Jelenlegi hely

Statisztika

Szanyi Gyöngyi

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 11

Összes letöltés a DEA-ból: 397

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)292
Magyarország (HU)24
Németország (DE)15
Kína (CN)6
Egyesült Királyság (GB)6
Algéria (DZ)5
Egyesült Arab Emírségek (AE)3
Indonézia (ID)3
Svédország (SE)3
Kanada (CA)2
Franciaország (FR)2
Hollandia (NL)2
Törökország (TR)2
Ukrajna (UA)2
Chile (CL)1
Spanyolország (ES)1
India (IN)1
Makaó (MO)1
Új-Zéland (NZ)1
Portugália (PT)1
Románia (RO)1
Szerbia (RS)1
Oroszország (RU)1
Vietnám (VN)1
Dél-Afrika (ZA)1
n.a.19
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2020Szanyi, G., Varga, A.: Geometriai transzformációk szerepe a függvényfogalom alakításának folyamatában.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 5 (2), 324-336, 2020.
kiadói változat: 6
2020Szanyi, G.: Mi a függvény? -középiskolásoknak tartott foglalkozás tapasztalatai.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 5 (1), 560-570, 2020.
kiadói változat: 18
2020Herendiné Kónya, E., Szanyi, G.: Report of Meeting Researches in Didactics of Mathematics and Computer Sciences: January 24-26, 2020 Sárospatak, Hungary.
Teaching Mathematics and Computer Science 17 (2), 243-271, 2020.
Kiadói változat: 10
2020Szanyi, G., Jánvári, Z.: What can we learn from Tamás Varga's work regarding the arithmetic-algebra transition?.
Teach. math. comput. sci. 18 (3), 39-50, 2020.
kiadói változat: 33
2019Herendiné Kónya, E., Szanyi, G.: Report of Meeting Researches in Didactics of Mathematics and Computer Sciences.
Teach. math. comput. sci. 17 (1), 105-129, 2019.
Kiadói változat: 10
2018Szanyi, G., Varga, A.: Matematikai alapok a mérnökképzésben: kereslet és kínálat.
In: Proceedings of the Conference on Problem-based Learning in Engineering Education. Ed.: Imre Kocsis, University of Debrecen Faculty of Engineering, Debrecen, 70-77, 2018. ISBN: 9789634900559
kiadói változat: 20
2018Herendiné Kónya, E., Szanyi, G.: Report of Meeting: Researches in Didactics of Mathematics and Computer Sciences : January 26-28, 2018 Hajdúszoboszló, Hungary.
Teach. math. comput. sci. 16 (1), 131-153, 2018.
kiadói változat: 103
2017Szanyi, G.: Általános iskolás tanulók és egyetemi hallgatók fogalomképzetei a függvényről = Concept images of primary school students and university students about function.
IJEMS. 2 (2), 114-122, 2017.
kiadói változat: 41
2016Szanyi, G.: The impacts of the introduction of the function concept on students' skills.
Ann. Math. Inform. 46 277-291, 2016.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q3 Mathematics (miscellaneous)
Kiadói változat: 34
2015Szanyi, G.: The investigation of students' skills in the process of function concept creation.
Teach. Math. Comp. Sci. 13 (2), 249-266, 2015.
kiadói változat: 118
2014Szanyi, G.: The analysis of the development of function concept in Ukrainian and Hungarian curriculums and textbooks (5th-6th grade): In: E. Herendiné-Kónya, I. Oláhné-Téglási (Comp. by): Report of Meeting Researches in Didactics of Mathematics and Computer Sciences January 24 - 26, 2014 Eger, Hungary.
Teach. Math. Comput. Sci. 12 (1), 128, 2014.
kiadói változat: 4