Jelenlegi hely

Kiss Virág Ágnes

Kiss Virág Ágnes

Név: Kiss Virág Ágnes
További profilok: Google Scholar, MTMT
Fokozat
  • PhD, Debreceni Egyetem (2019)
Szakterület: gazdaságelmélet, marketing, neveléstudomány
Önéletrajz: letöltés
Önéletrajz angolul: letöltés

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
32
DEA-ban:
32
OA:
8
Publikációs időszak:
2011-2021
2021
  1. Poláková, Z., Matejková, E., Pietriková, M., Palkovič, J., Skibiński, A., Dvořáková Líšková, Z., Soukupová, N., Adamová, M., Kiss, M., Kiss, V., Szenderák, J., Klufová, R., Káčerová, M.: Are countries of the Visegrad Group (V4) ready for the consequences of population ageing?.
    Verlag Dashöfer, Bratislava, 153 p., 2021. ISBN: 9788081781889
  2. Vámosi, K., Kiss, V.: Egészségtudatosság vizsgálata az egyetemisták körében.
    In: "Post-traumatic marketing: virtuality and reality" : Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Szerk.: Mitev Ariel, Csordás Tamás, Horváth Dóra, Boros Kitti, Corvinus University of Budapest, Budapest, 386, 2021. ISBN: 9789635038718
  3. Dombi, M., Szakály, Z., Kiss, V., Cao, Z., Liu, G.: Material Hide-and-Seek: Looking for the Resource Savings Due to International Trade of Food Products.
    Earth's Future. 9 (7), 1-20, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Earth and Planetary Sciences (miscellaneous)
    D1 Environmental Science (miscellaneous)
  4. Fehér, A., Kiss, V., Kontor, E., Szakály, Z.: Online and offline information-seeking behavior of university students in the case of subjective judgment of healthy nutrition.
    In: Food Markets 4.0 Conference : Book of Abstracts, University of Economics and Poznan University of Life Sciences, Poznan, 13-14, 2021.
  5. Vámosi, K., Kiss, V.: Táplálkozási szokások vizsgálata az egyetemisták körében.
    Gazdálktud. Közl. Megjelenés alatt 1-7, 2021.
2020
2019
  1. Kiss, V., Fehér, A., Soós, M., Szakály, Z.: Analysis of eating habits among call words.
    In: 1st Partium International Conference on Management. Trends in 21st Century - Book of Abstracts. Ed.: Nábrádi András, Gál Katalin, Partium Publishing House, Oradea, 37-38, 2019. ISBN: 9786068156941
  2. Kiss, V., Danyi, M., Holczer, A., Fehér, A.: Étkezési szokások és preferenciák vizsgálata a nők körében.
    In: Ismerjük a vevőt? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Szerk.: Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny, Pannon Egyetem, Veszprém, 109-117, 2019. ISBN: 9786150058
  3. Kiss, V., Balsa-Budai, N., Soós, M., Szakály, Z.: Examination of sustainable and health-conscious lifestyle among the Hungarian population based on the results of three research.
    In: 5th CARPE Conference : Horizon Europe and beyond : Proceedings. Eds.: Javier Orozco Messana, Juan Miguel Martínez Rubio, Editorial Universitat Politècnica de Valencia - UPV, Valencia, Spanyolország, 114-118, 2019. ISBN: 9788490487891
2018
  1. Kiss, V., Kiss, M., Popovics, P., Szakály, Z.: Examination of Lifestyle of Health and Sustainability market groups with particular focus on Hungary.
    In: Relationships on Food Markets : Consumers' Perspective. Eds.: Michal Gazdecki, Elzbieta Gorynska-Goldmann, Poznan University of Life Sciences, Poznan, 76-86, 2018. ISBN: 9788371609220
2017
  1. Kiss, V., Fehér, A., Soós, M., Szakály, Z.: Az étkezésen való változtatás igénye és az élelmiszerjelölések figyelembe vétele a középiskolás diákok körében.
    In: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás: Egyesület a Marketing Oktatásért és kutatásért (EMOK) XXIII. országos konferencia: Tanulmánykötet. Szerk.: Bányai Edit, Lányi Beatrix, Törőcsik Mária, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 189-198, 2017. ISBN: 9789634291466
2016
  1. Kiss, V., Tóth, O.: A környezettudatosság megjelenése a középiskolások körében.
    J. Cent. Eu. Green Innov. 4 (1), 41-52, 2016.
  2. Kiss, V., Szakály, Z.: A szülők hatása a középiskolás diákok egészségtudatos táplálkozására.
    In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 659-668, 2016. ISBN: 9789634728504
Mindet mutasd
frissítve: 2023-03-19, 01:52

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 15
Q1/D1 1 (6.7%)
Q1 1 (6.7%)
n.a. 14 (93.3%)
-
OK

SCImago kategóriák

Earth and Planetary Sciences (1)
Earth and Planetary Sciences (miscellaneous) (1)
Environmental Science (1)
Environmental Science (miscellaneous) (1)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

Egyéb társszerzők

Adamová, Markéta
További társszerzők