You are here

Kiss Marietta

Name: Kiss Marietta
Affiliation: Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet. Marketing Tanszék / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce. Department of Marketing
Degree
  • PhD, Debreceni Egyetem (2014)
  • habilitált doktor, Debreceni Egyetem (2020)
Profession: economist

Publication list

Uploaded publications:
123
Publications in DEA:
122
OA:
61
Date range:
2003-2024
2024
  1. Kiss, M.: A fenntartható értékrend megjelenése a jövő fogyasztóinak körében.
    In: Érték a jövő marketingjében: Tanulmánykötet Rekettye Gábor Professzor Úr tiszteletére. Szerk.: Lányi Beatrix; Bíró Borbála; Csóka László; Szűcs Krisztián, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 108-116, 2024.
  2. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Az organikuscímke-hatás megjelenése csokoládék esetén egy kísérlet eredményei alapján.
    In: "Fenntartható Gazdaság - Fenntartható Társadalom" Nemzetközi Tudományos Konferencia : 30 éves a debreceni közgazdasági és üzleti felsőoktatási képzés : Absztrakt kötet = "Sustainable Economy - Sustainable Society" International Scientific Conference : Celebrating 30Yers of Economics and Business Higher Education in Debrecen / Szenderák János, Erdey László, Fenyves Veronika, Debreceni Egyetem, Állam- és Jogtudományi Kar, University of Debrecen Faculty of Engineering, National Bank of Hungary, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, 69-70, 2024. ISBN: 9789634906247(nyomtatott)
  3. Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M., Kontor, E.: Nudge marketing a jövő értékteremtésében.
    In: Érték a jövő marketingjében : Tanulmánykötet Rekettye Gábor Professzor Úr tiszteletére. Szerk.: Lányi Beatrix; Biró Borbála; Csóka László; Szűcs Krisztián, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 229-233, 2024.
  4. Nagy, F., Kiss, M.: Tájékoztatás vagy divat? A fenntarthatósággal kapcsolatos utazási tartalmak megjelenése magyar influenszerek kommunikációjában.
    In: "Fenntartható Gazdaság - Fenntartható Társadalom" Nemzetközi Tudományos Konferencia : 30 éves a debreceni közgazdasági és üzleti felsőoktatási képzés : Absztrakt kötet = "Sustainable Economy - Sustainable Society" International Scientific Conference : Celebrating 30Yers of Economics and Business Higher Education in Debrecen / Szenderák János, Erdey László, Fenyves Veronika, Debreceni Egyetem, Állam- és Jogtudományi Kar, University of Debrecen Faculty of Engineering, National Bank of Hungary, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, 85-86, 2024. ISBN: 9789634906247
2023
  1. Kiss, M., Szakály, Z.: A személyre szabott táplálkozás fogyasztói fogadtatása: egy példa az empatikus marketingre.
    In: Empatikus marketing interdiszciplináris közelítésben. Szerk.: Szűcs Krisztián; Csapó János; Jakopánecz Eszter, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 125-131, 2023. ISBN: 9789636261719(print),9789636261726(online)
  2. Salem, O., Kiss, M.: A szolgáltatásminőség hatása a nemzetközi hallgatók lojalitására magyarországi felsőoktatási intézményekben.
    In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 124, 2023.
  3. Fehér, A., Berencsi, A., Kiss, M., Boros, H., Kontor, E.: Az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésének új dimenziója - Internet of Food.
    In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVI. vándorgyűlésének programja / Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Győr, 17, 2023. ISBN: 9786155606151
  4. Vargáné Csobán, K., Molnár, A., Kiss, M.: A Z generáció fogyasztói elvárásai az örökségturizmusban.
    In: V. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: A turizmus korszakváltása - Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején: Absztraktkötet. Szerk.: Csóka László, Csapó János, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Marketing és Turizmus Intézetet, Pécs, 29-30, 2023. ISBN: 9789636261153
  5. Szakály, Z., Kiss, M.: Consumer acceptance of different cereal-based "healthy foods".
    In: Developing Sustainable and Health-Promoting Cereals and Pseudocereals: Conventional and Molecular Breeding. Ed.: Marianna Rakszegi, Maria Papageorgiou, João M. Rocha, Academic Press Inc Elsevier Science, San Diego, 467-488, 2023. ISBN: 9780323905664
  6. Nagy-Pető, D., Kovács, B., Kiss, M., Szakály, Z., Kiss, V.: Consumer segmentation based on commitment to local products in Hungary.
    Stud. Agric. Econ. 125 (3), 143-153, 2023.
    Journal metrics:
    Q2 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous)
    Q3 Development
    Q3 Economics and Econometrics
    Q3 Geography, Planning and Development
  7. Pakurár, M., Kiss, M.: Fogyasztói attitűdvizsgálat mesterséges intelligencia (MI) alkotta laborhús képekkel.
    In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 102-103, 2023.
  8. Fehér, A., Berencsi, A., Kiss, M., Kontor, E.: Internet of Food - új lehetőség az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésére.
    In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 42-43, 2023.
  9. Molnár, A., Kiss, M., Vargáné Csobán, K.: Kastélyok a modern korban: a Z generáció fogyasztói szokásainak hatása az örökségturisztikai attrakciók bemutatására.
    In: "Interdiszciplinaritás a régiókutatásban XI." : Nemzetközi tudományos konferencia. Szerk.: Dajnoki Krisztina, Filep Roland, Horváth Adrienn, Pierog Anita, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 32-33, 2023. ISBN: 9789634905189
2022
  1. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Abszolút és relatív organikuscímke-hatás csokoládék esetén: egy kísérlet eredményei.
    In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai - Az EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVIII. Nemzetközi Konferencia : Tanulmánykötet /szerk. Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 246-247, 2022. ISBN: 9789633582763
  2. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Abszolút és relatív organikuscímke-hatás csokoládék esetén: egy kísérlet eredményei.
    In: Transzformatív Marketing : Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketingmegoldásai - XXVIII. Nemzetközi Konferencia - Pprogram és absztraktok. Szerk.: Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 65-66, 2022. ISBN: 9789633582510
  3. Kun, A., Kontor, E., Kiss, M.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
    In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai - Az EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVIII. Nemzetközi Konferenciájának Tanulmánykötete / Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 154-155, 2022. ISBN: 9789633582763
  4. Kun, A., Kontor, E., Kiss, M.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
    In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai : Program és absztraktok, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 47-48 -/szerk Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, 2022. ISBN: 9789633582510
  5. Kiss, M., Kun, A.: Jelezheti-e a honlapok információs nyitottsága a felsőoktatási intézmények minőségét?.
    In: Mesteri erőforrások : Tanulmányok Polónyi István tiszteletére. Szerk.: Kun András István, Csók Cintia, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 11-31, 2022, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2732-1800 ; 16) ISBN: 9789634904830
Show all
updated: 2024-10-06, 01:37

SCImago quartiles of
scientific journal articles

Number of scientific articles: 51
Q1 5 (9.8%)
Q2 3 (5.9%)
Q3 1 (2%)
Q4 2 (3.9%)
N/A 40 (78.4%)
-
OK

SCImago subject areas and categories

Agricultural and Biological Sciences (4)
Food Science (3)
Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous) (1)
Plant Science (1)
Social Sciences (4)
Geography, Planning and Development (3)
Development (1)
Health (social science) (1)
Energy (3)
Energy Engineering and Power Technology (3)
Renewable Energy, Sustainability and the Environment (3)
Energy (miscellaneous) (1)
Fuel Technology (1)
Economics, Econometrics and Finance (2)
Economics and Econometrics (1)
Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous) (1)
Environmental Science (2)
Environmental Science (miscellaneous) (2)
Management, Monitoring, Policy and Law (2)
Nursing (2)
Nutrition and Dietetics (2)
Psychology (2)
Psychology (miscellaneous) (2)
Biochemistry, Genetics and Molecular Biology (1)
Genetics (1)
Business, Management and Accounting (1)
Management of Technology and Innovation (1)
Marketing (1)
Engineering (1)
Electrical and Electronic Engineering (1)
Engineering (miscellaneous) (1)
Health Professions (1)
Health Professions (miscellaneous) (1)
Immunology and Microbiology (1)
Microbiology (1)
Mathematics (1)
Control and Optimization (1)
Medicine (1)
Endocrinology, Diabetes and Metabolism (1)

Genre chart

Year chart

Language chart

iDEa co-authors

Show more

Other co-authors

Show more
Lőrinczi Krisztián
Molnár Anna Erzsébet
Balogh-Vida Viktória
Dvořáková Líšková, Zuzana
Goryńska-Goldmann, Elżbieta
Káčerová, Marcela
Wielicka-Regulska, Anna