You are here

Institute of Education

Institute of Education

Name: Institute of Education
Address: 4032 Debrecen, Egyetem tér 1.
Phone number: (52) 512-922 / (52) 512-900/22285
Fax: (52) 512-922
E-mail: nemeth.noraarts.unideb.hu
Website of the institution: http://ni.unideb.hu/

Publication list

Uploaded publications:
2083
Publications in DEA:
1820
OA:
369
Date range:
1970-2024
2024
  1. Kovács, K., Hideg, G., Moravecz, M.: A munkajellemzők és fizikai aktivitás szerepe Kárpát-medencei oktatók jóllététében, eredményességében.
    In: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban : Tanulmányok Kozma Tamás tiszteletére. Szerk.: Pusztai Gabriella, Engler Ágnes, Hrabéczy Anett, Bencze Ádám, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ, Debrecen, 98-112, 2024, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2064-9312, ISSN 2732-1800 ; 18.) ISBN: 9786156012227
  2. Kovács, K., Pusztai, G.: An empirical study of Bourdieu's theory on capital and habitus in the sporting habits of higher education students learning in Central and Eastern Europe.
    Sport. Educ. Soc. 29 (4), 496-510, 2024.
    Journal metrics:
    Q1 Education (2023)
    Q1 Orthopedics and Sports Medicine (2023)
    Q1 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2023)
    Q2 Sports Science (2023)
  3. Váradi, J., Szűcs, T., Kerekes, R., Kiss, J., Radócz, J.: A Systematic Review on the Emotional Dimensions of Music Education.
    Harmonia. 24 (2), 236-246, 2024.
    Journal metrics:
    Q3 Education (2023)
    Q2 Music (2023)
    Q1 Visual Arts and Performing Arts (2023)
  4. Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z., Major, E., Puskás, M.: Beyond the barriers of deficit orientedness? Comparing distinct teacher approaches of parental involvement.
    Brit. J. Relig. Educ. 119 1-19, 2024.
    Journal metrics:
    Q2 Education (2023)
    D1 Religious Studies (2023)
  5. Rébay, M.: Collections in the Jesuit Archbishop's Secondary Grammar School in Kalocsa (Hungary).
    Hist. schol. 10 (1), 157-194, 2024.
    Journal metrics:
    Q4 Education (2023)
    Q2 History (2023)
    Q3 Social Sciences (miscellaneous) (2023)
  6. Szűcs, P., Csók, C.: Kihívást jelentő életkörülmények és szülői bevonódás a családok átmeneti otthonaiban.
    In: IX. Ifjú Pszichológiai és Neveléstudományi Kutatók Országos Konferenciája : Absztraktkötet. Szerk.: Dinnyés Katalin Julianna; Trixler Bettina, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 16, 2024. ISBN: 9786156457578
  7. Kovács, K., Borbély, S., Dobay, B., Halasi, S., Vajda, I., Hideg, G.: Közép-kelet-európai oktatók jóllétét befolyásoló tényezők: a fizikai aktivitás és egyéb munkahelyi stressz- és erőforrások szerepe.
    In: Oktatók a Kárpát-medencei felsőoktatásban : Munkajellemzők, jóllét és eredményesség. Szerk.: Kovács Klára; Pallay Katalin, Center for Higher Education Research and Development : University of Debrecen, Debrecen, 15-31, 2024. ISBN: 9786156012296
  8. Pusztai, G., Engler, Á., Hrabéczy, A., Bencze, Á.: Mesterség és intelligencia az oktatáskutatásban: Tanulmányok Kozma Tamás tiszteletére.
    Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 331 p., 2024. ISBN: 9786156012227(papíralapúkiadás)
  9. Dan, B., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K., Ridzig, G., Kis, D., Bacskai, K., Pusztai, G.: Narrowing the inclusion gap: teachers and parents around SEN students.
    Int. J. Inc. Edu. Epub 1-27, 2024.
    Journal metrics:
    Q1 Arts and Humanities (miscellaneous) (2023)
    Q1 Education (2023)
  10. Molnár, G., Buda, A.: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2024: tartalmi összefoglalók.
    Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Debrecen, 43 p., 2024. ISBN: 9789634905646
  11. Kovács, K., Pallay, K.: Oktatók a Kárpát-medencei felsőoktatásban: Munkajellemzők, jóllét és eredményesség.
    Center for Higher Education Research and Development : University of Debrecen, Debrecen, 194 p., 2024. ISBN: 9786156012296
  12. Miklódi, -., Harsányi, G., Csók, C.: Pathways to Foster Parental Engagement: Hidden Factors That Encourage Becoming a Foster Parent.
    In: Collection of Abstracts for the 1st Budapest International Conference on Education, Budapest University Of Technology And Economics, Budapest, 64-65, 2024.
  13. Bodnár, D., Kocsis-Simon, B., Tóth, R., Csók, C.: Segítő szakemberek a köznevelési intézményekben - Híd a szülők és az iskola között?.
    In: Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia : Absztraktkötet = Challenges and Effects of Crisis Situations on Education : Book of Abstracts. Szerk.: Berghauer-Olasz Emőke; Csopák Éva; Greba Ildikó; Lizák Katalin, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, Beregszász, 162, 2024. ISBN: 9786178143145
  14. Hrabéczy, A.: The Continental and Atlantic Systems of Higher Education and Educational Policy.
    In: International Higher Education. Ed.: Ilona Dóra Dabney-Fekete, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 111-116, 2024. ISBN: 9789636151454
  15. Kovács, K., Buda, A.: The digital aspects of the wellbeing of university teachers.
    Front. Educ. 9 1-11, 2024.
    Journal metrics:
    Q2 Education (2023)
  16. Bodnár, D., Csók, C.: The Role of Educational Support Staff in Family-School Partnership: A Teacher's Perspective.
    In: A jövő pedagógiája. A XV. Országos Taní-tani Konferencia előadásainak szerkesztett változata (absztrakt kötet). Szerk.: Komjáthy Zsuzsanna; Erdei Róbert, Miskolci Egyetemi Kiadó, Miskolc, 156, 2024. ISBN: 9786156835017
  17. Kovács, K., Oláh, Á., Pusztai, G.: The role of parental involvement in academic and sports achievement.
    Heliyon. 10 (2), 1-8, 2024.
    Journal metrics:
    Q1 Multidisciplinary (2023)
  18. Schulz, D., Lillo-Navarro, C., Slors, M., Hrabéczy, A., Reuter, M.: Understanding societal challenges: a NeurotechEU perspective.
    Front. Neurosci. 18 1-8, 2024.
    Journal metrics:
    Q2 Neuroscience (miscellaneous) (2023)