Jelenlegi hely

Ceglédi Tímea

Név: Ceglédi Tímea
További profilok: MTMT
Fokozat
  • PhD, Debreceni Egyetem Humán Tudományok Doktori Iskola (2018)

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
77
DEA-ban:
77
OA:
9
Publikációs időszak:
2006-2022
2022
  1. Ceglédi, T., Fényes, H., Pusztai, G.: The Effect of Resilience and Gender on the Persistence of Higher Education Students.
    Soc. Sci. 11 (3), 1-14, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Social Sciences (miscellaneous) (2021)
2021
  1. Bocsi, V., Ceglédi, T.: Is the glass ceiling inaccessible?: the educational situation of Roma youth in Hungary.
    Balkanistic Forum. 30 (3), 329-343, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Anthropology
    Q2 Cultural Studies
    Q2 History
    Q2 Linguistics and Language
    Q1 Literature and Literary Theory
2020
  1. Haficová, H., Dubayová, T., Kovács, E., Ceglédi, T., Kaleja, M.: Mentor and social support as factors of resilience and school success: analyses of life narratives of university students from marginalized Roma Communities.
    :Ośrodek Wydawniczo-Poligraficzny "SIM", Warszawa, 123 p., 2020. ISBN: 9788364157738
2019
  1. Kovács, K., Ceglédi, T., Csók, C., Demeter-Karászi, Z., Dusa, Á., Fényes, H., Hrabéczy, A., Kocsis, Z., Kovács, K., Markos, V., Szabó, B., Németh, D., Pallay, K., Pusztai, G., Szigeti, F., Tóth, D., Váradi, J.: Lemorzsolódott hallgatók 2018.
    CHERD-H. 2019, Debrecen, 102 p., 2019. ISBN: 9786156012005
2018
  1. Szigeti, F., Kovács, K., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Pallay, K.: A késleltetett diplomaszerzés és lemorzsolódás hátterében álló tényezők feltárása egy a pe-dagógus hallgatók körében végzett kvalitatív kutatás alapján (poszter).
    In: Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések : absztrakt kötet. Szerk.: Fehérvári Anikó, Széll Krisztián, Misley Helga, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 502, 2018. ISBN: 9789634890515
  2. Bocsi, V., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Kovács, K., Kovács, K., Müller, A., Pallay, K., Szabó, B., Szigeti, F., Tóth, D.: A pedagógushallgatók késleltetett diplomaszerzése interjúk alapján.
    In: Lemorzsolódás és perzisztencia a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, Debreceni Egyetemi, Debrecen, 63-90, 2018, (Oktatáskutatás a 21. században, 2559-8864 ; 6) ISBN: 9789633187548
  3. Szigeti, F., Bocsi, V., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Kovács, K., Müller, A., Pallay, K., Szabó, B., Tóth, D.: A pedagógushallgatók késleltetett diplomaszerzésének és a lemorzsolódás lehetséges okainak feltárása egy kvalitatív kutatás tükrében.
    In: Oktatás, gazdaság, társadalom : HuCER 2018 : absztraktkötet / kiadja: Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 204, 2018. ISBN: 9786155657047
  4. Bacskai, K., Benkei-Kovács, B., Bocsi, V., Ceglédi, T., Dusa, Á., Engler, Á., Fehérvári, B., Fényes, H., Fináncz, J., Horváth, B., Joó, O., Kamuti, H., Márkus, Z., Pongrácz, A., Takács, T., Üröginé Ács, A., Engler, Á.: Család és karrier: egyetemi hallgatók jövőterei.
    Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ, Debrecen, 212 p., 2018. ISBN: 9786158007764
  5. Fehérvári, A., Varga, A., Ceglédi, T.: Hátrányos helyzetű diákok iskolai útja: Reziliencia és inklúzió.
    In: Reziliencia és inklúzió az Arany János Programokban. Szerk.: Fehérvári Anikó, Varga Aranka, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományi Intézet Romológia és Nevelésszociológia Tanszék Wlislocki Henrik Szakkollégium, Pécs, 17-46, 2018. ISBN: 9789634292722
  6. Pusztai, G., Bocsi, V., Bacskai, K., Ceglédi, T., Csokai, A., Kocsis, Z., Szűcs, T.: Jelen és jövő határán: Hátrányos helyzetű középiskolások és hallgatók eredményes-sége.
    Wáli István Református Cigány Szakkollégium, Debrecen, 117 p., 2018. ISBN: 9786158104012
