Jelenlegi hely

Statisztika

Biró Piroska

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 13

Összes letöltés a DEA-ból: 1697

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)556
Fülöp-szigetek (PH)236
Vietnám (VN)129
Kína (CN)83
Németország (DE)63
Malajzia (MY)53
Magyarország (HU)44
Egyesült Királyság (GB)42
India (IN)42
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)41
Hollandia (NL)37
Indonézia (ID)22
Pakisztán (PK)17
Kanada (CA)16
Dél-Afrika (ZA)16
Szingapur (SG)13
Ausztrália (AU)11
Oroszország (RU)11
Franciaország (FR)10
Japán (JP)10
Ghána (GH)9
Olaszország (IT)9
Norvégia (NO)9
Románia (RO)9
Írország (IE)8
Izrael (IL)8
Törökország (TR)8
Chile (CL)7
Etiópia (ET)7
Brazília (BR)6
Görögország (GR)6
Horvátország (HR)5
Kenya (KE)5
Svédország (SE)5
Kolumbia (CO)4
Spanyolország (ES)4
Omán (OM)4
Szaud-Arábia (SA)4
Belgium (BE)3
Csehország (CZ)3
Irak (IQ)3
Laosz (LA)3
Nigéria (NG)3
Szerbia (RS)3
Ukrajna (UA)3
Izland (IS)2
Mauritius (MU)2
Lengyelország (PL)2
Portugália (PT)2
Thaiföld (TH)2
Tunézia (TN)2
Uganda (UG)2
Zambia (ZM)2
Egyesült Arab Emírségek (AE)1
Banglades (BD)1
Burkina Faso (BF)1
Bahrein (BH)1
Benin (BJ)1
Algéria (DZ)1
Észtország (EE)1
Egyiptom (EG)1
Finnország (FI)1
Jamaica (JM)1
Kajmán-szigetek (KY)1
Libanon (LB)1
Srí Lanka (LK)1
Marokkó (MA)1
Málta (MT)1
Namíbia (NA)1
Új-Zéland (NZ)1
Zimbabwe (ZW)1
n.a.73
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2021Csernoch, M., Biró, P., Máth, J.: Developing computational thinking skills with algorithm-driven spreadsheeting.
IEEE Access. 9 153943-153959, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Computer Science (miscellaneous)
Q1 Engineering (miscellaneous)
Q1 Materials Science (miscellaneous)
Kiadói változat: 35
2021Nagy, T., Csernoch, M., Biró, P.: The Comparison of Students' Self-Assessment, Gender, and Programming-Oriented Spreadsheet Skills.
Education Sciences. 11 (10), 1-29, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q3 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
kiadói változat: 65
2019Dubey, S., Biró, P.: Exploration of Factors Affecting Learners' Motivation in E-learning.
Int. J. Sci. Res. Comp. Sci. Eng. Inf. Techn. 5 (2), 1269-1275, 2019.
kiadói változat: 956
2017Biró, P., Csernoch, M.: Semi-Unplugged Tools for Building Algorithms With Sprego.
Turk. Online J. Educ. Technol. 16 (Special), 946-957, 2017.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Education
Q4 E-learning
Kiadói változat: 26
2016Csernoch, M., Biró, P.: Introduction to Classroom Sprego.
Acta Didact. Napocensia. 9 (1), 1-14, 2016.
Kiadói változat: 72
2015Biró, P., Csernoch, M., Máth, J., Abari, K.: Measuring the level of algorithmic skills at the end of secondary education in Hungary.
Proc. Soc. Behav. Sci. 176 876-883, 2015.
kiadói változat: 118
2015Csernoch, M., Biró, P.: Sprego programming.
Spreadsheets in Education. 8 (1), 1-38, 2015.
kiadói változat: 105
2015Csernoch, M., Biró, P.: Számítógépes problémamegoldás.
Tud. Műsz. Táj. 62 (3), 86-94, 2015.
kiadói változat: 15
2015Csernoch, M., Biró, P.: The power in digital literacy and algorithmic skill.
Proc. Soc. Behav. Sci. 174 550-559, 2015.
kiadói változat: 93
2015Csernoch, M., Biró, P., Abari, K., Máth, J.: Understanding algorithms in different presentations.
Acta Didact. Napocensia. 8 (4), 1-12, 2015.
kiadói változat: 46
2012Biró, P.: Interactive Whiteboard in Mathematics Education.
Acta Univ. Sapientiae, Soc. Anal. 2 (1), 111-127, 2012.
kiadói változat: 16
2012Biró, P.: Teachers and the interactive whiteboards.
Teach. Math. Comp. Sci. 10 (2), 281-298, 2012.
kiadói változat: 121
2011Biró, P.: Students and the interactive whiteboard.
Acta Didact. Napocensia. 4 (2-3), 29-38, 2011.
kiadói változat: 29