Jelenlegi hely

Statisztika

Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 245

Összes letöltés a DEA-ból: 37866

OrszágLetöltések
Magyarország (HU)21539
Egyesült Államok (US)6540
Románia (RO)1830
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)950
Kína (CN)909
Ukrajna (UA)866
Szlovákia (SK)659
Németország (DE)529
Franciaország (FR)343
Indonézia (ID)302
Oroszország (RU)291
Szerbia (RS)259
Egyesült Királyság (GB)186
Írország (IE)136
Hollandia (NL)126
Ausztria (AT)114
Csehország (CZ)78
Fülöp-szigetek (PH)69
Kanada (CA)58
Lengyelország (PL)53
Svédország (SE)51
Brazília (BR)50
Olaszország (IT)43
Törökország (TR)41
India (IN)40
Spanyolország (ES)39
Albánia (AL)33
Vietnám (VN)29
Finnország (FI)27
Svájc (CH)25
Görögország (GR)25
Japán (JP)23
Thaiföld (TH)21
Ausztrália (AU)20
Bulgária (BG)20
Seychelle-szigetek (SC)18
Litvánia (LT)17
Dél-Afrika (ZA)15
Belgium (BE)14
Horvátország (HR)14
Irak (IQ)13
Portugália (PT)12
Szingapur (SG)12
Malajzia (MY)10
Dánia (DK)9
Norvégia (NO)9
Kolumbia (CO)8
Egyesült Arab Emírségek (AE)7
Szlovénia (SI)7
Banglades (BD)6
Málta (MT)6
Mexikó (MX)6
Észtország (EE)5
Grúzia (GE)5
Izrael (IL)5
Kambodzsa (KH)4
Luxemburg (LU)4
Lettország (LV)4
Chile (CL)3
Etiópia (ET)3
Honduras (HN)3
Kazahsztán (KZ)3
Namíbia (NA)3
Nigéria (NG)3
Nepál (NP)3
Szíria (SY)3
Azerbajdzsán (AZ)2
Elefántcsontpart (CI)2
Egyiptom (EG)2
Kuvait (KW)2
Srí Lanka (LK)2
Mongólia (MN)2
Új-Zéland (NZ)2
Salamon-szigetek (SB)2
Uganda (UG)2
Afganisztán (AF)1
Argentína (AR)1
Bosznia-Hercegovina (BA)1
Bahrein (BH)1
Bahamák (BS)1
Costa Rica (CR)1
Ciprus (CY)1
Algéria (DZ)1
Kenya (KE)1
Kírgizisztán (KG)1
Laosz (LA)1
Libanon (LB)1
Mianmar (MM)1
Mauritius (MU)1
Pakisztán (PK)1
Réunion (RE)1
Szaud-Arábia (SA)1
Sierra Leone (SL)1
Szenegál (SN)1
Suriname (SR)1
Togo (TG)1
n.a.1269
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2024Bocsi, V., Varga, A., Fehérvári, A.: A korai iskolaelhagyás vizsgálata interszekcionális megközelítésben.
Különleges bánásmód. 10 (1), 19-33, 2024.
Kiadói változat: 17
2024Szecskó, J.: Az iskolai szociális segítő tevékenység tapasztalatai a kutatások tükrében.
Különleges bánásmód. 10 (2), 19-30, 2024.
kiadói változat: 4
2024Tompa, A., Galán, A.: Elterelésben résztvevők szerhasználati szokásai és motivációja kvalitatív vizsgálatok tükrében.
Acta med. sociol. 15 (39), 115-138, 2024.
kiadói változat: 6
2024Hajian, F., Vargáné Nagy, A.: Pro-drop in farsi: A case study of bilingual speakers.
Különleges bánásmód. 10 (3), 127-136, 2024.
kiadói változat: 7
2024Werunga, D., Biczó, G.: Redefining the societal role of women in the Bukusu community of Bungoma county in Western Kenya (1945-2023).
Különleges bánásmód. 10 (Spec.), 145-157, 2024.
kiadói változat: 29
2024Müller, A., Bácsné Bába, É., Ráthonyi, G., Tütünkov-Hrisztov, J., Kulcsár, N., Gortka-Rákó, E., Kovács, S., Lengyel, A.: Segmentation of Young Adult Tourists Visiting Croatian Cities: a Hungarian Case Study.
Geoj. Tourism Geosites. 55 (3), 1076-1089, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Cultural Studies (2023)
Q3 Earth and Planetary Sciences (miscellaneous) (2023)
Q3 Geography, Planning and Development (2023)
Kiadói változat: 12
2024Nemes, M.: Teaching a second language to learners with mild intellectual disabilities: a Hungarian case study.
Front. Educ. 9 1-11, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2023)
kiadói változat: 3
2024Müller, A., Bácsné Bába, É., Zidek, P., Lengyel, A., Herpainé Lakó, J., Laoues-Czimbalmos, N., Molnár, A., Boda, E.: The Experiences of Motor Skill Development in Children with Autism Spectrum Disorder (ASD) Reflected through Parental Responses.
Children-Basel. 11 (10), 1-21, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Pediatrics, Perinatology and Child Health (2023)
kiadói változat: 8
2023Nemes, M.: A case study of teaching English in kindergartens since 1989: a North-East Hungarian city.
Különleges bánásmód. 9 (4), 127-137, 2023.
kiadói változat: 8
2023Müller, A., Simon, I., Lenténé Puskás, A., Bíró, M., Zidek, P., Laoues-Czimbalmos, N.: A gerincdeformitás megelőzésének módszertani aspektusai a gyógytestnevelés területén.
Stadium. 6 (2), 1-12, 2023.
Kiadói változat: 36
2023Szerepi, S.: A magyar nyelvű roma/cigány kulturális nevelést folytató óvoda helye a nemzetiségi nevelés rendszerében: műhelybemutató.
Különleges bánásmód. 9 (2), 159-162, 2023.
kiadói változat: 9
2023Nemes, M., Tahirák, E.: A nyelvi és a pragmatikai tudatosság vizsgálata alsó tagozatos tanulásban akadályozott tanulók körében.
OxIPO. 4 49-68, 2023.
kiadói változat: 15
2023Mező, F., Mező, K.: A személyre jellemző flexibilitás pontozásának háromfokú skálát alkalmazó módszere.
OxIPO. 5 (1), 9-24, 2023.
kiadói változat: 3
2023Tóth, N.: A tiszaberceli roma közösség szociokulturális helyzete és iskoláztatással kapcsolatos viselkedésmintázatai.
Különleges bánásmód. 9 (2), 133-149, 2023.
kiadói változat: 7
2023Mező, K.: A történelem tanításának módszerei tanulásban akadályozott tanulókat (is) nevelő iskolákban.
Lélektan és hadviselés. 5 (2), 43-59, 2023.
kiadói változat: 23
2023Gere, H., Pető, I.: Az orvosok és a fogyatékos betegek találkozása.
Különleges bánásmód. 9 (2), 99-111, 2023.
kiadói változat: 37
2023Bocsi, V., Varga, A., Fehérvári, A.: Chances of Early School Leaving - With Special Regard to the Impact of Roma Identity.
Educ. Sci. 13 (5), 1-14, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
kiadói változat: 4
2023Bocsi, V.: Első generációs fiatalok diplomaszerzésének esélye egy nagymintás vizsgálat alapján.
Különleges bánásmód. 9 (2), 17-30, 2023.
kiadói változat: 5
2023Kertész, K., Mező, K.: Gyógypedagógusok és tanulásban akadályozott tanulók véleményének elemzése az élménypedagógiai alapú magyar nyelv és irodalom tanítással kapcsolatban.
OxIPO. 5 (3), 37-55, 2023.
kiadói változat: 7
2023Aye, S., Bocsi, V.: Internationalisation of higher education in Hungary.
Különleges bánásmód. 9 (1), 19-35, 2023.
kiadói változat: 17
2023Mező, K., Mező, F.: Kocka kör T.É.M.A. projektje keretében készült "innovációk a fenntartható fejlődésért" társasjáték, mint a tehetséggondozás egyik eszköze.
Különleges bánásmód. 9 (2), 143-149, 2023.
kiadói változat: 10
2023Vargáné Nagy, A., Mező, K.: Különleges Bánásmód 2023/3..
Debreceni Egyetem, Debrecen, 168 p., 2023.
kiadói változat: 15
2023Kissiya, E., Biczó, G.: Luang Island: Coastal Ecology System in Outermost Small Islands (ESCAOSd), Maluku-Indonesia.
Különleges bánásmód. 9 (1), 37-55, 2023.
kiadói változat: 20
2023Demeter, Z., Mező, K.: Mesterséges intelligencia pedagógiai használatára vonatkozó hajlandóság vizsgálata gyógypedagógus hallgatók körében.
Különleges bánásmód. 9 (2), 31-45, 2023.
kiadói változat: 16
2023Tamásiné Dsupin, B.: Personality development in early childhood through music education.
Különleges bánásmód. 9 (1), 189-196, 2023.
kiadói változat: 87
2023Farough, F., Vargáné Nagy, A.: Reggio Emilia Approach and Pre-School Education in Dubai.
Különleges bánásmód. 9 (3), 81-94, 2023.
kiadói változat: 5
2023Szerepi, S.: Szociális kompetenciák felmérése hátrányos helyzetű óvodások körében Borsod-Abaúj-Zemplén, Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében.
Különleges bánásmód. 9 (4), 51-63, 2023.
Kiadói változat: 8
2023Demeter, Z., Mező, K.: Tanító szakos hallgatók és a mesterséges intelligencia.
Mesterséges intelligencia. 5 (1), 73-87, 2023.
kiadói változat: 5
2023Kinczel, A., Fülöp-Pipó, M., Pálinkás, R., Zidek, P., Laoues-Czimbalmos, N., Lengyel, A., Müller, A.: The Experiences of Physiotherapy in Preschools in the Light of a Kindergarten Research in Hajdúböszörmény.
Különleges bánásmód. 9 (3), 27-34, 2023.
kiadói változat: 19
2023Hesti, M., Vargáné Nagy, A.: The Implementation of Waldorf Education in Indonesia at a Glance.
Különleges bánásmód. 9 (3), 111-132, 2023.
kiadói változat: 6
2023Rusli, N., Vargáné Nagy, A.: The Reggio Emilia Approach to Special Needs Children.
Különleges bánásmód. 9 (3), 149-168, 2023.
kiadói változat: 10
2022Szerdahelyi, Z., Laoues-Czimbalmos, N.: A fizikai aktivitást befolyásoló tényezők elemzése Hajdúböszörmény 65 év feletti lakosságának körében.
Különleges bánásmód. 8 (3), 67-76, 2022.
Kiadói változat: 9
2022Nemes, M.: A komplex tanulási zavarokkal rendelkező tanulók idegen nyelvi oktatásának kérdései.
Különleges bánásmód. 8 (3), 31-52, 2022.
kiadói változat: 38
2022Canning, N., Teszenyi, E., Pálfi, S.: Are you listening to me? Understanding children's rights through Hungarian pedagogic practice.
J. Child. Edu. Soc. 3 (3), 218-232, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Developmental and Educational Psychology
Q3 Education
Kiadói változat: 21
2022Rábai, D.: A Survey of the Vision of Future the Members of the Football Academies have at the Academies in the Capital City and in the Provinces.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 4 (1), 97-107, 2022.
kiadói változat: 6
2022Kiss, A., Laoues-Czimbalmos, N.: Az egészség szerepe hátrányos helyzetű romák körében.
Oxipo 4 (4), 35-46, 2022.
Kiadói változat: 15
2022Tóth, N.: Charactersitics of roma university students based on samples from roma colleges for advanced studies.
Különleges bánásmód. 8 (4), 43-59, 2022.
Kiadói változat: 9
2022Gortka-Rákó, E.: Deinstitutionalisation in Hungarian child protection: Policy and practice changes in historical contexts.
J. Child. Edu. Soc. 3 (3), 275-292, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Developmental and Educational Psychology
Q3 Education
Kiadói változat: 13
2022Bocsi, V., Fényes, H., Pusztai, G.: First-generation Students at Universities from the Aspect of Achievement, Motivation and Integration.
Rev Sociol. 52 (1), 61-85, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Sociology and Political Science
kiadói változat: 20
2022Szerdahelyi, Z., Bácsné Bába, É.: Fizikai aktivitás összetevőinek vizsgálata Hajdúböszörmény felnőttkorú lakossága körében = Examination of the components of physical activity in the adult population of Hajdúböszörmény.
Gradus. 9 (1), 1-13, 2022.
Kiadói változat: 7
2022Pető, I., Gere, H.: Fogyatékosság az orvostudományban.
Különleges bánásmód. 8 (4), 7-18, 2022.
kiadói változat: 10
2022Balázs-Földi, E.: Hátrányok és támogatások: a szociális ellátórendszer helye és szerepe a fogyatékossággal élők és családjaik életében.
Különleges bánásmód. 8 (4), 63-76, 2022.
kiadói változat: 23
2022Gulyás, K., Mező, K.: Iskolai könyvtár a 21. században.
Különleges bánásmód. 8 (3), 109-119, 2022.
kiadói változat: 25
2022Nemes, M.: Komplex tanulási zavarokkal rendelkező tanulók idegennyelv-oktatása során használható egyszerű játékok.
Különleges bánásmód. 8 (3), 121-134, 2022.
kiadói változat: 12
2022Biczó, G.: Kutatásetika a kortárs antropológiában.
Különleges bánásmód. 8 (3), 77-88, 2022.
kiadói változat: 19
2022Tóth, N.: Lovári nyelv "intézményesülése" a társadalmi innováció apsektusából.
Különleges bánásmód. 8 (4), 85-93, 2022.
Kiadói változat: 10
2022Gortka-Rákó, E., Szabó, G.: Nursery Services Beyond Primary Care, Supporting Family Education in Hungary.
Különleges bánásmód. 8 (1), 91-100, 2022.
kiadói változat: 7
2022Bocsi, V.: Oktatók a posztakadémiai világban - egy kvalitatív kutatás tanulságai.
Különleges bánásmód. 8 (3), 7-18, 2022.
kiadói változat: 5
2022Mező, K.: Peculiarities in Teaching Students with Learning Disabilities and the Learning Support Mechanism of Educators during the COVID-19 Pandemic.
Fogyatékosság és társadalom. 8 (2), 16-24, 2022.
Kiadói változat: 8
2022Pető, I.: Prevenció és a koragyermekkori intervenció fontossága és hatása a későbbi évekre.
Különleges bánásmód. 2022 (3), 53-65, 2022.
kiadói változat: 27
2022Teszenyi, E., Vargáné Nagy, A., Pálfi, S.: Re-imagining socialist childhoods: Changing narratives of spatial and temporal (dis)orientations.
J. Child. Edu. Soc. 3 (3), 212-217, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Developmental and Educational Psychology
Q3 Education
Kiadói változat: 10
2022Mező, K., Mező, F.: Sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók létszámának alakulása a 2009/2010. és a 2019/2020. tanévekben.
Különleges bánásmód. 8 (3), 19-29, 2022.
kiadói változat: 62
2022Inántsy-Pap, Á., Szilágyi, B.: Social expectations in the choice of the right educational institution.
Különleges bánásmód. 8 (1), 35-47, 2022.
Kiadói változat: 12
2022Godawa, G., Gortka-Rákó, E.: Social Pedagogy Training in Poland and Hungary.
The Person and the Challenges. 12 (2), 163-176, 2022.
Kiadói változat: 10
2022Balázs-Földi, E.: Social protection of children with disabilities before the change of regime and at present.
J. Child. Edu. Soc. 3 (3), 233-248, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Developmental and Educational Psychology
Q3 Education
Kiadói változat: 12
2022Rétháti, C., Gortka-Rákó, E.: Speciális feladatot ellátó szakiskolák dokumentumainak összehasonlító elemzése eltérő gazdasági státuszú régiókban.
Különleges bánásmód. 8 (4), 19-31, 2022.
kiadói változat: 4
2022Kocsis, N., Bocsi, V.: Tanítsunk magyarországért mentorprogram eredményessége.
Különleges bánásmód. 8 (2), 87-101, 2022.
kiadói változat: 5
2022Kocsis, P.: Telep és iskola.
Különleges bánásmód. 8 (2), 19-39, 2022.
Kiadói változat: 10
2022Nemes, M.: The difficulties of becoming bilingual: Hungarian children in the United Kingdom.
Gyermeknevelés. 10 (2-3), 231-251, 2022.
Kiadói változat: 5
2022Mező, K.: Vizuális "Trendi" Szótár (Slide Show Etűd) a Kocka Kör Tehetséggondozó Kulturális Egyesület Projektjében.
OxIPO. 4 (2), 75-80, 2022.
kiadói változat: 16
2021Mező, K., Mező, F.: Agresszió megnyilvánulása a kreativitástesztekben.
Különleges bánásmód. 7 (3), 43-55, 2021.
kiadói változat: 13
2021Laoues-Czimbalmos, N.: A köznevelésben résztvevő fogyatékos tanulók sportolási szokásainak vizsgálata.
Gradus. 8 (1), 71-79, 2021.
kiadói változat: 61
2021Mező, K., Szabóné, B.: A robotokkal történő oktatás az élménypedagógia aspektusából.
Mesterséges intelligencia. 3 (2), 19-32, 2021.
Kiadói változat: 6
2021Vargáné Nagy, A.: A SARS COVID-19 vírus okozta helyzet a hazai kora gyermekkori intézményekben.
Különleges bánásmód. 7 (4), 101-107, 2021.
Kiadói változat: 9
2021Nemes, M., Rózsa, H.: A tanulásban akadályozott tanulók német nyelvoktatásának helyzete Nyíregyházán.
Különleges bánásmód. 7 (4), 69-81, 2021.
Kiadói változat: 44
2021Péter, C.: Attendance of Pop and Classical Music Concerts among the Hungarian Youth.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (1), 67-74, 2021.
kiadói változat: 98
2021Laoues-Czimbalmos, N.: Az észak-alföldi és észak-magyarországi régiókban fogyatékossággal élő tanulók szabadidő-eltöltési szokásai.
Acta Carolus Robertus. 11 (1), 51-59, 2021.
kiadói változat: 42
2021Soós, Z., Szabó, G.: Contemporary social processes of Nagyecsed with special regard to the situation of the Roma population.
Különleges bánásmód. 7 (1), 45-57, 2021.
kiadói változat: 23
2021Bocsi, V.: Content beyond vocational skills: the broader spectrum of students' socialisation.
PArtsHum. 1 (2), 68-88, 2021.
Kiadói változat: 8
2021Laoues-Czimbalmos, N., Szerdahelyi, Z., Müller, A.: Development of leisure and sports consumption and sports motivation among children with disabilities.
Apstract. 15 (1-2), 75-82, 2021.
kiadói változat: 9
2021Mező, K., Móré, M.: Életpálya-tervezés sajátos nevelési igényű fiatalok esetében.
Különleges bánásmód. 7 (4), 21-30, 2021.
kiadói változat: 10
2021Heim, A., Balázs-Földi, E.: Fogyatékossággal élő személyek felsőfokú tanulmányait támogató tényezők egy kutatás tükrében.
Különleges bánásmód. 7 (4), 85-99, 2021.
kiadói változat: 5
2021Gesztelyi, H.: Fotózkodó fókák földjén (Bertóti Johanna: Almából ki, körtébe be, illusztrálta Zengővári Judit).
Alföld. 72 (7), 123-128, 2021.
(Ismertetett mű: Bertóti Johanna. -Almából ki, körtébe be /kolozsvár : Koinónia K., 2020)
Kiadói változat: 4
2021Müller, A., Laoues-Czimbalmos, N., Szerdahelyi, Z., Boda, E., Mező, K.: Gyógypedagógiai mozgásfejlesztés szerepe és módszertani aspektusai.
Különleges bánásmód. 7 (3), 101-112, 2021.
kiadói változat: 10
2021Rétháti, C.: Hátrányos helyzetű gyermekek nyelvi fejlettsége.
Különleges bánásmód. 7 (2), 77-88, 2021.
kiadói változat: 22
2021Mező, K., Mező, L., Mező, F.: Hölgyek a (had)tudományban: 2020/2021.
Lélektan és hadviselés. 3 (1), 103-108, 2021.
kiadói változat: 31
2021Dajnoki, K., Balázs-Földi, E., Móré, M.: Migránsok gyermekeinek szocializációja.
Acta med. sociol. 12 (32), 47-63, 2021.
kiadói változat: 19
2021Vargáné Nagy, A., Molnár, B.: Opportunities and good practices for strengthening the intergenerational link in Central Europe - A comparative analysis.
Különleges bánásmód. 7 (1), 109-126, 2021.
Kiadói változat: 9
2021Visnjic-Jevtic, A., Vargáné Nagy, A., Ozturk, G., Sahin-Sak, I., Paz-Albo, J., Toran, M., Sánchez-Pérez, N.: Policies and practices of early childhood education and care during the COVID-19 pandemic: Perspectives from five countries.
J Child Edu Soc. 2 (2), 200-216, 2021.
Kiadói változat: 8
2021Laoues-Czimbalmos, N.: Sporting motivations of students who live with disabilities, in the light of a regional research.
Különleges bánásmód. 7 (1), 35-44, 2021.
kiadói változat: 10
2021Molnár, A., Mező, K.: Tanulásban akadályozott fiatalok jövőképének vizsgálata.
Különleges bánásmód. 7 (3), 57-67, 2021.
kiadói változat: 44
2021Nemes, M., Rózsa, H.: Tanulásban akadályozott tanulók német nyelvoktatásának helyzete: hazai és nemzetközi kitekintés.
Különleges bánásmód. 7 (4), 55-67, 2021.
kiadói változat: 7
2021Kocsis, P.: Telepek és emberek egy deszegregációs program megvalósításának félidei vizsgálata.
Különleges bánásmód. 7 (2), 57-76, 2021.
Kiadói változat: 14
2021Pető, I.: Testvérgondozás: felnőtt értelmi fogyatékosokat gondozó testvérek.
Különleges bánásmód. 7 (2), 111-121, 2021.
kiadói változat: 35
2020Balázs-Földi, E.: A fogyatékos és a megváltozott munkaképességű személyek munkavégző képességének megítélése.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 5 (1), 36-52, 2020.
kiadói változat: 13
2020Fenyő, I., Rábai, D.: A General Overview of the Educational Programmes of the Hungarian Football Academies.
Centr. Eur. J. Educ. Res. 2 (2), 101-110, 2020.
Kiadói változat: 7
2020Bancsi, Z., Mező, K.: A színházpedagógia és a fejlesztőpedagógia kapcsolódási pontjai.
OxIPO. 2 (4), 23-39, 2020.
Kiadói változat: 9
2020Balázs-Földi, E., Villás, M.: Attitudes towards the sport of persons with disabilities, i. e.: is the sport important in the lives of people with disabilities?.
Különleges bánásmód. 6 (1), 19-34, 2020.
kiadói változat: 15
2020Szerepi, S.: Az intézményes kisgyermeknevelés és a hátrányos helyzet kapcsolatának pedagógiai vonatkozásai.
Gyermeknevelés. 8 (1), 39-46, 2020.
kiadói változat: 121
2020Mező, F., Mező, K.: Bölcsődei ellátás és a családi napközi választásának alakulása 2006-2016 között.
Különleges bánásmód. 6 (4), 19-28, 2020.
kiadói változat: 3
2020Szerdahelyi, Z.: Characteristics of physical activity at the university of Debrecen.
Apstract. 14 (1-2), 115-120, 2020.
kiadói változat: 17
2020Szerdahelyi, Z.: Egyetemi hallgatók aktív sportfogyasztási szokásainak vizsgálata.
Acta Carolus Robertus. 10 (2), 157-169, 2020.
kiadói változat: 28
2020Bocsi, V., Pusztai, G., Fényes, H.: Első generációs hallgatók a campuson: ülönös tekintettel az eredményesség kérdéskörére.
Szociol. Szle. 30 (4), 26-44, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Social Sciences (miscellaneous)
Kiadói változat: 4
2020Bocsi, V.: Első generációs oktatók pályaképe és önreflexiói.
Educatio. 29 (4), 634-643, 2020.
Kiadói változat: 7
2020Bocsi, V.: First Generational Students in the Hungarian Higher Educational System.
Central European Journal of Educational Research. 2 (1), 53-65, 2020.
Kiadói változat: 7
2020Bocsi, V.: Hallgatói szocializáció - oktatói szemmel.
Különleges bánásmód. 6 (2), 19-33, 2020.
kiadói változat: 58
2020Mező, F., Mező, K.: Interdiszciplináris asszociációk vizsgálata a mesterséges intelligenciával kapcsolatban.
Mesterséges intelligencia. 2 (1), 9-31, 2020.
Kiadói változat: 7
2020Tóth, N.: Issue of failure of Roma students at school.
Különleges bánásmód. 6 (1), 95-102, 2020.
kiadói változat: 23
2020Laoues-Czimbalmos, N., Mercsné Konyári, A., Bíró, M., Müller, A.: Korai intervenció egy kutatás tükrében.
Különleges bánásmód. 6 (3), 17-32, 2020.
Kiadói változat: 17
2020Pető, I.: Mit tanulhatunk a fejlődéselméletekből a matematika tanítása számára?.
OxIPO. 2 (2), 33-61, 2020.
Kiadói változat: 10
2020Mező, K., Mező, F.: Múzeumpedagógia és a tehetséggondozás lehetőségei egy virtuális múzeumban.
Különleges bánásmód. 6 (3), 89-99, 2020.
kiadói változat: 8
2020Tóth, N.: Possible conceptualization of culture and cultural difference in sociological profile researches.
Különleges bánásmód. 6 (4), 91-100, 2020.
kiadói változat: 22
2020Pető, I.: Röviden a fejlődési diszpraxiával kapcsolatos kérdésekről.
Különleges bánásmód. 6 (2), 105-116, 2020.
kiadói változat: 9
2020Szerdahelyi, Z.: Szubjektív egészségérzet és a fizikai aktivitás kapcsolatának vizsgálata középiskolások körében.
Különleges bánásmód. 6 (3), 51-64, 2020.
Kiadói változat: 19
2020Mező, K., Mező, F.: The OxIPO Game Collection for Developing Cognitive Abilities.
Különleges bánásmód. 6 (1), 63-73, 2020.
kiadói változat: 8
2019Hegedűs, R., Sebestyén, K.: A case study about regional differences of Hungarian pupils' achievement.
Hung. Educ. Res. J. 9 (1), 123-127, 2019.
kiadói változat: 57
2019Gortka-Rákó, E.: A gyermekotthonok feladata a roma gyerekek nevelésében.
Iskolakultúra. 29 (6), 128-140, 2019.
kiadói változat: 22
2019Nemes, M., Muhariné Preszter, K.: A korai francia nyelvtanulás lehetőségei napjainkban Magyarországon.
OxIPO. 1 (3), 41-71, 2019.
Kiadói változat: 6
2019Laoues-Czimbalmos, N., Müller, A., Mező, K., Mercs, E., Molnár, A.: A környezeti nevelés és az egészséges életmód értékpreferenciáinak vizsgálata a "zöld" és "nem zöld" óvódába járó gyermekek szüleinek körében.
Acta Carolus Robertus. 9 (2), 89-108, 2019.
Kiadói változat: 64
2019Bálint, P.: A példázatszerű történetmondás mint lehetséges meseelbeszélési mód: a hallott és az írott szakrális, illetve profán szövegek interpretációja a népmesében.
Stud. litt. 58 (1-2), 74-88, 2019.
kiadói változat: 21
2019Almássy, Z., Somogyi, D., Szatmári, Á.: A segítségkérő viselkedés és a depresszió kapcsolata a fiatal felnőttek körében.
Különleges bánásmód. 5 (4), 7-19, 2019.
kiadói változat: 46
2019Pusztai, G., Fónai, M., Bocsi, V.: A társadalmi státus transzmissziója és a felsőoktatási lemorzsolódás.
Acta med. sociol. 10 (28), 5-23, 2019.
kiadói változat: 27
2019Varga, E.: Az artikulációs terápia értelmezése az IPOO-modell alapján.
OxIPO. 1 (2), 71-75, 2019.
Kiadói változat: 6
2019Mező, K., Mező, F., Varga, I.: Az OxIPO-modell a speciál pedagógia aspektusából.
Deliberationes. 12 (1), 95-106, 2019.
Kiadói változat: 9
2019Kis, G.: Beavató gondolatok a Harry Potter újraolvasásához.
Stud. litt. 58 (1-2), 276-292, 2019.
kiadói változat: 23
2019Balázs-Földi, E.: Connections between sociodemographic characteristics and attitudes towards employees with disabilities.
Különleges bánásmód. 5 (1), 7-17, 2019.
kiadói változat: 36
2019Müller, A., Bácsné Bába, É., Pfau, C., Molnár, A., Laoues-Czimbalmos, N.: Extrém sportfogyasztás vizsgálata egy kutatás tükrében = Extreme Sports Consumption Implications from a Research.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 4 (3), 135-145, 2019.
kiadói változat: 16
2019Laoues-Czimbalmos, N., Müller, A., Bácsné Bába, É.: Fogyatékossággal élő gyerekek sport-fogyasztási szokásainak vizsgálata az akadálymentesített kínálati elemek tükrében.
Economica. Új évf. 10 (1), 21-29, 2019.
kiadói változat: 62
2019Bocsi, V.: Hallgatók értelmiségképe.
Szociol. Szle. 29 (2), 94-111, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Social Sciences (miscellaneous)
Kiadói változat: 7
2019Biczó, G.: Így kutatunk mi: a Lippai Balázs Roma Szakkollégium válogatott romológiai tanulmánygyűjteménye.
Didakt Kft., Debrecen, 159 p., 2019. ISBN: 9786155212673
kiadói változat: 440
2019Mező, F., Mező, K.: Interdiszciplináris kapcsolódási lehetőségek a mesterséges intelligenciára irányuló cél-, eszköz-és hatásorientált kutatáshoz.
Mesterséges intelligencia. 1 (1), 9-29, 2019.
Kiadói változat: 7
2019Tóth, N.: Interpretation of the most important notions of social inequalities overt in the educational system.
Különleges bánásmód. 5 (1), 83-87, 2019.
kiadói változat: 18
2019Mező, K., Mező, F., Varga, I.: Kreativitásra ösztönzés a speciál pedagógia szemszögéből.
Deliberationes. 12 (1), 107-118, 2019.
Kiadói változat: 5
2019Rábai, D.: Labdarúgó akadémisták rekrutációjának és elégedettségének vizsgálata a fővárosi és a vidéki akadémiák tükrében.
Iskolakultúra. 29 (10), 85-97, 2019.
kiadói változat: 30
2019Mező, F., Mező, K.: Lélektan és hadviselés.
Lélektan és hadviselés. 1 (1), 9-25, 2019.
Kiadói változat: 8
2019Boda, E., Bácsné Bába, É., Laoues-Czimbalmos, N., Müller, A.: Rekreációs fogyasztói szokások vizsgálata magyar fiatal felnőttek körében.
Különleges bánásmód. 5 (4), 33-44, 2019.
kiadói változat: 191
2019Mező, K., Mező, F.: Revision of Hungarian versions of the Alternative Uses and Circles creativity test in cases of elementary and secondary schools students.
Különleges bánásmód. 5 (1), 41-47, 2019.
kiadói változat: 23
2019Laoues-Czimbalmos, N., Bácsné Bába, É., Szerdahelyi, Z., Müller, A.: Sportmotivációs tényezők vizsgálata a 8-18 éves fogyatékossággal élő korosztály körében.
Acta Carolus Robertus. 9 (1), 121-132, 2019.
kiadói változat: 33
2019Biczó, G.: Terepek és elméletek: a Lippai Balázs Roma Szakkollégium válogatott romológiai tanulmánygyűjteménye = Fields and Theories : Selected Esseyes form the Field of Romology by Lippai Balázs Romani College.
Didakt Kft., Debrecen, 334 p., 2019. ISBN: 9786155212727
kiadói változat: 749
2019Nemes, M.: The use of English media in early childhood.
Különleges bánásmód. 5 (1), 49-57, 2019.
kiadói változat: 36
2019Teszenyi, E., Pálfi, S.: Vegyes vagy azonos életkorú óvodai csoport?: pedagógiai kérdések és a szülői döntés dilemmái.
Gyermeknevelés. 7 (2-3), 136-155, 2019.
Kiadói változat: 5
2018Mező, K.: "Felkészülés (együtt) a XXI. század kihívásaira" című kiadvány bemutatása.
Különleges bánásmód. 4 (2), 79-82, 2018.
(Ismertetett mű: szerk. Kemény László, Koncz István, Szova Ilona. -Felkészülés (együtt) a XXI. század kihívásaira : mentorált fiatalok írásai /Budapest : Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület, 2018)
kiadói változat: 28
2018Nagygyőryné Kerti, I.: A cigány nyelv helye a közoktatásban.
Különleges bánásmód. 4 (4), 73-81, 2018.
kiadói változat: 43
2018Bálint, P.: Adományozott lét.
Alföld. 69 (10), 86-99, 2018.
Kiadói változat: 14
2018Nemes, M.: A gyógypedagógiai szaknyelvoktatás kihívásai és lehetőségei a Debreceni Egyetemen.
Különleges bánásmód. 4 (5), 24-25, 2018.
Kiadói változat: 96
2018Nemes, M., Nagy, A.: A korai nyelvtanítás története Nyíregyházán a rendszerváltástól napjainkig.
Különleges bánásmód. 4 (1), 7-18, 2018.
Kiadói változat: 13
2018Mező, K., Mező, F.: A kreatív, produktív tanulás fejlesztése.
Különleges bánásmód. 4 (5), 31-32, 2018.
Kiadói változat: 53
2018Gesztelyi, H.: A liftben kritikát írni tilos!: Dániel András: És most elmondom, hogyan lifteztem.
Alföld. 69 (3), 123-128, 2018.
Kiadói változat: 8
2018Rábai, D.: A magyar sportpolitika legfőbb jellemzői, intézkedései 1945-től kezdődően a rendszerváltásig és napjainkig, különös tekintettel a labdarúgás sportágára.
Különleges Bánásmód. 4 (1), 19-33, 2018.
Kiadói változat: 15
2018Kovács, K., Bocsi, V.: A szabadidő mintázatai a középiskolákban.
Metszetek. 7 (3), 64-78, 2018.
kiadói változat: 40
2018Varga, E.: A szülői beszédtempó hatása a gyermek beszédpercepciójára.
Különleges bánásmód. 4 (5), 51, 2018.
kiadói változat: 6
2018Nagygyőryné Kerti, I.: A tanulásban akadályozott gyermekek iskolai sikertelenségének okai.
Különleges bánásmód. 4 (5), 50, 2018.
Kiadói változat: 22
2018Galán, A., Gortka-Rákó, E., Szabó, G.: A virtuális világ veszélyei és a gyermekvédelem aktuális kérdései.
Különleges bánásmód. 4 (4), 61-72, 2018.
kiadói változat: 72
2018Balázs-Földi, E.: Foglalkoztatási esélyegyenlőséget támogató HR-eszközök.
Különleges bánásmód. 4 (4), 7-17, 2018.
Kiadói változat: 38
2018Balázs-Földi, E.: Foglalkoztatási esélyegyenlőséget támogató HR-eszközök.
Különleges bánásmód. 4 (5), 40-41, 2018.
Kiadói változat: 23
2018Hegedűs, R.: Hátrányos helyzetű óvodák nehézségei.
