Jelenlegi hely

Statisztika

Gyermeknevelési Tanszék

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 20

Összes letöltés a DEA-ból: 9554

OrszágLetöltések
Magyarország (HU)5115
Egyesült Államok (US)1780
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)529
Románia (RO)526
Kína (CN)464
Ukrajna (UA)341
Szlovákia (SK)199
Szerbia (RS)98
Németország (DE)68
Ausztria (AT)31
Írország (IE)31
Egyesült Királyság (GB)30
Hollandia (NL)13
Olaszország (IT)11
Svédország (SE)11
Csehország (CZ)9
Franciaország (FR)9
Oroszország (RU)9
Spanyolország (ES)8
Lengyelország (PL)8
Ausztrália (AU)7
Fülöp-szigetek (PH)6
Albánia (AL)5
Svájc (CH)4
India (IN)4
Litvánia (LT)4
Görögország (GR)3
Törökország (TR)3
Dél-Afrika (ZA)3
Dánia (DK)2
Irak (IQ)2
Kuvait (KW)2
Thaiföld (TH)2
Belgium (BE)1
Bulgária (BG)1
Brazília (BR)1
Kanada (CA)1
Elefántcsontpart (CI)1
Chile (CL)1
Costa Rica (CR)1
Észtország (EE)1
Egyiptom (EG)1
Indonézia (ID)1
Japán (JP)1
Portugália (PT)1
Vietnám (VN)1
n.a.204
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2022Rábai, D.: A Survey of the Vision of Future the Members of the Football Academies have at the Academies in the Capital City and in the Provinces.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 4 (1), 97-107, 2022.
kiadói változat: 1
2020Szerepi, S.: Az intézményes kisgyermeknevelés és a hátrányos helyzet kapcsolatának pedagógiai vonatkozásai.
Gyermeknevelés. 8 (1), 39-46, 2020.
kiadói változat: 35
2019Rábai, D.: Labdarúgó akadémisták rekrutációjának és elégedettségének vizsgálata a fővárosi és a vidéki akadémiák tükrében.
Iskolakultúra. 29 (10), 85-97, 2019.
kiadói változat: 23
2018Rábai, D.: A magyar sportpolitika legfőbb jellemzői, intézkedései 1945-től kezdődően a rendszerváltásig és napjainkig, különös tekintettel a labdarúgás sportágára.
Különleges Bánásmód. 4 (1), 19-33, 2018.
Kiadói változat: 13
2018Hegedűs, R.: Hátrányos helyzetű óvodák nehézségei.
Különleges bánásmód. 4 (5), 36, 2018.
Kiadói változat: 14
2018Rábai, D.: Lila-fehér mezben - egy fővárosi és egy vidéki labdarúgó akadémia neveléstudományi megközelítésű vizsgálata, összehasonlítása.
Iskolakultúra. 28 (3-4), 53-63, 2018.
kiadói változat: 11
2018Kovács, E., Bihari, Z.: Nyitottak-e a leendő pedagógusok az inkluzív nevelésre?: a Debreceni Egyetem pedagógus hallgatóinak vizsgálata.
Különleges bánásmód. 4 (5), 36-37, 2018.
Kiadói változat: 6
2018Kovács, E.: Pedagógushallgatók romákkal kapcsolatos elképzeléseinek vizsgálata.
Iskolakultúra. 28 (3-4), 3-11, 2018.
kiadói változat: 19
2017Kovács, E.: Commitment and Preparedness of the Preservice Teachers in Hungary and in Slovakia.
Hung. Educ. Res. J. 7 (4), 85-102, 2017.
Kiadói változat: 23
2016Rábai, D.: A sportolás jótékony hatásai a magyar-román határ menti régió hallgatói körében.
Iskolakultúra. 1 136-138, 2016.
kiadói változat: 8
2016Kovács, E.: Book review: Shifra Schonmann (ed.), 2011. Key Concepts in Theatre/Drama Education.
Hung. Educ. Res. J. 6 (2), 118-122, 2016.
(Ismertetett mű: Shifra Schonmann. -Key Concepts in Theatre/Drama Education /Rotterdam : Sense Publishers, 2011)
Kiadói változat: 16
2016Kovács, E.: Tükröt tart; segít máshogy hazamenni: A playback módszer lehetséges alkalmazása az előítéletesség csökkentésére.
Iskolakultúra. 26 (2), 19-30, 2016.
Kiadói változat: 88
2015Georgeson, J., Campbell-Barr, V., Kovácsné Bakosi, É., Nemes, M., Pálfi, S., Sorzio, P.: Can We Have A Global Approach to Child-Centred Early Childhood Practice?.
Early Child Development and Care. 11-12 1862-1879, 2015.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Developmental and Educational Psychology
Q1 Pediatrics
Q3 Social Psychology
pre-print: 142
2015Molnár, B., Pálfi, S., Szerepi, S., Vargáné Nagy, A.: Kisgyemekkori nevelés Magyarországon.
Educatio. 3 121-128, 2015.
Kiadói változat: 110
2015Campbell-Barr, V., Georgeson, J., Vargáné Nagy, A.: The role of Higher Education in forming loving early childhood educators in Hungary and England.
HERJ. 4 1-13, 2015.
kiadói változat: 39
2013Molnár, B.: A Videosmart oktatóvideó portál webstatisztikai mutatóinak felhasználása a tantervfejlesztésben.
Iskolakultúra. 10 73-85, 2013.
Kiadói változat: 14
2011Vargáné Nagy, A., Vincze, T.: Adalékok a két világháború közötti hazai tanárképhez.
Educatio. 2 258-264, 2011.
Kiadói változat: 3
2010Tomory, I.: Etiópia "többségi kisebbsége", az oromók és egy demokratikus oktatási és társadalmi rendszer: a gadaa.
Belvedere Meridionale. 22 (1-2), 22-35, 2010.
kiadói változat: 1
2009Vargáné Nagy, A.: Az emlékeink olyasvalamik, amelyekért hálásnak kell lennünk.
Educatio. 4 529-535, 2009.
Kiadói változat: 9
2004Kovács, G., Kovácsné Bakosi, É.: Óvodapedagógia: 1. kötet.
Szerző, Debrecen, 226 p., 2004. ISBN: 9634309240
Kiadói változat: 8979