Összes letöltés a DEA-ból: 120
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 55 |
Magyarország (HU) | 11 |
Peru (PE) | 4 |
Kanada (CA) | 2 |
Kína (CN) | 2 |
Finnország (FI) | 2 |
Maldív-szigetek (MV) | 2 |
Németország (DE) | 1 |
Görögország (GR) | 1 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 1 |
Horvátország (HR) | 1 |
Malawi (MW) | 1 |
Hollandia (NL) | 1 |
Oroszország (RU) | 1 |
Ruanda (RW) | 1 |
Szingapur (SG) | 1 |
n.a. | 33 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2024 | Szabó, D., Panna, L., Győri, K., Pusztai, G.: Systematic literature review on parental involvement in digital education. J. Media Literacy Educ. 16 (2), 98-107, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/375712 Folyóirat-mutatók:
Q2 Communication (2023) Q2 Education (2023) | kiadói változat: 4 |
2023 | Szabó, D.: Máté Tóth, A könyvtárak társadalmi szerepei empirikus kutatási adatok tükrében, Szentendre, Hamvas Béla Pest Megyei Könyvtár 2022, ss. 193 ISBN 978-963-7521-91-1. Fol. Toruniensia. 23 139-145, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/360966 | Kiadói változat: 6 |
2023 | Szabó, D., Győri, K., Lajos, P., Pusztai, G.: Szülői bevonódás a digitális nevelésben: szisztematikus szakirodalom-elemzés. Inform. társad. 23 (3), 98-114, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359978 Folyóirat-mutatók:
Q3 Communication | Kiadói változat: 8 |
2022 | Szabó, D.: Digitális szakadék áthidalása pedagógusok között. PedActa. 12 (2), 35-41, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/348515 | Kiadói változat: 7 |
2022 | Szabó, D.: How Do University Students Get Relevant Information?. Cent. Eur. J. Educat. Res. 4 (2), 67-79, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343068 | kiadói változat: 7 |
2022 | Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: Smartphones and social media as status symbol of Gen Z. Fol. Toruniensia. 22 87-111, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/339356 | Kiadói változat: 25 |
2021 | Szabó, D.: Hallgatói haladási utak és rizikófaktorai - helyzetkép a felsőoktatásról. Iskolakultúra. 31 (9), 113-115, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324520 | kiadói változat: 27 |
2021 | Szabó, D.: Would-be teachers' digital/information literacy competencies in the world of contradictory information. Fol. Toruniensia. 21 105-120, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325557 | kiadói változat: 36 |