Jelenlegi hely

Szűcs Róbert Sándor

Szűcs Róbert Sándor

Név: Szűcs Róbert Sándor
Affiliáció: Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce
Fokozat
  • Ph.D., Debreceni Egyetem (2011)
  • Habilitáció, Debreceni Egyetem (2019)
Szakterület: Közgazdász
Önéletrajz: letöltés

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
61
DEA-ban:
60
OA:
30
Publikációs időszak:
2010-2024
2024
  1. Földi, K., Fehér, A., Soós, M., Szűcs, R.: Fogyasztóvédelmi aggályok az online kereskedelemben különös tekintettel az árra.
    In: Érték a jövő marketingjében : Tanulmánykötet Rekettye Gábor Professzor Úr tiszteletére. Szerk.: Lányi Beatrix; Biró Borbála; Csóka László; Szűcs Krisztián, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 32-39, 2024.
  2. Berencsi, A., Kiss, M., Kiss, V., Fenyves, N., Fehér, A., Szűcs, R.: Növényi tejhelyettesítők elfogadása egyetemisták körében: táplálkozási trendek és vélemények.
    In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVII. Vándorgyűlés Program. Szerk.: Bíró Lajos; Gelencsér Éva; Lugasi Andrea; Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 14-14, 2024. ISBN: 9786155606168
2023
  1. Szűcs, R., Kovács, K.: Az árak emelkedése napjaink élelmiszerpiacán.
    Táplálkozásmarketing. 10 (1), 21-37, 2023.
  2. Kovács, K., Szűcs, R.: Az entomofágiával, azaz a rovarok fogyasztásával kapcsolatos attitűdök vizsgálata.
    Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 18 (1-2), 119-138, 2023.
2022
  1. Szabó, T., Szűcs, R.: A perszonalizáció jelentősége a marketingben.
    JTGF. 17 (3-4), 11-22, 2022.
  2. Szűcs, R., Kovács, K.: Az infláció hatásai a háztartások élelmiszer vásárlására.
    Trade magazin. 17 (12), 118-119, 2022.
2021
2020
  1. Szűcs, R., Szakály, Z.: Fogyasztói tudatosság az étrend-kiegészítők piacán.
    Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 15 (3-4), 107-116, 2020.
  2. Szűcs, R., Szakály, Z.: The perception of dietary supplements among consumers engaged in sports on a regular basis.
    Corvinus J. Sociol. Soc. Policy. 11 (2), 99-118, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
    Q4 Social Sciences (miscellaneous)
    Q4 Sociology and Political Science
2019
2018
  1. Szűcs, R.: Jótállás a fogyasztók fejében.
    Economica. 9 (2), 39-48, 2018.
2017
  1. Szűcs, R.: A tudatos vásárló mítosza.
    Gradus. 4 (2), 514-521, 2017.
Mindet mutasd
frissítve: 2024-12-15, 02:10

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 52
Q4 1 (1.9%)
n.a. 51 (98.1%)
-
OK

SCImago kategóriák

Economics, Econometrics and Finance (1)
Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous) (1)
Social Sciences (1)
Social Sciences (miscellaneous) (1)
Sociology and Political Science (1)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint