Jelenlegi hely

Csépes Ildikó

Név: Csépes Ildikó
További profilok: MTMT
Fokozat
  • PhD, ELTE (2003)
  • Habilitáció, DE (2021)
Fogadóóra:
csütörtök 12:00 - 12:50
péntek 09:00 - 09:50
Bemutatkozás:

Csépes Ildikó fő oktatási és kutatási szakterülete az idegen nyelvi mérés és értékelés. Ph.D fokozatát 2003-ban, habilitációját 2021-ben is ebben a témakörben szerezte. 2004 január és 2014 július között tagja, az utolsó 6 évben elnöke volt az Oktatási Hivatal alá tartozó Nyelvvizsgát Akkreditáló Testületnek. Az Angol Nyelvpedagógiai és Szakmódszertani Tanszék vezetője és a BA képzés nyelvi alapvizsgájának koordinátora. Egyéb szakmai érdeklődése és kutatási területei: nyelvtanulási elméletek, nyelvoktatási áramlatok és módszerek; alkalmazott nyelvészet, melynek fókuszában a nyelvpedagógia áll. Az Erasmus+ által támogatott, 2015 szeptember és 2018 szeptember között futó díjnyertes (British Council ARAG) TALE projekt (Teachers’ Assessment Literacy Enhancement) magyarországi partnere.

Szakterület: angol nyelvpedagógia

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
20
DEA-ban:
12
OA:
3
Publikációs időszak:
1996-2022
2022
  1. Szabó, F., Csépes, I.: Constructivism in language pedagogy.
    Hung. educ. res. j. Epub 1-13, 2022.
2021
2020
  1. Vogt, K., Tsagari, D., Csépes, I., Green, A., Sifakis, N.: Linking Learners' Perspectives on Language Assessment Practices to Teachers' Assessment Literacy Enhancement (TALE): Insights from Four European Countries.
    Language Assessment Quarterly. 17 (4), 410-433, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Language and Linguistics
    D1 Linguistics and Language
2015
  1. Csépes, I., Horváth, A., Nagy, A., Trippó, S.: Tanulmányok a Debreceni Egyetem levelező és részismereti nyelvtanári képzésének megújításához.
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 96 p., 2015. ISBN: 9789634738531
2012
  1. Csépes, I.: Self- and Peer-Assessment in Focus: Stakeholders' Perceptions and Issues of Implementation.
    In: Current Research in the Field of Disciplinary Didactics / szerk Gabriella Pusztai, Zoltán Tóth, Ildikó Csépes, Hungarian Educational Research Association, Budapest, 63-74, 2012, (Hungarian Educational Research Journal : Special Issues 2.) ISBN: 9789630850636
2011
  1. Tsagari, D., Csépes, I.: Classroom-Based Language Assessment.
    Peter Lang GmbH, Frankfurt am Main, 203 p., 2011. ISBN: 9783631606438
2010
  1. Csépes, I.: Validity Issues in Face-to-face versus Semi-direct Tests of Speakin.
    In: Computer-based Assessment of Foreign Language Speaking Skills CBA 2010. Ed.: by Luísa Araújo, Publications Office of the European Union, Luxembourg, 52-62, 2010. ISBN: 9789279171734
2009
  1. Csépes, I.: Measuring Oral Proficiency through Paired-Task Performance.
    Peter Lang GmbH, Frankfurt am Main, 239 p., 2009. ISBN: 9783631564967
2006
  1. Csépes, I., Kiss-Gulyás, J.: An eye on the EYE.
    In: Studies in English language learning and teaching
  2. Csépes, I., Csontos, P., Furkóné Banka, I., Mónos, K., Sankó, G.: Components of the English Yardstich Exam: a report on test development and lessons learnt.
    In: Studies in English language learning and teaching. Ed.: by Judit Kiss-Gulyás, Ildikó Furkóné Banka, Inst. of English and American Studies Univ. of Debrecen, Debrecen, 111-125, 2005.
  3. Csépes, I.: The validity of the paired oral.
    In: Studies in English language learning and teaching
2004
  1. Csépes, I., Együd, G.: The speaking handbook.
    Teleki L. Found. :, Budapest, 199 p., 2004. ISBN: 9638638842
2003
  1. Csépes, I.: What is learner-centredness about?: (A review of the interpretations and feasibility of the concept.).
    In: Studies in linguistics : a supplement to the Hungarian Journal of English and American studies, [Kossuth Lajos Tudományegyetem, Debrecen, 5 köt,, 2001.
2002
1999
  1. Csépes, I.: Evaluation, assessment, testing.
    In: Introduction to applied linguistics : (Distance learning degree programme), Kossuth Lajos University, Debrecen, 38-56, 1999.
  2. Csépes, I.: Issues in testing spoken language in Pairs.
    Nyelvvizsga Fórum. 2 (1), 14-16, 1999.
1996
  1. Csépes, I.: The use of reflective journals on the three-year teacher education programme.
    In: HUSSE papers 1993 : Proceedings of the first conference of the Hungarian Society for the study of English : Debrecen, 27-29 January, 1993 : vol. 2., Language and methodology, Institute of English and American Studies Lajos Kossuth University, Debrecen, 153-158, 1996. ISBN: 9634720269
frissítve: 2023-01-29, 01:08

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 6
Q1/D1 1 (16.7%)
Q1 1 (16.7%)
n.a. 5 (83.3%)
-
OK

SCImago kategóriák

Arts and Humanities (1)
Language and Linguistics (1)
Social Sciences (1)
Linguistics and Language (1)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

Egyéb társszerzők