Jelenlegi hely

Statisztika

Felsőoktatás-kutató és Fejlesztő Központ

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 26

Összes letöltés a DEA-ból: 966

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)494
Németország (DE)116
Magyarország (HU)83
Fülöp-szigetek (PH)66
Kína (CN)25
Franciaország (FR)13
Oroszország (RU)13
Románia (RO)10
Nigéria (NG)8
Vietnám (VN)8
Egyesült Királyság (GB)7
Malajzia (MY)7
India (IN)5
Dél-Afrika (ZA)5
Hollandia (NL)4
Törökország (TR)4
Spanyolország (ES)3
Finnország (FI)3
Indonézia (ID)3
Írország (IE)3
Izrael (IL)3
Kenya (KE)3
Svédország (SE)3
Thaiföld (TH)3
Ukrajna (UA)3
Bulgária (BG)2
Kanada (CA)2
Csehország (CZ)2
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)2
Japán (JP)2
Norvégia (NO)2
Szingapur (SG)2
Egyesült Arab Emírségek (AE)1
Ausztria (AT)1
Ausztrália (AU)1
Brazília (BR)1
Fehéroroszország (BY)1
Elefántcsontpart (CI)1
Kolumbia (CO)1
Dánia (DK)1
Grúzia (GE)1
Olaszország (IT)1
Litvánia (LT)1
Lettország (LV)1
Új-Zéland (NZ)1
Zambia (ZM)1
n.a.43
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2021Fényes, H., Mohácsi, M., Pallay, K.: Career consciousness and commitment to graduation among higher education students in Central and Eastern Europe.
Econ. Sociol. 14 (1), 61-75, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Business, Management and Accounting (miscellaneous)
Q2 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
Q2 Sociology and Political Science
kiadói változat: 57
2019Demeter-Karászi, Z., Pallay, K., Tóth, D.: A comparative study of termination of student status in Central Europe.
J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 1-5, 2019.
kiadói változat: 26
2019Pusztai, G., Fényes, H., Szigeti, F., Pallay, K.: Dropped-out Students and the Decision to Drop-out in Hungary.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 1 (1), 31-40, 2019.
kiadói változat: 90
2019Pusztai, G., Márkus, Z.: Paradox of assimilation among indigenous higher education students in four central European countries.
Diaspora, Indigenous, and Minority Education. 13 (4), 201-216, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Cultural Studies
Q2 Education
kiadói változat: 35
2019Kovács, K., Dusa, Á., Kocsis, Z., Pallay, K., Szűcs, T., Pálfi, J.: Practical or theoretical persistence?: The investigation of (f)actors influencing students' persistence at three levels.
Hung. educ. res. j. 9 (2), 238-256, 2019.
kiadói változat: 34
2018Fényes, H., Markos, V., Pusztai, G.: A felsőoktatási hallgatók civil aktivitása és a lemorzsolódási esélyük összefüggései.
Metszetek. 7 (3), 141-156, 2018.
Kiadói változat: 67
2018Berei, E.: A méltányosság percepciója a határ menti felsőoktatási intézmények pedagógushallgatóinak körében.
Educatio. 27 (2), 323-331, 2018.
Kiadói változat: 3
2018Kovács, K., Ludescher, G., Dusa, Á.: Globalizáció, lokalizáció és individualizáció nyíregyházi középiskolások körében.
Acta Med. Sociol. 9 (26), 45-62, 2018.
kiadói változat: 70
2018Berei, E.: How do students perceive their non-traditional peers at Romanian and Hungarian universities.
HERJ. 8 (2), 111-122, 2018.
kiadói változat: 8
2017Kovács, K., Lenténé Puskás, A., Moravecz, M., Rábai, D., Bácsné Bába, É.: A sportolás intézményi különbségei hazai és határon túli kisebbségi magyar felsőoktatási intézményekben.
PedActa. 7 (2), 19-34, 2017.
kiadói változat: 18
2017Pusztai, G., Kovács, K., Kovács, K., Nagy, B.: The effect of campus environment on students' health behaviour in four Central European countries.
J. Soc. Res. Policy. 8 (1), 125-138, 2017.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Sociology and Political Science
kiadói változat: 58
2016Kovács, K., Ludescher, G., Dusa, Á.: Globalization, localization and individualization among high school students in Nyíregyháza.
Youth in Central and Eastern Europe. Sociological Studies 5 (2), 98-117, 2016.
Kiadói változat: 8
2015Kovács, K.: A sportolási szokások és a tanulmányi eredményesség egy határmenti régió hallgatóinak körében.
Educatio. 2015 (2), 130-138, 2015.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education
Q3 Public Health, Environmental and Occupational Health
kiadói változat: 16
2015Kovács, E.: Teachers studying, teachers eesearching: a possible role of doctoral training in the professional development of educators.
J. Soc. Res. Policy. 5 (2), 69-78, 2015.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Sociology and Political Science
kiadói változat: 12
2015Kovács, E.: Teaching identity, professional plans and engagement of pre-service teachers in Partium Region.
Hung. Educ. Res. J. 5 (2), 1-12, 2015.
kiadói változat: 20
2014Tőzsér, Z.: Ki fizeti a részidős hallgatók felsőoktatási tanulmányait?.
Educatio. 22 (1), 154-160, 2014.
Kiadói változat: 19
2014Tőzsér, Z.: Részvételi célok és akadályok a felnőtt és idős hallgatók körében.
Iskolakultúra. 23 (2), 34-43, 2014.
Kiadói változat: 2
2012Engler, Á., Tőzsér, Z., Szilágyi, G.: A felsőoktatás tömegesedése, különös tekintettel a nem nappali tagozatos hallgatókra a Bihar-Bihor tanulórégióban, 1990-2010.
HERJ. 2 (1), 10-28, 2012.
post-print: 89
2012Pető, I., Ceglédi, T.: A pedagógusok SNI-vel szembeni attitűdje SACIE-vel mérve.
Iskolakultúra. 22 (11), 66-82, 2012.
kiadói változat: 27
2012Tőzsér, Z.: Forray R. Katalin, Kozma Tamás: Az iskola térben, időben.
Debr. szle. 20 (1-2), 73-74, 2012.
(Ismertetett mű: Kozma Tamás, Forray R. Katalin. -Az iskola térben, időben /Budapest : Új Mandátum Kiadó, 2011. -289 p. -)
Kiadói változat: 11
2012Kozma, T., Teperics, K., Tőzsér, Z., Kovács, E.: Lifelong Learning in a Cross-Border Territory: The case of Hungary and Romania A quest of concepts, data and research.
Hung. Educ. Res. J. 1 (1), 163-180, 2012.
kiadói változat: 66
2011Pusztai, G., Ceglédi, T., Nyüsti, S., Bocsi, V., Madarász, T.: Láthatatlanok? Létezgetők? Közönyösek?: hallgatói szocializáció ma.
Educatio. 20 (2), 271-280, 2011.
kiadói változat: 45
2010Tőzsér, Z.: Improving Workplace Learning.
JSRP. 1 (1), 177-179, 2010.
(Ismertetett mű: Karen Evans, Phil Hodkinson, Helen Rainbird, and Lorna Unwin (ed.). -Improving Workplace Learning /New York : Routledge, 2006. -210 p. -)
kiadói változat: 40
2010Tőzsér, Z.: Improving Workplace Learning.
Eur. Educ. 42 (3), 97-99, 2010.
(Ismertetett mű: Karen Evans, Phil Hodkinson, Helen Rainbird, and Lorna Unwin (ed.). -Improving Workplace Learning /New York : Routledge, 2006. -210 p. -)
pre-print: 131
2009Ceglédi, T., Németh, N.: Az oktatáson innen, a "Partiumon" túl.
Educatio. 2009 (4), 557-560, 2009.
(Ismertetett mű: szerk. Pusztai Gabriella. -Régió és oktatás : európai dimenziók /Debrecen : Doktoranduszok Kiss Árpád Közhasznú Egyesülete, 2005. -)
kiadói változat: 7
2009Tőzsér, Z.: Láthatáron egy "rejtőzködő" diszciplína.
Educatio. 17 (4), 555-557, 2009.
(Ismertetett mű: edited by Elena Antonacopoulou, [et al.]. -Learning, Working and Living : Mapping the Terrain of Working Life Learning. /Basingstoke : Palgrave Macmillan, 2006. -260 p. -)
Kiadói változat: 7