Jelenlegi hely

Statisztika

Fényes Zsuzsanna Hajnalka

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 33

Összes letöltés a DEA-ból: 1812

OrszágLetöltések
Magyarország (HU)533
Egyesült Államok (US)470
Vietnám (VN)81
Fülöp-szigetek (PH)67
Kína (CN)63
Németország (DE)62
Románia (RO)57
Egyesült Királyság (GB)53
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)46
Malajzia (MY)25
Ausztrália (AU)23
Törökország (TR)17
Hollandia (NL)16
Kanada (CA)14
Izrael (IL)13
Thaiföld (TH)13
Szaud-Arábia (SA)12
Franciaország (FR)10
Szlovákia (SK)10
Oroszország (RU)9
India (IN)8
Szingapur (SG)8
Dél-Afrika (ZA)7
Egyesült Arab Emírségek (AE)6
Csehország (CZ)6
Japán (JP)6
Svédország (SE)6
Horvátország (HR)5
Azerbajdzsán (AZ)4
Görögország (GR)4
Kenya (KE)4
Norvégia (NO)4
Szerbia (RS)4
Ukrajna (UA)4
Üzbegisztán (UZ)4
Belgium (BE)3
Spanyolország (ES)3
Finnország (FI)3
Irak (IQ)3
Olaszország (IT)3
Litvánia (LT)3
Nigéria (NG)3
Lengyelország (PL)3
Ausztria (AT)2
Brazília (BR)2
Etiópia (ET)2
Guyana (GY)2
Indonézia (ID)2
Írország (IE)2
Új-Zéland (NZ)2
Tunézia (TN)2
Argentína (AR)1
Bosznia-Hercegovina (BA)1
Chile (CL)1
Dánia (DK)1
Egyiptom (EG)1
Grúzia (GE)1
Ghána (GH)1
Jordánia (JO)1
Srí Lanka (LK)1
Marokkó (MA)1
Makaó (MO)1
Omán (OM)1
Pakisztán (PK)1
Katar (QA)1
Szlovénia (SI)1
Zambia (ZM)1
n.a.82
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2023Csák, Z., Fényes, H.: Az apák iskolával kapcsolatos bevonódása és az ezt befolyásoló tényezők egy interjús kutatás tükrében.
Iskolakultúra. 33 (8), 19-35, 2023.
kiadói változat: 3
2023Mohácsi, M., Fényes, H.: Career and Family Plans of Higher Education Students as Risk Factors for their future employers' HR Management.
Acta Academiae Beregsasiensis. Economics. 3 (3), 140-157, 2023.
kiadói változat: 28
2022Fényes, H., Mohácsi, M.: Az önkéntesség karrierépítő szerepe a felsőoktatásban.
Metszetek. 11 (1), 146-160, 2022.
kiadói változat: 2
2022Pusztai, G., Fényes, H., Kovács, K.: Factors Influencing the Chance of Dropout or Being at Risk of Dropout in Higher Education.
Educ. Sci. 12 (11), 1-15, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
Kiadói változat: 13
2022Bocsi, V., Fényes, H., Pusztai, G.: First-generation Students at Universities from the Aspect of Achievement, Motivation and Integration.
Rev Sociol. 52 (1), 61-85, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Sociology and Political Science
kiadói változat: 3
2022Pusztai, G., Fényes, H.: Religiosity as a Factor Supporting Parenting and Its Perceived Effectiveness in Hungarian School Children's Families.
Religions (Basel). 13 (10), 1-16, 2022.
Folyóirat-mutatók:
D1 Religious Studies
Kiadói változat: 16
2022Ceglédi, T., Fényes, H., Pusztai, G.: The Effect of Resilience and Gender on the Persistence of Higher Education Students.
Soc. Sci. 11 (3), 1-14, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
kiadói változat: 40
2021Fényes, H., Mohácsi, M., Pallay, K.: Career consciousness and commitment to graduation among higher education students in Central and Eastern Europe.
Econ. Sociol. 14 (1), 61-75, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Business, Management and Accounting (miscellaneous)
Q2 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
Q2 Sociology and Political Science
kiadói változat: 45
2021Fényes, H.: Paid Work alongside Higher Education Studies as an Investment in Human Capital.
Center for Educational Policy Studies Journal. 11 (2), 231-250, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Education
kiadói változat: 34
2021Pusztai, G., Fényes, H., Markos, V.: The effect of volunteering and voluntary group membership on student's persistence.
Heliyon. 7 (9), 1-7, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary
kiadói változat: 28
2020Fényes, H., Pusztai, G., Engler, Á.: Gender Role Attitudes and Religiosity among Higher Education Students.
J. Study Relig. Ideol. 19 (55), 69-84, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Philosophy
