Összes letöltés a DEA-ból: 37871
Ország | Letöltések |
---|---|
Magyarország (HU) | 21543 |
Egyesült Államok (US) | 6541 |
Románia (RO) | 1830 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 950 |
Kína (CN) | 909 |
Ukrajna (UA) | 866 |
Szlovákia (SK) | 659 |
Németország (DE) | 529 |
Franciaország (FR) | 343 |
Indonézia (ID) | 302 |
Oroszország (RU) | 291 |
Szerbia (RS) | 259 |
Egyesült Királyság (GB) | 186 |
Írország (IE) | 136 |
Hollandia (NL) | 126 |
Ausztria (AT) | 114 |
Csehország (CZ) | 78 |
Fülöp-szigetek (PH) | 69 |
Kanada (CA) | 58 |
Lengyelország (PL) | 53 |
Svédország (SE) | 51 |
Brazília (BR) | 50 |
Olaszország (IT) | 43 |
Törökország (TR) | 41 |
India (IN) | 40 |
Spanyolország (ES) | 39 |
Albánia (AL) | 33 |
Vietnám (VN) | 29 |
Finnország (FI) | 27 |
Svájc (CH) | 25 |
Görögország (GR) | 25 |
Japán (JP) | 23 |
Thaiföld (TH) | 21 |
Ausztrália (AU) | 20 |
Bulgária (BG) | 20 |
Seychelle-szigetek (SC) | 18 |
Litvánia (LT) | 17 |
Dél-Afrika (ZA) | 15 |
Belgium (BE) | 14 |
Horvátország (HR) | 14 |
Irak (IQ) | 13 |
Portugália (PT) | 12 |
Szingapur (SG) | 12 |
Malajzia (MY) | 10 |
Dánia (DK) | 9 |
Norvégia (NO) | 9 |
Kolumbia (CO) | 8 |
Egyesült Arab Emírségek (AE) | 7 |
Szlovénia (SI) | 7 |
Banglades (BD) | 6 |
Málta (MT) | 6 |
Mexikó (MX) | 6 |
Észtország (EE) | 5 |
Grúzia (GE) | 5 |
Izrael (IL) | 5 |
Kambodzsa (KH) | 4 |
Luxemburg (LU) | 4 |
Lettország (LV) | 4 |
Chile (CL) | 3 |
Etiópia (ET) | 3 |
Honduras (HN) | 3 |
Kazahsztán (KZ) | 3 |
Namíbia (NA) | 3 |
Nigéria (NG) | 3 |
Nepál (NP) | 3 |
Szíria (SY) | 3 |
Azerbajdzsán (AZ) | 2 |
Elefántcsontpart (CI) | 2 |
Egyiptom (EG) | 2 |
Kuvait (KW) | 2 |
Srí Lanka (LK) | 2 |
Mongólia (MN) | 2 |
Új-Zéland (NZ) | 2 |
Salamon-szigetek (SB) | 2 |
Uganda (UG) | 2 |
Afganisztán (AF) | 1 |
Argentína (AR) | 1 |
Bosznia-Hercegovina (BA) | 1 |
Bahrein (BH) | 1 |
Bahamák (BS) | 1 |
Costa Rica (CR) | 1 |
Ciprus (CY) | 1 |
Algéria (DZ) | 1 |
Kenya (KE) | 1 |
Kírgizisztán (KG) | 1 |
Laosz (LA) | 1 |
Libanon (LB) | 1 |
Mianmar (MM) | 1 |
Mauritius (MU) | 1 |
Pakisztán (PK) | 1 |
Réunion (RE) | 1 |
Szaud-Arábia (SA) | 1 |
Sierra Leone (SL) | 1 |
Szenegál (SN) | 1 |
Suriname (SR) | 1 |
Togo (TG) | 1 |
n.a. | 1269 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2024 | Bocsi, V., Varga, A., Fehérvári, A.: A korai iskolaelhagyás vizsgálata interszekcionális megközelítésben. Különleges bánásmód. 10 (1), 19-33, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/369337 | Kiadói változat: 17 |
2024 | Szecskó, J.: Az iskolai szociális segítő tevékenység tapasztalatai a kutatások tükrében. Különleges bánásmód. 10 (2), 19-30, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/375227 | kiadói változat: 4 |
2024 | Tompa, A., Galán, A.: Elterelésben résztvevők szerhasználati szokásai és motivációja kvalitatív vizsgálatok tükrében. Acta med. sociol. 15 (39), 115-138, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/382734 | kiadói változat: 6 |
2024 | Hajian, F., Vargáné Nagy, A.: Pro-drop in farsi: A case study of bilingual speakers. Különleges bánásmód. 10 (3), 127-136, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/381653 | kiadói változat: 7 |
2024 | Werunga, D., Biczó, G.: Redefining the societal role of women in the Bukusu community of Bungoma county in Western Kenya (1945-2023). Különleges bánásmód. 10 (Spec.), 145-157, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/369179 | kiadói változat: 29 |
2024 | Müller, A., Bácsné Bába, É., Ráthonyi, G., Tütünkov-Hrisztov, J., Kulcsár, N., Gortka-Rákó, E., Kovács, S., Lengyel, A.: Segmentation of Young Adult Tourists Visiting Croatian Cities: a Hungarian Case Study. Geoj. Tourism Geosites. 55 (3), 1076-1089, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/379197 Folyóirat-mutatók:
Q1 Cultural Studies (2023) Q3 Earth and Planetary Sciences (miscellaneous) (2023) Q3 Geography, Planning and Development (2023) | Kiadói változat: 12 |
2024 | Nemes, M.: Teaching a second language to learners with mild intellectual disabilities: a Hungarian case study. Front. Educ. 9 1-11, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/383202 Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2023) | kiadói változat: 3 |
2024 | Müller, A., Bácsné Bába, É., Zidek, P., Lengyel, A., Herpainé Lakó, J., Laoues-Czimbalmos, N., Molnár, A., Boda, E.: The Experiences of Motor Skill Development in Children with Autism Spectrum Disorder (ASD) Reflected through Parental Responses. Children-Basel. 11 (10), 1-21, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/381158 Folyóirat-mutatók:
Q2 Pediatrics, Perinatology and Child Health (2023) | kiadói változat: 8 |
2023 | Nemes, M.: A case study of teaching English in kindergartens since 1989: a North-East Hungarian city. Különleges bánásmód. 9 (4), 127-137, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/364465 | kiadói változat: 8 |
2023 | Müller, A., Simon, I., Lenténé Puskás, A., Bíró, M., Zidek, P., Laoues-Czimbalmos, N.: A gerincdeformitás megelőzésének módszertani aspektusai a gyógytestnevelés területén. Stadium. 6 (2), 1-12, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/368053 | Kiadói változat: 36 |
2023 | Szerepi, S.: A magyar nyelvű roma/cigány kulturális nevelést folytató óvoda helye a nemzetiségi nevelés rendszerében: műhelybemutató. Különleges bánásmód. 9 (2), 159-162, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357375 | kiadói változat: 9 |
2023 | Nemes, M., Tahirák, E.: A nyelvi és a pragmatikai tudatosság vizsgálata alsó tagozatos tanulásban akadályozott tanulók körében. OxIPO. 4 49-68, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/365501 | kiadói változat: 15 |
2023 | Mező, F., Mező, K.: A személyre jellemző flexibilitás pontozásának háromfokú skálát alkalmazó módszere. OxIPO. 5 (1), 9-24, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/350555 | kiadói változat: 3 |
2023 | Tóth, N.: A tiszaberceli roma közösség szociokulturális helyzete és iskoláztatással kapcsolatos viselkedésmintázatai. Különleges bánásmód. 9 (2), 133-149, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357373 | kiadói változat: 7 |
2023 | Mező, K.: A történelem tanításának módszerei tanulásban akadályozott tanulókat (is) nevelő iskolákban. Lélektan és hadviselés. 5 (2), 43-59, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/365332 | kiadói változat: 23 |
2023 | Gere, H., Pető, I.: Az orvosok és a fogyatékos betegek találkozása. Különleges bánásmód. 9 (2), 99-111, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357370 | kiadói változat: 37 |
2023 | Bocsi, V., Varga, A., Fehérvári, A.: Chances of Early School Leaving - With Special Regard to the Impact of Roma Identity. Educ. Sci. 13 (5), 1-14, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/353058 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications Q2 Computer Science (miscellaneous) Q2 Developmental and Educational Psychology Q2 Education Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q2 Public Administration | kiadói változat: 4 |
2023 | Bocsi, V.: Első generációs fiatalok diplomaszerzésének esélye egy nagymintás vizsgálat alapján. Különleges bánásmód. 9 (2), 17-30, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357111 | kiadói változat: 5 |
2023 | Kertész, K., Mező, K.: Gyógypedagógusok és tanulásban akadályozott tanulók véleményének elemzése az élménypedagógiai alapú magyar nyelv és irodalom tanítással kapcsolatban. OxIPO. 5 (3), 37-55, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359903 | kiadói változat: 7 |