  7. Ceglédi, T.: Reziliensígéretek párkapcsolati mintázatai és családalapítási tervei.
    In: Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések : absztrakt kötet. Szerk.: Fehérvári Anikó, Széll Krisztián, Misley Helga, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 187, 2018. ISBN: 9789634890515
  8. Ceglédi, T.: Reziliens sikertörténetek a Wáli István Református Cigány Szakkollégiumban.
    In: Lemorzsolódás és perzisztencia a felsőoktatásban. Szerk.: Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, Debreceni Egyetemi Kiadó, [Debrecen], 128-139, 2018, (Oktatáskutatás a 21. században, ISSN 2559-8864 ; 6.) ISBN: 9789633187548
  9. Ceglédi, T., Hüse, L.: Reziliens szakkollégisták és a "törékeny ugródeszka" jelenség.
    In: Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések : absztrakt kötet / szerk, Fehérvári Anikó, Széll Krisztián, Misley Helga, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 157, 2018. ISBN: 9789634890515
  10. Ceglédi, T., Hamvas, L., Katona, C., Kiss, A., Torner, B., Vas, S.: Ugródeszka lendülettel: Reziliens Wális szakkollégisták.
    Wáli István Református Cigány Szakkollégium, Debrecen, 97 p., 2018. ISBN: 9786158104005
  11. Ceglédi, T.: Ugródeszkán: Reziliencia és társadalmi egyenlőtlenségek a felsőoktatásban.
    Debreceni Egyetem Felsőoktatás-kutató és Fejlesztő Központ, Debrecen, 273 p., 2018. ISBN: 9786158007771
2017
  1. Ceglédi, T.: Hogyan maradhatsz reziliens?.
    Egy. Élet. 56 (5), 25, 2017.
  2. Ceglédi, T.: Munka és eredményesség.
    In: Család és karrier. Egyetemi hallgatók jövőtervei / Bacskai Katinka, Bocsi Veronika, Ceglédi Tímea, Dusa Ágnes, Engler Ágnes, Fényes Hajnalka, Emberi Erőforrások Minisztériuma Család- és Ifjúságügyért Felelős Államtitkárság, Budapest, 38-46, 2017.
  3. Ceglédi, T.: Reziliensígéretek családi és középiskolai útravalójának tipikus és atipikus jegyei, valamint azok hatása a hallgatóévek fejlődési ívére.
    In: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és absztrakt kötet. Szerk.: Kerülő Judit, Jenei Teréz, Gyarmati Imre, Nyíregyházi Egyetem, Nyíregyháza, 365, 2017. ISBN: 9789635088638
  4. Ceglédi, T.: Reziliensígéretek és a kreditszerzésen túli tapasztalatgyűjtési lehetőségek. A felsőoktatás ér-telmiségi kiaknázásának családi örökségei.
    In: Innováció, kutatás, pedagógusok. HuCER 2017: Absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 33, 2017. ISBN: 9786155657023
  5. Ceglédi, T.: Tapasztalatszerzés vagy anyagi kényszer? Reziliens-ígéretek hallgatói munkavégzése.
    In: Fiatal felnőttek iskolai és társadalmi inklúziójának támogatása. Szerk.: Hüse Lajos, Molnár Erzsébet, Evangélikus Roma Szakkollégium, Nyíregyháza, 109-128, 2017, (Szakkollégiumi Tudástár ; 4.) ISBN: 9789631293821
  6. Ceglédi, T., Csokai, A., Markos, V.: Új irányok az iskolai életminőség kutatásában. a QSL kapcsolata a felzárkóztatással, az iskolai közösségi szolgálattal és a rezilienciával.
    In: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia : program és absztrakt kötet. Szerk.: Kerülő Judit, Jenei Teréz, Gyarmati Imre, Nyíregyházi Egyetem, Nyíregyháza, 124, 2017. ISBN: 9789635088638
Mindet mutasd
frissítve: 2022-11-27, 02:16

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 16
Q1 1 (6.3%)
Q2 1 (6.3%)
Q4 2 (12.5%)
n.a. 12 (75%)
-
OK

SCImago kategóriák

Social Sciences (4)
Social Sciences (miscellaneous) (2)
Anthropology (1)
Cultural Studies (1)
Linguistics and Language (1)
Sociology and Political Science (1)
Arts and Humanities (1)
History (1)
Literature and Literary Theory (1)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

Egyéb társszerzők

Győrbíró András
További társszerzők
Győrbíró András
Harsányi Szabolcs Gergő
Benkei-Kovács Balázs
Dominek Dalma Lilla
Dubayová, Tatiana
Fehérvári Anikó
Fehérvári Brigitta
Haficová, Hedviga
Kövesdi Bernadett
Molnár-Kovács Zsófia
Németh Dóra Katalin
Üröginé Ács Anikó