Jelenlegi hely

Perge Erika

Perge Erika

Név: Perge Erika
Affiliáció: Debreceni Egyetem. Műszaki Kar / University of Debrecen. Faculty of Engineering
További profilok: MTMT
Szakterület: informatikus

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
38
DEA-ban:
38
OA:
17
Publikációs időszak:
2007-2023
2023
  1. Guzsvinecz, T., Perge, E., Szűcs, J.: Analyzing Accurate Egocentric Distance Estimates of University Students in Virtual Environments with a Desktop Display and Gear VR Display.
    Electronics (Switzerland). 12 (10), 1-24, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Networks and Communications (2022)
    Q2 Control and Systems Engineering (2022)
    Q2 Electrical and Electronic Engineering (2022)
    Q2 Hardware and Architecture (2022)
    Q2 Signal Processing (2022)
  2. Guzsvinecz, T., Perge, E., Szűcs, J.: Examining the Results of Virtual Reality-Based Egocentric Distance Estimation Tests Based on Immersion Level.
    Sensors. 23 (6), 1-19, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Analytical Chemistry (2022)
    Q2 Atomic and Molecular Physics, and Optics (2022)
    Q2 Biochemistry (2022)
    Q2 Electrical and Electronic Engineering (2022)
    Q2 Information Systems (2022)
    Q1 Instrumentation (2022)
    Q2 Medicine (miscellaneous) (2022)
  3. Guzsvinecz, T., Orbán-Mihalykó, É., Perge, E., Sik-Lányi, C.: The Effect of Engineering Education, on Spatial Ability, in Virtual Environments.
    Acta Polytech. Hung. 20 (5), 11-30, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Engineering (miscellaneous) (2022)
    Q2 Multidisciplinary (2022)
2022
  1. Guzsvinecz, T., Orbán-Mihalykó, É., Sik-Lányi, C., Perge, E.: Investigation of spatial ability test completion times in virtual reality using a desktop display and the Gear VR.
    Virtual Real. 26 (2), 601-614, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Computer Graphics and Computer-Aided Design
    Q1 Human-Computer Interaction
    Q1 Software
  2. Perge, E.: Mérnökhallgatók téri képességének mérési eredményei, a Mental Cutting Test alkalmazása.
    In: Proceedings of the Conference on Problem-based Learning in Engineering Education. Ed.: Kocsis Imre, Debreceni Egyetem, Műszaki Kar Műszaki Alaptárgyi Tanszék, Debrecen, 54-62, 2022. ISBN: 9789634904540
  3. Perge, E.: Téri készség fejlesztésének, mérésének lehetőségei a mérnöki képzésben.
    In: Műszaki tudomány az észak-kelet magyarországi régióban 2022 : konferencia előadások kivonatai. Szerk.: Kocsis Imre, Dezső Gergely, MTA TABT Debreceni Területi Bizottság Titkársága, Nyíregyháza, 62, 2022. ISBN: 9786156032508
  4. Guzsvinecz, T., Orbán-Mihalykó, É., Sik-Lányi, C., Perge, E.: The Effects of Display Parameters and Devices on Spatial Ability Test Times.
    Appl. Sci.-Basel. 12 (3), 1-16, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Computer Science Applications
    Q2 Engineering (miscellaneous)
    Q2 Fluid Flow and Transfer Processes
    Q2 Instrumentation
    Q2 Materials Science (miscellaneous)
    Q3 Process Chemistry and Technology
2021
  1. Guzsvinecz, T., Perge, E., Sik-Lányi, C., Orbán-Mihalykó, É.: Implementation of the Heinrich Spatial Visualization Test in a Virtual Environment.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 6 (4), 1-8, 2021.
  2. Perge, E.: Mérnöki képzésben résztvevők térérzékelő képességének mérése.
    In: Proceedings of the Conference on Problem-based Learning in Engineering Education : 1th April 2021 / edited by Imre Kocsis, University of Debrecen Faculty of Engineering, Debrecen, 40-46, 2021. ISBN: 9789634903130
2020
  1. Guzsvinecz, T., Orbán-Mihalykó, É., Sik-Lányi, C., Perge, E.: Analyzing the Spatial Skills of University Students with a Virtual Reality Application using a Desktop Display and the Gear VR.
