Név: Ceglédi Tímea
Fokozat
- PhD, Debreceni Egyetem Humán Tudományok Doktori Iskola (2018)
Teljes publikációs lista
Publikációs időszak:
2006-2023
2023
Dan, B.,
Kovács, K.,
Bacskai, K.,
Ceglédi, T.,
Pusztai, G.:
Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
Hrabéczy, A.,
Ceglédi, T.,
Bacskai, K.,
Pusztai, G.:
How Can Social Capital Become a Facilitator of Inclusion?.
Educ. Sci. 13 (2), 1-19, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
2022
Kovács, E.,
Ceglédi, T.,
Bordás, A.,
Berei, E.,
Hafičová, H.,
Dubayová, T.:
"Amit eddig nem is tudtam magamról.": Reflektív kutatás. A reziliencia felismerése és erősítése kisgyermekkortól kezdve elnevezésű projekt tréningmódszerének fejlesztése.
Országos Tranzitfoglalkoztatási Egyesület, Debrecen, 213 p., 2022. ISBN: 9786150159669
Kovács, E.,
Ceglédi, T.,
Bordás, A.,
Berei, E.,
Hafičová, H.,
Dubayová, T.,
Petrov, B.:
"Things I didn't even know about myself until now.": Reflective research. Development of the training method of the project called Spotting and Strengthening Resiliency Skill from Early Childhood.
National Transit Employment Association, Debrecen, 210 p., 2022. ISBN: 9786150159669
Hrabéczy, A.,
Bacskai, K.,
Ceglédi, T.:
A társadalmi tőke mint kompenzáló tényező hatása a tanulási problémával élő diákok eredményességére.
In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet : XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János; Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 97, 2022. ISBN: 9789636260576
Ceglédi, T.,
Pallay, K.,
Hegedűs, G.,
Orgován, V.,
Balogh, J.:
Mit (nem) tudunk a roma szülőkről? Egy szisztematikus szakirodalom-elemzés tanulságai nemzetközi perspektívából.
In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 177, 2022. ISBN: 9789636260576
Hrabéczy, A.,
Ceglédi, T.,
Bacskai, K.,
Pusztai, G.,
Engler, Á.:
Parents of students with learning problems: Families' leisure time and social capital as components of academic success and resilience.
In: Sport and social responsibility : science and practice in times of crisis. Ed.: Kovács Karolina Eszter; Győri Krisztina; Kovács Klára, Center for Higher Education Research and Development, Debrecen, 11-11, 2022. ISBN: 9786156012197
2021
Ceglédi, T.,
Godó, K.,
Beri, K.,
Balogh, J.:
Szakkollégiumi hallgatók rizikó- és kompenzáló tényezői a lemorzsolódásban.
In: Lemorzsolódási kockázat és erőforrások a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, CHERD-Hungary, Debrecen, 141-165, 2021, (Oktatáskutatók Könyvtára, ISSN 2732 1800 ; 12) ISBN: 9786156012128
2020
Hafičová, H.,
Dubayová, T.,
Kovács, E.,
Ceglédi, T.,
Kaleja, M.:
Mentor and social support as factors of resilience and school success: analyses of life narratives of university students from marginalized Roma Communities.
:Ośrodek Wydawniczo-Poligraficzny "SIM", Warszawa, 123 p., 2020. ISBN: 9788364157738
Ceglédi, T.:
Reziliencia és kompenzáló tényezők.
In: Nevelésszociológia: Elméletek, közösségek, kontextusok. Szerk.: Pusztai Gabriella, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 101-129, 2020, (Pallas Debrecina, ISSN 1587-7191 ; 20.) ISBN: 9789633188835
2019
Kocsis, Z.,
Ceglédi, T.:
Kiket fogad(hatna) be az egyetem?: A felsőoktatásba való bekerülést akadályozó és támogató tényezők vizsgálata hátrányos helyzetű diákok körében.
In: Neveléstudomány - Horizontok és dialógusok : Absztraktkötet. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 137, 2019. ISBN: 9789634294733
Kovács, K.,
Ceglédi, T.,
Csók, C.,
Demeter-Karászi, Z.,
Dusa, Á.,
Fényes, H.,
Hrabéczy, A.,
Kocsis, Z.,
Kovács, K.,
Markos, V.,
Máté-Szabó, B.,
Németh, D.,
Pallay, K.,
Pusztai, G.,
Szigeti, F.,
Tóth, D.,
Váradi, J.:
Lemorzsolódott hallgatók 2018.
CHERD-H. 2019, Debrecen, 102 p., 2019. ISBN: 9786156012005
Bocsi, V.,
Ceglédi, T.,
Kocsis, Z.,
Kovács, K.,
Kovács, K.,
Müller, A.,
Pallay, K.,
Máté-Szabó, B.,
Szigeti, F.,
Tóth, D.:
The discovery of the possible reasons for delayed graduation and dropout in the light of a qualitative research study.
J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 27-38, 2019.
2018
Szigeti, F.,
Kovács, K.,
Ceglédi, T.,
Kocsis, Z.,
Pallay, K.:
A késleltetett diplomaszerzés és lemorzsolódás hátterében álló tényezők feltárása egy a pe-dagógus hallgatók körében végzett kvalitatív kutatás alapján (poszter).
In: Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések : absztrakt kötet. Szerk.: Fehérvári Anikó, Széll Krisztián, Misley Helga, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 502, 2018. ISBN: 9789634890515
2023
Dan, B.,
Kovács, K.,
Bacskai, K.,
Ceglédi, T.,
Pusztai, G.:
Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
Hrabéczy, A.,
Ceglédi, T.,
Bacskai, K.,
Pusztai, G.:
How Can Social Capital Become a Facilitator of Inclusion?.
Educ. Sci. 13 (2), 1-19, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
2022
Kovács, E.,
Ceglédi, T.,
Bordás, A.,
Berei, E.,
Hafičová, H.,
Dubayová, T.:
"Amit eddig nem is tudtam magamról.": Reflektív kutatás. A reziliencia felismerése és erősítése kisgyermekkortól kezdve elnevezésű projekt tréningmódszerének fejlesztése.
Országos Tranzitfoglalkoztatási Egyesület, Debrecen, 213 p., 2022. ISBN: 9786150159669
Kovács, E.,
Ceglédi, T.,
Bordás, A.,
Berei, E.,
Hafičová, H.,
Dubayová, T.,
Petrov, B.:
"Things I didn't even know about myself until now.": Reflective research. Development of the training method of the project called Spotting and Strengthening Resiliency Skill from Early Childhood.
National Transit Employment Association, Debrecen, 210 p., 2022. ISBN: 9786150159669
Hrabéczy, A.,
Bacskai, K.,
Ceglédi, T.:
A társadalmi tőke mint kompenzáló tényező hatása a tanulási problémával élő diákok eredményességére.
In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet : XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János; Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 97, 2022. ISBN: 9789636260576
Ceglédi, T.,
Pallay, K.,
Hegedűs, G.,
Orgován, V.,
Balogh, J.:
Mit (nem) tudunk a roma szülőkről? Egy szisztematikus szakirodalom-elemzés tanulságai nemzetközi perspektívából.
In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 177, 2022. ISBN: 9789636260576
Hrabéczy, A.,
Ceglédi, T.,
Bacskai, K.,
Pusztai, G.,
Engler, Á.:
Parents of students with learning problems: Families' leisure time and social capital as components of academic success and resilience.
In: Sport and social responsibility : science and practice in times of crisis. Ed.: Kovács Karolina Eszter; Győri Krisztina; Kovács Klára, Center for Higher Education Research and Development, Debrecen, 11-11, 2022. ISBN: 9786156012197
2021
Ceglédi, T.,
Godó, K.,
Beri, K.,
Balogh, J.:
Szakkollégiumi hallgatók rizikó- és kompenzáló tényezői a lemorzsolódásban.
In: Lemorzsolódási kockázat és erőforrások a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, CHERD-Hungary, Debrecen, 141-165, 2021, (Oktatáskutatók Könyvtára, ISSN 2732 1800 ; 12) ISBN: 9786156012128
2020
Hafičová, H.,
Dubayová, T.,
Kovács, E.,
Ceglédi, T.,
Kaleja, M.:
Mentor and social support as factors of resilience and school success: analyses of life narratives of university students from marginalized Roma Communities.
