Jelenlegi hely

Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet

Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet

Név: Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet
Cím: 4032 Debrecen, Egyetem tér 1.
Telefonszám: (52) 512-922 / (52) 512-900/22285
Fax: (52) 512-922
E-mail cím: nemeth.noraarts.unideb.hu
Intézményi honlap: http://ni.unideb.hu/

Teljes publikációs lista

Hiányzó közlemények feltöltése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
1753
DEA-ban:
1490
OA:
266
Publikációs időszak:
1970-2023
2023
  1. Kovács, K., Pusztai, G.: An empirical study of Bourdieu's theory on capital and habitus in the sporting habits of higher education students learning in Central and Eastern Europe.
    Sport. Educ. Soc. [Epub ahead of print] (-), 1-16, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Education (2021)
    Q1 Orthopedics and Sports Medicine (2021)
    D1 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2021)
    Q1 Sports Science (2021)
  2. Dan, B., Kovács, K., Bacskai, K., Ceglédi, T., Pusztai, G.: Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis (2021)
    Q2 Pollution (2021)
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health (2021)
  3. Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G.: How Can Social Capital Become a Facilitator of Inclusion?.
    Educ. Sci. 13 (2), 1-19, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Computer Science Applications (2021)
    Q2 Computer Science (miscellaneous) (2021)
    Q3 Developmental and Educational Psychology (2021)
    Q2 Education (2021)
    Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2021)
    Q2 Public Administration (2021)
  4. Pusztai, G., Róbert, P., Fényes, H.: Parental Involvement and School Choice in Hungarian Primary Schools.
    J Sch Choice. 17 (1), 118-135, 2023.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education (2021)
2022
  1. Kocsis, Z.: "Hogyan készülünk fel a munka világára?": A felsőoktatás munkaerőpiacra való felkészítő szerepének vizsgálata hallgatói interjúk alapján.
    In: XIV. Nemzetközi nyíregyházi doktorandusz és posztdoktori konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Rusinné Fedor Anita, Tóth Dalma, Zakor-Broda Rita, Debreceni Egyetem Egészségügyi Kar, Nyíregyháza, 5, 2022.
  2. Szabó, D., Bujdosóné Dani, E.: A digitálistér-dimenzió összetevőinek és szereplőinek felmérése: a Debreceni Egyetem és gyakorló iskolái.
    In: Válság, Változás, Perspektívák. Szerk.: Ajtony Zsuzsanna, Prohászka-Rád Boróka, Tódor Erika-Mária, Scientia Kiadó, Kolozsvár, 187-207, 2022. ISBN: 9786069750667
  3. Pusztai, G., Fináncz, J., Tóth, D.: A doktori képzés nemzetközi és hazai átalakulása.
    Educatio. 31 (1), 85-103, 2022.
  4. Kocsis, Z.: A felsőoktatás munkaerőpiacra való felkészítő szerepe egy kvalitatív kutatás tükrében.
    In: Mesteri erőforrások : Tanulmányok Polónyi István tiszteletére. Szerk.: Kun András István, Csók Cintia, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 32-55, 2022, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2732-1800 ; 16) ISBN: 9789634904830
  5. Kocsis, Z.: A felsőoktatás munkaerőpiacra való felkészítő szerepének és a hallgatók kompetenciáinak vizsgálata.
    In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 401, 2022. ISBN: 9789636260576
  6. Rácz, C., Kocsis, Z.: A munkaerőpiacra való felkészülés a természettudományi képzések hallgatóinak szemszögéből.
    In: XIV. Nemzetközi nyíregyházi doktorandusz és posztdoktori konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Rusinné Fedor Anita, Tóth Dalma, Zakor-Broda Rita, Debreceni Egyetem Egészségügyi Kar, Nyíregyháza, 6, 2022. ISBN: 9789634904755
  7. Rácz, C., Kocsis, Z.: A munka és a tanulmányok kölcsönhatása a STEM területeken.
    Opus et educatio. 9 (3), 232-243, 2022.
  8. Kocsis, Z., Rácz, C.: A munka és a tanulmányok kölcsönhatása a STEM területeken.
    In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, 194-195, 2022. ISBN: 9786155657115
  9. Csók, C., Alter, E., Bacskai, K., Dan, B., Pusztai, G.: A segítő szakemberek szülői bevonódásban betöltött szerepe: Egy szisztematikus szakirodalomáttekintés eredményei.
    In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 178, 2022. ISBN: 9789636260576
  10. Kovács, K.: A Survey of the Interrelation Between Sports and Persistence Among Students in Five Countries.
    J Coll Stud Ret. 23 (4), 1018-1041, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education (2021)
  11. Csók, C.: A szociálpedagógia nyomában.
    Párbeszéd. 9 (2), 1-7, 2022.
    (Ismertetett mű: Lowis Charfe; Ali Gardner (eds.). -Social Pedagogy and Social Work /London : Sage Publications Ltd, 2019)
  12. Rusznák, A., Kocsis, Z.: A szülői bevonódás jellemzői az állami és egyházi szektorban.
    In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 128-129, 2022. ISBN: 9789636260576
  13. Szőcs, A.: Attitűdváltozások a hallgatói fizetett munkavállalásban: Kvalitatív adatok a post-covid időszakban.
    In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 511, 2022. ISBN: 9789636260576
  14. Lehotka, I.: Az általános és középiskolai zeneórák zenehallgatási szakasza hat ország tanterve alapján.
    In: XIII. Tanítani (Online) Tudományos Konferencia, [Miskolci Egyetem], [Miskolc], [Közlésre elfogadva], 1-10, 2022.
  15. Szabó, D.: Bridging the digital divide among teachers.
    In: Sustainability of Innovation. Ed.: Márkus, Edina, Boros Julianna, Kozma Tamás, Debreceni Egyetemi Kiadó, CHERD, Debrecen, 178-188, 2022, (Régió és oktatás, ISSN 2060-2596 ; 14.) ISBN: 9789636150679
  16. Kocsis, Z., Szilágyi, B.: Chem on!- Mi a reakciód?: Saját készítésű kémia társasjáték bemutatása.
    In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, 328-329, 2022. ISBN: 9786155657115
  17. Kocsis, Z.: Communities at Work.
    In: Sociology of education : Theories, communities, contexts. Ed.: Pusztai Gabriella, Debrecen University Press, Debrecen, 204-221, 2022.
  18. Kovács, K., Kovács, K.: Effects and types of parental involvement in school-based sport and health programs: a systematic review.
    In: Sport and social responsibility: science and practice in times of crisis : Book of abstracts. Szerk.: Kovács Karolina Eszter, Győri Krisztina, Kovács Klára, Center for Higher Education Research and Development, University of Debrecen, Debrecen, 39, 2022. ISBN: 9786156012197