You are here

Szűcs Róbert Sándor

Szűcs Róbert Sándor

Name: Szűcs Róbert Sándor
Affiliation: Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce
Degree
  • Ph.D., Debreceni Egyetem (2011)
  • Habilitáció, Debreceni Egyetem (2019)

Publication list

Uploaded publications:
58
Publications in DEA:
57
OA:
30
Date range:
2010-2024
2024
  1. Földi, K., Fehér, A., Soós, M., Szűcs, R.: Fogyasztóvédelmi aggályok az online kereskedelemben különös tekintettel az árra.
    In: Érték a jövő marketingjében : Tanulmánykötet Rekettye Gábor Professzor Úr tiszteletére. Szerk.: Lányi Beatrix; Biró Borbála; Csóka László; Szűcs Krisztián, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 32-39, 2024.
  2. Berencsi, A., Kiss, M., Kiss, V., Fenyves, N., Fehér, A., Szűcs, R.: Növényi tejhelyettesítők elfogadása egyetemisták körében: táplálkozási trendek és vélemények.
    In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVII. Vándorgyűlés Program. Szerk.: Bíró Lajos; Gelencsér Éva; Lugasi Andrea; Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 14-14, 2024. ISBN: 9786155606168
2023
  1. Szűcs, R., Kovács, K.: Az árak emelkedése napjaink élelmiszerpiacán.
    Táplálkozásmarketing. 10 (1), 21-37, 2023.
  2. Kovács, K., Szűcs, R.: Az entomofágiával, azaz a rovarok fogyasztásával kapcsolatos attitűdök vizsgálata.
    Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 18 (1-2), 119-138, 2023.
2022
  1. Szabó, T., Szűcs, R.: A perszonalizáció jelentősége a marketingben.
    JTGF. 17 (3-4), 11-22, 2022.
  2. Szűcs, R., Kovács, K.: Az infláció hatásai a háztartások élelmiszer vásárlására.
    Trade magazin. 17 (12), 118-119, 2022.
2021
2020
  1. Szűcs, R., Szakály, Z.: Fogyasztói tudatosság az étrend-kiegészítők piacán.
    Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 15 (3-4), 107-116, 2020.
  2. Szűcs, R., Szakály, Z.: The perception of dietary supplements among consumers engaged in sports on a regular basis.
    Corvinus J. Sociol. Soc. Policy. 11 (2), 99-118, 2020.
    Journal metrics:
    Q4 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
    Q4 Social Sciences (miscellaneous)
    Q4 Sociology and Political Science
2019
2018
  1. Szűcs, R.: Jótállás a fogyasztók fejében.
    Economica. 9 (2), 39-48, 2018.
2017
  1. Szűcs, R.: A tudatos vásárló mítosza.
    Gradus. 4 (2), 514-521, 2017.
  2. Szűcs, R.: Fogyasztóvédelem: nagy a sötétség a fejekben.
    Trade magazin. 12 (7-8), 116-117, 2017.
2016
  1. Szűcs, R.: A fogyasztók életútja a szlogenek világában.
    Táplálkozásmarketing. 3 (2), 29-40, 2016.
  2. Máté, Z., Pólya, É., Szűcs, R.: A siker kulcsa az export?.
    In: Folyamatmenedzsment kihívásai ? Versenyképességi tényezők a 21. században. Szerk.: Gyenge Balázs, Kozma Tímea, Tóth Róbert, PerfActa, Gödöllő, 163-176, 2016. ISBN: 9789631271584
Show all
updated: 2024-10-17, 01:30

SCImago quartiles of
scientific journal articles

Number of scientific articles: 49
Q4 1 (2%)
N/A 48 (98%)
-
OK

SCImago subject areas and categories

Economics, Econometrics and Finance (1)
Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous) (1)
Social Sciences (1)
Social Sciences (miscellaneous) (1)
Sociology and Political Science (1)

Genre chart

Year chart

Language chart