Összes letöltés a DEA-ból: 103
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 36 |
Magyarország (HU) | 20 |
Szingapur (SG) | 5 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 3 |
Kína (CN) | 1 |
Franciaország (FR) | 1 |
Egyesült Királyság (GB) | 1 |
n.a. | 36 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2023 | Kovács, Z., Báró, E., Lócska, O., Herendiné Kónya, E.: Incorporating Problem-Posing into Sixth-Grade Mathematics Classes. Educ. Sci. 13 (2), 1-22, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/345364 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications Q2 Computer Science (miscellaneous) Q2 Developmental and Educational Psychology Q2 Education Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q2 Public Administration | Kiadói változat: 10 |
2023 | Kondé, Z., Kovács, Z., Herendiné Kónya, E.: Modeling teachers' reactions to unexpectedness. Learn Instr. 86 1-10, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/354711 Folyóirat-mutatók:
D1 Developmental and Educational Psychology D1 Education | Kiadói változat-szabadon hozzáférhető: 36 |
2022 | Fitriana, L., Ekawati, R., Kovács, Z.: Perspectives on the problem-posing activity by prospective teachers: a cross-national study. J. Math. Educ. 13 (1), 149-172, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/345363 Folyóirat-mutatók:
Q2 Education Q2 Mathematics (miscellaneous) | kiadói változat: 24 |
2022 | Kovács, Z.: The tradition of problem-posing in Hungarian mathematics teaching. Teach. math. comput. sci. 20 (2), 233-254, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/345366 | Kiadói változat: 6 |
2019 | Ambrus, G., Kovács, Z., Szitányi, J., Csíkos, C., Herendiné Kónya, E.: A Cross-sectional Analysis of Students' Answers to a Realistic Word Problem from Grade 2 to 10. Int Elect J Math Ed. 14 513-521, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/336737 | Kiadói változat - szabadon hozzáférhető: 27 |