Összes letöltés a DEA-ból: 86
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 47 |
Magyarország (HU) | 11 |
Peru (PE) | 4 |
Kanada (CA) | 2 |
Kína (CN) | 2 |
Finnország (FI) | 2 |
Maldív-szigetek (MV) | 2 |
Görögország (GR) | 1 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 1 |
Horvátország (HR) | 1 |
Malawi (MW) | 1 |
Hollandia (NL) | 1 |
Ruanda (RW) | 1 |
n.a. | 10 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2022 | Szabó, D.: How Do University Students Get Relevant Information?. Cent. Eur. J. Educat. Res. 4 (2), 67-79, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343068 | kiadói változat: 6 |
2022 | Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: Smartphones and social media as status symbol of Gen Z. Fol. Toruniensia. 22 87-111, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/339356 | Kiadói változat: 22 |
2021 | Szabó, D.: Hallgatói haladási utak és rizikófaktorai - helyzetkép a felsőoktatásról. Iskolakultúra. 31 (9), 113-115, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324520 | kiadói változat: 24 |
2021 | Szabó, D.: Would-be teachers' digital/information literacy competencies in the world of contradictory information. Fol. Toruniensia. 21 105-120, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325557 | kiadói változat: 34 |