Jelenlegi hely

Fenyő Imre

Fenyő Imre

Fenyő Imre
Név: Fenyő Imre
További profilok: MTMT
Szakterület: Filozófus, Pedagógia szakos előadó

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
50
DEA-ban:
50
OA:
2
Publikációs időszak:
2001-2024
2024
  1. Fenyő, I., Pálfi, S.: Koragyermekkori nevelés digitális környezetben.
    Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 168 p., 2024. ISBN: 9789636151669
2022
  1. Fenyő, I.: Adalékok a gyermekjogi gondolkodás történetéhez: A Gyermek Jogairól szóló New Yorkban 1989. november 30-án kelt egyezmény ratifikációs folyamata.
    In: "...megtisztítja azt, hogy több gyümölcsöt hozzon" (Jn 15,2) VIII. Keresztény Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Fehér Ágota, Mészáros László, Apor Vilmos Katolikus Főiskola, Vác, 105-121, 2022. ISBN: 9789637306747
  2. Fenyő, I., Molnár, B.: A digitális pedagógia az óvodapedagógus képzés megújulásának folyamatában.
    In: Értékteremtés - Kihívások a Pedagógiában, Gyógypedagógiában és a Tanárképzésben. Szerk.: K. Nagy Emese, Egri Tímea Jaskóné, Gácsi Mária, Miskolci Egyetemi Kiadó, Miskolc, 67-79, 2022. ISBN: 9786155626807
  3. Fenyő, I.: Az algoritmikus gondolkodás fejlesztése.
    In: Roma nemzetiségi szakirányos óvodapedagógus hallgatók számára, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Hajdúböszörmény, 114-135, 2022. ISBN: 9789634904441
  4. Fenyő, I.: Az új ember első kovácsai Az óvoda képe a Család és iskola (Gyermekünk) folyóiratban 1950-1973.
    In: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája IV.. Szerk.: Juhász Márta, Karainé Gombocz Orsolya, Mongyi Norbert, Pázmány Péter Katolikus Egyetem, Budapest, 57-65, 2022. ISBN: 9789635750993
2021
  1. Fenyő, I.: A pedagógusképzés tradíciója a Debreceni Egyetemen.
    In: Elméletek és gyakorlatok a kora gyermekkori nevelés történetében. Szerk.: Fenyő Imre, Pornói Imre, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Hajdúböszörmény, 10, 2021. ISBN: 9789634903369
  2. Fenyő, I.: Az iskolaköpeny mint a szocialista nevelés szimbóluma = School Uniform (compulsory overcoat) as a Symbol of Socialist Education.
    In: Early Childhood Pedagogy and Practice Beyond the Iron Curtain. Ed.: Eleonora Teszenyi, Anikó Varga Nagy, Sándor Pálfi, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Hajdúböszörmény, 40-41, 2021.
  3. Fenyő, I., Pornói, I.: Elméletek és gyakorlatok a kora gyermekkori nevelés történetében.
    Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Hajdúböszörmény, 26 p., 2021. ISBN: 9789634903369
  4. Fenyő, I.: Programozható eszközök alkalmazása az óvodában.
    In: Szakmódszertani és pedagógiai tanulmányok a világjárvány idején. Szerk.: Karlovitz, János Tibor, International Research Institute s.r.o., Komarno, 454-461, 2021. ISBN: 9788089691715
  5. Fenyő, I.: Programozható eszközök óvodai alkalmazása a gondolkodásfejlesztésben (és az óvodapedagógus-képzés kihívásai a digitális óvodapedagógia terén).
    In: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája III.. Szerk.: Fodor Richárd, Karainé Gombocz Orsolya, Miklós Ágnes Kata, Szaktudás Kiadó, Budapest, 73-83, 2021. ISBN: 9789635750405
2020
  1. Fenyő, I.: Az Erdélyi Tükör folyóirat köre a debreceni egyetemen.
