Jelenlegi hely

Cséke Katalin

Cséke Katalin

Cséke Katalin
Név: Cséke Katalin
További profilok: MTMT

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
7
DEA-ban:
7
OA:
3
Publikációs időszak:
2016-2018
2018
  1. Cséke, K., Fónai, M.: A kezdet kezdetén: Kárpátaljai roma tanulók az iskolában.
    In: Néhány társadalomtudományi kutatás és innováció. Szerk.: Torgyik Judit, International research Institute, Komarno, 204-212, 2018. ISBN: 9788089691562
  2. Cséke, K.: Laszlo Braun, Istvan Csernicsko & Jozsef Molnar (2010). Hungarian Speaking Romani People in Subcarpathia. Uzhhorod: PoliPrint Ltd..
    HERJ. 8 (2), 145-147, 2018.
    (Ismertetett mű: Laszlo Braun, Istvan Csernicsko & Jozsef Molnar. -Hungarian Speaking Romani People in Subcarpathia. /Uzhhorod : PoliPrint Ltd, 2010)
  3. Pusztai, G., Pallay, K., Joó, O., Cséke, K., Farkas, J.: Two Gap-filling Books on Non-immigrant Minorities.
    Hung. Educ. Res. J. 8 (1), 109-115, 2018.
2017
  1. Fónai, M., Cséke, K.: Helyzetkép a kárpátaljai magyar nyelvű romák iskoláztatásáról.
    In: Szülőföldön magyarul Iskolák és diákok a határon túl. Szerk.: Pusztai Gabriella, Márkus Zsuzsanna, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 280-297, 2017, (Oktatáskutatás a 21. században, ISSN 2559-8864 ; 2.) ISBN: 9789633186350
  2. Cséke, K.: Kettős peremhelyzetben kárpátalján: lehet-e sikeres a roma tanulókat elkülönítve felzárkóztató iskolai modell?.
    In: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia: Program és absztrakt kötet. Szerk.: Kerülő Judit, Jenei Teréz, Gyarmati Imre, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Nyíregyházi Egyetem, Nyíregyháza, 125, 2017. ISBN: 9789635088638
2016
  1. Fónai, M., Cséke, K.: A kárpátaljai magyar nyelvű romák iskoláztatása.
    In: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése : XVI. Országos Neveléstudományi Konferencia : Program és absztraktkötet. Szerk.: Zsolnai Anikó, Kasik László, SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Bizottság, Szeged, 114, 2016. ISBN: 9789633065136
frissítve: 2024-04-14, 01:17