Jelenlegi hely

Statisztika

Ceglédi Tímea

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 15

Összes letöltés a DEA-ból: 444

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)254
Magyarország (HU)61
Kína (CN)25
Indonézia (ID)18
Németország (DE)15
Egyesült Királyság (GB)6
Kanada (CA)5
Franciaország (FR)5
Románia (RO)5
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)4
Fülöp-szigetek (PH)4
Törökország (TR)3
Oroszország (RU)2
Egyesült Arab Emírségek (AE)1
Ausztria (AT)1
Azerbajdzsán (AZ)1
Chile (CL)1
Csehország (CZ)1
Egyiptom (EG)1
Olaszország (IT)1
Szingapur (SG)1
n.a.29
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2023Dan, B., Kovács, K., Bacskai, K., Ceglédi, T., Pusztai, G.: Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
Kiadói változat: 9
2023Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G.: How Can Social Capital Become a Facilitator of Inclusion?.
Educ. Sci. 13 (2), 1-19, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
kiadói változat: 11
2022Ceglédi, T., Fényes, H., Pusztai, G.: The Effect of Resilience and Gender on the Persistence of Higher Education Students.
Soc. Sci. 11 (3), 1-14, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
kiadói változat: 57
2020Kozma, K., Ceglédi, T.: "Akinek van bátorsága a gesztenyét lebontani": Reziliens életúttal a pedagógus pályán.
Acta med. sociol. 11 (31), 85-101, 2020.
Kiadói változat: 6
2020Godó, K., Ceglédi, T., Kiss, A.: The Mentoring's Role among Alumni Students of István Wáli Roma College for Advanced Studies of the Reformed Church.
Cent. Eur. j. educ. res. 2 (1), 36-52, 2020.
kiadói változat: 16
2019Tóth, D., Szemerszki, M., Ceglédi, T., Máté-Szabó, B.: The different patterns of the dropout according to the level and the field of education.
Hung. educ. res. j. 9 (2), 257-269, 2019.
Kiadói változat: 7
2019Bocsi, V., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Kovács, K., Kovács, K., Müller, A., Pallay, K., Máté-Szabó, B., Szigeti, F., Tóth, D.: The discovery of the possible reasons for delayed graduation and dropout in the light of a qualitative research study.
J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 27-38, 2019.
kiadói változat: 149
2018Ceglédi, T.: Hátrányos helyzetű tehetségek útja a felsőoktatásban: szülői tényezők a reziliencia ígérete mögött.
Különleges Bánásmód. 4 (5), 35, 2018.
kiadói változat: 15
2016Ceglédi, T., Tóbi, I., Harsányi, S.: Reziliens hallgatók és szakkollégiumi felvételi szelekció.
Educatio. 3 359-371, 2016.
kiadói változat: 18
2012Pető, I., Ceglédi, T.: A pedagógusok SNI-vel szembeni attitűdje SACIE-vel mérve.
Iskolakultúra. 22 (11), 66-82, 2012.
kiadói változat: 30
2012Ceglédi, T.: Reziliens életutak, avagy A hátrányok ellenére sikeresen kibontakozó iskolai karrier.
Szociol. Szle. 22 (2), 85-110, 2012.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Social Sciences (miscellaneous)
Kiadói változat: 6
2011Pusztai, G., Ceglédi, T., Nyüsti, S., Bocsi, V., Madarász, T.: Láthatatlanok? Létezgetők? Közönyösek?: hallgatói szocializáció ma.
Educatio. 20 (2), 271-280, 2011.
kiadói változat: 48
2011Fónai, M., Márton, S., Ceglédi, T.: Recruitment and professional image of students at one of the regional universities in Hungary.
J. Soc. Res. Policy. 2 (1), 32-51, 2011.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Sociology and Political Science
kiadói változat: 39
2009Ceglédi, T., Németh, N.: Az oktatáson innen, a "Partiumon" túl.
Educatio. 2009 (4), 557-560, 2009.
(Ismertetett mű: szerk. Pusztai Gabriella. -Régió és oktatás : európai dimenziók /Debrecen : Doktoranduszok Kiss Árpád Közhasznú Egyesülete, 2005. -)
kiadói változat: 12
2008Ceglédi, T.: Hátrányos helyzetű tehetséges hallgatók a Debreceni Egyetemen.
Educatio. 4 597-604, 2008.
kiadói változat: 21