Összes letöltés a DEA-ból: 80
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 26 |
Magyarország (HU) | 14 |
Indonézia (ID) | 7 |
Malajzia (MY) | 6 |
Dél-Afrika (ZA) | 3 |
Egyesült Arab Emírségek (AE) | 2 |
Brazília (BR) | 2 |
Egyesült Királyság (GB) | 2 |
Mexikó (MX) | 2 |
Fülöp-szigetek (PH) | 2 |
Svédország (SE) | 2 |
Kanada (CA) | 1 |
Svájc (CH) | 1 |
Kína (CN) | 1 |
Kolumbia (CO) | 1 |
Hollandia (NL) | 1 |
Románia (RO) | 1 |
Törökország (TR) | 1 |
Üzbegisztán (UZ) | 1 |
n.a. | 4 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2022 | Szabó, F., Csépes, I.: Constructivism in language pedagogy. Hung. educ. res. j. Epub 1-13, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/340381 | Kiadói változat: 19 |
2021 | Csépes, I.: The Evolving Concept of (Language) Assessment Literacy. Implications for Teacher Education. Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (1), 120-130, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324232 | kiadói változat: 53 |
2012 | Csépes, I.: Self- and Peer-Assessment in Focus: Stakeholders' Perceptions and Issues of Implementation. In: Current Research in the Field of Disciplinary Didactics / szerk Gabriella Pusztai, Zoltán Tóth, Ildikó Csépes, Hungarian Educational Research Association, Budapest, 63-74, 2012, (Hungarian Educational Research Journal : Special Issues 2.) ISBN: 9789630850636 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/170886 | kiadói változat: 8 |