Jelenlegi hely

Vida Viktória

Vida Viktória

Név: Vida Viktória
Affiliáció: Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Gazdálkodástudományi Intézet / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Applied Economics Sciences
Fokozat
  • PhD, Debreceni Egyetem Agrár- és Gazdálkodástudományok Centruma Ihrig Károly Doktori Iskola (2012)
Bemutatkozás:

A Doktori fokozat megszerzéséhez választott kutatási témám az állati eredetű élelmiszerek piacának és fogyasztói szokásainak elemzése. A doktori disszertációmat is ebben a témakörben írtam, melynek címe:  A sertéshús fogyasztói megítélése és piaci helyzete Magyarországon. 
Kutatási területem jelenleg is elsősorban az élelmiszerek fogyasztói szokásaira irányul, azok piaci helyzetének vizsgálatára, és ökonómiai elemzésére. Az élelmiszereken belül különösképpen az állati eredetű élelmiszerekkel foglalkozom, illetve az egészséges életmóddal kapcsolatos termékek fogyasztói szokásainak elemzésével (táplálékkiegészítők, vitaminok, gyógyteák stb.). Emellett kiemelten fontosnak tartom a környezettudatosság vizsgálatát az egyes termékek esetében, a fenntartható fogyasztás témakörét, és az élelmiszer-pazarlás kérdésének vizsgálatát is, hiszen napjainkban ezek a témák is egyre inkább középpontban vannak. 
Szerkesztője vagyok a Táplálkozásmarketing folyóiratnak, bírálóként több egyéb szakmai folyóiratnál is tevékenykedem, és a Magyar Tudományos Akadémia Köztestületi tagja is vagyok. 

Szakterület: agrármarketing, élelmiszermarketing, ökonómiai elemzések, vállalati tervezés, projektmenedzsment
Önéletrajz: letöltés
Önéletrajz angolul: letöltés

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
38
DEA-ban:
34
OA:
16
Publikációs időszak:
2008-2023
2023
  1. Khalid, M., Vida, V.: Strategic Marketing Plan for APPLE Inc..
    Netw. Intell. Stud. 11 (21), 61-74, 2023.
2022
2021
  1. Szűcs, I., Nagy, A., Vida, V.: The Practice of Project Management: workbook.
    Debreceni Egyetem, Debrecen, 52 p., 2021.
2020
  1. Szűcs, I., Nagy, A., Vida, V.: A projektmenedzsment gyakorlata: munkafüzet.
    Debreceni Egyetem, Debrecen, 52 p., 2020. ISBN: 9789634902430
2019
  1. Szőllősi, L., Kovács, K., Vida, V.: Az üzleti tervezés alapjai munkafüzet.
    Debreceni Egyetem, Debrecen, 65 p., 2019. ISBN: 9789634901778
  2. Szőllősi, L., Kovács, K., Vida, V.: Business Planning Basics: Workbook.
    University of Debrecen, Debrecen, 64 p., 2019. ISBN: 9789634902300
2017
2016
2014
  1. Szakály, Z., Szente, V., Pető, K., Balogh, P., Csapóné Riskó, T., Fodor, M., Hernádi, L., Huszka, P., Keller, B., Kontor, E., Lugasi, A., Oláh, J., Szabóné Pataky, E., Polereczki, Z., Prokisch, J., Vida, V., Fehér, A., Jasák, H., Kiss, M., Kiss, V., Soós, M., Szabó, S., Szűcs, I.: Táplálkozásmarketing.
2013
2012
  1. Szűcs, I., Vida, V.: Sertéságazat a számok tükrében.
    Agrárium. 22 (9), 42-43, 2012.
  2. Vida, V.: Sertéshús.
    In: Agrártermékek közvetlen értékesítése, marketingje. Szerk.: Szakály Zoltán, Szente Viktória, Magyar Agrárkamara, Budapest, 193-199, 2012. ISBN: 9786155224249
Mindet mutasd
frissítve: 2024-04-21, 01:45

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint