Pető, I.: Az anyaság és a fogyatékosság összekapcsolódása. Szociálped. 11 173-177, 2018. (Ismertetett mű: szerk. Cynthia Lewiecki-Wilson; Jen Cellio. -Disability and Mothering: Liminal Spaces of Embodied Knowledge /Syracuse : Syracuse University Pres, 2011. -348 p. -)
Pető, I.: The Warnock reports and its Hungarian context. In: Interdisciplinary Research in Humanities / (szerk.) Gergely Angyalosi, Ákos Münnich, Gabriella Pusztai, Constantine the Philosopher University in Nitra Faculty of Central European Studies, Nitra, 211-227, 2013.
Pető, I., Ceglédi, T.: Attitudes toward SEN students among Hungarian teachers. In: Higher education in the Romania-Hungary cross-border cooperation. Eds.: Kozma Tamás, Bernáth Krisztina, Partium Press & Center for Higher Education Research and Development, Oradea; Debrecen, 105-116, 2012. ISBN: 9786068156415
Pető, I.: Az együttnevelésről: a tanárok attitűdje. In: Interdiszciplináris pedagógia és a felsőoktatás alakváltozásai : a VII. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata : Debrecen, 2011. szeptember 16-17.. Szerk.: Buda András, Kiss Endre, Debreceni Egyetem Neveléstudományok Intézete, Debrecen, 243-250, 2012, (Kiss Árpád Archivum könyvsorozata ; 7.) ISBN: 9789634735960
Pető, I.: Mi micsoda az inklúziós dokumentumokban?. In: A tanárok tanárának lenni... : tanulmányok Szabó László Tamás 70. születésnapjára / szerkesztette Pusztai Gabriella, Fenyő Imre, Engler Ágnes, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ, Debrecen, 163-172, 2012. ISBN: 9789630846448
Pető, I.: Politikus, kórház, iskola, azaz a Treloar. In: Interdiszciplináris pedagógia, tanárok, értelmiségiek. Szerk.: Buda András, Kiss Endre, Debreceni Egyetem Neveléstudományok Intézete, Debrecen, 482-490, 2010.
Pető, I.: Az anyaság és a fogyatékosság összekapcsolódása. Szociálped. 11 173-177, 2018. (Ismertetett mű: szerk. Cynthia Lewiecki-Wilson; Jen Cellio. -Disability and Mothering: Liminal Spaces of Embodied Knowledge /Syracuse : Syracuse University Pres, 2011. -348 p. -)
Pető, I.: The Warnock reports and its Hungarian context. In: Interdisciplinary Research in Humanities / (szerk.) Gergely Angyalosi, Ákos Münnich, Gabriella Pusztai, Constantine the Philosopher University in Nitra Faculty of Central European Studies, Nitra, 211-227, 2013.
Pető, I., Ceglédi, T.: Attitudes toward SEN students among Hungarian teachers. In: Higher education in the Romania-Hungary cross-border cooperation. Eds.: Kozma Tamás, Bernáth Krisztina, Partium Press & Center for Higher Education Research and Development, Oradea; Debrecen, 105-116, 2012. ISBN: 9786068156415
Pető, I.: Az együttnevelésről: a tanárok attitűdje. In: Interdiszciplináris pedagógia és a felsőoktatás alakváltozásai : a VII. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata : Debrecen, 2011. szeptember 16-17.. Szerk.: Buda András, Kiss Endre, Debreceni Egyetem Neveléstudományok Intézete, Debrecen, 243-250, 2012, (Kiss Árpád Archivum könyvsorozata ; 7.) ISBN: 9789634735960
Pető, I.: Mi micsoda az inklúziós dokumentumokban?. In: A tanárok tanárának lenni... : tanulmányok Szabó László Tamás 70. születésnapjára / szerkesztette Pusztai Gabriella, Fenyő Imre, Engler Ágnes, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ, Debrecen, 163-172, 2012. ISBN: 9789630846448
Pető, I.: Politikus, kórház, iskola, azaz a Treloar. In: Interdiszciplináris pedagógia, tanárok, értelmiségiek. Szerk.: Buda András, Kiss Endre, Debreceni Egyetem Neveléstudományok Intézete, Debrecen, 482-490, 2010.