Jelenlegi hely

Biró Piroska

Név: Biró Piroska
További profilok: MTMT
Szakterület: informatikus, matematikus
Az adatok a NEPTUN rendszerből származnak.

Teljes publikációs lista

A lista áttöltése az MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista igénylése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
60
DEA-ban:
58
OA:
11
Publikációs időszak:
2005-2019
2019
  1. Dubey, S., Biró, P.: Exploration of Factors Affecting Learners' Motivation in E-learning.
    Int. J. Sci. Res. Comp. Sci. Eng. Inf. Techn. 5 (2), 1269-1275, 2019.
2017
  1. Csernoch, M., Biró, P.: First year students' attitude to computer problem solving.
    In: 8th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications: CogInfoCom 2017 : Proceedings : September 11-14, 2017 Debrecen, Hungary, IEEE Computer Society, Piscataway, 225-230, 2017. ISBN: 9781538612644
  2. Biró, P., Csernoch, M.: Semi-Unplugged Tools for Building Algorithms With Sprego.
    Turk. Online J. Educ. Technol. 16 (Special), 946-957, 2017.
    Folyóirat-mutatók:
    Q4 Education
    Q4 E-learning
  3. Biró, P., Csernoch, M.: Unplugged tools for building algorithms with Sprego.
    In: Education and New Developments 2017. Ed.: Mafalda Carmo, InScience Press, Lisboa, 401-405, 2017, (ISSN 2184-044X) ISBN: 9789899986435
2016
  1. Gombos, E., Biró, P.: A hibakezelés szintjei és sajátosságai a tanítási folyamatban.
    In: A pedagógusképzés XXI. századi perspektívái. Szerk.: Péntek Imre, Szállassy Noémi, Zsoldos Marchis Juliánna, Babeš Bolyai Tudományegyetem Pedagógia és Alakalmazott Didatika Intézete és a DOCEO Egyesület, Kolozsvár, 187-193, 2016. ISBN: 9789730230765
  2. Biró, P., Csernoch, M.: Computer Science Students' Attitudes.
    Turk. Online J. Educ. Technol. Special Issue 503-510, 2016.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Education
    Q3 E-learning
  3. Biró, P., Csernoch, M.: Felhasználóbarát szövegkezelési hibák.
    In: A pedagógusképzés XXI. századi perspektívái. Szerk.: Péntek Imre, Szállassy Noémi, Zsoldos Marchis Juliánna, Babeș-Bolyai Tudományegyetem Pedagógia és Alakalmazott Didatika Intézete ; DOCEO Egyesület, Kolozsvár, 177-186, 2016. ISBN: 9789730230765
  4. Biró, P., Csernoch, M., Abari, K., Máth, J.: First year students' algorithmic skills in tertiary computer science education.
    Knowledge, Information and Creativity Support Systems Selected Papers from KICSS'2014 - 9th International Conference, held in Limassol, Cyprus, on November 6-8, 2014 351-358, 2016.
  5. Csernoch, M., Biró, P.: Introduction to Classroom Sprego.
    Acta Didact. Napocensia. 9 (1), 1-14, 2016.
  6. Biró, P., Csernoch, M.: Sprego-programozás hatékonyságvizsgálata.
    In: Interdiszciplináris pedagógia és az oktatási rendszer újraformálása : A IX. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztettváltozata : Debrecen, 2015. szeptember 25-26.. Szerk.: Buda András, Kiss Endre, DE Neveléstudományok Intézete, Debrecen, 117-126, 2016, (Kiss Árpád Archivum Könyvtára, ISSN 1587-1150 ; 9.) ISBN: 9789634739296
  7. Csernoch, M., Biró, P.: Teaching methods are erroneous: approaches which lead to erroneous end-user computing.
    In: Proceedings of the EuSpRIG 2016 Conference / Simon Thone, Grenville J Caroll, Five Star Printing Ltd., London, 1-14, 2016. ISBN: 9781905404537
