Jelenlegi hely

Kozma Tamás

Név: Kozma Tamás
További profilok: MTMT, ODT
Szakterület: nevelésszociológus

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
195
DEA-ban:
136
OA:
31
Publikációs időszak:
1990-2022
2022
  1. Kozma, T.: Innováció és tanulás.
    Gondolat Kiadó, Budapest, 288 p., 2022. ISBN: 9789635562350
  2. Kozma, T., Márkus, E., Guba, V.: Kéz a kézben: A Láthatatlan Iskola mint innováció.
    In: Mesteri erőforrások : Tanulmányok Polónyi István tiszteletére. Szerk.: Kun András István, Csók Cintia, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 145-153, 2022, (Oktatáskutatók Könyvtára, ISSN 2732-1800 ; 16) ISBN: 9789634904830
  3. Kozma, T.: Kórházpedagógia.
    In: Interdiszciplináris pedagógia a bizonytalanság korában : a XII. Kiss Árpád Emlékkonferencia : tanulmánykötete. Szerk.: Buda András, Kiss Endre, Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet : Kiss Árpád Archívum Könyvtára, Debrecen, 178-193, 2022, (Kiss Árpád Archívum könyvsorozata, ISSN 1587-1150 ; 12.) ISBN: 9789634903949
  4. Kozma, T., Polónyi, I.: National Strategies of Internationalisation: The Case of Hungary.
    In: Reconfguring National, Institutional and Human Strategies for the 21st Century: Converging Internationalisation. Eds.: Leon Cremonini; John Taylor; K.M. Joshi, Springer, New York, 197-228, 2022. ISBN: 9783031051050
  5. Márkus, E., Boros, J., Kozma, T.: Sustainability of Innovation.
    Debreceni Egyetem Kossuth Egyetemi Kiadó - CHERD, Debrecen, 220 p., 2022. ISBN: 9789636150679
  6. Kozma, T.: The key to sustainable innovations.
    In: Sustainability of Innovation. Szerk.: Márkus Edina; Boros Julianna; Kozma Tamás, Debreceni Egyetem Kossuth Egyetemi Kiadó - CHERD, Debrecen, 202-210, 2022, (Régió és oktatás, ISSN 2064-6046 ; 14) ISBN: 9789636150679
2021
  1. Boros, J., Kozma, T., Márkus, E.: Community Building and Social Innovation.
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 254 p., 2021. ISBN: 9789633189436
  2. Polónyi, I., Kozma, T.: Gender and Higher Education: The Hungarian Case.
    In: International Perspectives on Gender and Higher Education: Student Access and Success. Ed.: Fontanini, C.; Joshi, K.M.; Paivandi, S. eds, Emerald Group Publishing Limited, Bingley, 93-114, 2021. ISBN: 9781839098871
  3. Forray, R., Kozma, T.: Közösségi tanulás járvány idején.
    Educatio. 30 (1), 36-49, 2021.
  4. Forray, R., Kozma, T.: The locals and their new university: A case study of social innovation.
    Hung. educ. res. j. [Epub ahead of print] 1-15, 2021.
2020
  1. Kozma, T.: Amerika útja a 21. századba.
    Debr. szle. 1 128-132, 2020.
    (Ismertetett mű: Zsigmond Anna. -Kultúra és hatalom: Amerika útja a 21. századba /Budapest : Gondolat, 2019. -268 o. -)
  2. Forray, R., Kozma, T.: Befogadók vagy jogvédők?.
    Educatio. 29 (3), 339-349, 2020.
  3. Kozma, T.: Mindennapi testnevelés és hátrányos helyzet.
    Új Pedagóg. Szle. 70 (5-6), 145-148, 2020.
    (Ismertetett mű: Fintor Gábor. -Implementáció és tanulói attitűdök : A mindennapos testnevelés funkciója egy hátrányos helyzetű régió iskoláiban /Szeged : Belvedere Meridionale, 2019.)
  4. Forray, R., Kozma, T.: Tanítók és tanítóképzők 1918-19.
    Zempléni múzsa. 20 (3), 81-83, 2020.
    (Ismertetett mű: Donáth Péter. -Pedagógusok az 1918-1919. évi politikai forgószélben. Tanítóképzők a forradalmak, az idegen megszállás és az ellenforradalmi számonkérés idején /Budapest : Trezor Kiadó, 2020)
  5. Forray, R., Kozma, T.: Város és egyetem találkozása.: Esettanulmány egy társadalmi innovációról.
    In: Neveléstudomány: horizontok és dialógusok. Szerk.: Varga Arank, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófi, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 143-152, 2020, (Új kutatások a neveléstudományokban, ISSN 2062-090X) ISBN: 9789634295518
2019
  1. Kozma, T., Híves, T.: A felsőoktatás térszerkezete és az átalakulás dinamikája.
    In: Oktatás-Gazdaság-Társadalom. Szerk.: Juhász Erika, Endrődy Orsolya, Debreceni Egyetem; Budapest : Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Debrecen, 674-692, 2019, (HERA évkönyvek, ISSN 2064-6755 ; 6.) ISBN: 9786155657030
  2. Kozma, T.: A társadalmi innováció értelmezései.
    Kult. Köz. 10 (1), 5-11, 2019.
  3. Polónyi, I., Kozma, T.: Az egyetemfejlesztés alternatívái.
    Magy. Tud. 180 (9), 1326-1336, 2019.
  4. Híves, T., Kozma, T., Polónyi, I.: From Fragmentation to Concentration and Beyond: The Dynamics of Change in the Higher Education Network of Hungary.
    In: Mergens in Higher Education. Practices and Policies. Eds.: Leon Cremonini, Saeed Paivandi, K. M. Joshi, Studera Press, New Delhi, India, 171-202, 2019.
  5. Kozma, T.: Learning Communities and Social Innovations.
    In: Learning Communities and Social Innovations. Szerk.: Kozma Tamás , Márkus Edina, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 11-24, 2019, (Régió és Oktatás = Region and Education, ISSN 2060-2596 ; 12) ISBN: 9789633187852
  6. Forray, R., Kozma, T.: R&D partnership: The CEE story of the "Comprehensive Movement".
    Hung. educ. res. j. 9 (4), 721-725, 2019.
  7. Kozma, T.: Társadalmi tanulás és közösségi megújulás.
    Korunk (Kolozsvár). 30 (5), 10-18, 2019.
2018
  1. Kozma, T., Pusztai, G.: A Coleman-jelentés hatása Magyarországon a rendszerváltás előtt és után.
    In: Az oktatás gazdagsága : tanulmányok Polónyi István tiszteletére. Szerk.: Tóth Dorina Anna, Center for Higher Education Research and Development, Debrecen, 25-47, 2018, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2064-9312 ; 5) ISBN: 9786158007795
  2. Kozma, T.: Csákó Mihály (1941-2019).
    Educatio. 27 (3), 369, 2018.
Mindet mutasd
frissítve: 2024-11-10, 01:45

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 49
Q4 3 (6.1%)
n.a. 46 (93.9%)
-
OK

SCImago kategóriák

Social Sciences (3)
Education (3)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint