Jelenlegi hely

Soós Mihály

Név: Soós Mihály
Affiliáció: Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet. Marketing Tanszék / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce. Department of Marketing
További profilok: MTMT, ODT, Scopus Author ID
Fokozat
  • PhD, Kaposvári Egyetem (2014)
  • dr. habil, Debreceni Egyetem (2021)
Szakterület: közgazdász
Önéletrajz: letöltés
Önéletrajz angolul: letöltés

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
54
DEA-ban:
54
OA:
16
Publikációs időszak:
2010-2023
2023
  1. Szakály, Z., Soós, M., Gál, T., Antal, E., Pilling, R., Szilágyi, C.: Az édes íz fogyasztói preferenciái.
    Új Diéta. 32 (1), 22-25, 2023.
2022
  1. Szakály, M., Soós, M.: A magyar lakosság étkezési motivációinak vizsgálata a TEMS-modell alapján.
    Táplálkozásmarketing. 9 (2), 81-93, 2022.
2021
  1. Szakály, Z., Kovács, B., Soós, M., Kiss, M., Balsa-Budai, N.: Adaptation and Validation of the Food Neophobia Scale: The Case of Hungary.
    Foods. 10 1-17, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Food Science
    Q1 Health Professions (miscellaneous)
    Q1 Health (social science)
    Q3 Microbiology
    Q1 Plant Science
2020
  1. Szakály, Z., Soós, M., Kontor, E.: Élelmiszer-vásárlói magatartás változása.
    In: A magyar lakosság életmódja járványhelyzet idején : táplálkozás, testmozgás és lélek. Szerk.: Antal Emese, Pilling Róbert, Táplálkozás, Életmód és Testmozgás Platform Egyesület, Budapest, 58-60, 2020. ISBN: 9786150101248
  2. Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Pető, D., Gál, T., Soós, M.: Examination of the Eating Behavior of the Hungarian Population Based on the TFEQ-R21 Model.
    Nutrients. 12 (11), 1-19, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Food Science
    Q1 Nutrition and Dietetics
  3. Szakály, Z., Soós, M., Balsa-Budai, N., Kovács, S., Kontor, E.: The Effect of an Evaluative Label on Consumer Perception of Cheeses in Hungary.
    Foods. 9 (5), 1-21, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Food Science
    Q1 Health Professions (miscellaneous)
    Q1 Health (social science)
    Q3 Microbiology
    Q1 Plant Science
2019
  1. Szakály, M., Soós, M.: A döntően állati eredetű étrendet fogyasztók evési attitűdjeinek vizsgálata.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 4 (3), 232-241, 2019.
  2. Kiss, V., Fehér, A., Soós, M., Szakály, Z.: Analysis of eating habits among call words.
    In: 1st Partium International Conference on Management. Trends in 21st Century - Book of Abstracts. Ed.: Nábrádi András, Gál Katalin, Partium Publishing House, Oradea, 37-38, 2019. ISBN: 9786068156941
  3. Soós, M., Gál, T., Szakály, Z.: Egy netnográfiai kutatás eredményei az alma-, megy- és céklalé vonatkozásában.
    In: Ismerjük a vevőt? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Szerk.: Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny, Pannon Egyetem, Veszprém, 423-434, 2019. ISBN: 9786150058
  4. Kiss, V., Balsa-Budai, N., Soós, M., Szakály, Z.: Examination of sustainable and health-conscious lifestyle among the Hungarian population based on the results of three research.
    In: 5th CARPE Conference : Horizon Europe and beyond : Proceedings. Eds.: Javier Orozco Messana, Juan Miguel Martínez Rubio, Editorial Universitat Politècnica de Valencia - UPV, Valencia, Spanyolország, 114-118, 2019. ISBN: 9788490487891
  5. Kesjár, S., Balsa-Budai, N., Soós, M.: Kolbászfogyasztási szokások vizsgálata Magyarországon.
    Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing. 13 (2), 25-32, 2019.
2017
  1. Soós, M., Kontor, E.: A marketingkommunikációs eszközök szerepe.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 346-363, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  2. Soós, M., Szakály, Z.: A marketingkutatás.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 60-71, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  3. Soós, M., Szakály, Z.: A marketingkutatás új lehetőségei és eszközei.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 72-77, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  4. Kiss, V., Fehér, A., Soós, M., Szakály, Z.: Az étkezésen való változtatás igénye és az élelmiszerjelölések figyelembe vétele a középiskolás diákok körében.
    In: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás: Egyesület a Marketing Oktatásért és kutatásért (EMOK) XXIII. országos konferencia: Tanulmánykötet. Szerk.: Bányai Edit, Lányi Beatrix, Törőcsik Mária, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 189-198, 2017. ISBN: 9789634291466
2016
Mindet mutasd
frissítve: 2023-03-31, 01:40

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 30
Q1/D1 1 (3.3%)
Q1 3 (10%)
Q3 1 (3.3%)
n.a. 26 (86.7%)
-
OK

SCImago kategóriák

Agricultural and Biological Sciences (4)
Food Science (4)
Plant Science (2)
Health Professions (2)
Health Professions (miscellaneous) (2)
Immunology and Microbiology (2)
Microbiology (2)
Social Sciences (2)
Health (social science) (2)
Nursing (1)
Nutrition and Dietetics (1)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint