You are here

Kiss Marietta

Name: Kiss Marietta
Affiliation: Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet. Marketing Tanszék / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce. Department of Marketing
Degree
  • PhD, Debreceni Egyetem (2014)
  • habilitált doktor, Debreceni Egyetem (2020)
Profession: economist

Publication list

Uploaded publications:
117
Publications in DEA:
116
OA:
59
Date range:
2003-2023
2023
  1. Kiss, M., Szakály, Z.: A személyre szabott táplálkozás fogyasztói fogadtatása: egy példa az empatikus marketingre.
    In: Empatikus marketing interdiszciplináris közelítésben. Szerk.: Szűcs Krisztián; Csapó János; Jakopánecz Eszter, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 125-131, 2023. ISBN: 9789636261719(print),9789636261726(online)
  2. Salem, O., Kiss, M.: A szolgáltatásminőség hatása a nemzetközi hallgatók lojalitására magyarországi felsőoktatási intézményekben.
    In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 124, 2023.
  3. Vargáné Csobán, K., Molnár, A., Kiss, M.: A Z generáció fogyasztói elvárásai az örökségturizmusban.
    In: V. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: A turizmus korszakváltása - Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején: Absztraktkötet. Szerk.: Csóka László, Csapó János, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Marketing és Turizmus Intézetet, Pécs, 29-30, 2023. ISBN: 9789636261153
  4. Szakály, Z., Kiss, M.: Consumer acceptance of different cereal-based "healthy foods".
    In: Developing Sustainable and Health-Promoting Cereals and Pseudocereals: Conventional and Molecular Breeding. Ed.: Marianna Rakszegi, Maria Papageorgiou, João M. Rocha, Academic Press Inc Elsevier Science, San Diego, 467-488, 2023. ISBN: 9780323905664
  5. Pakurár, M., Kiss, M.: Fogyasztói attitűdvizsgálat mesterséges intelligencia (MI) alkotta laborhús képekkel.
    In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 102-103, 2023.
  6. Fehér, A., Berencsi, A., Kiss, M., Kontor, E.: Internet of Food - új lehetőség az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésére.
    In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 42-43, 2023.
  7. Molnár, A., Kiss, M., Vargáné Csobán, K.: Kastélyok a modern korban: a Z generáció fogyasztói szokásainak hatása az örökségturisztikai attrakciók bemutatására.
    In: "Interdiszciplinaritás a régiókutatásban XI." : Nemzetközi tudományos konferencia. Szerk.: Dajnoki Krisztina ; Filep Roland ; Horváth Adrienn ; Pierog Anita, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 32-33, 2023. ISBN: 9789634905189
2022
  1. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Abszolút és relatív organikuscímke-hatás csokoládék esetén: egy kísérlet eredményei.
    In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai - Az EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVIII. Nemzetközi Konferencia : Tanulmánykötet /szerk. Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 246-247, 2022. ISBN: 9789633582763
  2. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Abszolút és relatív organikuscímke-hatás csokoládék esetén: egy kísérlet eredményei.
    In: Transzformatív Marketing : Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketingmegoldásai - XXVIII. Nemzetközi Konferencia - Pprogram és absztraktok. Szerk.: Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 65-66, 2022. ISBN: 9789633582510
  3. Kun, A., Kontor, E., Kiss, M.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
    In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai - Az EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVIII. Nemzetközi Konferenciájának Tanulmánykötete / Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 154-155, 2022. ISBN: 9789633582763
  4. Kun, A., Kontor, E., Kiss, M.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
    In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai : Program és absztraktok, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 47-48 -/szerk Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, 2022. ISBN: 9789633582510
  5. Kiss, M., Kun, A.: Jelezheti-e a honlapok információs nyitottsága a felsőoktatási intézmények minőségét?.
    In: Mesteri erőforrások : Tanulmányok Polónyi István tiszteletére. Szerk.: Kun András István, Csók Cintia, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 11-31, 2022, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2732-1800 ; 16) ISBN: 9789634904830
  6. Kun, A., Filep, R., Horváth, A., Kiss, M.: Personality types and academic success of higher education business students.
    In: Book of Abstracts: The 5th International Conference on Future of Education 2022 (Future of Education 2022). Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management (TIIKM), Sri Lanka, 18-18, 2022. ISBN: 9786245746194
  7. Salem, O., Kiss, M.: The impact of perceived service quality on customers' repurchase intention: Mediation effect of price perception.
    Innovative Marketing. 18 (4), 1-12, 2022.
    Journal metrics:
    Q3 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
    Q3 Management of Technology and Innovation
    Q3 Marketing
2021
  1. Szakály, Z., Kovács, B., Soós, M., Kiss, M., Balsa-Budai, N.: Adaptation and Validation of the Food Neophobia Scale: The Case of Hungary.
    Foods. 10 1-17, 2021.
    Journal metrics:
    Q1 Food Science
    Q1 Health Professions (miscellaneous)
    Q1 Health (social science)
    Q3 Microbiology
    Q1 Plant Science
  2. Kiss, M., Kontor, E.: A Dunning-Kruger-hatás vizsgálata egyetemi alapképzések marketingkurzusai esetében.
    In: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira: Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottsága, SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 635-635, 2021. ISBN: 9789633068335
  3. Poláková, Z., Matejková, E., Pietriková, M., Palkovič, J., Skibiński, A., Dvořáková Líšková, Z., Soukupová, N., Adamová, M., Kiss, M., Kiss, V., Szenderák, J., Klufová, R., Káčerová, M.: Are countries of the Visegrad Group (V4) ready for the consequences of population ageing?.
    Verlag Dashöfer, Bratislava, 153 p., 2021. ISBN: 9788081781889
Show all
updated: 2023-12-10, 01:31

SCImago quartiles of
scientific journal articles

Number of scientific articles: 50
Q1 5 (10%)
Q2 2 (4%)
Q3 1 (2%)
Q4 2 (4%)
N/A 40 (80%)
-
OK

SCImago subject areas and categories

Agricultural and Biological Sciences (3)
Food Science (3)
Plant Science (1)
Energy (3)
Energy Engineering and Power Technology (3)
Renewable Energy, Sustainability and the Environment (3)
Energy (miscellaneous) (1)
Fuel Technology (1)
Social Sciences (3)
Geography, Planning and Development (2)
Health (social science) (1)
Environmental Science (2)
Environmental Science (miscellaneous) (2)
Management, Monitoring, Policy and Law (2)
Nursing (2)
Nutrition and Dietetics (2)
Psychology (2)
Psychology (miscellaneous) (2)
Biochemistry, Genetics and Molecular Biology (1)
Genetics (1)
Business, Management and Accounting (1)
Management of Technology and Innovation (1)
Marketing (1)
Economics, Econometrics and Finance (1)
Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous) (1)
Engineering (1)
Electrical and Electronic Engineering (1)
Engineering (miscellaneous) (1)
Health Professions (1)
Health Professions (miscellaneous) (1)
Immunology and Microbiology (1)
Microbiology (1)
Mathematics (1)
Control and Optimization (1)
Medicine (1)
Endocrinology, Diabetes and Metabolism (1)

Genre chart

Year chart

Language chart

iDEa co-authors

Show more

Other co-authors

Show more
Lőrinczi Krisztián
Molnár Anna Erzsébet
Balogh-Vida Viktória
Dvořáková Líšková, Zuzana
Goryńska-Goldmann, Elżbieta
Káčerová, Marcela
Wielicka-Regulska, Anna