2023 | Aye, S., Bocsi, V.: Internationalisation of higher education in Hungary. Különleges bánásmód. 9 (1), 19-35, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/348719 | kiadói változat: 17 |
2023 | Mező, K., Mező, F.: Kocka kör T.É.M.A. projektje keretében készült "innovációk a fenntartható fejlődésért" társasjáték, mint a tehetséggondozás egyik eszköze. Különleges bánásmód. 9 (2), 143-149, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357190 | kiadói változat: 10 |
2023 | Vargáné Nagy, A., Mező, K.: Különleges Bánásmód 2023/3.. Debreceni Egyetem, Debrecen, 168 p., 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359396 | kiadói változat: 15 |
2023 | Kissiya, E., Biczó, G.: Luang Island: Coastal Ecology System in Outermost Small Islands (ESCAOSd), Maluku-Indonesia. Különleges bánásmód. 9 (1), 37-55, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357367 | kiadói változat: 20 |
2023 | Demeter, Z., Mező, K.: Mesterséges intelligencia pedagógiai használatára vonatkozó hajlandóság vizsgálata gyógypedagógus hallgatók körében. Különleges bánásmód. 9 (2), 31-45, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357189 | kiadói változat: 16 |
2023 | Tamásiné Dsupin, B.: Personality development in early childhood through music education. Különleges bánásmód. 9 (1), 189-196, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/353405 | kiadói változat: 87 |
2023 | Farough, F., Vargáné Nagy, A.: Reggio Emilia Approach and Pre-School Education in Dubai. Különleges bánásmód. 9 (3), 81-94, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359400 | kiadói változat: 5 |
2023 | Szerepi, S.: Szociális kompetenciák felmérése hátrányos helyzetű óvodások körében Borsod-Abaúj-Zemplén, Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében. Különleges bánásmód. 9 (4), 51-63, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/364887 | Kiadói változat: 8 |
2023 | Demeter, Z., Mező, K.: Tanító szakos hallgatók és a mesterséges intelligencia. Mesterséges intelligencia. 5 (1), 73-87, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357574 | kiadói változat: 5 |
2023 | Kinczel, A., Fülöp-Pipó, M., Pálinkás, R., Zidek, P., Laoues-Czimbalmos, N., Lengyel, A., Müller, A.: The Experiences of Physiotherapy in Preschools in the Light of a Kindergarten Research in Hajdúböszörmény. Különleges bánásmód. 9 (3), 27-34, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359397 | kiadói változat: 19 |
2023 | Hesti, M., Vargáné Nagy, A.: The Implementation of Waldorf Education in Indonesia at a Glance. Különleges bánásmód. 9 (3), 111-132, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359401 | kiadói változat: 6 |
2023 | Rusli, N., Vargáné Nagy, A.: The Reggio Emilia Approach to Special Needs Children. Különleges bánásmód. 9 (3), 149-168, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359402 | kiadói változat: 10 |
2022 | Szerdahelyi, Z., Laoues-Czimbalmos, N.: A fizikai aktivitást befolyásoló tényezők elemzése Hajdúböszörmény 65 év feletti lakosságának körében. Különleges bánásmód. 8 (3), 67-76, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/345374 | Kiadói változat: 9 |
2022 | Nemes, M.: A komplex tanulási zavarokkal rendelkező tanulók idegen nyelvi oktatásának kérdései. Különleges bánásmód. 8 (3), 31-52, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/342995 | kiadói változat: 38 |
2022 | Canning, N., Teszenyi, E., Pálfi, S.: Are you listening to me? Understanding children's rights through Hungarian pedagogic practice. J. Child. Edu. Soc. 3 (3), 218-232, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/341432 Folyóirat-mutatók:
Q4 Developmental and Educational Psychology Q3 Education | Kiadói változat: 21 |
2022 | Rábai, D.: A Survey of the Vision of Future the Members of the Football Academies have at the Academies in the Capital City and in the Provinces. Cent. Eur. J. Educat. Res. 4 (1), 97-107, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343560 | kiadói változat: 6 |
2022 | Kiss, A., Laoues-Czimbalmos, N.: Az egészség szerepe hátrányos helyzetű romák körében. Oxipo 4 (4), 35-46, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/345220 | Kiadói változat: 15 |
2022 | Tóth, N.: Charactersitics of roma university students based on samples from roma colleges for advanced studies. Különleges bánásmód. 8 (4), 43-59, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344126 | Kiadói változat: 9 |
2022 | Gortka-Rákó, E.: Deinstitutionalisation in Hungarian child protection: Policy and practice changes in historical contexts. J. Child. Edu. Soc. 3 (3), 275-292, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/341436 Folyóirat-mutatók:
Q4 Developmental and Educational Psychology Q3 Education | Kiadói változat: 13 |
2022 | Bocsi, V., Fényes, H., Pusztai, G.: First-generation Students at Universities from the Aspect of Achievement, Motivation and Integration. Rev Sociol. 52 (1), 61-85, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/333484 Folyóirat-mutatók:
Q3 Sociology and Political Science | kiadói változat: 20 |
2022 | Szerdahelyi, Z., Bácsné Bába, É.: Fizikai aktivitás összetevőinek vizsgálata Hajdúböszörmény felnőttkorú lakossága körében = Examination of the components of physical activity in the adult population of Hajdúböszörmény. Gradus. 9 (1), 1-13, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/345162 | Kiadói változat: 7 |
2022 | Pető, I., Gere, H.: Fogyatékosság az orvostudományban. Különleges bánásmód. 8 (4), 7-18, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343454 | kiadói változat: 10 |
2022 | Balázs-Földi, E.: Hátrányok és támogatások: a szociális ellátórendszer helye és szerepe a fogyatékossággal élők és családjaik életében. Különleges bánásmód. 8 (4), 63-76, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343223 | kiadói változat: 23 |
2022 | Gulyás, K., Mező, K.: Iskolai könyvtár a 21. században. Különleges bánásmód. 8 (3), 109-119, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343362 | kiadói változat: 25 |
2022 | Nemes, M.: Komplex tanulási zavarokkal rendelkező tanulók idegennyelv-oktatása során használható egyszerű játékok. Különleges bánásmód. 8 (3), 121-134, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343586 | kiadói változat: 12 |
2022 | Biczó, G.: Kutatásetika a kortárs antropológiában. Különleges bánásmód. 8 (3), 77-88, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343532 | kiadói változat: 19 |
2022 | Tóth, N.: Lovári nyelv "intézményesülése" a társadalmi innováció apsektusából. Különleges bánásmód. 8 (4), 85-93, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344124 | Kiadói változat: 10 |
2022 | Gortka-Rákó, E., Szabó, G.: Nursery Services Beyond Primary Care, Supporting Family Education in Hungary. Különleges bánásmód. 8 (1), 91-100, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343281 | kiadói változat: 7 |
2022 | Bocsi, V.: Oktatók a posztakadémiai világban - egy kvalitatív kutatás tanulságai. Különleges bánásmód. 8 (3), 7-18, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/339625 | kiadói változat: 5 |
2022 | Mező, K.: Peculiarities in Teaching Students with Learning Disabilities and the Learning Support Mechanism of Educators during the COVID-19 Pandemic. Fogyatékosság és társadalom. 8 (2), 16-24, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343838 | Kiadói változat: 8 |
2022 | Pető, I.: Prevenció és a koragyermekkori intervenció fontossága és hatása a későbbi évekre. Különleges bánásmód. 2022 (3), 53-65, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343455 | kiadói változat: 27 |
