Jelenlegi hely

Statisztika

Gyermeknevelési Tanszék

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 34

Összes letöltés a DEA-ból: 20336

OrszágLetöltések
Magyarország (HU)13422
Egyesült Államok (US)2758
Románia (RO)1009
Ukrajna (UA)624
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)535
Szlovákia (SK)501
Kína (CN)471
Szerbia (RS)175
Németország (DE)113
Ausztria (AT)53
Egyesült Királyság (GB)40
Indonézia (ID)33
Írország (IE)32
Hollandia (NL)27
Albánia (AL)25
Svédország (SE)24
Oroszország (RU)22
Svájc (CH)14
Franciaország (FR)12
Olaszország (IT)12
Törökország (TR)12
Csehország (CZ)11
Spanyolország (ES)10
Kanada (CA)9
Ausztrália (AU)8
Lengyelország (PL)8
Litvánia (LT)7
Norvégia (NO)6
Fülöp-szigetek (PH)6
Görögország (GR)5
India (IN)5
Horvátország (HR)4
Szingapur (SG)4
Belgium (BE)3
Finnország (FI)3
Portugália (PT)3
Szlovénia (SI)3
Dél-Afrika (ZA)3
Dánia (DK)2
Egyiptom (EG)2
Irak (IQ)2
Kuvait (KW)2
Malajzia (MY)2
Szíria (SY)2
Thaiföld (TH)2
Afganisztán (AF)1
Bulgária (BG)1
Brazília (BR)1
Elefántcsontpart (CI)1
Chile (CL)1
Costa Rica (CR)1
Ciprus (CY)1
Észtország (EE)1
Etiópia (ET)1
Izrael (IL)1
Japán (JP)1
Laosz (LA)1
Mauritius (MU)1
Mexikó (MX)1
Vietnám (VN)1
n.a.295
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2023Szerepi, S.: A magyar nyelvű roma/cigány kulturális nevelést folytató óvoda helye a nemzetiségi nevelés rendszerében: műhelybemutató.
Különleges bánásmód. 9 (2), 159-162, 2023.
kiadói változat: 9
2023Vargáné Nagy, A., Mező, K.: Különleges Bánásmód 2023/3..
Debreceni Egyetem, Debrecen, 168 p., 2023.
kiadói változat: 15
2023Farough, F., Vargáné Nagy, A.: Reggio Emilia Approach and Pre-School Education in Dubai.
Különleges bánásmód. 9 (3), 81-94, 2023.
kiadói változat: 5
2023Hesti, M., Vargáné Nagy, A.: The Implementation of Waldorf Education in Indonesia at a Glance.
Különleges bánásmód. 9 (3), 111-132, 2023.
kiadói változat: 6
2023Rusli, N., Vargáné Nagy, A.: The Reggio Emilia Approach to Special Needs Children.
Különleges bánásmód. 9 (3), 149-168, 2023.
kiadói változat: 10
2022Canning, N., Teszenyi, E., Pálfi, S.: Are you listening to me? Understanding children's rights through Hungarian pedagogic practice.
J. Child. Edu. Soc. 3 (3), 218-232, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Developmental and Educational Psychology
Q3 Education
Kiadói változat: 21
2022Rábai, D.: A Survey of the Vision of Future the Members of the Football Academies have at the Academies in the Capital City and in the Provinces.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 4 (1), 97-107, 2022.
kiadói változat: 6
2022Teszenyi, E., Vargáné Nagy, A., Pálfi, S.: Re-imagining socialist childhoods: Changing narratives of spatial and temporal (dis)orientations.
J. Child. Edu. Soc. 3 (3), 212-217, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Developmental and Educational Psychology
Q3 Education
Kiadói változat: 10
2022Balázs-Földi, E.: Social protection of children with disabilities before the change of regime and at present.
J. Child. Edu. Soc. 3 (3), 233-248, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Developmental and Educational Psychology
Q3 Education
Kiadói változat: 12
2021Vargáné Nagy, A.: A SARS COVID-19 vírus okozta helyzet a hazai kora gyermekkori intézményekben.
Különleges bánásmód. 7 (4), 101-107, 2021.
Kiadói változat: 9
2021Vargáné Nagy, A., Molnár, B.: Opportunities and good practices for strengthening the intergenerational link in Central Europe - A comparative analysis.
Különleges bánásmód. 7 (1), 109-126, 2021.
Kiadói változat: 9
2021Visnjic-Jevtic, A., Vargáné Nagy, A., Ozturk, G., Sahin-Sak, I., Paz-Albo, J., Toran, M., Sánchez-Pérez, N.: Policies and practices of early childhood education and care during the COVID-19 pandemic: Perspectives from five countries.
J Child Edu Soc. 2 (2), 200-216, 2021.
Kiadói változat: 8
2020Fenyő, I., Rábai, D.: A General Overview of the Educational Programmes of the Hungarian Football Academies.
Centr. Eur. J. Educ. Res. 2 (2), 101-110, 2020.
Kiadói változat: 7
2020Szerepi, S.: Az intézményes kisgyermeknevelés és a hátrányos helyzet kapcsolatának pedagógiai vonatkozásai.
Gyermeknevelés. 8 (1), 39-46, 2020.
kiadói változat: 121
2019Nemes, M., Muhariné Preszter, K.: A korai francia nyelvtanulás lehetőségei napjainkban Magyarországon.
OxIPO. 1 (3), 41-71, 2019.
Kiadói változat: 6
2019Rábai, D.: Labdarúgó akadémisták rekrutációjának és elégedettségének vizsgálata a fővárosi és a vidéki akadémiák tükrében.
Iskolakultúra. 29 (10), 85-97, 2019.
kiadói változat: 30
2019Teszenyi, E., Pálfi, S.: Vegyes vagy azonos életkorú óvodai csoport?: pedagógiai kérdések és a szülői döntés dilemmái.
Gyermeknevelés. 7 (2-3), 136-155, 2019.
Kiadói változat: 5
2018Rábai, D.: A magyar sportpolitika legfőbb jellemzői, intézkedései 1945-től kezdődően a rendszerváltásig és napjainkig, különös tekintettel a labdarúgás sportágára.
Különleges Bánásmód. 4 (1), 19-33, 2018.
Kiadói változat: 15
2018Hegedűs, R.: Hátrányos helyzetű óvodák nehézségei.
Különleges bánásmód. 4 (5), 36, 2018.
Kiadói változat: 24
2018Rábai, D.: Lila-fehér mezben - egy fővárosi és egy vidéki labdarúgó akadémia neveléstudományi megközelítésű vizsgálata, összehasonlítása.
Iskolakultúra. 28 (3-4), 53-63, 2018.
kiadói változat: 15
2018Kovács, E., Bihari, Z.: Nyitottak-e a leendő pedagógusok az inkluzív nevelésre?: a Debreceni Egyetem pedagógus hallgatóinak vizsgálata.
Különleges bánásmód. 4 (5), 36-37, 2018.
Kiadói változat: 12
2018Kovács, E.: Pedagógushallgatók romákkal kapcsolatos elképzeléseinek vizsgálata.
Iskolakultúra. 28 (3-4), 3-11, 2018.
kiadói változat: 23
2017Kovács, E.: Commitment and Preparedness of the Preservice Teachers in Hungary and in Slovakia.
Hung. Educ. Res. J. 7 (4), 85-102, 2017.
Kiadói változat: 46
2016Rábai, D.: A sportolás jótékony hatásai a magyar-román határ menti régió hallgatói körében.
Iskolakultúra. 1 136-138, 2016.
kiadói változat: 12
2016Kovács, E.: Book review: Shifra Schonmann (ed.), 2011. Key Concepts in Theatre/Drama Education.
Hung. Educ. Res. J. 6 (2), 118-122, 2016.
(Ismertetett mű: Shifra Schonmann. -Key Concepts in Theatre/Drama Education /Rotterdam : Sense Publishers, 2011)
Kiadói változat: 23
2016Kovács, E.: Tükröt tart; segít máshogy hazamenni: A playback módszer lehetséges alkalmazása az előítéletesség csökkentésére.
Iskolakultúra. 26 (2), 19-30, 2016.
Kiadói változat: 93
2015Georgeson, J., Campbell-Barr, V., Kovácsné Bakosi, É., Nemes, M., Pálfi, S., Sorzio, P.: Can We Have A Global Approach to Child-Centred Early Childhood Practice?.
Early Child Development and Care. 11-12 1862-1879, 2015.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Developmental and Educational Psychology
Q1 Pediatrics
Q3 Social Psychology
pre-print: 161
2015Molnár, B., Pálfi, S., Szerepi, S., Vargáné Nagy, A.: Kisgyemekkori nevelés Magyarországon.
Educatio. 3 121-128, 2015.
Kiadói változat: 135
2015Campbell-Barr, V., Georgeson, J., Vargáné Nagy, A.: The role of Higher Education in forming loving early childhood educators in Hungary and England.
HERJ. 4 1-13, 2015.
kiadói változat: 47
2013Molnár, B.: A Videosmart oktatóvideó portál webstatisztikai mutatóinak felhasználása a tantervfejlesztésben.
Iskolakultúra. 10 73-85, 2013.
Kiadói változat: 24
2011Vargáné Nagy, A., Vincze, T.: Adalékok a két világháború közötti hazai tanárképhez.
Educatio. 2 258-264, 2011.
Kiadói változat: 4
2010Tomory, I.: Etiópia "többségi kisebbsége", az oromók és egy demokratikus oktatási és társadalmi rendszer: a gadaa.
Belvedere Meridionale. 22 (1-2), 22-35, 2010.
kiadói változat: 8
2009Vargáné Nagy, A.: Az emlékeink olyasvalamik, amelyekért hálásnak kell lennünk.
Educatio. 4 529-535, 2009.
Kiadói változat: 30
2004Kovács, G., Kovácsné Bakosi, É.: Óvodapedagógia: 1. kötet.
Szerző, Debrecen, 226 p., 2004. ISBN: 9634309240
Kiadói változat: 19375