    Acta Polytech. Hung. 17 (2), 35-56, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Engineering (miscellaneous)
    Q2 Multidisciplinary
  2. Perge, E.: A vizuális kultúra fejlesztése a szakmai tárgyak keretében: tanulmány.
    Debreceni Egyetem, Debrecen, 34 p., 2020. ISBN: 9789634902942
  3. Perge, E.: Foglalkozás középiskolásoknak: a színérzékelés.
    In: Proceedings of the Conference on Problem-based Learning in Engineering Education 08.11.2019. Ed.: Kocsis Imre, University of Debrecen Faculty of Engineering, Debrecen, 47-52, 2020. ISBN: 9789634901747
  4. Guzsvinecz, T., Sik-Lányi, C., Orbán-Mihalykó, É., Perge, E.: The Influence of Display Parameters and Display Devices over Spatial Ability Test Answers in Virtual Reality Environments.
    Appl. Sci.-Basel. 10 (2), 1-27, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications
    Q2 Engineering (miscellaneous)
    Q2 Fluid Flow and Transfer Processes
    Q2 Instrumentation
    Q2 Materials Science (miscellaneous)
    Q2 Process Chemistry and Technology
2019
  1. Guzsvinecz, T., Szeles, M., Perge, E., Sik-Lányi, C.: Preparing spatial ability tests in a virtual reality application.
    In: 10th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications : COGINFOCOM 2019 : October 23-25, 2019, Naples. Italy, IEEE, Piscataway, 000363-000368, 2019. ISBN: 9781728147932
2018
  1. Nagyné Kondor, R., Perge, E.: Ábrázoló geometria gyakorlati példatár.
    Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Debrecen, 59 p., 2018. ISBN: 9789634900016
2017
  1. Perge, E.: Színérzékelés képesség fejlesztése informatikai eszközökkel.
    In: Proceedings of the Conference on Problem-based Learning in Engineering Education. Ed.: Imre Kocsis, Institute of English and American Studies, University of Debrecen, Debrecen, 54-60, 2017. ISBN: 9789634739814
2015
  1. Perge, E.: Application of a color education software to improve color aptitude.
    Teach. Math. Comput. Sci. 13 (2), 267-285, 2015.
  2. Perge, E., Bodroginé Zichar, M.: Computer assisted method for cognitive improvement of color aptitude.
    In: 6th IEEE Conference on Cognitive Infocommunications CogInfoCom 2015 : Proceedings, October 19-21, 2015, Széchenyi István University Győr, Hungary, IEEE, Danvers, 357-362, 2015. ISBN: 9781467381284
  3. Perge, E.: The experience of applying a method to develop the use of color theory.
    Ann. Math. Inform. 45 135-149, 2015.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Computer Science (miscellaneous)
    Q4 Mathematics (miscellaneous)
2014
Mindet mutasd
frissítve: 2024-04-14, 02:04

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 18
Q1 2 (11.1%)
Q2 5 (27.8%)
Q4 1 (5.6%)
n.a. 10 (55.6%)
-
OK

SCImago kategóriák

Computer Science (6)
Computer Science Applications (2)
Computer Graphics and Computer-Aided Design (1)
Computer Networks and Communications (1)
Computer Science (miscellaneous) (1)
Hardware and Architecture (1)
Human-Computer Interaction (1)
Information Systems (1)
Signal Processing (1)
Software (1)
Engineering (6)
Engineering (miscellaneous) (4)
Electrical and Electronic Engineering (2)
Control and Systems Engineering (1)
Physics and Astronomy (3)
Instrumentation (3)
Atomic and Molecular Physics, and Optics (1)
Chemical Engineering (2)
Fluid Flow and Transfer Processes (2)
Process Chemistry and Technology (2)
Materials Science (2)
Materials Science (miscellaneous) (2)
Multidisciplinary (2)
Multidisciplinary (2)
Biochemistry, Genetics and Molecular Biology (1)
Biochemistry (1)
Chemistry (1)
Analytical Chemistry (1)
Mathematics (1)
Mathematics (miscellaneous) (1)
Medicine (1)
Medicine (miscellaneous) (1)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

Egyéb társszerzők