2022 | Teszenyi, E., Vargáné Nagy, A., Pálfi, S.: Re-imagining socialist childhoods: Changing narratives of spatial and temporal (dis)orientations. J. Child. Edu. Soc. 3 (3), 212-217, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/341430 Folyóirat-mutatók:
Q4 Developmental and Educational Psychology Q3 Education | Kiadói változat: 10 |
2022 | Mező, K., Mező, F.: Sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók létszámának alakulása a 2009/2010. és a 2019/2020. tanévekben. Különleges bánásmód. 8 (3), 19-29, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343364 | kiadói változat: 62 |
2022 | Inántsy-Pap, Á., Szilágyi, B.: Social expectations in the choice of the right educational institution. Különleges bánásmód. 8 (1), 35-47, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344463 | Kiadói változat: 12 |
2022 | Godawa, G., Gortka-Rákó, E.: Social Pedagogy Training in Poland and Hungary. The Person and the Challenges. 12 (2), 163-176, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343264 | Kiadói változat: 10 |
2022 | Balázs-Földi, E.: Social protection of children with disabilities before the change of regime and at present. J. Child. Edu. Soc. 3 (3), 233-248, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/341435 Folyóirat-mutatók:
Q4 Developmental and Educational Psychology Q3 Education | Kiadói változat: 12 |
2022 | Rétháti, C., Gortka-Rákó, E.: Speciális feladatot ellátó szakiskolák dokumentumainak összehasonlító elemzése eltérő gazdasági státuszú régiókban. Különleges bánásmód. 8 (4), 19-31, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343211 | kiadói változat: 4 |
2022 | Kocsis, N., Bocsi, V.: Tanítsunk magyarországért mentorprogram eredményessége. Különleges bánásmód. 8 (2), 87-101, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/339626 | kiadói változat: 5 |
2022 | Kocsis, P.: Telep és iskola. Különleges bánásmód. 8 (2), 19-39, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344229 | Kiadói változat: 10 |
2022 | Nemes, M.: The difficulties of becoming bilingual: Hungarian children in the United Kingdom. Gyermeknevelés. 10 (2-3), 231-251, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/342993 | Kiadói változat: 5 |
2022 | Mező, K.: Vizuális "Trendi" Szótár (Slide Show Etűd) a Kocka Kör Tehetséggondozó Kulturális Egyesület Projektjében. OxIPO. 4 (2), 75-80, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343361 | kiadói változat: 16 |
2021 | Mező, K., Mező, F.: Agresszió megnyilvánulása a kreativitástesztekben. Különleges bánásmód. 7 (3), 43-55, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/326345 | kiadói változat: 13 |
2021 | Laoues-Czimbalmos, N.: A köznevelésben résztvevő fogyatékos tanulók sportolási szokásainak vizsgálata. Gradus. 8 (1), 71-79, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/326341 | kiadói változat: 61 |
2021 | Mező, K., Szabóné, B.: A robotokkal történő oktatás az élménypedagógia aspektusából. Mesterséges intelligencia. 3 (2), 19-32, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343376 | Kiadói változat: 6 |
2021 | Vargáné Nagy, A.: A SARS COVID-19 vírus okozta helyzet a hazai kora gyermekkori intézményekben. Különleges bánásmód. 7 (4), 101-107, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344924 | Kiadói változat: 9 |
2021 | Nemes, M., Rózsa, H.: A tanulásban akadályozott tanulók német nyelvoktatásának helyzete Nyíregyházán. Különleges bánásmód. 7 (4), 69-81, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/342998 | Kiadói változat: 44 |
2021 | Péter, C.: Attendance of Pop and Classical Music Concerts among the Hungarian Youth. Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (1), 67-74, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343672 | kiadói változat: 98 |
2021 | Laoues-Czimbalmos, N.: Az észak-alföldi és észak-magyarországi régiókban fogyatékossággal élő tanulók szabadidő-eltöltési szokásai. Acta Carolus Robertus. 11 (1), 51-59, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/326339 | kiadói változat: 42 |
2021 | Soós, Z., Szabó, G.: Contemporary social processes of Nagyecsed with special regard to the situation of the Roma population. Különleges bánásmód. 7 (1), 45-57, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/326342 | kiadói változat: 23 |
2021 | Bocsi, V.: Content beyond vocational skills: the broader spectrum of students' socialisation. PArtsHum. 1 (2), 68-88, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/326267 | Kiadói változat: 8 |
2021 | Laoues-Czimbalmos, N., Szerdahelyi, Z., Müller, A.: Development of leisure and sports consumption and sports motivation among children with disabilities. Apstract. 15 (1-2), 75-82, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/346682 | kiadói változat: 9 |
2021 | Mező, K., Móré, M.: Életpálya-tervezés sajátos nevelési igényű fiatalok esetében. Különleges bánásmód. 7 (4), 21-30, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343375 | kiadói változat: 10 |
2021 | Heim, A., Balázs-Földi, E.: Fogyatékossággal élő személyek felsőfokú tanulmányait támogató tényezők egy kutatás tükrében. Különleges bánásmód. 7 (4), 85-99, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343228 | kiadói változat: 5 |
2021 | Gesztelyi, H.: Fotózkodó fókák földjén (Bertóti Johanna: Almából ki, körtébe be, illusztrálta Zengővári Judit). Alföld. 72 (7), 123-128, 2021. (Ismertetett mű: Bertóti Johanna. -Almából ki, körtébe be /kolozsvár : Koinónia K., 2020) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343691 | Kiadói változat: 4 |
2021 | Müller, A., Laoues-Czimbalmos, N., Szerdahelyi, Z., Boda, E., Mező, K.: Gyógypedagógiai mozgásfejlesztés szerepe és módszertani aspektusai. Különleges bánásmód. 7 (3), 101-112, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343377 | kiadói változat: 10 |
2021 | Rétháti, C.: Hátrányos helyzetű gyermekek nyelvi fejlettsége. Különleges bánásmód. 7 (2), 77-88, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343801 | kiadói változat: 22 |
2021 | Mező, K., Mező, L., Mező, F.: Hölgyek a (had)tudományban: 2020/2021. Lélektan és hadviselés. 3 (1), 103-108, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/326347 | kiadói változat: 31 |
2021 | Dajnoki, K., Balázs-Földi, E., Móré, M.: Migránsok gyermekeinek szocializációja. Acta med. sociol. 12 (32), 47-63, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/326340 | kiadói változat: 19 |
2021 | Vargáné Nagy, A., Molnár, B.: Opportunities and good practices for strengthening the intergenerational link in Central Europe - A comparative analysis. Különleges bánásmód. 7 (1), 109-126, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344838 | Kiadói változat: 9 |
2021 | Visnjic-Jevtic, A., Vargáné Nagy, A., Ozturk, G., Sahin-Sak, I., Paz-Albo, J., Toran, M., Sánchez-Pérez, N.: Policies and practices of early childhood education and care during the COVID-19 pandemic: Perspectives from five countries. J Child Edu Soc. 2 (2), 200-216, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344094 | Kiadói változat: 8 |
2021 | Laoues-Czimbalmos, N.: Sporting motivations of students who live with disabilities, in the light of a regional research. Különleges bánásmód. 7 (1), 35-44, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/345192 | kiadói változat: 10 |
2021 | Molnár, A., Mező, K.: Tanulásban akadályozott fiatalok jövőképének vizsgálata. Különleges bánásmód. 7 (3), 57-67, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/326346 | kiadói változat: 44 |
2021 | Nemes, M., Rózsa, H.: Tanulásban akadályozott tanulók német nyelvoktatásának helyzete: hazai és nemzetközi kitekintés. Különleges bánásmód. 7 (4), 55-67, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343585 | kiadói változat: 7 |
2021 | Kocsis, P.: Telepek és emberek egy deszegregációs program megvalósításának félidei vizsgálata. Különleges bánásmód. 7 (2), 57-76, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344231 | Kiadói változat: 14 |
2021 | Pető, I.: Testvérgondozás: felnőtt értelmi fogyatékosokat gondozó testvérek. Különleges bánásmód. 7 (2), 111-121, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/326343 | kiadói változat: 35 |
2020 | Balázs-Földi, E.: A fogyatékos és a megváltozott munkaképességű személyek munkavégző képességének megítélése. Int. J. Eng. Manag. Sci. 5 (1), 36-52, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343240 | kiadói változat: 13 |
2020 | Fenyő, I., Rábai, D.: A General Overview of the Educational Programmes of the Hungarian Football Academies. Centr. Eur. J. Educ. Res. 2 (2), 101-110, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/299785 | Kiadói változat: 7 |
2020 | Bancsi, Z., Mező, K.: A színházpedagógia és a fejlesztőpedagógia kapcsolódási pontjai. OxIPO. 2 (4), 23-39, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343383 | Kiadói változat: 9 |
2020 | Balázs-Földi, E., Villás, M.: Attitudes towards the sport of persons with disabilities, i. e.: is the sport important in the lives of people with disabilities?. Különleges bánásmód. 6 (1), 19-34, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343235 | kiadói változat: 15 |
2020 | Szerepi, S.: Az intézményes kisgyermeknevelés és a hátrányos helyzet kapcsolatának pedagógiai vonatkozásai. Gyermeknevelés. 8 (1), 39-46, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/291561 | kiadói változat: 121 |
2020 | Mező, F., Mező, K.: Bölcsődei ellátás és a családi napközi választásának alakulása 2006-2016 között. Különleges bánásmód. 6 (4), 19-28, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343385 | kiadói változat: 3 |
2020 | Szerdahelyi, Z.: Characteristics of physical activity at the university of Debrecen. Apstract. 14 (1-2), 115-120, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/345160 | kiadói változat: 17 |
2020 | Szerdahelyi, Z.: Egyetemi hallgatók aktív sportfogyasztási szokásainak vizsgálata. Acta Carolus Robertus. 10 (2), 157-169, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/345141 | kiadói változat: 28 |
2020 | Bocsi, V., Pusztai, G., Fényes, H.: Első generációs hallgatók a campuson: ülönös tekintettel az eredményesség kérdéskörére. Szociol. Szle. 30 (4), 26-44, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/318667 Folyóirat-mutatók:
Q4 Social Sciences (miscellaneous) | Kiadói változat: 4 |
2020 | Bocsi, V.: Első generációs oktatók pályaképe és önreflexiói. Educatio. 29 (4), 634-643, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/318668 | Kiadói változat: 7 |
2020 | Bocsi, V.: First Generational Students in the Hungarian Higher Educational System. Central European Journal of Educational Research. 2 (1), 53-65, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/318661 | Kiadói változat: 7 |
2020 | Bocsi, V.: Hallgatói szocializáció - oktatói szemmel. Különleges bánásmód. 6 (2), 19-33, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/318662 | kiadói változat: 58 |
2020 | Mező, F., Mező, K.: Interdiszciplináris asszociációk vizsgálata a mesterséges intelligenciával kapcsolatban. Mesterséges intelligencia. 2 (1), 9-31, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343389 | Kiadói változat: 7 |
2020 | Tóth, N.: Issue of failure of Roma students at school. Különleges bánásmód. 6 (1), 95-102, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324557 | kiadói változat: 23 |
2020 | Laoues-Czimbalmos, N., Mercsné Konyári, A., Bíró, M., Müller, A.: Korai intervenció egy kutatás tükrében. Különleges bánásmód. 6 (3), 17-32, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/345199 | Kiadói változat: 17 |
2020 | Pető, I.: Mit tanulhatunk a fejlődéselméletekből a matematika tanítása számára?. OxIPO. 2 (2), 33-61, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343458 | Kiadói változat: 10 |
2020 | Mező, K., Mező, F.: Múzeumpedagógia és a tehetséggondozás lehetőségei egy virtuális múzeumban. Különleges bánásmód. 6 (3), 89-99, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343387 | kiadói változat: 8 |
2020 | Tóth, N.: Possible conceptualization of culture and cultural difference in sociological profile researches. Különleges bánásmód. 6 (4), 91-100, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324558 | kiadói változat: 22 |
2020 | Pető, I.: Röviden a fejlődési diszpraxiával kapcsolatos kérdésekről. Különleges bánásmód. 6 (2), 105-116, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343453 | kiadói változat: 9 |
2020 | Szerdahelyi, Z.: Szubjektív egészségérzet és a fizikai aktivitás kapcsolatának vizsgálata középiskolások körében. Különleges bánásmód. 6 (3), 51-64, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/345143 | Kiadói változat: 19 |
2020 | Mező, K., Mező, F.: The OxIPO Game Collection for Developing Cognitive Abilities. Különleges bánásmód. 6 (1), 63-73, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343384 | kiadói változat: 8 |
2019 | Hegedűs, R., Sebestyén, K.: A case study about regional differences of Hungarian pupils' achievement. Hung. Educ. Res. J. 9 (1), 123-127, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/272551 | kiadói változat: 57 |
2019 | Gortka-Rákó, E.: A gyermekotthonok feladata a roma gyerekek nevelésében. Iskolakultúra. 29 (6), 128-140, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/310283 | kiadói változat: 22 |
2019 | Nemes, M., Muhariné Preszter, K.: A korai francia nyelvtanulás lehetőségei napjainkban Magyarországon. OxIPO. 1 (3), 41-71, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/358376 | Kiadói változat: 6 |
2019 | Laoues-Czimbalmos, N., Müller, A., Mező, K., Mercs, E., Molnár, A.: A környezeti nevelés és az egészséges életmód értékpreferenciáinak vizsgálata a "zöld" és "nem zöld" óvódába járó gyermekek szüleinek körében. Acta Carolus Robertus. 9 (2), 89-108, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/341707 | Kiadói változat: 64 |
2019 | Bálint, P.: A példázatszerű történetmondás mint lehetséges meseelbeszélési mód: a hallott és az írott szakrális, illetve profán szövegek interpretációja a népmesében. Stud. litt. 58 (1-2), 74-88, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/291417 | kiadói változat: 21 |
2019 | Almássy, Z., Somogyi, D., Szatmári, Á.: A segítségkérő viselkedés és a depresszió kapcsolata a fiatal felnőttek körében. Különleges bánásmód. 5 (4), 7-19, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/291593 | kiadói változat: 46 |
2019 | Pusztai, G., Fónai, M., Bocsi, V.: A társadalmi státus transzmissziója és a felsőoktatási lemorzsolódás. Acta med. sociol. 10 (28), 5-23, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/318669 | kiadói változat: 27 |
2019 | Varga, E.: Az artikulációs terápia értelmezése az IPOO-modell alapján. OxIPO. 1 (2), 71-75, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/291363 | Kiadói változat: 6 |
2019 | Mező, K., Mező, F., Varga, I.: Az OxIPO-modell a speciál pedagógia aspektusából. Deliberationes. 12 (1), 95-106, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343399 | Kiadói változat: 9 |
2019 | Kis, G.: Beavató gondolatok a Harry Potter újraolvasásához. Stud. litt. 58 (1-2), 276-292, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/379883 | kiadói változat: 23 |
2019 | Balázs-Földi, E.: Connections between sociodemographic characteristics and attitudes towards employees with disabilities. Különleges bánásmód. 5 (1), 7-17, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/276163 | kiadói változat: 36 |
2019 | Müller, A., Bácsné Bába, É., Pfau, C., Molnár, A., Laoues-Czimbalmos, N.: Extrém sportfogyasztás vizsgálata egy kutatás tükrében = Extreme Sports Consumption Implications from a Research. Int. J. Eng. Manag. Sci. 4 (3), 135-145, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/345209 | kiadói változat: 16 |
2019 | Laoues-Czimbalmos, N., Müller, A., Bácsné Bába, É.: Fogyatékossággal élő gyerekek sport-fogyasztási szokásainak vizsgálata az akadálymentesített kínálati elemek tükrében. Economica. Új évf. 10 (1), 21-29, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/266416 | kiadói változat: 62 |
2019 | Bocsi, V.: Hallgatók értelmiségképe. Szociol. Szle. 29 (2), 94-111, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/318670 Folyóirat-mutatók:
Q3 Social Sciences (miscellaneous) | Kiadói változat: 7 |
2019 | Biczó, G.: Így kutatunk mi: a Lippai Balázs Roma Szakkollégium válogatott romológiai tanulmánygyűjteménye. Didakt Kft., Debrecen, 159 p., 2019. ISBN: 9786155212673 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/274167 | kiadói változat: 441 |
2019 | Mező, F., Mező, K.: Interdiszciplináris kapcsolódási lehetőségek a mesterséges intelligenciára irányuló cél-, eszköz-és hatásorientált kutatáshoz. Mesterséges intelligencia. 1 (1), 9-29, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343403 | Kiadói változat: 7 |
2019 | Tóth, N.: Interpretation of the most important notions of social inequalities overt in the educational system. Különleges bánásmód. 5 (1), 83-87, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/276197 | kiadói változat: 18 |
2019 | Mező, K., Mező, F., Varga, I.: Kreativitásra ösztönzés a speciál pedagógia szemszögéből. Deliberationes. 12 (1), 107-118, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343398 | Kiadói változat: 5 |
2019 | Rábai, D.: Labdarúgó akadémisták rekrutációjának és elégedettségének vizsgálata a fővárosi és a vidéki akadémiák tükrében. Iskolakultúra. 29 (10), 85-97, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/299778 | kiadói változat: 30 |
2019 | Mező, F., Mező, K.: Lélektan és hadviselés. Lélektan és hadviselés. 1 (1), 9-25, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343404 | Kiadói változat: 8 |
2019 | Boda, E., Bácsné Bába, É., Laoues-Czimbalmos, N., Müller, A.: Rekreációs fogyasztói szokások vizsgálata magyar fiatal felnőttek körében. Különleges bánásmód. 5 (4), 33-44, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/278240 | kiadói változat: 191 |
2019 | Mező, K., Mező, F.: Revision of Hungarian versions of the Alternative Uses and Circles creativity test in cases of elementary and secondary schools students. Különleges bánásmód. 5 (1), 41-47, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/276165 | kiadói változat: 23 |
2019 | Laoues-Czimbalmos, N., Bácsné Bába, É., Szerdahelyi, Z., Müller, A.: Sportmotivációs tényezők vizsgálata a 8-18 éves fogyatékossággal élő korosztály körében. Acta Carolus Robertus. 9 (1), 121-132, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/291545 | kiadói változat: 33 |
2019 | Biczó, G.: Terepek és elméletek: a Lippai Balázs Roma Szakkollégium válogatott romológiai tanulmánygyűjteménye = Fields and Theories : Selected Esseyes form the Field of Romology by Lippai Balázs Romani College. Didakt Kft., Debrecen, 334 p., 2019. ISBN: 9786155212727 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/274166 | kiadói változat: 749 |
2019 | Nemes, M.: The use of English media in early childhood. Különleges bánásmód. 5 (1), 49-57, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/276176 | kiadói változat: 36 |
2019 | Teszenyi, E., Pálfi, S.: Vegyes vagy azonos életkorú óvodai csoport?: pedagógiai kérdések és a szülői döntés dilemmái. Gyermeknevelés. 7 (2-3), 136-155, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/310333 | Kiadói változat: 5 |
2018 | Mező, K.: "Felkészülés (együtt) a XXI. század kihívásaira" című kiadvány bemutatása. Különleges bánásmód. 4 (2), 79-82, 2018. (Ismertetett mű: szerk. Kemény László, Koncz István, Szova Ilona. -Felkészülés (együtt) a XXI. század kihívásaira : mentorált fiatalok írásai /Budapest : Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület, 2018) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/259373 | kiadói változat: 28 |
2018 | Nagygyőryné Kerti, I.: A cigány nyelv helye a közoktatásban. Különleges bánásmód. 4 (4), 73-81, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/263515 | kiadói változat: 43 |
2018 | Bálint, P.: Adományozott lét. Alföld. 69 (10), 86-99, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268486 | Kiadói változat: 14 |
2018 | Nemes, M.: A gyógypedagógiai szaknyelvoktatás kihívásai és lehetőségei a Debreceni Egyetemen. Különleges bánásmód. 4 (5), 24-25, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268526 | Kiadói változat: 96 |
2018 | Nemes, M., Nagy, A.: A korai nyelvtanítás története Nyíregyházán a rendszerváltástól napjainkig. Különleges bánásmód. 4 (1), 7-18, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268455 | Kiadói változat: 13 |
2018 | Mező, K., Mező, F.: A kreatív, produktív tanulás fejlesztése. Különleges bánásmód. 4 (5), 31-32, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268523 | Kiadói változat: 53 |
2018 | Gesztelyi, H.: A liftben kritikát írni tilos!: Dániel András: És most elmondom, hogyan lifteztem. Alföld. 69 (3), 123-128, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268492 | Kiadói változat: 8 |
2018 | Rábai, D.: A magyar sportpolitika legfőbb jellemzői, intézkedései 1945-től kezdődően a rendszerváltásig és napjainkig, különös tekintettel a labdarúgás sportágára. Különleges Bánásmód. 4 (1), 19-33, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268527 | Kiadói változat: 15 |
2018 | Kovács, K., Bocsi, V.: A szabadidő mintázatai a középiskolákban. Metszetek. 7 (3), 64-78, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/262707 | kiadói változat: 40 |
2018 | Varga, E.: A szülői beszédtempó hatása a gyermek beszédpercepciójára. Különleges bánásmód. 4 (5), 51, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268766 | kiadói változat: 6 |
2018 | Nagygyőryné Kerti, I.: A tanulásban akadályozott gyermekek iskolai sikertelenségének okai. Különleges bánásmód. 4 (5), 50, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268524 | Kiadói változat: 22 |
2018 | Galán, A., Gortka-Rákó, E., Szabó, G.: A virtuális világ veszélyei és a gyermekvédelem aktuális kérdései. Különleges bánásmód. 4 (4), 61-72, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/291551 | kiadói változat: 72 |
2018 | Balázs-Földi, E.: Foglalkoztatási esélyegyenlőséget támogató HR-eszközök. Különleges bánásmód. 4 (4), 7-17, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268516 | Kiadói változat: 38 |
2018 | Balázs-Földi, E.: Foglalkoztatási esélyegyenlőséget támogató HR-eszközök. Különleges bánásmód. 4 (5), 40-41, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268520 | Kiadói változat: 23 |
2018 | Hegedűs, R.: Hátrányos helyzetű óvodák nehézségei. Különleges bánásmód. 4 (5), 36, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268521 | Kiadói változat: 24 |
2018 | Mező, F., Mező, K.: Innováció és tehetséggondozás: A K+F Stúdió innovációs programja. Különleges bánásmód. 4 (1), 85-88, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/259364 | kiadói változat: 22 |