Q1 Religious Studies
Kiadói változat: 3
2020Fényes, H., Paksi, V., Tardos, K., Markos, V., Szigeti, F.: Magyar kutatók külföldön: a női és férfi karrierutak főbb jellemzői.
Metszetek. 9 (4), 23-48, 2020.
kiadói változat: 2
2019Pusztai, G., Fényes, H., Szigeti, F., Pallay, K.: Dropped-out Students and the Decision to Drop-out in Hungary.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 1 (1), 31-40, 2019.
kiadói változat: 90
2018Fényes, H., Markos, V., Pusztai, G.: A felsőoktatási hallgatók civil aktivitása és a lemorzsolódási esélyük összefüggései.
Metszetek. 7 (3), 141-156, 2018.
Kiadói változat: 54
2018Fényes, H., Markos, V.: A felsőoktatási hallgatók önkéntessége és a hallgatók családterveinek összefüggései.
Demográfia. 61 (4), 293-320, 2018.
Kiadói változat: 210
2015Fényes, H.: Effect of Religiosity on Volunteering and on the Types of Volunteering among Higher Education Students in a Cross-Border Central and Eastern European Region.
Act. Univ. Sapientiae Soc. Anal. 5 (2), 181-203, 2015.
kiadói változat: 17
2015Fényes, H.: Nemi különbségek a felsőoktatási hallgatók önkéntes munkájában.
Metszetek. 2 68-78, 2015.
kiadói változat: 11
2014Fényes, H.: Gender Differences in Work Attitudes and Work Experience in a Student Sample.
Metszetek. 2 16-25, 2014.
kiadói változat: 8
2013Fényes, H.: Alacsonyan iskolázott fiatalok a munkaerőpiacon a derecskei kistérségben.
Metszetek. 1 144-161, 2013.
Kiadói változat: 1
2012Fényes, H.: A felsőoktatásban tanuló férfiak hátránya a társadalmi (iskolai) mobilitásban a kétciklusú képzés bevezetése után.
Metszetek. 1 20-31, 2012.
Kiadói változat: 4
2012Fényes, H.: Social Mobility of Graduate Men and Women: Advantages of Women in Higher Education and Disadvantages on the Labour Market.
Acta Univ. Sapientiae, Soc. Anal. Vol 2., No 1. 31-53, 2012.
pre-print: 27
2012Fényes, H., Pusztai, G.: Volunteering among Higher Education Students, Focusing on the Micro-level Factors.
JSRP. 12012.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Sociology and Political Science
pre-print: 464
2012Fényes, H.: What effects Volunteering?.
JSRP. 1 131-134, 2012.
(Ismertetett mű: eds. Paul Dekker, Loek Halman. -The Values of Volunteering : Cross-Cultural Perspectives /New York, Boston, Dordrecht, London, Moscow : Kluver Academic/Plenum Publishers, 2003. -XIV, 226 p.. -)
pre-print: 45
2011Fényes, H., Dalminé Kiss, G.: 2011: az Önkéntesség Európai Éve: Az önkéntesség társadalmi jelensége és jelentősége.
Debr. szle. 4 360-368, 2011.
Kiadói változat: 140
2010Fényes, H.: Előnyök az oktatásban, hátrányok a munkaerőpiacon.
Educatio. 19 (4), 659-665, 2010.
Kiadói változat: 25
2010Fényes, H.: Horizontal and Vertical Segregation in Education by Gender in the Hungarian - Romanian - Ukrainian Border Region (Partium).
JSRP. 1 (1), 69-90, 2010.
kiadói változat: 46
2009Fényes, H.: A felsőfokon tanuló férfiak és nők térbeli kötődése egy regionális mintában.
Tér társad. 4 189-206, 2009.
pre-print: 9
2009Fényes, H.: Az eltérő nemi szerepekkel kapcsolatos viselkedés a felsőfokú jelentkezésben és intézményválasztásban.
Iskolakultúra. 5-6 106-112, 2009.
Kiadói változat: 174
2009Fényes, H.: Gender differences in high school and higher education school efficiency in a borderland region of Hungary, and the Male-Disadvantage Hypothesis.
Practice Theor. Syst. Educ. 2 8-26, 2009.
post-print: 12
2009Fényes, H.: Horizontális és vertikális szegregáció az oktatásban nemek szerint.
Iskolakultúra. 10 24-38, 2009.
Kiadói változat: 173
2007Fényes, H.: Magyarországi és határontúli magyar diákok kulturális és anyagi erőforrásainak eltérései.
Debr. szle. 3 307-318, 2007.
Kiadói változat: 12
2007Kozma, T., Fényes, H., Tornyi, Z.: Negyvenheten: gyorskép a neveléstudományi felsőoktatókról és kutatókról.
Educatio. 16 (3), 418-433, 2007.
kiadói változat: 1
2006Fényes, H., Pusztai, G.: Férfiak hátránya a felsőoktatásban egy regionális minta tükrében.
Szociol. Szle. 1 40-59, 2006.
pre-print: 72