Gyurkó, Á.: Tíz év turizmus, tíz év társadalom. In: Turizmus, szálloda, vendéglátás : jubileumi kiadvány az Eszterházy Károly Egyetem Turizmus tanszék alapításának 10. évfordulója alkalmából. Szerk.: Gyurkó Ádám, Somodi Tóth Orsolya, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó, Eger, 85-98, 2019. ISBN: 9789634961321
Bujdosó, Z., Gyurkó, Á.: A "márkavárosok" szerepe a turizmusban Magyarországon. In: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet. Szerk.: Csapó János, Gerdesics Viktória, Törőcsik Mária, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 62-77, 2018. ISBN: 9789634292197
Bujdosó, Z., Gyurkó, Á.: A "márkavárosok" szerepe a turizmusban Magyarországon. In: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia : absztraktkötet. Szerk.: Mátyás Judit, Raffay Zoltán, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 15, 2018. ISBN: 9789634292074
Gyurkó, Á.: Turizmus, mint területfejlesztési eszköz Poroszlón. In: Magyar Földrajzi Napok 2016 : konferenciakötet: VIII. Magyar Földrajzi Konferencia, XVI. Geográfus Doktoranduszok Országos Konferenciája, Oktatás-módszertani és Földrajztanári Konferencia. Szerk.: Pajtókné Tari Ilona, Tóth Antal, Eszterházy Károly Egyetem Líceum Kiadó, Eger, 803-812, 2016. ISBN: 9786155297762
Gyurkó, Á.: Turizmus, mint területfejlesztési eszköz Poroszlón. In: Magyar Földrajzi Napok 2016 : Absztraktkötet : VIII. Magyar Földrajzi Konferencia : XVI. Geográfus Doktoranduszok Országos Konferenciája : Oktatás-módszertani és Földrajztanári Konferencia. Szerk.: Pajtókné Tari Ilona, Tóth Antal, Magyar Földrajzi Társaság, Budapest, 136, 2016. ISBN: 9786158030717