  8. Csernoch, M., Biró, P.: Utilizing Sprego and Sprego contents.
    In: Proceedings of the 11th Workshop in Primary and Secondary Computing Education, ACM, New York, 102-103, 2016. ISBN: 9781450342230
2015
  1. Biró, P., Csernoch, M., Máth, J., Abari, K.: Algorithmic skills transferred from secondary CSI studies into tertiary education.
    International Journal of Social, Education, Economics and Management Engineering 9 (2), 379-385, 2015.
  2. Biró, P., Csernoch, M.: Algoritmusok és/vagy táblázatkezelés?.
    In: VII. Oktatás-Informatikai Konferencia : Tanulmánykötet. Szerk.: Ujhelyi Adrienn, Lévai Dóra, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 97-111, 2015. ISBN: 9789632845982
  3. Csernoch, M., Biró, P.: Developing digital competence in non-traditional programming environments.
    In: END 2015 International Conference on Education and New Developments. Ed.: by Mafalda Carmo, World Institute for Advanced Research and Science, Lisbon, 380-384, 2015. ISBN: 9789899938922
  4. Gombos, E., Csernoch, M., Biró, P.: Meet visible teaching.
    In: Körkép a hazai oktatáskutatásról HuCER 2015 / Kerülő Judit, Nyíregyházi Főiskola, Nyíregyháza, 1, 2015.
  5. Csernoch, M., Biró, P.: Problem solving in Sprego.
    In: 16th EuSpRIG Annual Conference "Spreadsheet Risk Management". Ed.: Simon Thorne, Grenville J. Caroll, Five Star Printing Ltd., London, 1-13, 2015. ISBN: 9781905404520
  6. Csernoch, M., Biró, P.: Sprego helye az informatika tantervekben.
    In: INFODIDACT 2015 : Informatika Módszertani Konferencia : [Elektronikus dokumentum] / Szlávi Péter, Zsakó László, Webdidaktika Alapítvány, Zamárdi, [13], 2015. ISBN: 9789631238921
  7. Csernoch, M., Biró, P.: Sprego programming.
    Spreadsheets in Education. 8 (1), 1-38, 2015.
  8. Csernoch, M., Biró, P.: Sprego programming.
    LAP LAMBERT Academic Publishing, Germany, 60 p., 2015. ISBN: 9783659516894
  9. Csernoch, M., Biró, P.: Számítógépes problémamegoldás.
    Tud. Műsz. Táj. 62 (3), 86-94, 2015.
  10. Biró, P., Csernoch, M., Abari, K., Máth, J.: Testing algorithmic and application skills.
    Turk. Online J. Educ. Technol. Special Issue 2 536-543, 2015.
    Folyóirat-mutatók:
    Q2 Education
    Q2 E-learning
  11. Csernoch, M., Biró, P., Máth, J., Abari, K.: Testing algorithmic skills in traditional and non-traditional programming environments.
    Informatics in Education. 14 (2), 175-197, 2015.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Communication
    Q3 Computer Science Applications
    Q3 Education
  12. Biró, P., Csernoch, M.: The mathability of computer problem solving approaches.
    In: 6th IEEE Conference on Cognitive Infocommunications CogInfoCom 2015 : Proceedings, October 19-21, 2015, Széchenyi István University Győr, Hungary, IEEE, Danvers, 111-114, 2015. ISBN: 9781467381284
Mindet mutasd
frissítve: 2020-10-18, 01:17

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 17
Q2 1 (5.9%)
Q3 2 (11.8%)
Q4 1 (5.9%)
n.a. 13 (76.5%)

SCImago kategóriák

Social Sciences (4)
Education (4)
E-learning (3)
Communication (1)
Computer Science (1)
Computer Science Applications (1)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

Közlemények megoszlása
folyóiratok szerint

További folyóiratok

Egyéb társszerzők

Fülöp Tünde Emese
Kiss Andrea Erzsébet
További társszerzők