Jelenlegi hely

Statisztika

Angol Nyelvpedagógiai és Szakmódszertani (nem önálló) Tanszék

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 9

Összes letöltés a DEA-ból: 150

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)61
Magyarország (HU)22
Indonézia (ID)7
Malajzia (MY)6
Dél-Afrika (ZA)3
Egyesült Arab Emírségek (AE)2
Brazília (BR)2
Egyesült Királyság (GB)2
Mexikó (MX)2
Svédország (SE)2
Kanada (CA)1
Svájc (CH)1
Izrael (IL)1
Jamaica (JM)1
Hollandia (NL)1
Fülöp-szigetek (PH)1
Oroszország (RU)1
Törökország (TR)1
Üzbegisztán (UZ)1
n.a.32
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2024Szabó, F., Szőke, J.: How does generative AI promote autonomy and inclusivity in language teaching?.
ELT Journal Epub ahead of print 1-11, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Developmental and Educational Psychology (2023)
D1 Education (2023)
D1 Linguistics and Language (2023)
kiadói változat: 5
2023Szabó, F., Kopinska, M.: Gamification in foreign language teaching: A conceptual introduction.
Hung. educ. res. j. Epub 1-11, 2023.
Kiadói változat: 6
2023Szabó, F.: What English language teachers need to know: Vol. 3. Designing curriculum.
Hung. educ. res. j. Epub 1-2, 2023.
(Ismertetett mű: Christinson, M. ; Murray, D. E. -What English language teachers need to know: Vol. 3. Designing curriculum /London : Routledge, 2021)
Kiadói változat: 7
2022Szabó, F., Csépes, I.: Constructivism in language pedagogy.
Hung. educ. res. j. Epub 1-13, 2022.
Kiadói változat: 31
2022Hegedűs, G., Godó, K.: Idegennyelv-oktatás és hátrányos helyzet: a nyelvérzék és nyelvtanulási sikeresség összefüggései egy Kelet-Magyarországi hátrányos helyzetű régió 11-12 éves korú tanulóinál. = [Language learning in low socio-economic situation: Correlations between language aptitude and success in foreign language learning in the case of 11?12-year-old students from low socio-economic backgrounds in eastern Hungary].
Hung. educ. res. j. Epub 1-2, 2022.
(Ismertetett mű: Szabó Fruzsina. -Idegennyelv-oktatás és hátrányos helyzet : a nyelvérzék és nyelvtanulási sikeresség összefüggései egy Kelet-Magyarországi hátrányos helyzetű régió 11-12 éves korú tanulóinál /Oradea : Partium Kiadó, 2021. -259. -)
kiadói változat: 5
2021Hegedűs, G.: Curriculum Changes in the Visegrad Four: Three Decades After the Fall of Communism by Tomáš Janík, Štefan Porubský, Magdolna Chrappán, Kinga Kuszák.
Cent. Eur. j. educ. res. 3 (3), 144-146, 2021.
(Ismertetett mű: Tomáš Janík, Štefan Porubský, Magdolna Chrappán, Kinga Kuszak. -Curriculum changes in the Visegrad Four: three decades after the fall of communism /Münster : Waxmann, 2020. -162 p. -)
Kiadói változat: 8
2021Abari, K., Szabó, F., Polonyi, T.: HANNA: Gamifikált digitális tananyag hátrányos helyzetű tanulók nyelvtanulásának segítésére.
Educatio. 30 (2), 317-326, 2021.
Kiadói változat: 10
2021Csépes, I.: The Evolving Concept of (Language) Assessment Literacy. Implications for Teacher Education.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (1), 120-130, 2021.
kiadói változat: 62
2020Hegedűs, G.: Contemporary language motivation theory - 60 years since Gardner and Lambert (1959).
Hung. educ. res. j. 10 (2), 176-179, 2020.
(Ismertetett mű: ed. Ali H. Al-Hoorie, Peter D. MacIntyre. -Contemporary language motivation theory: 60 years since Gardner and Lambert /Bristol : Multilingual Matters, 2020. -344 p. -)
kiadói változat: 16