Összes letöltés a DEA-ból: 20336
Ország | Letöltések |
---|---|
Magyarország (HU) | 13422 |
Egyesült Államok (US) | 2758 |
Románia (RO) | 1009 |
Ukrajna (UA) | 624 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 535 |
Szlovákia (SK) | 501 |
Kína (CN) | 471 |
Szerbia (RS) | 175 |
Németország (DE) | 113 |
Ausztria (AT) | 53 |
Egyesült Királyság (GB) | 40 |
Indonézia (ID) | 33 |
Írország (IE) | 32 |
Hollandia (NL) | 27 |
Albánia (AL) | 25 |
Svédország (SE) | 24 |
Oroszország (RU) | 22 |
Svájc (CH) | 14 |
Franciaország (FR) | 12 |
Olaszország (IT) | 12 |
Törökország (TR) | 12 |
Csehország (CZ) | 11 |
Spanyolország (ES) | 10 |
Kanada (CA) | 9 |
Ausztrália (AU) | 8 |
Lengyelország (PL) | 8 |
Litvánia (LT) | 7 |
Norvégia (NO) | 6 |
Fülöp-szigetek (PH) | 6 |
Görögország (GR) | 5 |
India (IN) | 5 |
Horvátország (HR) | 4 |
Szingapur (SG) | 4 |
Belgium (BE) | 3 |
Finnország (FI) | 3 |
Portugália (PT) | 3 |
Szlovénia (SI) | 3 |
Dél-Afrika (ZA) | 3 |
Dánia (DK) | 2 |
Egyiptom (EG) | 2 |
Irak (IQ) | 2 |
Kuvait (KW) | 2 |
Malajzia (MY) | 2 |
Szíria (SY) | 2 |
Thaiföld (TH) | 2 |
Afganisztán (AF) | 1 |
Bulgária (BG) | 1 |
Brazília (BR) | 1 |
Elefántcsontpart (CI) | 1 |
Chile (CL) | 1 |
Costa Rica (CR) | 1 |
Ciprus (CY) | 1 |
Észtország (EE) | 1 |
Etiópia (ET) | 1 |
Izrael (IL) | 1 |
Japán (JP) | 1 |
Laosz (LA) | 1 |
Mauritius (MU) | 1 |
Mexikó (MX) | 1 |
Vietnám (VN) | 1 |
n.a. | 295 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2023 | Szerepi, S.: A magyar nyelvű roma/cigány kulturális nevelést folytató óvoda helye a nemzetiségi nevelés rendszerében: műhelybemutató. Különleges bánásmód. 9 (2), 159-162, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357375 | kiadói változat: 9 |
2023 | Vargáné Nagy, A., Mező, K.: Különleges Bánásmód 2023/3.. Debreceni Egyetem, Debrecen, 168 p., 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359396 | kiadói változat: 15 |
2023 | Farough, F., Vargáné Nagy, A.: Reggio Emilia Approach and Pre-School Education in Dubai. Különleges bánásmód. 9 (3), 81-94, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359400 | kiadói változat: 5 |
2023 | Hesti, M., Vargáné Nagy, A.: The Implementation of Waldorf Education in Indonesia at a Glance. Különleges bánásmód. 9 (3), 111-132, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359401 | kiadói változat: 6 |
2023 | Rusli, N., Vargáné Nagy, A.: The Reggio Emilia Approach to Special Needs Children. Különleges bánásmód. 9 (3), 149-168, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359402 | kiadói változat: 10 |
2022 | Canning, N., Teszenyi, E., Pálfi, S.: Are you listening to me? Understanding children's rights through Hungarian pedagogic practice. J. Child. Edu. Soc. 3 (3), 218-232, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/341432 Folyóirat-mutatók:
Q4 Developmental and Educational Psychology Q3 Education | Kiadói változat: 21 |
2022 | Rábai, D.: A Survey of the Vision of Future the Members of the Football Academies have at the Academies in the Capital City and in the Provinces. Cent. Eur. J. Educat. Res. 4 (1), 97-107, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343560 | kiadói változat: 6 |
2022 | Teszenyi, E., Vargáné Nagy, A., Pálfi, S.: Re-imagining socialist childhoods: Changing narratives of spatial and temporal (dis)orientations. J. Child. Edu. Soc. 3 (3), 212-217, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/341430 Folyóirat-mutatók:
Q4 Developmental and Educational Psychology Q3 Education | Kiadói változat: 10 |
2022 | Balázs-Földi, E.: Social protection of children with disabilities before the change of regime and at present. J. Child. Edu. Soc. 3 (3), 233-248, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/341435 Folyóirat-mutatók:
Q4 Developmental and Educational Psychology Q3 Education | Kiadói változat: 12 |
2021 | Vargáné Nagy, A.: A SARS COVID-19 vírus okozta helyzet a hazai kora gyermekkori intézményekben. Különleges bánásmód. 7 (4), 101-107, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344924 | Kiadói változat: 9 |
2021 | Vargáné Nagy, A., Molnár, B.: Opportunities and good practices for strengthening the intergenerational link in Central Europe - A comparative analysis. Különleges bánásmód. 7 (1), 109-126, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344838 | Kiadói változat: 9 |
2021 | Visnjic-Jevtic, A., Vargáné Nagy, A., Ozturk, G., Sahin-Sak, I., Paz-Albo, J., Toran, M., Sánchez-Pérez, N.: Policies and practices of early childhood education and care during the COVID-19 pandemic: Perspectives from five countries. J Child Edu Soc. 2 (2), 200-216, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344094 | Kiadói változat: 8 |
2020 | Fenyő, I., Rábai, D.: A General Overview of the Educational Programmes of the Hungarian Football Academies. Centr. Eur. J. Educ. Res. 2 (2), 101-110, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/299785 | Kiadói változat: 7 |
2020 | Szerepi, S.: Az intézményes kisgyermeknevelés és a hátrányos helyzet kapcsolatának pedagógiai vonatkozásai. Gyermeknevelés. 8 (1), 39-46, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/291561 | kiadói változat: 121 |
2019 | Nemes, M., Muhariné Preszter, K.: A korai francia nyelvtanulás lehetőségei napjainkban Magyarországon. OxIPO. 1 (3), 41-71, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/358376 | Kiadói változat: 6 |
2019 | Rábai, D.: Labdarúgó akadémisták rekrutációjának és elégedettségének vizsgálata a fővárosi és a vidéki akadémiák tükrében. Iskolakultúra. 29 (10), 85-97, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/299778 | kiadói változat: 30 |
2019 | Teszenyi, E., Pálfi, S.: Vegyes vagy azonos életkorú óvodai csoport?: pedagógiai kérdések és a szülői döntés dilemmái. Gyermeknevelés. 7 (2-3), 136-155, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/310333 | Kiadói változat: 5 |
2018 | Rábai, D.: A magyar sportpolitika legfőbb jellemzői, intézkedései 1945-től kezdődően a rendszerváltásig és napjainkig, különös tekintettel a labdarúgás sportágára. Különleges Bánásmód. 4 (1), 19-33, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268527 | Kiadói változat: 15 |
2018 | Hegedűs, R.: Hátrányos helyzetű óvodák nehézségei. Különleges bánásmód. 4 (5), 36, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268521 | Kiadói változat: 24 |
2018 | Rábai, D.: Lila-fehér mezben - egy fővárosi és egy vidéki labdarúgó akadémia neveléstudományi megközelítésű vizsgálata, összehasonlítása. Iskolakultúra. 28 (3-4), 53-63, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268511 | kiadói változat: 15 |
2018 | Kovács, E., Bihari, Z.: Nyitottak-e a leendő pedagógusok az inkluzív nevelésre?: a Debreceni Egyetem pedagógus hallgatóinak vizsgálata. Különleges bánásmód. 4 (5), 36-37, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268522 | Kiadói változat: 12 |
2018 | Kovács, E.: Pedagógushallgatók romákkal kapcsolatos elképzeléseinek vizsgálata. Iskolakultúra. 28 (3-4), 3-11, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268456 | kiadói változat: 23 |
2017 | Kovács, E.: Commitment and Preparedness of the Preservice Teachers in Hungary and in Slovakia. Hung. Educ. Res. J. 7 (4), 85-102, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/247911 | Kiadói változat: 46 |
2016 | Rábai, D.: A sportolás jótékony hatásai a magyar-román határ menti régió hallgatói körében. Iskolakultúra. 1 136-138, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/273045 | kiadói változat: 12 |
2016 | Kovács, E.: Book review: Shifra Schonmann (ed.), 2011. Key Concepts in Theatre/Drama Education. Hung. Educ. Res. J. 6 (2), 118-122, 2016. (Ismertetett mű: Shifra Schonmann. -Key Concepts in Theatre/Drama Education /Rotterdam : Sense Publishers, 2011) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/231218 | Kiadói változat: 23 |
2016 | Kovács, E.: Tükröt tart; segít máshogy hazamenni: A playback módszer lehetséges alkalmazása az előítéletesség csökkentésére. Iskolakultúra. 26 (2), 19-30, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/229956 | Kiadói változat: 93 |
2015 | Georgeson, J., Campbell-Barr, V., Kovácsné Bakosi, É., Nemes, M., Pálfi, S., Sorzio, P.: Can We Have A Global Approach to Child-Centred Early Childhood Practice?. Early Child Development and Care. 11-12 1862-1879, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/229255 Folyóirat-mutatók:
Q3 Developmental and Educational Psychology Q1 Pediatrics Q3 Social Psychology | pre-print: 161 |
2015 | Molnár, B., Pálfi, S., Szerepi, S., Vargáné Nagy, A.: Kisgyemekkori nevelés Magyarországon. Educatio. 3 121-128, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/228727 | Kiadói változat: 135 |
2015 | Campbell-Barr, V., Georgeson, J., Vargáné Nagy, A.: The role of Higher Education in forming loving early childhood educators in Hungary and England. HERJ. 4 1-13, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/226182 | kiadói változat: 47 |
2013 | Molnár, B.: A Videosmart oktatóvideó portál webstatisztikai mutatóinak felhasználása a tantervfejlesztésben. Iskolakultúra. 10 73-85, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/181109 | Kiadói változat: 24 |
2011 | Vargáné Nagy, A., Vincze, T.: Adalékok a két világháború közötti hazai tanárképhez. Educatio. 2 258-264, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/120493 | Kiadói változat: 4 |
2010 | Tomory, I.: Etiópia "többségi kisebbsége", az oromók és egy demokratikus oktatási és társadalmi rendszer: a gadaa. Belvedere Meridionale. 22 (1-2), 22-35, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/303851 | kiadói változat: 8 |
2009 | Vargáné Nagy, A.: Az emlékeink olyasvalamik, amelyekért hálásnak kell lennünk. Educatio. 4 529-535, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/95662 | Kiadói változat: 30 |
2004 | Kovács, G., Kovácsné Bakosi, É.: Óvodapedagógia: 1. kötet. Szerző, Debrecen, 226 p., 2004. ISBN: 9634309240 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268618 | Kiadói változat: 19375 |