:Ośrodek Wydawniczo-Poligraficzny "SIM", Warszawa, 123 p., 2020. ISBN: 9788364157738
Ceglédi, T.:
Reziliencia és kompenzáló tényezők.
In: Nevelésszociológia: Elméletek, közösségek, kontextusok. Szerk.: Pusztai Gabriella, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 101-129, 2020, (Pallas Debrecina, ISSN 1587-7191 ; 20.) ISBN: 9789633188835
2019
Kocsis, Z.,
Ceglédi, T.:
Kiket fogad(hatna) be az egyetem?: A felsőoktatásba való bekerülést akadályozó és támogató tényezők vizsgálata hátrányos helyzetű diákok körében.
In: Neveléstudomány - Horizontok és dialógusok : Absztraktkötet. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 137, 2019. ISBN: 9789634294733
Kovács, K.,
Ceglédi, T.,
Csók, C.,
Demeter-Karászi, Z.,
Dusa, Á.,
Fényes, H.,
Hrabéczy, A.,
Kocsis, Z.,
Kovács, K.,
Markos, V.,
Máté-Szabó, B.,
Németh, D.,
Pallay, K.,
Pusztai, G.,
Szigeti, F.,
Tóth, D.,
Váradi, J.:
Lemorzsolódott hallgatók 2018.
CHERD-H. 2019, Debrecen, 102 p., 2019. ISBN: 9786156012005
Bocsi, V.,
Ceglédi, T.,
Kocsis, Z.,
Kovács, K.,
Kovács, K.,
Müller, A.,
Pallay, K.,
Máté-Szabó, B.,
Szigeti, F.,
Tóth, D.:
The discovery of the possible reasons for delayed graduation and dropout in the light of a qualitative research study.
J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 27-38, 2019.
2018
Szigeti, F.,
Kovács, K.,
Ceglédi, T.,
Kocsis, Z.,
Pallay, K.:
A késleltetett diplomaszerzés és lemorzsolódás hátterében álló tényezők feltárása egy a pe-dagógus hallgatók körében végzett kvalitatív kutatás alapján (poszter).
In: Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések : absztrakt kötet. Szerk.: Fehérvári Anikó, Széll Krisztián, Misley Helga, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 502, 2018. ISBN: 9789634890515
Bocsi, V.,
Ceglédi, T.,
Kocsis, Z.,
Kovács, K.,
Kovács, K.,
Müller, A.,
Pallay, K.,
Máté-Szabó, B.,
Szigeti, F.,
Tóth, D.:
A pedagógushallgatók késleltetett diplomaszerzése interjúk alapján.
In: Lemorzsolódás és perzisztencia a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, Debreceni Egyetemi, Debrecen, 63-90, 2018, (Oktatáskutatás a 21. században, 2559-8864 ; 6) ISBN: 9789633187548
Szigeti, F.,
Bocsi, V.,
Ceglédi, T.,
Kocsis, Z.,
Kovács, K.,
Müller, A.,
Pallay, K.,
Máté-Szabó, B.,
Tóth, D.:
A pedagógushallgatók késleltetett diplomaszerzésének és a lemorzsolódás lehetséges okainak feltárása egy kvalitatív kutatás tükrében.
In: Oktatás, gazdaság, társadalom : HuCER 2018 : absztraktkötet / kiadja: Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 204, 2018. ISBN: 9786155657047
Bacskai, K.,
Benkei-Kovács, B.,
Bocsi, V.,
Ceglédi, T.,
Dusa, Á.,
Engler, Á.,
Fehérvári, B.,
Fényes, H.,
Fináncz, J.,
Horváth, B.,
Joó, O.,
Kamuti, H.,
Márkus, Z.,
Pongrácz, A.,
Takács, T.,
Üröginé Ács, A.,
Engler, Á.:
Család és karrier: egyetemi hallgatók jövőterei.
Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ, Debrecen, 212 p., 2018. ISBN: 9786158007764
Fehérvári, A.,
Varga, A.,
Ceglédi, T.:
Hátrányos helyzetű diákok iskolai útja: Reziliencia és inklúzió.