    In: Életre nevelni: A II.Oktatás határhelyzetben konferencia tanulmánykötete. Szerk.: Bordás Andrea, Kolozsvári Egyetemi Kiadó, Kolozsvár, 47-56, 2020. ISBN: 9786063707780
  2. Fenyő, I.: Tankó Béla: A debreceni egyetem filozófiaprofesszorának pedagógiai szerepvállalásai.
    In: A magyar neveléstudomány és a filozófia. Szerk.: Schaffhauser Franz, Schwendtner Tibor, L'Harmattan Kiadó, Budapest, 103-125, 2020. ISBN: 9789634146636
2019
  1. Fenyő, I.: A jövő mérnökei ma még óvodások.
    In: Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül. Szerk.: Tóth Péter, Benedek András, Mike Gabriella, Duchon Jenő, BME Gazdaság- És Társadalomtudományi Kar Műszaki Pedagógia Tanszék, Budapest, 596-605, 2019. ISBN: 9789634218104
  2. Fenyő, I.: Karácsony Sándor tanítóképzési koncepciója.
    In: Pedagógiai mozaik. Szerk.: Szőke-Milinte Enikő, Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar, Budapest, 153-162, 2019. ISBN: 9786155224850
  3. Fenyő, I.: Óvodatörténeti források diskurzuselemzési megközelítésű vizsgálata.
    In: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája. Szerk.: Kaposi József; Szőke-Milinte Enikő, Pázmány Péter Katolikus Egyetem, Budapest, 339-348, 2019. ISBN: 9786155224867
2017
2016
  1. Fenyő, I., Rábai, D.: A sporttehetség-gondozás jogszabályi környezete: a sportakadémiák Magyarországon.
    In: Értékteremtő testnevelés : tanulmányok a testnevelés és a sportolás szerepéről a Kárpát-medencei fiatalok életében. Szerk.: Kovács Klára, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 65-88, 2016. ISBN: 9789633185971
2013
  1. Fenyő, I.: Karl Mannheim: from the sociology of knowledge to the science of education.
    In: Interdisciplinary Research in Humanities / (szerk.) Gergely Angyalosi, Gabriella Pusztai, Ákos Münnich, Constantine the Philosopher University in Nitra Faculty of Central European Studies, Nitra, 229-245, 2013. ISBN: 9788055802848
2012
  1. Pusztai, G., Fenyő, I., Engler, Á.: A tanárok tanárának lenni: tanulmányok Szabó László Tamás 70. születésnapjára.
    DE Felsőokt. Kut. és Fejleszt. Közp., Debrecen, 388 p., 2012. ISBN: 9789630846448
  2. Fenyő, I.: A tanítóképzők és a tanítói hivatás önértelmezésének változásai 1925 és 1975 között.
    In: A munka és nevelés világa a tudományban : XII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Benedek András, Tóth Péter, Vedovatti Anildo, Közoktatási Vezetők Képzéséért Oktatási és Nevelésfejlesztési Alapítvány, Miskolc, 234, 2012. ISBN: 9789638911087
  3. Fenyő, I.: Ismeretelméleti kérdések új típusú relevanciája-pedagógiai kontextusban.
    In: A tanárok tanárának lenni... : tanulmányok Szabó László Tamás 70. születésnapjára. Szerk.: Pusztai Gabriella, Fenyő Imre, Engler Ágnes, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ, Debrecen, 155-163, 2012. ISBN: 9789630846448
  4. Fenyő, I.: Karácsony Sándor demokrácia-koncepciója.
    In: Tanulás és művelődés. Szerk.: Juhász Erika, Chrappán Magdolna, Debreceni Egyetem TEK BTK Neveléstudományok Intézete, Debrecen, 467-471, 2012, (Acta Andragogiae et Culturae sorozat, ISSN 0209-9608 ; 24.) ISBN: 9789634735847
Mindet mutasd
frissítve: 2024-11-07, 01:52