Jelenlegi hely

Statisztika

Szabó Dóra

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 10

Összes letöltés a DEA-ból: 141

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)55
Magyarország (HU)11
Indonézia (ID)10
Peru (PE)4
Kanada (CA)2
Kína (CN)2
Finnország (FI)2
Maldív-szigetek (MV)2
Németország (DE)1
Görögország (GR)1
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)1
Horvátország (HR)1
Malawi (MW)1
Hollandia (NL)1
Oroszország (RU)1
Ruanda (RW)1
Szingapur (SG)1
n.a.44
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2024Szabó, D., Bujdosóné Dani, E., Nemes, L.: Report on the international library and information scientific conference: the past years of BOBCATSSS.
Fol. Toruniensia. 24 193-204, 2024.
kiadói változat: 6
2024Szabó, D., Panna, L., Győri, K., Pusztai, G.: Systematic literature review on parental involvement in digital education.
J. Media Literacy Educ. 16 (2), 98-107, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Communication (2023)
Q2 Education (2023)
kiadói változat: 5
2024Szabó, D.: Tanárképzés a 21. században - a McKinsey-jelentéstől a kompetenciaalapú tanárképzésig.
Pedagógusképzés. 23 (2), 46-61, 2024.
kiadói változat: 7
2023Szabó, D.: Máté Tóth, A könyvtárak társadalmi szerepei empirikus kutatási adatok tükrében, Szentendre, Hamvas Béla Pest Megyei Könyvtár 2022, ss. 193 ISBN 978-963-7521-91-1.
Fol. Toruniensia. 23 139-145, 2023.
Kiadói változat: 7
2023Szabó, D., Győri, K., Lajos, P., Pusztai, G.: Szülői bevonódás a digitális nevelésben: szisztematikus szakirodalom-elemzés.
Inform. társad. 23 (3), 98-114, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Communication
Kiadói változat: 9
2022Szabó, D.: Digitális szakadék áthidalása pedagógusok között.
PedActa. 12 (2), 35-41, 2022.
Kiadói változat: 8
2022Szabó, D.: How Do University Students Get Relevant Information?.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 4 (2), 67-79, 2022.
kiadói változat: 8
2022Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: Smartphones and social media as status symbol of Gen Z.
Fol. Toruniensia. 22 87-111, 2022.
Kiadói változat: 26
2021Szabó, D.: Hallgatói haladási utak és rizikófaktorai - helyzetkép a felsőoktatásról.
Iskolakultúra. 31 (9), 113-115, 2021.
kiadói változat: 28
2021Szabó, D.: Would-be teachers' digital/information literacy competencies in the world of contradictory information.
Fol. Toruniensia. 21 105-120, 2021.
kiadói változat: 37