Különleges bánásmód. 4 (5), 36, 2018.
Kiadói változat: 24
2018Mező, F., Mező, K.: Innováció és tehetséggondozás: A K+F Stúdió innovációs programja.
Különleges bánásmód. 4 (1), 85-88, 2018.
kiadói változat: 22
2018Schéder, V.: Ismeretek a szelektív mutizmusról.
Különleges bánásmód. 4 (4), 45-57, 2018.
Kiadói változat: 23
2018Mező, F., Mező, L., Mező, K.: Képességfejlesztő játékok az IPOO-modell aspektusából: a fejlesztésbe integrált diagnosztika lehetősége.
Különleges bánásmód. 4 (2), 55-66, 2018.
kiadói változat: 40
2018Pető, I.: Kisebbségek kisebbsége: a beduinok oktatása Izraelben.
Különleges bánásmód. 4 (5), 18-19, 2018.
kiadói változat: 9
2018Rábai, D.: Lila-fehér mezben - egy fővárosi és egy vidéki labdarúgó akadémia neveléstudományi megközelítésű vizsgálata, összehasonlítása.
Iskolakultúra. 28 (3-4), 53-63, 2018.
kiadói változat: 14
2018Pornói, I.: Magatartási nehézségek kezelése a XX. század első felének magyar népiskoláiban.
Különleges bánásmód. 4 (5), 46, 2018.
kiadói változat: 19
2018Nagyné, D., Mező, K.: Magatartási problémák felismerése a bölcsődében.
Különleges bánásmód. 4 (5), 29, 2018.
Kiadói változat: 26
2018Schéder, V.: Nyelvi markerek a diagnosztikában.
Különleges bánásmód. 4 (5), 25-26, 2018.
Kiadói változat: 19
2018Kovács, E., Bihari, Z.: Nyitottak-e a leendő pedagógusok az inkluzív nevelésre?: a Debreceni Egyetem pedagógus hallgatóinak vizsgálata.
Különleges bánásmód. 4 (5), 36-37, 2018.
Kiadói változat: 12
2018Kovács, E.: Pedagógushallgatók romákkal kapcsolatos elképzeléseinek vizsgálata.
Iskolakultúra. 28 (3-4), 3-11, 2018.
kiadói változat: 23
2018Tóth, N.: Peremhelyzetben III.: romológiai írások = In Marginal Position III. : Writings form the Field Romology.
Didakt Kft., Debrecen, 279 p., 2018. ISBN: 9786155212666
kiadói változat: 634
2018Tóth, N.: Special treatment of roma students focusing on oláh gypsy community in the segregation of Kótaj.
Különleges bánásmód. 4 (5), 47, 2018.
kiadói változat: 8
2018Pető, I.: Súlyos-halmozottan sérült gyermekek részvétele a családi tevékenységekben.
Különleges bánásmód. 4 (4), 83-98, 2018.
kiadói változat: 17
2017Mező, K., Mező, F., Szabóné Balogh, Á.: A tesztfelvétel időtartamának hatása a kreativitástesztek eredményeire.
Magy. pszichol. szle. 72 (3), 311-324, 2017.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous)
Kiadói változat: 4
pre-print: 71
2017Kovács, E.: Commitment and Preparedness of the Preservice Teachers in Hungary and in Slovakia.
Hung. Educ. Res. J. 7 (4), 85-102, 2017.
Kiadói változat: 46
2017Bálint, P.: Élő templom az ember: keresztény vallási "történetek" és elemek szervesülése a népmesében.
Alföld. 10 95-108, 2017.
kiadói változat: 11
2016Mező, K.: A "Deutsch mit Comics" című nyelvkönyv (recenzió).
Különleges bánásmód. 2 (2), 99-101, 2016.
(Ismertetett mű: Szalay Kristóf. -Deutsch mit Comics /Debrecen : Holding Magyarország Kft., 2013200)
kiadói változat: 43
2016Bálint, P.: Amikor a mesemondás lélekvezetési gyakorlat: (a kertész mint sztoikus bölcs Jakab István meséjében).
Alföld. 2 67-88, 2016.
kiadói változat: 9
2016Rábai, D.: A sportolás jótékony hatásai a magyar-román határ menti régió hallgatói körében.
Iskolakultúra. 1 136-138, 2016.
kiadói változat: 12
2016Schéder, V.: Az alkotó-fejlesztő meseterápia integrációs lehetőségei lovasterápiás foglalkozásokon szorongó gyermekek terápiájában.
Acta Med. Sociol. 7 (22-23), 79-94, 2016.
Kiadói változat: 240
2016Mező, F.: Az IQ-paradoxon.
Különleges bánásmód. 2 (1), 43-60, 2016.
kiadói változat: 30
2016Mező, F.: Balogh László könyve az egyéni tehetségfejlesztő programok alapjairól (recenzió).
Különleges bánásmód. 2 (1), 99-101, 2016.
(Ismertetett mű: Balogh László. -Az egyéni tehetségfejleszt ő programok alapjai /Debrecen : Didakt Kiadó, 2016303 p.)
kiadói változat: 19
2016Mező, F., Mándy, Z., Bellon, G., Ujhelyi, N., Hajdú, P., Schlosser, A.: Beszámoló a "Tudományok közötti együttműködés" 1. Nemzetközi Interdiszciplináris Konferenciáról.
Különleges bánásmód. 2 (2), 105-110, 2016.
kiadói változat: 27
2016Kovács, E.: Book review: Shifra Schonmann (ed.), 2011. Key Concepts in Theatre/Drama Education.
Hung. Educ. Res. J. 6 (2), 118-122, 2016.
(Ismertetett mű: Shifra Schonmann. -Key Concepts in Theatre/Drama Education /Rotterdam : Sense Publishers, 2011)
Kiadói változat: 23
2016Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok egymintás longitudinális vizsgálatának matematikai statisztikai háttere.
Különleges bánásmód. 1 63-72, 2016.
Kiadói változat: 27
2016Mező, F., Mező, K.: Flynn-effektus - avagy: intelligensebbek az újabb és újabb generációk?.
Tehetség. 24 (1), 4-5, 2016.
Kiadói változat: 199
2016Balázs-Földi, E.: Fogyatékos és megváltozott munkaképességű személyek alkalmazási gyakorlata a nyílt munkaerő-piacon.
IJEMS. 1 (1), 1-13, 2016.
kiadói változat: 94
2016Móré, M., Mező, K.: Fogyatékossággal élők a tanulástól a munkavállalásig.
Különleges bánásmód. 1 17-26, 2016.
kiadói változat: 19
2016Mező, F., Mező, K.: Originalitást mérő és becslő módszerek.
Tehetség. 24 (4), 15-19, 2016.
Kiadói változat: 19
2016Balázs-Földi, E., Dajnoki, K.: Sajátosságok a fogyatékos és megváltozott munkaképességű munkavállalók foglalkoztatásában.
Gradus. 3 (1), 313-318, 2016.
Kiadói változat: 14
2016Mező, F.: Szervezeti tehetségstratégia.
Különleges bánásmód. 2 (4), 19-34, 2016.
kiadói változat: 23
2016Kovács, E.: Tükröt tart; segít máshogy hazamenni: A playback módszer lehetséges alkalmazása az előítéletesség csökkentésére.
Iskolakultúra. 26 (2), 19-30, 2016.
Kiadói változat: 93
2016Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Vizsgálati és kontrollcsoportot egy adatfelvételi alkalom alapján összehasonlító hatásvizsgálatok matematikai statisztikai háttere.
Különleges bánásmód. 2 (2), 73-82, 2016.
kiadói változat: 28
2015Bocsi, V.: Academic time at campus.
Act. Univ. Sapientiae Soc. Anal. 5 81-94, 2015.
kiadói változat: 29
2015Szabó, E.: A dinamikus szenzoros integrációs terápia (DSZIT) a verbális kommunikációs zavarok rehabilitációjában.
Különleges bánásmód 2 71-80, 2015.
Kiadói változat: 21
2015Abari, K., Mező, K., Mező, F., Máth, J.: A fejlesztőprogramok hatásvizsgálatát szolgáló adatbázisok szerkezete egy ingyenes statisztikai szoftverben: az R-ben.
Különleges bánásmód. 2 37-47, 2015.
Kiadói változat: 31
2015Bálint, P.: A feltételszabás és renovatio fenomenológiája a népmesében.
Korunk. 2 104-112, 2015.
kiadói változat: 41
2015Tamásiné Dsupin, B.: A játékkutatás története.
Parlando. 2 1-15, 2015.
kiadói változat: 250
2015Mező, F., Mező, K.: A különleges bánásmód diagnosztikai és fejlesztési centrum kutatóműhely bemutatása.
Különleges bánásmód. 1 (1), 91-98, 2015.
Kiadói változat: 40
2015Bálint, P.: Az elillanó "sum".
Alföld. 2 6-19, 2015.
kiadói változat: 12
2015Tamásiné Dsupin, B.: A zenei tartalom és a mozdulattípusok komplexitása népi játékainkban.
Parlando. 3 1-52, 2015.
kiadói változat: 184
2015Georgeson, J., Campbell-Barr, V., Kovácsné Bakosi, É., Nemes, M., Pálfi, S., Sorzio, P.: Can We Have A Global Approach to Child-Centred Early Childhood Practice?.
Early Child Development and Care. 11-12 1862-1879, 2015.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Developmental and Educational Psychology
Q1 Pediatrics
Q3 Social Psychology
pre-print: 161
2015Balázs-Földi, E.: Equal Opportunities In The Italian Labour Market.
Anal. Univ. Oradea. Ştiinţ. econ. 24 (1), 142-156, 2015.
kiadói változat: 7
2015Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok egymintás, kritériumorientált hatásvizsgálatának matematikai statisztikai háttere.
Különleges bánásmód. 1 (3), 69-78, 2015.
Kiadói változat: 39
2015Máth, J., Mező, F., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok hatásvizsgálatának matematikai statisztikai alapfogalmai.
Különleges bánásmód. 1 (1), 69-77, 2015.
Kiadói változat: 68
2015Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok önkontrollos hatásvizsgálatának matematikai statisztikai háttere.
Különleges bánásmód. 1 (4), 65-75, 2015.
Kiadói változat: 32
2015Mező, K.: Fogyatékkal élő tehetségek.
Tehetség. 1 9-11, 2015.
Kiadói változat: 98
2015Molnár, B., Pálfi, S., Szerepi, S., Vargáné Nagy, A.: Kisgyemekkori nevelés Magyarországon.
Educatio. 3 121-128, 2015.
Kiadói változat: 135
2015Mező, F.: Koncz István nagy kézikönyve trénereknek: recenzió.
Különleges bánásmód 2 97-98, 2015.
(Ismertetett mű: Koncz István. -Sikeres trénerek nagy kézikönyve [elektronikus dokumentum] /Budapest : Fitt Image, 2015[10], 412 p.)
Kiadói változat: 16
2015Mező, K.: Konferencia beszámoló az I. Különleges bánásmód nemzetközi konferenciáról.
Különleges bánásmód 1 (1), 105-108, 2015.
Kiadói változat: 16
2015Schéder, V.: Különleges bánásmód ló-asszisztált foglalkozásokon.
Különleges bánásmód 1 79-89, 2015.
Kiadói változat: 19
2015Bojti, I., Schéder, V.: Narratív szemlélet a segítő kapcsolatban.
Különleges bánásmód 2 59-70, 2015.
Kiadói változat: 15
2015Bocsi, V.: Peremhelyzetben: romológiai írások = In Marginal Position : Writings from the Field of Romology.
Didakt Kft., Debrecen, 320 p., 2015. ISBN: 9786155212307
teljes szöveg: 52
2015Orosz, R., Mező, F.: Psychological Factors in the Development of Football-Talent from the Perspective of an Integrative Sport-Talent Model.
JEGYS. 3 (1), 58-58, 2015.
Kiadói változat: 13
2015Bocsi, V., Csokai, A.: Roma fiatalok munkaértékei.
Metszetek. 4 (4), 3-18, 2015.
Kiadói változat: 99
2015Mező, K., Mező, F.: Sajátos nevelési igényű (SNI) gyermekek tehetségének egyéni mentorálása.
Tehetség. 2 3-5, 2015.
Kiadói változat: 332
2015Campbell-Barr, V., Georgeson, J., Vargáné Nagy, A.: The role of Higher Education in forming loving early childhood educators in Hungary and England.
HERJ. 4 1-13, 2015.
kiadói változat: 47
2014Tamásiné Dsupin, B.: A népi gyermekjátékok és a mozgás relációja, és funkciója a 3-7 éves gyermekek személyiségfejlődésében.
Parlando. 4 1, 2014.
kiadói változat: 1378
2014Tamásiné Dsupin, B.: A népi gyermekjátékok és a mozgás relációja, és funkciója a 3-7 éves gyermekek személyiségfejlődésében című doktori disszertáció szinopszisa.
Parlando. 3 1-25, 2014.
kiadói változat: 453
2014Bálint, P.: Archaikus alakzatok a népmesében: Jakab István a cigány mesemondó (a késleltető halmozás mestere) = Archaic Images in Folk Tales . The Tales of István Jakab, Gypsy Tale Teller (the master of delayed accumulation).
Didakt Kft, Debrecen, 424 p., 2014. ISBN: 97861552122
teljes szöveg: 1630
2014Bálint, P.: A titok fenoménje a népmesében: Jakab István: Brugó.
Alföld. 9 72-92, 2014.
kiadói változat: 19
2014Tamásiné Dsupin, B.: A zene és mozgás relációja a 3-7 éves korosztály személyiségfejlődésében.
Parlando. 5 1-43, 2014.
kiadói változat: 446
2014Mező, K., Mező, F.: The IPOO-model of creative learning and the students' information processing characteristics.
Psiho. Obz. = Horiz. of Psych. 23 136-144, 2014.
Kiadói változat: 137
2014Balázs-Földi, E.: The Labour Market Position of People with Disabilities and with a Reduced Work Capacity after the Change of Regime.
Apstract. 2-3 89-97, 2014.
kiadói változat: 73
2013Móré, M., Kozák, A.: Accreditation of prior experiential learning in higher education.
Pract. Theory Syst. Educ. 3 201-210, 2013.
kiadói változat: 42
2013Hovánszki, J.: A pedagógusképző intézmények felelőssége az énekes pedagógusmodell kinevelésében.
