B.: Progress and dropout risk in higher education. PedActa. 11 (2), 77-78, 2021. (Ismertetett mű: Pusztai G. & Szigeti F. -Progress and dropout risk in higher education /Debrecen : Debrecen, "Library of Educational Researchers", CHERD, University of Debrecen, 2021) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/367673 | Kiadói változat: 6 |