Jelenlegi hely

Statisztika

Gazdasági Szaknyelvi Kommunikációs Központ

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 16

Összes letöltés a DEA-ból: 434

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)209
Magyarország (HU)66
Németország (DE)21
Indonézia (ID)21
Törökország (TR)12
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)8
Nepál (NP)5
Románia (RO)5
Kína (CN)4
Írország (IE)4
Pakisztán (PK)4
Finnország (FI)3
Nigéria (NG)3
Vietnám (VN)3
Chile (CL)2
Spanyolország (ES)2
Egyesült Királyság (GB)2
Japán (JP)2
Marokkó (MA)2
Fülöp-szigetek (PH)2
Ausztria (AT)1
Ausztrália (AU)1
Kanada (CA)1
Franciaország (FR)1
Görögország (GR)1
India (IN)1
Mexikó (MX)1
Malajzia (MY)1
Hollandia (NL)1
Lengyelország (PL)1
Szingapur (SG)1
Thaiföld (TH)1
Dél-Afrika (ZA)1
n.a.41
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2024Farkas, J., Czellér, M., Lázár, T., Hajdu, Z., Tar, I.: Interkulturális kompetenciák statisztikai vizsgálata az egyetemi szaknyelvoktatásban.
Alk. nyelvész. közl. 16 (1), 186-202, 2024.
Kiadói változat: 11
2023Valnerné Török, E.: Eine informelle Gruppe der Ungarn in der multikulturellen, urbanen Kultur von Berlin: an Informal Group of Hungarians in the Multicultural, Urban Culture of Berlin.
Ethnogr. folklor. Carpathica. 25 (25), 67-86, 2023.
Kiadói változat: 6
2023Hajdu, Z., Tar, I., Lázár, T., Farkas, J., Czellér, M.: Parallel teaching and evaluation of employability and foreign language competencies in technical language training.
Hum. innov. szle. 14 (1), 108-119, 2023.
Kiadói változat: 13
2023Kun, A., Farkas, J., Juhász, C.: Testing the Sametest-effect in a BSc-level Business Communication course examination.
Int. J. Eng. Manag. Sci. "Accepted by Publisher" (-), -, 2023.
post-print: 6
2023Kun, A., Farkas, J., Juhász, C.: The Dunning-Kruger Effect in Knowledge Management Examination of BSc Level Business Students.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 8 (1), 14-21, 2023.
Kiadói változat: 28
2023Mobarak, K., Mohammad, B., Ahmed, H., Hajdu, Z., Popp, J.: The influence of leadership styles on employee performance in telecom companies of Bangladesh.
Problems and Perspectives in Management. 21 (3), 671-681, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Business and International Management
Q3 Business, Management and Accounting (miscellaneous)
Q3 Information Systems and Management
Q2 Law
Q3 Public Administration
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
Q2 Sociology and Political Science
Q3 Strategy and Management
kiadói változat: 19
2023Lázár, T., Farkas, J., Tar, I., Czellér, M.: The interrelationships between students' perceptions of foreign language skills and intercultural communicative competences.
J. Lang. Spec. Purpos. 10 31-48, 2023.
Kiadói változat: 65
2023Lázár, T., Farkas, J., Hajdu, Z., Tar, I., Czellér, M., D'Arrigo, P.: The relations between students` intercultural communication competencies and employability.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 5 (2), 72-79, 2023.
Kiadói változat: 9
2022Lázár, T., Hajdu, Z.: How to meet the requirements of organisations for foreign language skills and intercultural communication competencies based on interviews with LSP teachers at the University of Debrecen?.
J. Lang. Spec. Purpos. 9 97-107, 2022.
kiadói változat: 38
2022Lázár, T.: Szervezetek diplomás pályakezdőkkel szembeni elvárásai nyelvtudás és interkulturális kommunikációs kompetenciák terén.
Hum. innov. szle. 13 (1), 55-71, 2022.
Kiadói változat: 6
2017Csapóné Riskó, T., Péntek, Á., Wiwczaroski, T.: Bread consumption habits in the gluten free diet.
Apstract. 11 (3-4), 113-120, 2017.
kiadói változat: 58
2016Csapóné Riskó, T., Péntek, Á., Wiwczaroski, T.: Is It Worth Being Socially Responsible?.
Apstract. 10 (1), 73-80, 2016.
kiadói változat: 92
2016Hajdu, Z.: Szakmai tartalom és nyelvtani ismeretek összehangolása a gazdaságtudományi szakfordító képzés tantárgyaiban.
Alk. nyelvész. közl. 11 (2), 67-76, 2016.
Kiadói változat: 9
2015Csapóné Riskó, T., Péntek, Á., Wiwczaroski, T.: A CSR ismertsége és megjelenése a fogyasztói döntésekben.
Táplálkozásmarketing. 2 (2), 15-27, 2015.
kiadói változat: 36
2015Hajdu, Z.: Gazdasági szaknyelvi ismeretekkel a munkaerőpiacon.
Alk. nyelvész. közl. 10 (2), 115-123, 2015.
Kiadói változat: 8
2014Czellér, M., Hajdu, Z.: Incorporating Blended Learning in Teaching English for Specific Purposes.
Economica. 7 (4), 155-163, 2014.
kiadói változat: 30