Jelenlegi hely

Statisztika

Héjja Bella Emerencia

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 6

Összes letöltés a DEA-ból: 92

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)41
Kína (CN)10
Magyarország (HU)9
Egyesült Királyság (GB)6
Belgium (BE)3
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)3
Ausztrália (AU)2
Németország (DE)2
India (IN)2
Brazília (BR)1
Franciaország (FR)1
Lettország (LV)1
Románia (RO)1
Oroszország (RU)1
Törökország (TR)1
Dél-Afrika (ZA)1
n.a.7
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2019Héjja, B., Szalai, T.: Investigating attitudes and musical taste related to music lessons of primary school students in Debrecen.
Hung. Educ. Res. J. 9 (2), 318-331, 2019.
kiadói változat: 18
2018Héjja, B., Joó, O.: Agnes Engler (2014): Student dimensions- the mature students of higher education. Debrecen:CHERD.
Hung. Educ. Res. J. 8 (2), 141-144, 2018.
(Ismertetett mű: Engler Ágnes. -Hallgatói metszetek. A felsőoktatás felnőtt tanulói. /Debrecen : CHERD, 2014)
kiadói változat: 4
2018Héjja, B.: Alkoholfogyasztás, dohányzási szokások, valamint tudatállapot-módosító szerek használata zeneművészeti szakgimnazisták között.
PedActa. 8 (2), 51-60, 2018.
kiadói változat: 24
2018Héjja, B.: A zeneművészeti szakgimnazista tanulók iskolaválasztási motivációi.
Iskolakultúra. 1-2 104-117, 2018.
kiadói változat: 2
2017Joó, O., Héjja, B.: Gabriella Pusztai (2009): The social capital and school career. [A tarsadalmi toke és az iskolai palyafutas]. Budapest: New Mandate Publishing House. [Uj Mandatum Kiado.].
Hung. Educ. Res. J. 7 (3), 99-102, 2017.
(Ismertetett mű: Pusztai Gabriella. -A társadalmi tőke és az iskolai pályafutás /Budapest : Új Mandátum Lap- és Könyvkiadó, 2009)
kiadói változat: 5
2017Szűcs, T., Héjja, B.: The Institutional Network and State of Music Education in Hungary.
Hung. Educ. Res. J. 7 (3), 39-54, 2017.
kiadói változat: 39