Összes letöltés a DEA-ból: 172
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 93 |
Magyarország (HU) | 38 |
Németország (DE) | 10 |
Kína (CN) | 7 |
Egyesült Királyság (GB) | 5 |
Fülöp-szigetek (PH) | 4 |
Franciaország (FR) | 3 |
Indonézia (ID) | 2 |
Chile (CL) | 1 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 1 |
Románia (RO) | 1 |
n.a. | 7 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2023 | Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G.: How Can Social Capital Become a Facilitator of Inclusion?. Educ. Sci. 13 (2), 1-19, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344085 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications (2021) Q2 Computer Science (miscellaneous) (2021) Q3 Developmental and Educational Psychology (2021) Q2 Education (2021) Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2021) Q2 Public Administration (2021) | kiadói változat: 2 |
2022 | Ceglédi, T., Fényes, H., Pusztai, G.: The Effect of Resilience and Gender on the Persistence of Higher Education Students. Soc. Sci. 11 (3), 1-14, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/328802 Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2021) | kiadói változat: 24 |
2019 | Bocsi, V., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Kovács, K., Kovács, K., Müller, A., Pallay, K., Szabó, B., Szigeti, F., Tóth, D.: The discovery of the possible reasons for delayed graduation and dropout in the light of a qualitative research study. J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 27-38, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/263056 | kiadói változat: 65 |
2018 | Ceglédi, T.: Hátrányos helyzetű tehetségek útja a felsőoktatásban: szülői tényezők a reziliencia ígérete mögött. Különleges Bánásmód. 4 (5), 35, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/263639 | kiadói változat: 9 |
2016 | Ceglédi, T., Tóbi, I., Harsányi, S.: Reziliens hallgatók és szakkollégiumi felvételi szelekció. Educatio. 3 359-371, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/246367 | kiadói változat: 11 |
2012 | Pető, I., Ceglédi, T.: A pedagógusok SNI-vel szembeni attitűdje SACIE-vel mérve. Iskolakultúra. 22 (11), 66-82, 2012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/246341 | kiadói változat: 14 |
2011 | Pusztai, G., Ceglédi, T., Nyüsti, S., Bocsi, V., Madarász, T.: Láthatatlanok? Létezgetők? Közönyösek?: hallgatói szocializáció ma. Educatio. 20 (2), 271-280, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/118610 | kiadói változat: 11 |
2011 | Fónai, M., Márton, S., Ceglédi, T.: Recruitment and professional image of students at one of the regional universities in Hungary. J. Soc. Res. Policy. 2 (1), 32-51, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/114446 Folyóirat-mutatók:
Q4 Sociology and Political Science | kiadói változat: 23 |
2009 | Ceglédi, T., Németh, N.: Az oktatáson innen, a "Partiumon" túl. Educatio. 2009 (4), 557-560, 2009. (Ismertetett mű: szerk. Pusztai Gabriella. -Régió és oktatás : európai dimenziók /Debrecen : Doktoranduszok Kiss Árpád Közhasznú Egyesülete, 2005. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/246326 | kiadói változat: 7 |
2008 | Ceglédi, T.: Hátrányos helyzetű tehetséges hallgatók a Debreceni Egyetemen. Educatio. 4 597-604, 2008. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/246324 | kiadói változat: 6 |