Jelenlegi hely

Statisztika

Gebregergis Werede Tareke

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 12

Összes letöltés a DEA-ból: 82

OrszágLetöltések
Magyarország (HU)9
Egyesült Államok (US)2
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)1
n.a.70
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2024Gebregergis, W.: Book Review - Governing universities in Post-soviet countries.
Eurasian Research Journal. 6 (1), 104-106, 2024.
(Ismertetett mű: Eckel, Peter D. (Ed.). -Governing universities in Post-soviet countries /NY : Cambridge University Press, 2023. -308)
Kiadói változat: 6
2024Gebregergis, W., Kovács, K., Csukonyi, C.: Exploring the levels of cultural intelligence and emotional intelligence among asian international students.
Eurasian Research Journal . 6 (2), 29-60, 2024.
Kiadói változat: 9
2024Gebregergis, W., Csukonyi, C.: The Mediated Impacts of Psychological Capital on Student Burnout through Academic Engagement and Learner Empowerment: A Serial Mediation Model.
Eur. J. Educ. Res. 13 (4), 1933-1949, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2023)
kiadói változat: 8
2023Gebregergis, W.: Devis-Rozental, C.: The student wellbeing toolkit: Preparing for life at college, university and beyond.
Hung. educ. res. j. Epub 1-6, 2023.
(Ismertetett mű: Camila Devis-Rozental. -The student wellbeing toolkit: Preparing for life at college, university and beyond /London : Routledge, 2023)
Kiadói változat: 7
2023Gebregergis, W., Beraki, F., Michael, M., Ahmedin, M., Debesay, N., Atoshm, T., Tekleberhan, W., Kovács, K., Csukonyi, C.: Factors Influencing Academic Achievement Among College Students: The Influence of Emotional Intelligence, Student Engagement and Demographics.
European J. Psychol. E. 6 (4), 181-193, 2023.
Kiadói változat: 6
2023Gebregergis, W., Kovács, K., Csukonyi, C.: Fostering Psychological Wellbeing and Student Engagement in Higher Education Students through Positive Psychological Capital: The Mediating Role of Academic Stress.
J. Pos. Psych. Wellb. 7 (4), 14-33, 2023.
Kiadói változat: 7
2020Gebregergis, W., Mehari, D., Gebretinsae, D., Tesfamariam, A.: The Predicting Effects of Self-Efficacy, Self-Esteem and Prior Travel Experience on Sociocultural Adaptation Among International Students.
J. Int. Students. 10 (2), 339-357, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education
Kiadói változat: 6
2019Gebregergis, W., Tekie, D., Yikealo, D., Habte, A.: Antecedents of Psychological Adjustment of International Students Studying in China: The Roles of Self-Efficacy and Self-Esteem.
Open J Soc Sci. 07 (02), 233-254, 2019.
Kiadói változat: 7
2019Gebregergis, W., Huang, F., Hong, J.: Cultural intelligence, Age and Prior Travel Experience as Predictors of Acculturative Stress and Depression among International Students Studying in China.
J. Int. Students. 9 (2), 511-534, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education
Kiadói változat: 7
2018Gebregergis, W.: Major Causes of Acculturative Stress and Their Relations with Sociodemographic Factors and Depression among International Students.
Open J Soc Sci. 06 (10), 68-87, 2018.
Kiadói változat: 6
2018Yikealo, D., Gebregergis, W.: Stress Coping Strategies among College Students: A Case in the College of Education, Eritrea Institute of Technology.
Open Science Journal. 3 (3), 1-17, 2018.
Kiadói változat: 7
2018Yikealo, D., Gebregergis, W., Karvinen, I.: The Level of Stress among College Students: A Case in the College of Education, Eritrea Institute of Technology.
Open Science Journal. 3 (4), 1-18, 2018.
Kiadói változat: 6