Összes letöltés a DEA-ból: 1697
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 556 |
Fülöp-szigetek (PH) | 236 |
Vietnám (VN) | 129 |
Kína (CN) | 83 |
Németország (DE) | 63 |
Malajzia (MY) | 53 |
Magyarország (HU) | 44 |
Egyesült Királyság (GB) | 42 |
India (IN) | 42 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 41 |
Hollandia (NL) | 37 |
Indonézia (ID) | 22 |
Pakisztán (PK) | 17 |
Kanada (CA) | 16 |
Dél-Afrika (ZA) | 16 |
Szingapur (SG) | 13 |
Ausztrália (AU) | 11 |
Oroszország (RU) | 11 |
Franciaország (FR) | 10 |
Japán (JP) | 10 |
Ghána (GH) | 9 |
Olaszország (IT) | 9 |
Norvégia (NO) | 9 |
Románia (RO) | 9 |
Írország (IE) | 8 |
Izrael (IL) | 8 |
Törökország (TR) | 8 |
Chile (CL) | 7 |
Etiópia (ET) | 7 |
Brazília (BR) | 6 |
Görögország (GR) | 6 |
Horvátország (HR) | 5 |
Kenya (KE) | 5 |
Svédország (SE) | 5 |
Kolumbia (CO) | 4 |
Spanyolország (ES) | 4 |
Omán (OM) | 4 |
Szaud-Arábia (SA) | 4 |
Belgium (BE) | 3 |
Csehország (CZ) | 3 |
Irak (IQ) | 3 |
Laosz (LA) | 3 |
Nigéria (NG) | 3 |
Szerbia (RS) | 3 |
Ukrajna (UA) | 3 |
Izland (IS) | 2 |
Mauritius (MU) | 2 |
Lengyelország (PL) | 2 |
Portugália (PT) | 2 |
Thaiföld (TH) | 2 |
Tunézia (TN) | 2 |
Uganda (UG) | 2 |
Zambia (ZM) | 2 |
Egyesült Arab Emírségek (AE) | 1 |
Banglades (BD) | 1 |
Burkina Faso (BF) | 1 |
Bahrein (BH) | 1 |
Benin (BJ) | 1 |
Algéria (DZ) | 1 |
Észtország (EE) | 1 |
Egyiptom (EG) | 1 |
Finnország (FI) | 1 |
Jamaica (JM) | 1 |
Kajmán-szigetek (KY) | 1 |
Libanon (LB) | 1 |
Srí Lanka (LK) | 1 |
Marokkó (MA) | 1 |
Málta (MT) | 1 |
Namíbia (NA) | 1 |
Új-Zéland (NZ) | 1 |
Zimbabwe (ZW) | 1 |
n.a. | 73 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2021 | Csernoch, M., Biró, P., Máth, J.: Developing computational thinking skills with algorithm-driven spreadsheeting. IEEE Access. 9 153943-153959, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325384 Folyóirat-mutatók:
Q1 Computer Science (miscellaneous) Q1 Engineering (miscellaneous) Q1 Materials Science (miscellaneous) | Kiadói változat: 35 |
2021 | Nagy, T., Csernoch, M., Biró, P.: The Comparison of Students' Self-Assessment, Gender, and Programming-Oriented Spreadsheet Skills. Education Sciences. 11 (10), 1-29, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324547 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications Q2 Computer Science (miscellaneous) Q3 Developmental and Educational Psychology Q2 Education Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q2 Public Administration | kiadói változat: 65 |
2019 | Dubey, S., Biró, P.: Exploration of Factors Affecting Learners' Motivation in E-learning. Int. J. Sci. Res. Comp. Sci. Eng. Inf. Techn. 5 (2), 1269-1275, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/266915 | kiadói változat: 956 |
2017 | Biró, P., Csernoch, M.: Semi-Unplugged Tools for Building Algorithms With Sprego. Turk. Online J. Educ. Technol. 16 (Special), 946-957, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/270206 Folyóirat-mutatók:
Q4 Education Q4 E-learning | Kiadói változat: 26 |
2016 | Csernoch, M., Biró, P.: Introduction to Classroom Sprego. Acta Didact. Napocensia. 9 (1), 1-14, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/228383 | Kiadói változat: 72 |
2015 | Biró, P., Csernoch, M., Máth, J., Abari, K.: Measuring the level of algorithmic skills at the end of secondary education in Hungary. Proc. Soc. Behav. Sci. 176 876-883, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/208259 | kiadói változat: 118 |
2015 | Csernoch, M., Biró, P.: Sprego programming. Spreadsheets in Education. 8 (1), 1-38, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/207691 | kiadói változat: 105 |
2015 | Csernoch, M., Biró, P.: Számítógépes problémamegoldás. Tud. Műsz. Táj. 62 (3), 86-94, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/209485 | kiadói változat: 15 |
2015 | Csernoch, M., Biró, P.: The power in digital literacy and algorithmic skill. Proc. Soc. Behav. Sci. 174 550-559, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/208610 | kiadói változat: 93 |
2015 | Csernoch, M., Biró, P., Abari, K., Máth, J.: Understanding algorithms in different presentations. Acta Didact. Napocensia. 8 (4), 1-12, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222288 | kiadói változat: 46 |
2012 | Biró, P.: Interactive Whiteboard in Mathematics Education. Acta Univ. Sapientiae, Soc. Anal. 2 (1), 111-127, 2012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/160269 | kiadói változat: 16 |
2012 | Biró, P.: Teachers and the interactive whiteboards. Teach. Math. Comp. Sci. 10 (2), 281-298, 2012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/160270 | kiadói változat: 121 |
2011 | Biró, P.: Students and the interactive whiteboard. Acta Didact. Napocensia. 4 (2-3), 29-38, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/160268 | kiadói változat: 29 |