• English, British
  • Magyar

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

Közlemények megoszlása
folyóiratok szerint

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 2
Q4 1 (50%)
n.a. 1 (50%)

Egyéb társszerzők

Csákberényi Nagy Miklósné Tóth Klára
Ütőné Visi Judit
További társszerzők
Csákberényi Nagy Miklósné Tóth Klára
Ütőné Visi Judit
Pásztor István Zoltán

iDEa Tudomány

iDEa Tehetség

iDEa

Jász Erzsébet

Jász Erzsébet

Jász Erzsébet
Elérhetőség
Név: Jász Erzsébet
További profilok: MTMT
Szakma
Szakterület: okleveles földrajztanár - történelemtanár
Oktatott tárgyak
Az adatok a NEPTUN rendszerből származnak.
Média anyagok

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe >>
Hiányzó közlemények feltöltése >>
Hitelesített Publikációs Lista igénylése >>
Feltöltött közlemény:
DEA-ban:
OA:
Publikációs időszak:
12
12
0
2014-2017
2017
  1. Pénzes, J., Pásztor, I., Jász, E.: Gypsy population in Hungary - databases and their background.
    In: Migration and European Integration of Minorities. Eds.: István Polgár, Ioan Horga, Mircea Brie, Lambert Academic Publishing (LAP), Saarbrücken, 37-51, 2017. ISBN: 9783659759710
2016
  1. Jász, E., Chrappán, M., Malmos, E.: "How did science lessons go at school?" - Introducing the analysis of university student interviews on science subject.
    In: EDULEARN16, 8th International Conference on Education and New Learning Technologies : Barcelona (Spain) 4th - 6th of July, 2016 : Conference proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, International Academy of Technology, Education and Development, Valencia, 0283-0292, 2016, (ISSN 2340-1117) ISBN: 9788460888604
  2. Jász, E.: A cigányság helyzete az oktatásban.
    In: Roma népesség Magyarország északkeleti határtérségében. Szerk.: Szilágyi Ferenc, Pénzes János, Partium Kiadó, Oradea, 127-145, 2016. ISBN: 9786068156743
  3. Revákné Markóczi, I., Malmos, E., Jász, E., Csákberényi Nagy, M., Kovács, E., Balaska, P., Ütőné Visi, J., Barta, J., Tóth, T.: Általános iskolás tanulók megújuló energiához kapcsolódó fogalmi tudásának vizsgálata szóasszociációs módszerrel.
    In: Környezet és energia a mindennapokban. Szerk.: Lázár István, MTA DAB Földtudományi Szakbizottság, Debrecen, 37-48, 2016. ISBN: 9789637064340
  4. Revákné Markóczi, I., Malmos, E., Jász, E., Csákberényi Nagy, M., Ütőné Visi, J., Barta, J., Kovács, E., Balaska, P.: A megújuló energia fogalmának tudásszintje az általános iskolában - Hajdú-Bihar és Heves Megyében.
    In: A tanulás útja : HUCER 2016 : Absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Kaposvár, 143, 2016. ISBN: 9786155657009
  5. Jász, E., Bujdosó, G.: Hallgatói vélemények a természettudományos tantárgyakról.
    In: Interdiszciplináris pedagógia és az oktatási rendszer újraformálása : A IX. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztettváltozata : Debrecen, 2015. szeptember 25-26.. Szerk.: Buda András, Kiss Endre, DE Neveléstudományok Intézete, Debrecen, 148-157, 2016, (Kiss Árpád Archivum Könyvtára, ISSN 1587-1150 ; 9.) ISBN: 9789634739296
  6. Revákné Markóczi, I., Malmos, E., Jász, E., Csákberényi Nagy, M., Kovács, E., Ütőné Visi, J.: Investigation of concepts related to energy culture using the word association method at primary level.
    In: Tools and Aims in Environmental Education : International Environmental Education Conference IEEC 2016, 26-29th April 2016, Eszterházy Károly University of Applied Sciences
  7. Malmos, E., Chrappán, M., Jász, E.: What is happening to science subjects in public education? - University students' opinion about teaching science.
    In: EDULEARN16, 8th International Conference on Education and New Learning Technologies : Barcelona (Spain) 4th - 6th of July, 2016 : Conference proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, International Academy of Technology, Education and Development, Valencia, 9105-9115, 2016, (ISSN 2340-1117) ISBN: 9788460888604
2015
  1. Jász, E., Dézsi, G.: Debrecen oktatásföldrajzi szerepe, különös tekintettel a megyei szakképzési rendszerre.
    In: Oktatásföldrajzi vizsgálatok : a magyar közoktatás hozzájárulása a gazdasági növekedéshez és a társadalmi esélyegyenlőtlenségek felszámolásához. Szerk.: M. Császár Zsuzsanna, Kontraszt Plusz Kft., Pécs, 81-100, 2015. ISBN: 9786158025232
2014
  1. Jász, E.: Adalékok a közoktatási földrajz tananyag kiválasztásához.
    In: Sokszínű pedagógiai kultúra: II. Neveléstudományi és szakmódszertani konferencia. Szerk.: Torgyik Judit, International Research Institute, Komárno, 168-171, 2014.