Parlando. 1. 1-10, 2013.
kiadói változat: 91
2013Molnár, B.: A Videosmart oktatóvideó portál webstatisztikai mutatóinak felhasználása a tantervfejlesztésben.
Iskolakultúra. 10 73-85, 2013.
Kiadói változat: 24
2013Bálint, P.: Az átok-mondás és a megkötésből való szabadulás hermeneutikája.
Alföld. 4 56-75, 2013.
Kiadói változat: 851
2013Bálint, P.: Meseértés és értelmezés: a kárpát-medencei népmesehagyomány hermeneutikai vizsgálata.
Didakt Kft., Debrecen, 353 p., 2013. ISBN: 9786155212123
teljes szöveg: 387
2013Bódis, Z.: Storytelling: Performance, Presentations and Sacral Communication.
JEF. 2 17-32, 2013.
kiadói változat: 28
2013Bocsi, V.: The Share of Academic Time in Student Lifestyle.
HERJ. 3 (3), 1-13, 2013.
post-print: 159
2013Bocsi, V.: Values and attitudes in the world of higher education.
BJSEP. 7 (1), 201-225, 2013.
post-print: 47
2012Bocsi, V.: Hallgatói értékvilágok és kari struktúrák.
Educatio. 21 (3), 480-488, 2012.
kiadói változat: 8
2012Bálint, P.: Identitás és nyelv a cigány mesemondóknál = Identity and Language in Gypsy Tale Tellers.
Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Felnőttképzési Kar Irodalom, Kommunikáció és Kulturális Antorpológia Tanszék, Hajdúböszörmény, 211 p., 2012. ISBN: 9786155212031
teljes szöveg: 356
2012Bálint, P., Bódis, Z.: Identitás történetek a népmesében.
Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Felnőttképzési Kar, Irodalom, Kommunikáció és Kulturális Antropológia Tanszék, Hajdúböszörmény, 217 p., 2012. ISBN: 9786155212024
teljes szöveg: 332
2012Móré, M., Wiwczaroski, T., Szabados, G.: The application of knowledge acquired outside the school system in the framework of higher education.
HERJ. 32012.
post-print: 115
2012Bocsi, V.: The relationship between social gender and the world of values in higher education.
CEPS Journal. 2 (4), 111-126, 2012.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Education
kiadói változat: 54
2011Vargáné Nagy, A., Vincze, T.: Adalékok a két világháború közötti hazai tanárképhez.
Educatio. 2 258-264, 2011.
Kiadói változat: 4
2011Olvasztóné Balogh, Z., Bognár, J., Herpainé Lakó, J., Kopkáné Plachy, J., Vécseyné Kovách, M.: A survey of the living conditions and life quality of elderly people.
Stud. Univ. Babeş-Bolyai, Educ. artis gymnast. 56 3-14, 2011.
kiadói változat: 19
2011Bálint, P., Biczó, G., Bódis, Z.: Identitás és népmese = identity and the folktale.
Didakt Kiadó, Debrecen, 256 p., 2011. ISBN: 9789638916792
teljes szöveg: 812
2011Olvasztóné Balogh, Z., Herpainé Lakó, J., Bognár, J., Kopkáné Plachy, J.: Idős emberek életkörülményeinek és egészségmagatartásának vizsgálata.
Egészségfejlesztés. 52 (5-6), 24-30, 2011.
Kiadói változat: 8
2011Pusztai, G., Ceglédi, T., Nyüsti, S., Bocsi, V., Madarász, T.: Láthatatlanok? Létezgetők? Közönyösek?: hallgatói szocializáció ma.
Educatio. 20 (2), 271-280, 2011.
kiadói változat: 48
2010Gortka-Rákó, E.: A szabadidő eltöltésének lehetőségei a gyermekvédelmi intézményekben.
Iskolakultúra. 9 43-52, 2010.
Kiadói változat: 454
2010Biczó, G., Bálint, P.: A többes azonossága = the identity of the multiple.
Didakt Kft., Hajdúböszörmény, 240 p., 2010.
teljes szöveg: 252
2010Tomory, I.: Etiópia "többségi kisebbsége", az oromók és egy demokratikus oktatási és társadalmi rendszer: a gadaa.
Belvedere Meridionale. 22 (1-2), 22-35, 2010.
kiadói változat: 8
2010Bálint, P.: Határ-helyzetben = on the borderline : pedagógiai-módszertani tanulmányok.
Didakt Kft., Hajdúböszörmény, 214 p., 2010. ISBN: 9789638780089
teljes szöveg: 352
2010Bálint, P.: Kedvenc népmeséim: a hangok sokfélesége : meseszöveg-gyűjtemény és tanulmányok = my favourite folktales : the multiplicity of voices : a collection of tales and studies.
Didakt, Debrecen, 420 p., 2010. ISBN: 9789638916709
teljes szöveg: 1441
2010Bálint, P.: Látszódni és megértve lenni: az arckép/fénykép szerepe a mesében.
Alföld. 12 92-102, 2010.
Kiadói változat: 11
2010Bálint, P.: Márai Afrikában: a fölülírás szempontjai Márai az Istenek nyomában c. útiregényében.
Publ. Univ. Misk. Sec. Phil. 15 (1), 7-20, 2010.
pre-print: 18
2010Klapcsik, Z.: The Problems of Social Pedagogist Training: Aptitude and/or Suitability.
Practice Theory Syst. Educ. 5 (4), 369-376, 2010.
kiadói változat: 17
2010Bocsi, V.: Törésvonalak: hallgatói értékvilágok belső rétegzettsége egy három ország határán fekvő régió felsőoktatási intézményeiben.
Educatio. 2 214-229, 2010.
Kiadói változat: 17
2009Vargáné Nagy, A.: Az emlékeink olyasvalamik, amelyekért hálásnak kell lennünk.
Educatio. 4 529-535, 2009.
Kiadói változat: 30
2008Bocsi, V.: A gazdasági és a kulturális tőke hatása a hallgatói időfelhasználásra.
Iskolakultúra. 18 (11-12.), 118-128, 2008.
Kiadói változat: 63
2007Gortka-Rákó, E.: A gyermekvédelem rendszere Magyarországon.
In: Válogatott tanulmányok III.. Szerk.: Kissné Korbuly Katalin, DE TEK HPFK, Hajdúböszörmény, 63-75, 2007.
teljes szöveg: 268
2007Bálint, P.: Végbúcsúmat tiszta szívvel fogadjátok.
Alföld. 4 34-45, 2007.
Kiadói változat: 24
2006Bocsi, V.: Az időfelhasználás nemek közötti különbségeinek vizsgálata hallgatói populáció esetében.
Educatio. 16 (4), 675-687, 2006.
Kiadói változat: 32
2005Bocsi, V.: Hallgatók időfelhasználási mintázatai.
Educatio. 14 (2), 429-433, 2005.
Kiadói változat: 18
2004Kovács, G., Kovácsné Bakosi, É.: Óvodapedagógia: 1. kötet.
Szerző, Debrecen, 226 p., 2004. ISBN: 9634309240
Kiadói változat: 19325
2003Bocsi, V., Kóródi, M.: Továbbtanulás - fel nem ismert esély a mobilitásra.
Educatio. 12 (2), 308 - 311, 2003.
Kiadói változat: 58