2018 | Schéder, V.: Ismeretek a szelektív mutizmusról. Különleges bánásmód. 4 (4), 45-57, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268530 | Kiadói változat: 23 |
2018 | Mező, F., Mező, L., Mező, K.: Képességfejlesztő játékok az IPOO-modell aspektusából: a fejlesztésbe integrált diagnosztika lehetősége. Különleges bánásmód. 4 (2), 55-66, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/259372 | kiadói változat: 40 |
2018 | Pető, I.: Kisebbségek kisebbsége: a beduinok oktatása Izraelben. Különleges bánásmód. 4 (5), 18-19, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268763 | kiadói változat: 9 |
2018 | Rábai, D.: Lila-fehér mezben - egy fővárosi és egy vidéki labdarúgó akadémia neveléstudományi megközelítésű vizsgálata, összehasonlítása. Iskolakultúra. 28 (3-4), 53-63, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268511 | kiadói változat: 14 |
2018 | Pornói, I.: Magatartási nehézségek kezelése a XX. század első felének magyar népiskoláiban. Különleges bánásmód. 4 (5), 46, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268764 | kiadói változat: 19 |
2018 | Nagyné, D., Mező, K.: Magatartási problémák felismerése a bölcsődében. Különleges bánásmód. 4 (5), 29, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268525 | Kiadói változat: 26 |
2018 | Schéder, V.: Nyelvi markerek a diagnosztikában. Különleges bánásmód. 4 (5), 25-26, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268528 | Kiadói változat: 19 |
2018 | Kovács, E., Bihari, Z.: Nyitottak-e a leendő pedagógusok az inkluzív nevelésre?: a Debreceni Egyetem pedagógus hallgatóinak vizsgálata. Különleges bánásmód. 4 (5), 36-37, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268522 | Kiadói változat: 12 |
2018 | Kovács, E.: Pedagógushallgatók romákkal kapcsolatos elképzeléseinek vizsgálata. Iskolakultúra. 28 (3-4), 3-11, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268456 | kiadói változat: 23 |
2018 | Tóth, N.: Peremhelyzetben III.: romológiai írások = In Marginal Position III. : Writings form the Field Romology. Didakt Kft., Debrecen, 279 p., 2018. ISBN: 9786155212666 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/274162 | kiadói változat: 634 |
2018 | Tóth, N.: Special treatment of roma students focusing on oláh gypsy community in the segregation of Kótaj. Különleges bánásmód. 4 (5), 47, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268765 | kiadói változat: 8 |
2018 | Pető, I.: Súlyos-halmozottan sérült gyermekek részvétele a családi tevékenységekben. Különleges bánásmód. 4 (4), 83-98, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268771 | kiadói változat: 17 |
2017 | Mező, K., Mező, F., Szabóné Balogh, Á.: A tesztfelvétel időtartamának hatása a kreativitástesztek eredményeire. Magy. pszichol. szle. 72 (3), 311-324, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/239950 Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous) | Kiadói változat: 4 pre-print: 71 |
2017 | Kovács, E.: Commitment and Preparedness of the Preservice Teachers in Hungary and in Slovakia. Hung. Educ. Res. J. 7 (4), 85-102, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/247911 | Kiadói változat: 46 |
2017 | Bálint, P.: Élő templom az ember: keresztény vallási "történetek" és elemek szervesülése a népmesében. Alföld. 10 95-108, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/248619 | kiadói változat: 11 |
2016 | Mező, K.: A "Deutsch mit Comics" című nyelvkönyv (recenzió). Különleges bánásmód. 2 (2), 99-101, 2016. (Ismertetett mű: Szalay Kristóf. -Deutsch mit Comics /Debrecen : Holding Magyarország Kft., 2013200) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/239743 | kiadói változat: 43 |
2016 | Bálint, P.: Amikor a mesemondás lélekvezetési gyakorlat: (a kertész mint sztoikus bölcs Jakab István meséjében). Alföld. 2 67-88, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/248618 | kiadói változat: 9 |
2016 | Rábai, D.: A sportolás jótékony hatásai a magyar-román határ menti régió hallgatói körében. Iskolakultúra. 1 136-138, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/273045 | kiadói változat: 12 |
2016 | Schéder, V.: Az alkotó-fejlesztő meseterápia integrációs lehetőségei lovasterápiás foglalkozásokon szorongó gyermekek terápiájában. Acta Med. Sociol. 7 (22-23), 79-94, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/236532 | Kiadói változat: 240 |
2016 | Mező, F.: Az IQ-paradoxon. Különleges bánásmód. 2 (1), 43-60, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/239732 | kiadói változat: 30 |
2016 | Mező, F.: Balogh László könyve az egyéni tehetségfejlesztő programok alapjairól (recenzió). Különleges bánásmód. 2 (1), 99-101, 2016. (Ismertetett mű: Balogh László. -Az egyéni tehetségfejleszt ő programok alapjai /Debrecen : Didakt Kiadó, 2016303 p.) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/239736 | kiadói változat: 19 |
2016 | Mező, F., Mándy, Z., Bellon, G., Ujhelyi, N., Hajdú, P., Schlosser, A.: Beszámoló a "Tudományok közötti együttműködés" 1. Nemzetközi Interdiszciplináris Konferenciáról. Különleges bánásmód. 2 (2), 105-110, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/239752 | kiadói változat: 27 |
2016 | Kovács, E.: Book review: Shifra Schonmann (ed.), 2011. Key Concepts in Theatre/Drama Education. Hung. Educ. Res. J. 6 (2), 118-122, 2016. (Ismertetett mű: Shifra Schonmann. -Key Concepts in Theatre/Drama Education /Rotterdam : Sense Publishers, 2011) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/231218 | Kiadói változat: 23 |
2016 | Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok egymintás longitudinális vizsgálatának matematikai statisztikai háttere. Különleges bánásmód. 1 63-72, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/239723 | Kiadói változat: 27 |
2016 | Mező, F., Mező, K.: Flynn-effektus - avagy: intelligensebbek az újabb és újabb generációk?. Tehetség. 24 (1), 4-5, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/228625 | Kiadói változat: 199 |
2016 | Balázs-Földi, E.: Fogyatékos és megváltozott munkaképességű személyek alkalmazási gyakorlata a nyílt munkaerő-piacon. IJEMS. 1 (1), 1-13, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/232504 | kiadói változat: 94 |
2016 | Móré, M., Mező, K.: Fogyatékossággal élők a tanulástól a munkavállalásig. Különleges bánásmód. 1 17-26, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/239721 | kiadói változat: 19 |
2016 | Mező, F., Mező, K.: Originalitást mérő és becslő módszerek. Tehetség. 24 (4), 15-19, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/239928 | Kiadói változat: 19 |
2016 | Balázs-Földi, E., Dajnoki, K.: Sajátosságok a fogyatékos és megváltozott munkaképességű munkavállalók foglalkoztatásában. Gradus. 3 (1), 313-318, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/238944 | Kiadói változat: 14 |
2016 | Mező, F.: Szervezeti tehetségstratégia. Különleges bánásmód. 2 (4), 19-34, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/239754 | kiadói változat: 23 |
2016 | Kovács, E.: Tükröt tart; segít máshogy hazamenni: A playback módszer lehetséges alkalmazása az előítéletesség csökkentésére. Iskolakultúra. 26 (2), 19-30, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/229956 | Kiadói változat: 93 |
2016 | Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Vizsgálati és kontrollcsoportot egy adatfelvételi alkalom alapján összehasonlító hatásvizsgálatok matematikai statisztikai háttere. Különleges bánásmód. 2 (2), 73-82, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/239739 | kiadói változat: 28 |
2015 | Bocsi, V.: Academic time at campus. Act. Univ. Sapientiae Soc. Anal. 5 81-94, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/220822 | kiadói változat: 29 |
2015 | Szabó, E.: A dinamikus szenzoros integrációs terápia (DSZIT) a verbális kommunikációs zavarok rehabilitációjában. Különleges bánásmód 2 71-80, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/225084 | Kiadói változat: 21 |
2015 | Abari, K., Mező, K., Mező, F., Máth, J.: A fejlesztőprogramok hatásvizsgálatát szolgáló adatbázisok szerkezete egy ingyenes statisztikai szoftverben: az R-ben. Különleges bánásmód. 2 37-47, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222590 | Kiadói változat: 31 |
2015 | Bálint, P.: A feltételszabás és renovatio fenomenológiája a népmesében. Korunk. 2 104-112, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/228632 | kiadói változat: 41 |
2015 | Tamásiné Dsupin, B.: A játékkutatás története. Parlando. 2 1-15, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/214825 | kiadói változat: 250 |
2015 | Mező, F., Mező, K.: A különleges bánásmód diagnosztikai és fejlesztési centrum kutatóműhely bemutatása. Különleges bánásmód. 1 (1), 91-98, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222589 | Kiadói változat: 40 |
2015 | Bálint, P.: Az elillanó "sum". Alföld. 2 6-19, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/228631 | kiadói változat: 12 |
2015 | Tamásiné Dsupin, B.: A zenei tartalom és a mozdulattípusok komplexitása népi játékainkban. Parlando. 3 1-52, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/214827 | kiadói változat: 184 |
2015 | Georgeson, J., Campbell-Barr, V., Kovácsné Bakosi, É., Nemes, M., Pálfi, S., Sorzio, P.: Can We Have A Global Approach to Child-Centred Early Childhood Practice?. Early Child Development and Care. 11-12 1862-1879, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/229255 Folyóirat-mutatók:
Q3 Developmental and Educational Psychology Q1 Pediatrics Q3 Social Psychology | pre-print: 161 |
2015 | Balázs-Földi, E.: Equal Opportunities In The Italian Labour Market. Anal. Univ. Oradea. Ştiinţ. econ. 24 (1), 142-156, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/228521 | kiadói változat: 7 |
2015 | Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok egymintás, kritériumorientált hatásvizsgálatának matematikai statisztikai háttere. Különleges bánásmód. 1 (3), 69-78, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222592 | Kiadói változat: 39 |
2015 | Máth, J., Mező, F., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok hatásvizsgálatának matematikai statisztikai alapfogalmai. Különleges bánásmód. 1 (1), 69-77, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/234176 | Kiadói változat: 68 |
2015 | Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok önkontrollos hatásvizsgálatának matematikai statisztikai háttere. Különleges bánásmód. 1 (4), 65-75, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222593 | Kiadói változat: 32 |
2015 | Mező, K.: Fogyatékkal élő tehetségek. Tehetség. 1 9-11, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222515 | Kiadói változat: 98 |
2015 | Molnár, B., Pálfi, S., Szerepi, S., Vargáné Nagy, A.: Kisgyemekkori nevelés Magyarországon. Educatio. 3 121-128, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/228727 | Kiadói változat: 135 |
2015 | Mező, F.: Koncz István nagy kézikönyve trénereknek: recenzió. Különleges bánásmód 2 97-98, 2015. (Ismertetett mű: Koncz István. -Sikeres trénerek nagy kézikönyve [elektronikus dokumentum] /Budapest : Fitt Image, 2015[10], 412 p.) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/229247 | Kiadói változat: 16 |
2015 | Mező, K.: Konferencia beszámoló az I. Különleges bánásmód nemzetközi konferenciáról. Különleges bánásmód 1 (1), 105-108, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222584 | Kiadói változat: 16 |
2015 | Schéder, V.: Különleges bánásmód ló-asszisztált foglalkozásokon. Különleges bánásmód 1 79-89, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/224094 | Kiadói változat: 19 |
2015 | Bojti, I., Schéder, V.: Narratív szemlélet a segítő kapcsolatban. Különleges bánásmód 2 59-70, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/224451 | Kiadói változat: 15 |
2015 | Bocsi, V.: Peremhelyzetben: romológiai írások = In Marginal Position : Writings from the Field of Romology. Didakt Kft., Debrecen, 320 p., 2015. ISBN: 9786155212307 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/215285 | teljes szöveg: 52 |
2015 | Orosz, R., Mező, F.: Psychological Factors in the Development of Football-Talent from the Perspective of an Integrative Sport-Talent Model. JEGYS. 3 (1), 58-58, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/217213 | Kiadói változat: 13 |
2015 | Bocsi, V., Csokai, A.: Roma fiatalok munkaértékei. Metszetek. 4 (4), 3-18, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/223148 | Kiadói változat: 99 |
2015 | Mező, K., Mező, F.: Sajátos nevelési igényű (SNI) gyermekek tehetségének egyéni mentorálása. Tehetség. 2 3-5, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222517 | Kiadói változat: 332 |
2015 | Campbell-Barr, V., Georgeson, J., Vargáné Nagy, A.: The role of Higher Education in forming loving early childhood educators in Hungary and England. HERJ. 4 1-13, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/226182 | kiadói változat: 47 |
2014 | Tamásiné Dsupin, B.: A népi gyermekjátékok és a mozgás relációja, és funkciója a 3-7 éves gyermekek személyiségfejlődésében. Parlando. 4 1, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/199719 | kiadói változat: 1378 |
2014 | Tamásiné Dsupin, B.: A népi gyermekjátékok és a mozgás relációja, és funkciója a 3-7 éves gyermekek személyiségfejlődésében című doktori disszertáció szinopszisa. Parlando. 3 1-25, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/199718 | kiadói változat: 453 |
2014 | Bálint, P.: Archaikus alakzatok a népmesében: Jakab István a cigány mesemondó (a késleltető halmozás mestere) = Archaic Images in Folk Tales . The Tales of István Jakab, Gypsy Tale Teller (the master of delayed accumulation). Didakt Kft, Debrecen, 424 p., 2014. ISBN: 97861552122 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/193329 | teljes szöveg: 1630 |
2014 | Bálint, P.: A titok fenoménje a népmesében: Jakab István: Brugó. Alföld. 9 72-92, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/203237 | kiadói változat: 19 |
2014 | Tamásiné Dsupin, B.: A zene és mozgás relációja a 3-7 éves korosztály személyiségfejlődésében. Parlando. 5 1-43, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/199731 | kiadói változat: 446 |
2014 | Mező, K., Mező, F.: The IPOO-model of creative learning and the students' information processing characteristics. Psiho. Obz. = Horiz. of Psych. 23 136-144, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/210176 | Kiadói változat: 137 |
2014 | Balázs-Földi, E.: The Labour Market Position of People with Disabilities and with a Reduced Work Capacity after the Change of Regime. Apstract. 2-3 89-97, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/210086 | kiadói változat: 73 |
2013 | Móré, M., Kozák, A.: Accreditation of prior experiential learning in higher education. Pract. Theory Syst. Educ. 3 201-210, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/192653 | kiadói változat: 42 |
2013 | Hovánszki, J.: A pedagógusképző intézmények felelőssége az énekes pedagógusmodell kinevelésében. Parlando. 1. 1-10, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/156906 | kiadói változat: 91 |
2013 | Molnár, B.: A Videosmart oktatóvideó portál webstatisztikai mutatóinak felhasználása a tantervfejlesztésben. Iskolakultúra. 10 73-85, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/181109 | Kiadói változat: 24 |
2013 | Bálint, P.: Az átok-mondás és a megkötésből való szabadulás hermeneutikája. Alföld. 4 56-75, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/181932 | Kiadói változat: 851 |
2013 | Bálint, P.: Meseértés és értelmezés: a kárpát-medencei népmesehagyomány hermeneutikai vizsgálata. Didakt Kft., Debrecen, 353 p., 2013. ISBN: 9786155212123 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/172163 | teljes szöveg: 387 |
2013 | Bódis, Z.: Storytelling: Performance, Presentations and Sacral Communication. JEF. 2 17-32, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/192142 | kiadói változat: 28 |
2013 | Bocsi, V.: The Share of Academic Time in Student Lifestyle. HERJ. 3 (3), 1-13, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/180987 | post-print: 159 |
2013 | Bocsi, V.: Values and attitudes in the world of higher education. BJSEP. 7 (1), 201-225, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/171252 | post-print: 47 |
2012 | Bocsi, V.: Hallgatói értékvilágok és kari struktúrák. Educatio. 21 (3), 480-488, 2012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/156811 | kiadói változat: 8 |
2012 | Bálint, P.: Identitás és nyelv a cigány mesemondóknál = Identity and Language in Gypsy Tale Tellers. Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Felnőttképzési Kar Irodalom, Kommunikáció és Kulturális Antorpológia Tanszék, Hajdúböszörmény, 211 p., 2012. ISBN: 9786155212031 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/215284 | teljes szöveg: 356 |
2012 | Bálint, P., Bódis, Z.: Identitás történetek a népmesében. Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Felnőttképzési Kar, Irodalom, Kommunikáció és Kulturális Antropológia Tanszék, Hajdúböszörmény, 217 p., 2012. ISBN: 9786155212024 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/157835 | teljes szöveg: 332 |
2012 | Móré, M., Wiwczaroski, T., Szabados, G.: The application of knowledge acquired outside the school system in the framework of higher education. HERJ. 32012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/168523 | post-print: 115 |
2012 | Bocsi, V.: The relationship between social gender and the world of values in higher education. CEPS Journal. 2 (4), 111-126, 2012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/156805 Folyóirat-mutatók:
Q4 Education | kiadói változat: 54 |
2011 | Vargáné Nagy, A., Vincze, T.: Adalékok a két világháború közötti hazai tanárképhez. Educatio. 2 258-264, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/120493 | Kiadói változat: 4 |
2011 | Olvasztóné Balogh, Z., Bognár, J., Herpainé Lakó, J., Kopkáné Plachy, J., Vécseyné Kovách, M.: A survey of the living conditions and life quality of elderly people. Stud. Univ. Babeş-Bolyai, Educ. artis gymnast. 56 3-14, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/250108 | kiadói változat: 19 |
2011 | Bálint, P., Biczó, G., Bódis, Z.: Identitás és népmese = identity and the folktale. Didakt Kiadó, Debrecen, 256 p., 2011. ISBN: 9789638916792 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/128402 | teljes szöveg: 812 |
2011 | Olvasztóné Balogh, Z., Herpainé Lakó, J., Bognár, J., Kopkáné Plachy, J.: Idős emberek életkörülményeinek és egészségmagatartásának vizsgálata. Egészségfejlesztés. 52 (5-6), 24-30, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/250110 | Kiadói változat: 8 |
2011 | Pusztai, G., Ceglédi, T., Nyüsti, S., Bocsi, V., Madarász, T.: Láthatatlanok? Létezgetők? Közönyösek?: hallgatói szocializáció ma. Educatio. 20 (2), 271-280, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/118610 | kiadói változat: 48 |
2010 | Gortka-Rákó, E.: A szabadidő eltöltésének lehetőségei a gyermekvédelmi intézményekben. Iskolakultúra. 9 43-52, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/108215 | Kiadói változat: 454 |
2010 | Biczó, G., Bálint, P.: A többes azonossága = the identity of the multiple. Didakt Kft., Hajdúböszörmény, 240 p., 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/104906 | teljes szöveg: 252 |
2010 | Tomory, I.: Etiópia "többségi kisebbsége", az oromók és egy demokratikus oktatási és társadalmi rendszer: a gadaa. Belvedere Meridionale. 22 (1-2), 22-35, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/303851 | kiadói változat: 8 |
2010 | Bálint, P.: Határ-helyzetben = on the borderline : pedagógiai-módszertani tanulmányok. Didakt Kft., Hajdúböszörmény, 214 p., 2010. ISBN: 9789638780089 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/104923 | teljes szöveg: 352 |
2010 | Bálint, P.: Kedvenc népmeséim: a hangok sokfélesége : meseszöveg-gyűjtemény és tanulmányok = my favourite folktales : the multiplicity of voices : a collection of tales and studies. Didakt, Debrecen, 420 p., 2010. ISBN: 9789638916709 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/103553 | teljes szöveg: 1441 |
2010 | Bálint, P.: Látszódni és megértve lenni: az arckép/fénykép szerepe a mesében. Alföld. 12 92-102, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/116050 | Kiadói változat: 11 |
2010 | Bálint, P.: Márai Afrikában: a fölülírás szempontjai Márai az Istenek nyomában c. útiregényében. Publ. Univ. Misk. Sec. Phil. 15 (1), 7-20, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/114824 | pre-print: 18 |
2010 | Klapcsik, Z.: The Problems of Social Pedagogist Training: Aptitude and/or Suitability. Practice Theory Syst. Educ. 5 (4), 369-376, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/303919 | kiadói változat: 17 |
2010 | Bocsi, V.: Törésvonalak: hallgatói értékvilágok belső rétegzettsége egy három ország határán fekvő régió felsőoktatási intézményeiben. Educatio. 2 214-229, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/105547 | Kiadói változat: 17 |
2009 | Vargáné Nagy, A.: Az emlékeink olyasvalamik, amelyekért hálásnak kell lennünk. Educatio. 4 529-535, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/95662 | Kiadói változat: 30 |
2008 | Bocsi, V.: A gazdasági és a kulturális tőke hatása a hallgatói időfelhasználásra. Iskolakultúra. 18 (11-12.), 118-128, 2008. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/156793 | Kiadói változat: 63 |
2007 | Gortka-Rákó, E.: A gyermekvédelem rendszere Magyarországon. In: Válogatott tanulmányok III.. Szerk.: Kissné Korbuly Katalin, DE TEK HPFK, Hajdúböszörmény, 63-75, 2007. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/4143 | teljes szöveg: 268 |
2007 | Bálint, P.: Végbúcsúmat tiszta szívvel fogadjátok. Alföld. 4 34-45, 2007. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/118225 | Kiadói változat: 24 |
2006 | Bocsi, V.: Az időfelhasználás nemek közötti különbségeinek vizsgálata hallgatói populáció esetében. Educatio. 16 (4), 675-687, 2006. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/156788 | Kiadói változat: 32 |
2005 | Bocsi, V.: Hallgatók időfelhasználási mintázatai. Educatio. 14 (2), 429-433, 2005. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/156784 | Kiadói változat: 18 |
2004 | Kovács, G., Kovácsné Bakosi, É.: Óvodapedagógia: 1. kötet. Szerző, Debrecen, 226 p., 2004. ISBN: 9634309240 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268618 | Kiadói változat: 19329 |
2003 | Bocsi, V., Kóródi, M.: Továbbtanulás - fel nem ismert esély a mobilitásra. Educatio. 12 (2), 308 - 311, 2003. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/156776 | Kiadói változat: 58 |