Jelenlegi hely

Jász Erzsébet

Jász Erzsébet

Jász Erzsébet
Név: Jász Erzsébet
További profilok: MTMT
Szakterület: okleveles földrajztanár - történelemtanár

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
22
DEA-ban:
22
OA:
7
Publikációs időszak:
2014-2023
2023
  1. Bujdosó, G., Teperics, K., Roskó, T., Jász, E., Czimre, K., Molnár, E., Kapusi, J., Novac, M., Novac, O.: Disruptive technologies in STEM education - A method for broadening the spectrum of IT teacher education.
    In: EDULEARN23 Proceedings / Luis Gómez Chova; Chelo González Martínez; Joanna Lees, IATED Academy, 2023, 5684-5692, 2023, (ISSN 2340-1117) ISBN: 9788409521517
2019
  1. Revákné Markóczi, I., Jász, E., Kovács, E., Teperics, K., Ütőné Visi, J.: Általános és középiskolás tanulók megújuló energiára vonatkozó fogalmi strukturájának és befolyásoló tényezőkkel való összefüggésének vizsgálata.
    In: Neveléstudomány - horizontok és dialógusok : absztraktkötet. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományok Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 521, 2019. ISBN: 9789634294733
  2. Revákné Markóczi, I., Jász, E., Kovács, E., Teperics, K., Ütőné Visi, J.: A megújuló energiával összefüggő fogalmi struktúra vizsgálata 4., 7. és 11. osztályosok körében.
    In: VII. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia : Program : Tartalmi összefoglalók. Kiadta: az International Research Institute s.r.o, International Research Institute s.r.o., Komárno, Szlovákia, 76, 2019. ISBN: 9788089691609
  3. Revákné Markóczi, I., Jász, E., Kovács, E., Teperics, K., Ütőné Visi, J., Máth, J.: Primary and secondary school students' knowledge related to renewable energy and some of its influencing factors.
    J. Balt. Sci. Educ. 18 (6), 924-942, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education
  4. Bujdosó, G., Jász, E., M. Császár, Z., Farsang, A., Kapusi, J., Molnár, E., Teperics, K.: Virtual reality in teaching geography.
    In: ICERI2019 Proceedings / Chova L. Gómez; Martínez A. López; Torres I. Candel, International Academy of Technology, Education and Development (IATED), Seville, 659-665, 2019. ISBN: 9788409147557
2018
  1. Jász, E., Teperics, K., Szabó, G., Fazekas, I., Tóth, T.: A megújuló energiaforrásokra vonatkozó kérdőíves adatgyűjtés társadalmi háttere.
    In: IX. Magyar Földrajz Konferencia előadásainak összefoglalói. Szerk.: Fazekas István, Kiss Emőke, Lázár István, MTA DTB Földtudományi Szakbizottság, Debrecen, 76, 2018. ISBN: 9789635088966
  2. Jász, E., Kóti, T., Pásztor, I.: A romák társadalmi integrációjának kulcsterületei a Baktalórántházai járás példáján.
    In: Falu, város, periféria: határon innen és túl: Süli-Zakar István professzor emlékére. Szerk.: Pénzes János, Didakt, Debrecen, 108-115, 2018. ISBN: 9786155212604
  3. Jász, E., Tóth, T., Teperics, K.: Az energiatudatosságra nevelés megjelenése a földrajz tankönyvekben.
    In: VI. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia : Program : Tartalmi összefoglalók. Szerk.: Karlovitz János Tibor, International Research Institute s.r.o., Komárom, 45, 2018. ISBN: 9788089691517
2017
  1. Jász, E., Ütőné Visi, J., Teperics, K., Tóth, T., Kovács, E.: Az energiatudatosságra nevelés megjelenése a középiskolai tananyagbann.
    In: Innováció, kutatás, pedagógusok HuCER 2017 : absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 100, 2017. ISBN: 9786155657023
  2. Pénzes, J., Pásztor, I., Jász, E.: Gypsy population in Hungary - databases and their background.
    In: Migration and European Integration of Minorities. Eds.: István Polgár, Ioan Horga, Mircea Brie, Lambert Academic Publishing (LAP), Saarbrücken, 37-51, 2017. ISBN: 9783659759710
2016
  1. Jász, E., Chrappán, M., Malmos, E.: "How did science lessons go at school?" - Introducing the analysis of university student interviews on science subject.
    In: EDULEARN16, 8th International Conference on Education and New Learning Technologies : Barcelona (Spain) 4th - 6th of July, 2016 : Conference proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, International Academy of Technology, Education and Development, Valencia, 0283-0292, 2016, (ISSN 2340-1117) ISBN: 9788460888604
  2. Jász, E.: A cigányság helyzete az oktatásban.
    In: Roma népesség Magyarország északkeleti határtérségében. Szerk.: Szilágyi Ferenc, Pénzes János, Partium Kiadó, Oradea, 127-145, 2016. ISBN: 9786068156743
  3. Revákné Markóczi, I., Malmos, E., Jász, E., Csákberényi Nagy, M., Kovács, E., Balaska, P., Ütőné Visi, J., Barta, J., Tóth, T.: Általános iskolás tanulók megújuló energiához kapcsolódó fogalmi tudásának vizsgálata szóasszociációs módszerrel.
    In: Környezet és Energia a mindennapokban. Szerk.: Lázár István, MTA DAB Földtudományi Szakbizottság, Debrecen, 37-48, 2016. ISBN: 9789637064340
  4. Revákné Markóczi, I., Malmos, E., Jász, E., Csákberényi Nagy, M., Ütőné Visi, J., Barta, J., Kovács, E., Balaska, P.: A megújuló energia fogalmának tudásszintje az általános iskolában - Hajdú-Bihar és Heves Megyében.
    In: A tanulás útja : HUCER 2016 : Absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Kaposvár, 143, 2016. ISBN: 9786155657009
  5. Jász, E., Bujdosó, G.: Hallgatói vélemények a természettudományos tantárgyakról.
    In: Interdiszciplináris pedagógia és az oktatási rendszer újraformálása : A IX. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztettváltozata : Debrecen, 2015. szeptember 25-26.. Szerk.: Buda András, Kiss Endre, DE Neveléstudományok Intézete, Debrecen, 148-157, 2016, (Kiss Árpád Archivum Könyvtára, ISSN 1587-1150 ; 9.) ISBN: 9789634739296
  6. Revákné Markóczi, I., Malmos, E., Jász, E., Csákberényi Nagy, M., Kovács, E., Ütőné Visi, J.: Investigation of concepts related to energy culture using the word association method at primary level.
    In: Tools and Aims in Environmental Education : International Environmental Education Conference IEEC 2016, 26-29th April 2016, Eszterházy Károly University of Applied Sciences
  7. Malmos, E., Chrappán, M., Jász, E.: What is happening to science subjects in public education? - University students' opinion about teaching science.
    In: EDULEARN16, 8th International Conference on Education and New Learning Technologies : Barcelona (Spain) 4th - 6th of July, 2016 : Conference proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, International Academy of Technology, Education and Development, Valencia, 9105-9115, 2016, (ISSN 2340-1117) ISBN: 9788460888604
2015
  1. Jász, E., Dézsi, G.: Debrecen oktatásföldrajzi szerepe, különös tekintettel a megyei szakképzési rendszerre.
    In: Oktatásföldrajzi vizsgálatok : a magyar közoktatás hozzájárulása a gazdasági növekedéshez és a társadalmi esélyegyenlőtlenségek felszámolásához. Szerk.: M. Császár Zsuzsanna, Kontraszt Plusz Kft., Pécs, 81-100, 2015. ISBN: 9786158025232
2014
  1. Jász, E.: Adalékok a közoktatási földrajz tananyag kiválasztásához.
    In: Sokszínű pedagógiai kultúra: II. Neveléstudományi és szakmódszertani konferencia. Szerk.: Torgyik Judit, International Research Institute, Komárno, 168-171, 2014.
frissítve: 2024-10-06, 02:23

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 4
Q2 1 (25%)
Q4 1 (25%)
n.a. 2 (50%)
-
OK

SCImago kategóriák

Social Sciences (2)
Education (2)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

Egyéb társszerzők

Ütőné Visi Judit
Csákberényi Nagy Miklósné Tóth Klára
További társszerzők