Jelenlegi hely

Ceglédi Tímea

Név: Ceglédi Tímea
További profilok: MTMT
Fokozat
  • PhD, Debreceni Egyetem Humán Tudományok Doktori Iskola (2018)

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
98
DEA-ban:
98
OA:
15
Publikációs időszak:
2006-2023
2023
  1. Dan, B., Kovács, K., Bacskai, K., Ceglédi, T., Pusztai, G.: Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
    Q2 Pollution
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
  2. Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G.: How Can Social Capital Become a Facilitator of Inclusion?.
    Educ. Sci. 13 (2), 1-19, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications
    Q2 Computer Science (miscellaneous)
    Q2 Developmental and Educational Psychology
    Q2 Education
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
    Q2 Public Administration
2022
  1. Hrabéczy, A., Bacskai, K., Ceglédi, T.: A társadalmi tőke mint kompenzáló tényező hatása a tanulási problémával élő diákok eredményességére.
    In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet : XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János; Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 97, 2022. ISBN: 9789636260576
  2. Ceglédi, T., Pallay, K., Hegedűs, G., Orgován, V., Balogh, J.: Mit (nem) tudunk a roma szülőkről? Egy szisztematikus szakirodalom-elemzés tanulságai nemzetközi perspektívából.
    In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 177, 2022. ISBN: 9789636260576
  3. Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G., Engler, Á.: Parents of students with learning problems: Families' leisure time and social capital as components of academic success and resilience.
    In: Sport and social responsibility : science and practice in times of crisis. Ed.: Kovács Karolina Eszter; Győri Krisztina; Kovács Klára, Center for Higher Education Research and Development, Debrecen, 11-11, 2022. ISBN: 9786156012197
  4. Bacskai, K., Ceglédi, T., Hrabéczy, A.: Tanulási problémával küzdő diákok szüleinek társadalmi beágyazottsága és az iskolával való kapcsolata.
    In: Szociológiai tudás és közjó : absztraktkötet. Szerk.: Loncsák Noémi; Szabó-Tóth Kinga, Magyar Szociológiai Társaság, Miskolc, 12-14, 2022. ISBN: 9786158117463
  5. Ceglédi, T., Fényes, H., Pusztai, G.: The Effect of Resilience and Gender on the Persistence of Higher Education Students.
    Soc. Sci. 11 (3), 1-14, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Social Sciences (miscellaneous)
2021
  1. Bocsi, V., Ceglédi, T.: Is the glass ceiling inaccessible?: the educational situation of Roma youth in Hungary.
    Balkanistic Forum. 30 (3), 329-343, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Anthropology
    Q2 Cultural Studies
    Q2 History
    Q2 Linguistics and Language
    Q1 Literature and Literary Theory
  2. Ceglédi, T., Godó, K., Beri, K., Balogh, J.: Szakkollégiumi hallgatók rizikó- és kompenzáló tényezői a lemorzsolódásban.
    In: Lemorzsolódási kockázat és erőforrások a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, CHERD-Hungary, Debrecen, 141-165, 2021, (Oktatáskutatók Könyvtára, ISSN 2732 1800 ; 12) ISBN: 9786156012128
2020
  1. Ceglédi, T., Hrabéczy, A.: A reziliens és a sajátos nevelési igényű gyermekeket nevelők családon belüli társadalmi tőkéje.
    In: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Engler Ágnes; Rébay Magdolna; Tóth Dorina Anna, Debreceni Egyetem, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 358-358, 2020. ISBN: 9789634902584
  2. Bocsi, V., Ceglédi, T.: Az utolérhetetlen üvegplafon?: Roma fiatalok oktatási helyzetképe Magyarországon.
    In: Meghatározottságaink : a nem, az életkor és az etnikum szerepe a tartós társadalmi egyenlőtlenségekben: Absztraktkötet, Magyar Szociológiai Társaság, Budapest, 9, 2020.
  3. Hafičová, H., Dubayová, T., Kovács, E., Ceglédi, T., Kaleja, M.: Mentor and social support as factors of resilience and school success: analyses of life narratives of university students from marginalized Roma Communities.
    :Ośrodek Wydawniczo-Poligraficzny "SIM", Warszawa, 123 p., 2020. ISBN: 9788364157738
  4. Ceglédi, T.: Reziliencia és kompenzáló tényezők.
    In: Nevelésszociológia: Elméletek, közösségek, kontextusok. Szerk.: Pusztai Gabriella, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 101-129, 2020, (Pallas Debrecina, ISSN 1587-7191 ; 20.) ISBN: 9789633188835
2019
  1. Kocsis, Z., Ceglédi, T.: Kiket fogad(hatna) be az egyetem?: A felsőoktatásba való bekerülést akadályozó és támogató tényezők vizsgálata hátrányos helyzetű diákok körében.
    In: Neveléstudomány - Horizontok és dialógusok : Absztraktkötet. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 137, 2019. ISBN: 9789634294733
2018
  1. Szigeti, F., Kovács, K., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Pallay, K.: A késleltetett diplomaszerzés és lemorzsolódás hátterében álló tényezők feltárása egy a pe-dagógus hallgatók körében végzett kvalitatív kutatás alapján (poszter).
    In: Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések : absztrakt kötet. Szerk.: Fehérvári Anikó, Széll Krisztián, Misley Helga, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 502, 2018. ISBN: 9789634890515
Mindet mutasd
frissítve: 2024-11-06, 15:11

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 22
Q1 1 (4.5%)
Q2 3 (13.6%)
Q4 2 (9.1%)
n.a. 16 (72.7%)
-
OK

SCImago kategóriák

Social Sciences (5)
Social Sciences (miscellaneous) (2)
Anthropology (1)
Cultural Studies (1)
Education (1)
Linguistics and Language (1)
Public Administration (1)
Sociology and Political Science (1)
Arts and Humanities (1)
History (1)
Literature and Literary Theory (1)
Computer Science (1)
Computer Science (miscellaneous) (1)
Computer Science Applications (1)
Environmental Science (1)
Health, Toxicology and Mutagenesis (1)
Pollution (1)
Health Professions (1)
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (1)
Medicine (1)
Public Health, Environmental and Occupational Health (1)
Psychology (1)
Developmental and Educational Psychology (1)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

iDEa társszerzők

További társszerzők

Egyéb társszerzők

Dubayová, Tatiana
Hafičová, Hedviga
További társszerzők
Dubayová, Tatiana
Hafičová, Hedviga
Győrbíró András
Harsányi Szabolcs Gergő
Benkei-Kovács Balázs
Dominek Dalma Lilla
Fehérvári Anikó
Fehérvári Brigitta
Fekete Emese Kincső
Kövesdi Bernadett
Molnár-Kovács Zsófia
Németh Dóra Katalin
Szemerszki Marianna
Üröginé Ács Anikó