Jelenlegi hely

Neveléstudományi Tanszék

Teljes publikációs lista

Hiányzó közlemények feltöltése
Feltöltött közlemény:
235
DEA-ban:
235
OA:
56
Publikációs időszak:
2006-2020
2020
  1. Dinyáné Szabó, M., Pusztai, G., Szemerszki, M.: A tanulás sikerességének vizsgálata egészségügyi tanulmányokat folytató elsőéves hallgatók körében.
    Orv. hetil. 161 (4), 139-150, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Medicine (miscellaneous) (2019)
  2. Engler, Á., Kozek, L., Németh, D.: Családi életre nevelés Magyarországon.
    Iskolakultúra. 30 (6), 52-66, 2020.
  3. Hrabéczy, A., Csók, C.: Felsőoktatási haladási utak a középiskola és pályaválasztás tükrében.
    In: Tanulás és innováció a digitális korban. Absztraktkötet. Szerk.: Kozma Tamás, Juhász Erika, Tóth Péter, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Budapest, 79, 2020. ISBN: 9786155657085
  4. Fényes, H., Pusztai, G., Engler, Á.: Gender Role Attitudes and Religiosity among Higher Education Students.
    J. Study Relig. Ideol. 19 (55), 69-84, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Philosophy (2019)
    Q1 Religious Studies (2019)
  5. Hüse, L., Fónai, M., Pázmány, V., Zolnai, E., Barnutz, N.: Is there a clear effect?.
    In: International Perspectives on Inclusion within Society and Education / Mabel Ann Brown, Routledge, London ; New York, 156-164, 2020. ISBN: 9781003016090
  6. Csók, C.: Labour Market Characteristics of Helping Professionals.
    Central European Journal of Educational Research. 2 (1), 66-75, 2020.
  7. Hvozdetska, B., Varha, N., Nikon, N., Kocsis, Z., Kovács, K.: Migratory Moods and Temporary Employment of Students of Central and Eastern Europe.
    Italian Sociological Review. 10 (2), 305-326, 2020.
  8. Kocsis, Z., Pusztai, G.: Student Employment as a Possible Factor of Dropout.
    Acta Polytech. Hung. 17 (4), 183-199, 2020.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Engineering (miscellaneous) (2019)
    Q2 Multidisciplinary (2019)
  9. Csók, C.: Szociális és pedagógiai segítő hivatást választók munkaerő-piaci jellemzői.
    In: XXIII. Tavaszi Szél Konferencia 2020: Nemzetközi Multidiszciplináris Konferencia. Absztrakt kötet I.. Szerk.: Barna Boglárka Johanna, Kovács Petra, Molnár Dóra, Pató Viktória Lilla, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 476, 2020. ISBN: 9786155586705
  10. Zoller, K., Bacskai, K.: Teacher Work and Job Satisfaction among Romanian Lower Secondary Teachers.
    Central European Journal of Educational Research. 2 (2), 93-100, 2020.
2019
  1. Csók, C.: "Rögös út vezet a csillagokig", avagy reziliensígéretek a felsőoktatás útvesztőiben.
    Iskolakultúra. 29 (4-5), 115-118, 2019.
    (Ismertetett mű: Ceglédi Tímea. -Ugródeszkán. Reziliencia és társadalmi egyenlőtlenségek a felsőoktatásban /Debrecen : Debreceni Egyetem Felsőoktatás-kutató és Fejlesztő Központ, 2018)
  2. Polónyi, I.: A felsőoktatás-finanszírozás politikai gazdaságtana.
    In: KozmaPolisz : Tanulmányok Kozma Tamás 80. születésnapjára. Szerk.: Pusztai Gabriella, Engler Ágnes, Kocsis Zsófia, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 115-130, 2019, (Régió és oktatás, ISSN 2060-2596 ; 13.) ISBN: 9789633188118
  3. Csók, C., Hrabéczy, A., Győri, K.: A lemorzsolódott hallgatók középiskolai és továbbtanulási jellemzői.
    In: I. Szakképzés és Oktatás: Ma ? Holnap konferencia. Fejlődés és partnerség. Absztraktkötet / BME GTK (Kollaborációs szervezet), BME Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, Budapest, 45, 2019. ISBN: 9789634217961
  4. Csók, C., Hrabéczy, A.: A lemorzsolódott hallgatók tanulmányi pályafutása.
    In: Neveléstudomány - Horizontok és dialógusok : Absztraktkötet. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 32, 2019. ISBN: 9789634294733
  5. Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z.: Analysis of Religious Socialization Based on Interviews Conducted with Young Adults.
    Religions (Basel). 10 (6), 1-10, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    D1 Religious Studies
  6. Kovács, K.: A Survey of the Interrelation Between Sports and Persistence Among Students in Five Countries.
    J Coll Stud Ret. [Epub ahead of print] 1-24, 2019.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education
  7. Kozma, T.: A társadalmi innováció értelmezései.
    Kult. Köz. 10 (1), 5-11, 2019.
  8. Polónyi, I., Kozma, T.: Az egyetemfejlesztés alternatívái.
    Magy. Tud. 180 (9), 1326-1336, 2019.
  9. Polónyi, I.: Az életpályamodell bevezetése után.
    Új Pedagóg. Szle. 69 (5-6), 115-129, 2019.
Mindet mutasd
frissítve: 2020-11-29, 04:30

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 96
Q1/D1 1 (1%)
Q1 3 (3.1%)
Q2 4 (4.2%)
Q3 4 (4.2%)
Q4 1 (1%)
n.a. 84 (87.5%)

SCImago kategóriák

Social Sciences (7)
Education (6)
Cultural Studies (1)
Social Sciences (miscellaneous) (1)
Medicine (6)
Public Health, Environmental and Occupational Health (4)
Medicine (miscellaneous) (2)
Arts and Humanities (2)
Religious Studies (2)
Philosophy (1)
Engineering (1)
Engineering (miscellaneous) (1)
Multidisciplinary (1)
Multidisciplinary (1)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

Közlemények megoszlása
folyóiratok szerint

További folyóiratok

Kutatóink

Kovács-Nagy Klára
Kovács-Nagy Klára
oktatáskutató, szociológus
Pándyné Bacskai Katinka
Pándyné Bacskai Katinka
oktatáskutató
Összes kutatónk
Kovács-Nagy Klára
Kovács-Nagy Klára
oktatáskutató, szociológus
Pándyné Bacskai Katinka
Pándyné Bacskai Katinka
oktatáskutató
Polónyi István
Polónyi István
közgazdász