Jelenlegi hely

Pándyné Bacskai Katinka

Pándyné Bacskai Katinka

Név: Pándyné Bacskai Katinka
További profilok: MTMT
Fokozat
  • Ph.D., Debreceni Egyetem (2014)
Szakterület: oktatáskutató

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
42
DEA-ban:
42
OA:
10
Publikációs időszak:
2005-2024
2024
  1. Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z., Csonka, É., Bencze, Á., Major, E., Szilágyi, E., Bacskai, K.: Patterns of parental involvement in schools of religious communities: a systematic review.
    British Journal of Religious Education. 46 (1), 1-20, 2024.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education (2022)
    D1 Religious Studies (2022)
2023
  1. Dan, B., Kovács, K., Bacskai, K., Ceglédi, T., Pusztai, G.: Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis (2022)
    Q2 Pollution (2022)
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health (2022)
  2. Dan, B., Szűcs, T., Hrabéczy, A., Sávai-Átyin, R., Kovács, K., Bacskai, K.: Ha mindenkinek nehezebb kicsit. Tanár-szülő kapcsolattartás sajátos nevelési igényű tanulók esetében.
    In: VIII. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia Program- és Absztrakt kötet = 8th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment Program and Abstract Volume. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem, Debrecen, 53-54, 2023. ISBN: 9789634904922
  3. Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G.: How Can Social Capital Become a Facilitator of Inclusion?.
    Educ. Sci. 13 (2), 1-19, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications (2022)
    Q2 Computer Science (miscellaneous) (2022)
    Q2 Developmental and Educational Psychology (2022)
    Q2 Education (2022)
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2022)
    Q2 Public Administration (2022)
  4. Dan, B., Csók, C., Alter, E., Bacskai, K., Pusztai, G.: The Role of School Support Staff in Strengthening the Relationship between Parents and the School.
    In: Book of Abstracts of the 6thInternational Conference on Future of Education 2023 (Future Edu 2023). Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management (TIIKM), Sri Lanka, 65-65, 2023. ISBN: 9786245746378
2022
  1. Csók, C., Alter, E., Bacskai, K., Dan, B., Pusztai, G.: A segítő szakemberek szülői bevonódásban betöltött szerepe: Egy szisztematikus szakirodalomáttekintés eredményei.
    In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 178, 2022. ISBN: 9789636260576
  2. Hrabéczy, A., Bacskai, K., Ceglédi, T.: A társadalmi tőke mint kompenzáló tényező hatása a tanulási problémával élő diákok eredményességére.
    In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet : XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János; Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 97, 2022. ISBN: 9789636260576
  3. Dan, B., Kovács, K., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Is resilience a trait or a result in parental involvement?.
    In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktfüzet. Szerk.: Juhász Erika; Kattein-Pornói Rita, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 256-256, 2022. ISBN: 9786155657115
  4. Kovács, K., Dan, B., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Is Resilience a Trait or a Result of Parental Involvement?: The Results of a Systematic Literature Review.
    Educ. Sci. 12 (6), 1-18, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications
    Q2 Computer Science (miscellaneous)
    Q2 Developmental and Educational Psychology
    Q2 Education
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
    Q2 Public Administration
  5. Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G., Engler, Á.: Parents of students with learning problems: Families' leisure time and social capital as components of academic success and resilience.
    In: Sport and social responsibility : science and practice in times of crisis. Ed.: Kovács Karolina Eszter; Győri Krisztina; Kovács Klára, Center for Higher Education Research and Development, Debrecen, 11-11, 2022. ISBN: 9786156012197
  6. Kovács, K., Dan, B., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Szülői bevonódás és reziliencia sajátos nevelési igényű diákok családjaiban. Egy szisztematikus szakirodalom-áttekintés eredményei.
    In: VII. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia = 7th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment: Program- és absztraktkötet = Program and Abstract Volume. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem, Debrecen, 26-27, 2022. ISBN: 9789634904212
  7. Bacskai, K., Ceglédi, T., Hrabéczy, A.: Tanulási problémával küzdő diákok szüleinek társadalmi beágyazottsága és az iskolával való kapcsolata.
    In: Szociológiai tudás és közjó : absztraktkötet. Szerk.: Loncsák Noémi; Szabó-Tóth Kinga, Magyar Szociológiai Társaság, Miskolc, 12-14, 2022. ISBN: 9786158117463
  8. Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (19), 1-13, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
    Q2 Pollution
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
  9. Bacskai, K.: The impact of teachers on student achievement.
    In: Sociology of education: Theories, communities, contexts. Szerk.: Gabriella Pusztai, Debrecen University Press, Debrecen, 274-288, 2022, (Pallas Debrecina ; 23) ISBN: 9789636150594
2021
  1. Pusztai, G., Bacskai, K., Morvai, L.: Religious Values and Educational Norms among Catholic and Protestant Teachers in Hungary.
    Religions (Basel). 12 (10), 1-12, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Religious Studies
2020
  1. Bacskai, K.: Egy szakmai közösség: a pedagógusok.
    In: Nevelésszociológia: Elméletek, közösségek, kontextusok. Szerk.: Pusztai Gabriella, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 303-330, 2020, (Pallas Debrecina, ISSN 1587-7191 ; 20.) ISBN: 9789633188835
  2. Zoller, K., Bacskai, K.: Teacher Work and Job Satisfaction among Romanian Lower Secondary Teachers.
    Central European Journal of Educational Research. 2 (2), 93-100, 2020.
2019
  1. Bacskai, K.: Ahol jó tanárnak és diáknak lenni.
    Iskolakultúra. 29 (8), 120-123, 2019.
    (Ismertetett mű: Széll Krisztián. -Iskolai légkör és eredményesség /Szeged : Belevedere Meridionale,2018)
Mindet mutasd
frissítve: 2024-04-21, 01:15

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 18
Q1/D1 2 (11.1%)
Q1 2 (11.1%)
Q2 4 (22.2%)
n.a. 12 (66.7%)
-
OK

SCImago kategóriák

Social Sciences (3)
Education (3)
Public Administration (2)
Arts and Humanities (2)
Religious Studies (2)
Computer Science (2)
Computer Science (miscellaneous) (2)
Computer Science Applications (2)
Environmental Science (2)
Health, Toxicology and Mutagenesis (2)
Pollution (2)
Health Professions (2)
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2)
Medicine (2)
Public Health, Environmental and Occupational Health (2)
Psychology (2)
Developmental and Educational Psychology (2)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint