Publication list
2024
Dan, B.,
Puscas, C.,
Wagner, A.,
Demény-Gavallér, C.,
Oláh, A.,
Árkosi, J.:
A szenzoriális színház szerepe a speciális nevelési területek színterén- egy szisztematikus szakirodalomelemzés eredményei = The role of sensory theatre in special education. results of a systematic literature analysis.
In: Absztraktkötet : IX. "Különleges Bánásmód" Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia = Abstract Volume : 9th 'Special Treatment' International Interdisciplinary Conference. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Debrecen, 38-40, 2024. ISBN: 9789634906155
Dan, B.,
Kovács, K.,
Domján, K.:
Az inkluzív nevelés felerősítése önkéntességen keresztül.
In: Az oktatás időszerű narratívumai : absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Gyáni István, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete, Eger, 69-70, 2024. ISBN: 9786155657153
Dan, B.,
Szűcs, T.,
Sávai-Átyin, R.,
Hrabéczy, A.,
Kovács, K.,
Ridzig, G.,
Kis, D.,
Bacskai, K.,
Pusztai, G.:
Narrowing the inclusion gap: teachers and parents around SEN students.
Int. J. Inc. Edu. Epub 1-27, 2024.
Journal metrics:
Q1 Arts and Humanities (miscellaneous) (2023)
Q1 Education (2023)
Bacskai, K.,
Alter, E.,
Dan, B.,
Vályogos, K.,
Pusztai, G.:
Positive or Negative and General or Differentiated Effect? Correlation between Parental Involvement and Student Achievement.
Educ. Sci. 14 (9), 1-12, 2024.
Journal metrics:
Q2 Computer Science Applications (2023)
Q2 Computer Science (miscellaneous) (2023)
Q2 Developmental and Educational Psychology (2023)
Q2 Education (2023)
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2023)
Q2 Public Administration (2023)
2023
Dan, B.:
Enhancing inclusive education by volunteering.
In: Civilek és kormányok. Szerk.: Márkus Edina, Bucher Eszter, Boros Julianna, Kozma Tamás, Debreceni Egyetem, Debrecen, 157-167, 2023, (Régió és oktatás, ISSN 2064-6046 ; 15.) ISBN: 9789636151584
Dan, B.,
Kovács, K.,
Bacskai, K.,
Ceglédi, T.,
Pusztai, G.:
Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, 2023.
Journal metrics:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
Dan, B.,
Szűcs, T.,
Hrabéczy, A.,
Sávai-Átyin, R.,
Kovács, K.,
Bacskai, K.:
Ha mindenkinek nehezebb kicsit. Tanár-szülő kapcsolattartás sajátos nevelési igényű tanulók esetében.
In: VIII. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia Program- és Absztrakt kötet = 8th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment Program and Abstract Volume. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem, Debrecen, 53-54, 2023. ISBN: 9789634904922
Dan, B.,
Szűcs, T.,
Sávai-Átyin, R.,
Hrabéczy, A.,
Kovács, K.:
Iskola - család együttműködés sajátos nevelési igényű tanulók esetében. A tanári nézőpont vizsgálata.
In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet. Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai a változó világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga; Győri János, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 190-190, 2023. ISBN: 9789634896111
Bacskai, K.,
Dan, B.,
Szűcs, T.,
Sávai-Átyin, R.,
Hrabéczy, A.,
Kovács, K.,
Ridzig, G.,
Kiss, D.,
Pusztai, G.:
Problémák és megoldások a sajátos nevelési igényű diákok tanárai és szülei közötti együttműködésben.
Iskolakultúra. 33 (9), 3-29, 2023.
Dan, B.,
Csók, C.,
Alter, E.,
Bacskai, K.,
Pusztai, G.:
The Role of School Support Staff in Strengthening the Relationship between Parents and the School.
In: Book of Abstracts of the 6thInternational Conference on Future of Education 2023 (Future Edu 2023). Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management (TIIKM), Sri Lanka, 65-65, 2023. ISBN: 9786245746378
2022
Dan, B.,
Kovács, K.,
Oláh, A.:
A közösségi iskolák, mint élmény, érték és innovációs alapú pedagógiai mozgalmak..
In: Tanuló társadalom : Oktatáskutatás járvány idején. Szerk.: Kattein-Pornói Rita., Mrázik Julianna, Pogátsnik Monika, Debreceni Egyetemi Kiadó, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Debrecen, Budapest, 377-388, 2022, (HERA Évkönyvek, ISSN 2064-6755 ; 9) ISBN: 9786155657108
Csók, C.,
Alter, E.,
Bacskai, K.,
Dan, B.,
Pusztai, G.:
A segítő szakemberek szülői bevonódásban betöltött szerepe: Egy szisztematikus szakirodalomáttekintés eredményei.
In: 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség. Absztraktkötet: XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Steklács János, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 178, 2022. ISBN: 9789636260576
Dan, B.:
Innovative platforms for inclusive education.
In: Sustainability of Innovation. Szerk.: Márkus Edina; Boros Julianna; Kozma Tamás, Debreceni Egyetem Kossuth Egyetemi Kiadó - CHERD, Debrecen, 136-145, 2022, (Régió és oktatás, ISSN 2064-6046 ; 14) ISBN: 9789636150679
Dan, B.,
Kovács, K.,
Hrabéczy, A.,
Bacskai, K.,
Pusztai, G.:
Is resilience a trait or a result in parental involvement?.
In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktfüzet. Szerk.: Juhász Erika; Kattein-Pornói Rita, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 256-256, 2022. ISBN: 9786155657115
Kovács, K.,
Dan, B.,
Hrabéczy, A.,
Bacskai, K.,
Pusztai, G.:
Is Resilience a Trait or a Result of Parental Involvement?: The Results of a Systematic Literature Review.
Educ. Sci. 12 (6), 1-18, 2022.
Journal metrics:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
Kovács, K.,
Kovács, K.,
Szabó, F.,
Dan, B.,
Szakál, Z.,
Moravecz, M.,
Szabó, D.,
Olajos, T.,
Csukonyi, C.,
Papp, D.,
Őrsi, B.,
Pusztai, G.:
Sport Motivation from the Perspective of Health, Institutional Embeddedness and Academic Persistence among Higher Educational Students.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (12), 1-23, 2022.
Journal metrics:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
Kovács, K.,
Dan, B.,
Hrabéczy, A.,
Bacskai, K.,
Pusztai, G.:
Szülői bevonódás és reziliencia sajátos nevelési igényű diákok családjaiban. Egy szisztematikus szakirodalom-áttekintés eredményei.
In: VII. Különleges Bánásmód Nemzetközi Interdiszciplináris Konferencia = 7th International Interdisciplinary Conference about Special Treatment: Program- és absztraktkötet = Program and Abstract Volume. Szerk.: Mező Katalin, Mező Ferenc, Debreceni Egyetem, Debrecen, 26-27, 2022. ISBN: 9789634904212
2021
Kovács, K.,
Szigeti, F.,
Dan, B.:
Egészségtudatosság és tanulmányi perzisztencia.
In: Lemorzsolódási kockázat és erőforrások a felsőoktatásban / Pusztai Gabriella, Szigeti Fruzsina, CHERD-HUNGARY, Debrecen, 183-199, 2021, (Oktatáskutatók Könyvtára, ISSN 2732-1800 ; 12) ISBN: 9786156012128(papíralapúkiadás)
Dan, B.:
Progress and dropout risk in higher education.
PedActa. 11 (2), 77-78, 2021.
(Ismertetett mű: Pusztai G. & Szigeti F. -Progress and dropout risk in higher education /Debrecen : Debrecen, "Library of Educational Researchers", CHERD, University of Debrecen, 2021)
Dan, B.,
Kovács, K.:
The link between experiential pedagogy and community schools.
In: Community Building and Social Innovation. Eds.: Julianna Boros, Tamás Kozma, Edina Márkus, CHERD : Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 12-25, 2021, (Régió és oktatás, ISSN 2060-2596 ; 13) ISBN: 9789633189436
updated: 2024-10-06, 02:00