You are here

Salem Omar T. O.

Salem Omar T. O.

Salem Omar T. O.
Name: Salem Omar T. O.
Other profiles: MTMT

Publication list

Uploaded publications:
6
Publications in DEA:
6
OA:
4
Date range:
2020-2023
2023
  1. Salem, O., Kiss, M.: A szolgáltatásminőség hatása a nemzetközi hallgatók lojalitására magyarországi felsőoktatási intézményekben.
    In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 124, 2023.
2022
  1. Salem, O., Kiss, M.: The impact of perceived service quality on customers' repurchase intention: Mediation effect of price perception.
    Innovative Marketing. 18 (4), 1-12, 2022.
    Journal metrics:
    Q3 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
    Q3 Management of Technology and Innovation
    Q3 Marketing
2021
2020
  1. Salem, O.: Social Media Marketing In Higher Education Institutions.
    SEA: Pract. Appl. Sci. 8 (23), 191-196, 2020.
updated: 2024-04-14, 02:09

SCImago quartiles of
scientific journal articles

Number of scientific articles: 5
Q3 1 (20%)
N/A 4 (80%)
-
OK

SCImago subject areas and categories

Business, Management and Accounting (1)
Management of Technology and Innovation (1)
Marketing (1)
Economics, Econometrics and Finance (1)
Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous) (1)

Genre chart

Year chart

Language chart