In: Reziliencia és inklúzió az Arany János Programokban. Szerk.: Fehérvári Anikó, Varga Aranka, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományi Intézet Romológia és Nevelésszociológia Tanszék Wlislocki Henrik Szakkollégium, Pécs, 17-46, 2018. ISBN: 9789634292722
Pusztai, G.,
Bocsi, V.,
Bacskai, K.,
Ceglédi, T.,
Csokai, A.,
Kocsis, Z.,
Szűcs, T.:
Jelen és jövő határán: Hátrányos helyzetű középiskolások és hallgatók eredményes-sége.
Wáli István Református Cigány Szakkollégium, Debrecen, 117 p., 2018. ISBN: 9786158104012
Ceglédi, T.,
Hüse, L.:
Reziliens szakkollégisták és a "törékeny ugródeszka" jelenség.
In: Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések : absztrakt kötet / szerk, Fehérvári Anikó, Széll Krisztián, Misley Helga, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 157, 2018. ISBN: 9789634890515
Ceglédi, T.,
Hamvas, L.,
Katona, C.,
Kiss, A.,
Torner, B.,
Vas, S.:
Ugródeszka lendülettel: Reziliens Wális szakkollégisták.
Wáli István Református Cigány Szakkollégium, Debrecen, 97 p., 2018. ISBN: 9786158104005
2017
Ceglédi, T.:
Munka és eredményesség.
In: Család és karrier. Egyetemi hallgatók jövőtervei / Bacskai Katinka, Bocsi Veronika, Ceglédi Tímea, Dusa Ágnes, Engler Ágnes, Fényes Hajnalka, Emberi Erőforrások Minisztériuma Család- és Ifjúságügyért Felelős Államtitkárság, Budapest, 38-46, 2017.
Ceglédi, T.,
Csokai, A.,
Markos, V.:
Új irányok az iskolai életminőség kutatásában. a QSL kapcsolata a felzárkóztatással, az iskolai közösségi szolgálattal és a rezilienciával.
In: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és absztrakt kötet. Szerk.: Kerülő Judit, Jenei Teréz, Gyarmati Imre, Nyíregyházi Egyetem, Nyíregyháza, 124, 2017. ISBN: 9789635088638
2016
Pusztai, G.,
Bocsi, V.,
Ceglédi, T.:
A felsőoktatás hozzáadott értéke közép-európai kontextusban.
In: A felsőoktatás (hozzáadott) értéke : Közelítések az intézményi hozzájárulás empirikus megragadásához. Szerk.: Pusztai Gabriella, Bocsi Veronika, Ceglédi Tímea, Partium ; PPS ; Új Mandátum, Nagyvárad ; Budapest, 7-12, 2016, (Felsőoktatás - Társadalom ; 6.) ISBN: 9789631254471
Bocsi, V.,
Ceglédi, T.:
Az intézményi hatások jellegzetességei szakértői és hallgatói szemszögből.
In: A felsőoktatás (hozzáadott) értéke : Közelítések az intézményi hozzájárulás empirikus megragadásához. Szerk.: Pusztai Gabriella, Bocsi Veronika, Ceglédi Tímea, Partium ; PPS ; Új Mandátum, Nagyvárad ; Budapest, 13-32, 2016, (Felsőoktatás - Társadalom ; 6.) ISBN: 9789631254471
Ceglédi, T.,
Bordás, A.,
Kardos, K.:
Egyről a kettőre vagy nulláról a háromra? Szakkollégiumok intézményi hatása.
In: A felsőoktatás (hozzáadott) értéke : Közelítések az intézményi hozzájárulás empirikus megragadásához. Szerk.: Pusztai Gabriella, Bocsi Veronika, Ceglédi Tímea, Partium ; PPS ; Új Mandátum, Nagyvárad ; Budapest, 302-316, 2016, (Felsőoktatás - Társadalom ; 6.) ISBN: 9789631254471
2015
Ceglédi, T.:
A hátrányaik ellenére kiemelkedően teljesítő, reziliens hallgatók felsőoktatási beilleszkedése.
In: Pedagógusok, tanulók, iskolák : az értékformálás, az értékközvetítés és az értékteremtés világa : tartalmi összefoglalók. Szerk.: Tóth Péter, Holik Ildikó, Tordai Zita, Óbudai Egyetem, Budapest, 128, 2015. ISBN: 9786155460531
Ceglédi, T.,
Cziráki, S.,
Harsányi, S.,
Tóbi, I.:
A Tehetségek útja kutatás eredményeinek bemutatása.
In: A fejlesztések eredményei és a jövő stratégiái az oktatásban : XVII. Országos Közoktatási Szakértői Konferencia : [Hajdúszoboszló, 2015. október 6-8.]. Szerk.: Kónyáné Tóth Mária, Molnár Csaba, Suliszerviz Oktatás és Szakértői Iroda : Suliszerviz Pedagógiai Intézet, Debrecen, 262-272, 2015. ISBN: 9789638914460
Pusztai, G.,
Ceglédi, T.:
Pedagógushallgatók Kelet-Közép-Európában.
In: Szakmai szocializáció a felsőoktatásban. A pedagógusképzés kihívásai a Kárpát-medencében. Szerk.: Pusztai Gabriella, Ceglédi Tímea, Partium Kvk., Personal Problems Solution, Új Mandátum Könyvkiadó, Nagyvárad, Budapest, 7-12, 2015, (Felsőoktatás & Társadalom ; 2.) ISBN: 9789631233988
Pusztai, G.,
Ceglédi, T.,
Bocsi, V.,
Kovács, K.,
Dusa, Á.,
Márkus, Z.,
Hegedűs, R.:
Pedagógusjelöltek oktatásszociolgiai vizsgálata II..
Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központja, Debrecen, 160 p., 2015. ISBN: 9786158007726
Pusztai, G.,
Morvai, L.,
Ceglédi, T.,
Márkus, E.,
Máté-Szabó, B.,
Nagy, Z.,
Sebestyén, K.,
Barnucz, N.,
Labancz, I.:
Pedagógusok továbbképzési igényeinek vizsgálata.
CHERD-Hungary, Debrecen, 109 p., 2015.
Morvai, L.,
Ceglédi, T.:
Továbbképzés vagy pályaelhagyás? Pedagógusok (szakmai) jövőtervei Magyarország keleti ré-szén egy empirikus vizsgálat tükrében.
In: Pedagógusok, tanulók, iskolák - az értékformálás, az értékközvetítés és az értékteremtés világa : tartalmi összefoglalók: XV. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Tóth Péter, Holik Ildikó, Tordai Zita, Óbudai Egyetem, Budapest, 135, 2015. ISBN: 9786155460531
2014
Ceglédi, T.,
Szabó, A.:
Középiskolások és hallgatók az árnyékoktatásban.
In: Határtalan oktatáskutatás : Tanulmányok a 75 éves Kozma Tamás tiszteletére. Szerk.: Ceglédi Tímea, Gál Attila, Nagy Zoltán, DE FKFK, Debrecen, 257-274, 2014, (Régió és oktatás, ISSN 2064-6046 ; 9.) ISBN: 9789630889957
Pusztai, G.,
Kovács, K.,
Ceglédi, T.,
Dusa, Á.,
Hegedűs, R.:
Pedagógusjelöltek oktatásszociolgiai vizsgálata I..
Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központja, Debrecen, 89 p., 2014. ISBN: 9786158007719
2013
2012
Fónai, M.,
Ceglédi, T.,
Márton, S.:
A Debreceni Egyetemen végzett DETEP-es hallgatók véleménye a programról, és munkaerő-piaci életútjuk néhány vonása.
In: A Debreceni Egyetem "Diplomás pályakövető Rendszerének'" főbb eredményei és tapasztalatai, 2010-2011. Szerk.: Fónai Mihály, Szűcs Edit, Debreceni Egyetemi Kiadó-Debreceni Universitiy Press, Debrecen, 62-73, 2012
Bordás, A.,
Ceglédi, T.:
A debreceni szakkollégiumok mint a tudásmegosztó és tudásteremtő tanulóközösségek színterei.
In: Egyetemi élethelyzetek : Ifjúságszociológiai tanulmányok. Szerk.: Dusa Ágnes, Kovács Klára, Nyüsti Szilvia, Márkus Zsuzsanna, Sőrés Anett, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 9-52, 2012. ISBN: 9789633182277
Győrbíró, A.,
Ceglédi, T.:
Insight into the Hungarian and Romanian Talent Care System in Higher Education - a Legal Approach.
In: Third Mission of Higher Education in a Cross-Border Region. Ed.: by Gabriella Pusztai, Adrian Hatos, Tímea Ceglédi, CHERD-Hungary, Debrecen, 63-79, 2012, (Educational research in Central and Eastern Europe, ISSN 2063-8477 ; 1.) ISBN: 9789634735991
Pusztai, G.,
Hatos, A.,
Ceglédi, T.:
What do we mean by the "third mission of Higher Education".
In: Third Mission of Higher Education in a Cross-Border Region. Ed.: by Gabriella Pusztai, Adrian Hatos, Tímea Ceglédi, CHERD-Hungary, Debrecen, 4-12, 2012, (Educational research in Central and Eastern Europe, ISSN 2063-8477 ; 1.) ISBN: 9789634735991
2011
Bordás, A.,
Ceglédi, T.,
Németh, N.,
Szabó, A.:
"Az egyetem embert képez, nem munkaerőt": Diplomás pályakövetés oktatói szemmel.
In: A Debreceni Egyetem "Diplomás pályakövető Rendszerének" főbb eredményei és tapasztalatai, 2010-2011. Szerk.: Fónai Mihály, Szűcs Edit, Debreceni Egyetem, Debrecen, 121-140, 2012, (ISSN 2063-2886)
Andl, H.,
Bordás, A.,
Ceglédi, T.,
Dominek, D.,
Molnár-Kovács, Z.,
Tőzsér, Z.:
Az ONK mint szakmai tanuló közösség: az "ONK 2010" kutatás eredményeinek összefoglalása.
In: Új kutatások a neveléstudományokban : törekvések és lehetőségek a 21. század elején. Szerk.: Kozma Tamás, Perjés István, ELTE Eötvös Kiadó, Budapest, 345-364, 2011, (Új kutatások a neveléstudományokban, 2062-090X)
Ceglédi, T.,
Fónai, M.:
Indokolt-e a hátrányos helyzetűek tehetséggondozása a felsőoktatásban?.
In: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány - a múlt értékei és a jövő kihívásai : XI. Országos Neveléstudományi Konferencia : Budapest, 2011. november 3-5. : program és összefoglalók / Hegedűs Judit; Kempf Katalin; Németh András, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottság, Budapest, 62, 2011. ISBN: 9789636933807
Pusztai, G.,
Ceglédi, T.,
Nyüsti, S.,
Bocsi, V.,
Madarász, T.:
Láthatatlanok? Létezgetők? Közönyösek?: hallgatói szocializáció ma.
Educatio. 20 (2), 271-280, 2011.
2010
Nyüsti, S.,
Ceglédi, T.:
A három versengő dimenzió: Kísérlet hallgatói típusok kialakítására a tanulás, a szabadidő és a munka dimenziója mentén.
In: Régió és oktatás : A Partium esete. Szerk.: Kozma Tamás, Ceglédi Tímea, CHERD-Hungary, Debrecen, 93-101, 2010, (Régió és oktatás, ISSN 2060-2596 ; 7.) ISBN: 9789634734093
Fényes, H.,
Ceglédi, T.:
Fiúk és lányok iskolai eredményességének különbségei.
In: Interdiszciplináris pedagógia, tanárok, értelmiségiek : a VI. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata : Debrecen, 2009. szeptember 18-19. / [szerk. Buda András, Kiss Endre], Kapitális Kft., Debrecen, 276-285, 2010, (Kiss Árpád Archívum könyvsorozata, ISSN 1587-1150 ; 6.) ISBN: 9789634734109
2009
2008
2006
Ambrus, V.,
Bethlen, A.,
Ceglédi, T.,
Csoba, J.,
Dávid, L.,
Farkas, É.,
Gonda, Z.,
Horváth, T.,
Juhász, L.,
Komádi, Z.,
Kovács, K.,
Kovács, P.,
Kozma, E.,
Kövesdi, B.,
Krémer, B.,
Max, A.,
Melegh, A.,
Nagy, Z.,
Pető, K.,
Pozsonyi, Á.,
Prókai, O.,
Siroki, I.,
Szabó, Á.,
Szatmári, G.,
Szerepi, A.,
Teremi, N.:
Egyenlő pályák. Egyenlő esélyek?: Kutatási beszámoló.
Revita Alapítvány, Debrecen, 86 p., 2006.
Mindet mutasd
frissítve: 2024-11-06, 15:11