You are here

Kun András István

Name: Kun András István
Affiliation: Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Vezetés- és Szervezéstudományi Intézet. Emberi Erőforrás Menedzsment Tanszék / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Management and Organization Sciences. Department of Human Resource Management
Degree
  • PhD, Debreceni Egyetem (2009)
Profession: economist

Publication list

Uploaded publications:
144
Publications in DEA:
141
OA:
50
Date range:
2003-2024
2024
  1. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Az organikuscímke-hatás megjelenése csokoládék esetén egy kísérlet eredményei alapján.
    In: "Fenntartható Gazdaság - Fenntartható Társadalom" Nemzetközi Tudományos Konferencia : 30 éves a debreceni közgazdasági és üzleti felsőoktatási képzés : Absztrakt kötet = "Sustainable Economy - Sustainable Society" International Scientific Conference : Celebrating 30Yers of Economics and Business Higher Education in Debrecen / Szenderák János, Erdey László, Fenyves Veronika, Debreceni Egyetem, Állam- és Jogtudományi Kar, University of Debrecen Faculty of Engineering, National Bank of Hungary, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, 69-70, 2024. ISBN: 9789634906247(nyomtatott)
2023
  1. Kotsis, Á., Kajdi, D., Fenyves, L., Kun, A.: A Dunning-Kruger hatás kvalitatív vizsgálata fókuszcsoportos technikával, üzleti felsőoktatási szakképzéses hallgatók körében.
    In: "New Trends and Challenges in Management" Conference = "Kihívások és tanulságok a menedzsment területén" Konferencia : Abstract booklet = Absztraktfüzet, Debreceni Egyetem Műszaki Kar Műszaki Menedzsment Tanszék, MTA DAB Műszaki Szakbizottság, Debrecen, 28, 2023. ISBN: 9789634905127
  2. Dajnoki, K., Kun, A., Poór, J., Jarjabka, Á., Kálmán, B., Kőműves, Z., Pató Szűcs, B., Szabó, K., Szabó, S., Szeiner, Z., Tóth, A., Cseh Papp, I.: Characteristics of crisis management measures in the HR area during the pandemic in Hungary: Literature review and methodology.
    Acta Polytech. Hung. 20 (7), 173-192, 2023.
    Journal metrics:
    Q2 Engineering (miscellaneous)
    Q2 Multidisciplinary
  3. Dajnoki, K., Poór, J., Jarjabka, Á., Kálmán, B., Kőműves, Z., Pató Szűcs, B., Szabó, K., Szabó, S., Szeiner, Z., Tóth, A., Cseh Papp, I., Kun, A.: Characteristics of crisis management measures in the HR area during the pandemic in Hungary: Results of a countrywide survey of organizations.
    Acta Polytech. Hung. 20 (7), 193-210, 2023.
    Journal metrics:
    Q2 Engineering (miscellaneous)
    Q2 Multidisciplinary
  4. Dajnoki, K., Pató, G., Kun, A., Varga, E., Tóth, A., Kálmán, B., Kovács, I., Szabó, S., Szabó, K., Majó-Petri, Z., Dávid, L., Poór, J.: Impact of the three waves of COVID-19 pandemic on the HR practices of Hungarian organizations: Experience from an empirical study.
    PLoS One. 18 (6), 1-22, 2023.
    Journal metrics:
    Q1 Multidisciplinary
2022
  1. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Abszolút és relatív organikuscímke-hatás csokoládék esetén: egy kísérlet eredményei.
    In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai - Az EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVIII. Nemzetközi Konferencia : Tanulmánykötet /szerk. Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 246-247, 2022. ISBN: 9789633582763
  2. Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Abszolút és relatív organikuscímke-hatás csokoládék esetén: egy kísérlet eredményei.
    In: Transzformatív Marketing : Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketingmegoldásai - XXVIII. Nemzetközi Konferencia - Pprogram és absztraktok. Szerk.: Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 65-66, 2022. ISBN: 9789633582510
  3. Kun, A., Farkas, J., Juhász, C.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése BSc hallgatók Tudásmenedzsment zárthelyi dolgozatainál.
    In: Kihívások és tanulságok a menedzsment területén. Fókuszban az Ipar 4.0 kihívásai : konferencia programfüzet, Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Debrecen, 21, 2022.
  4. Kun, A., Kontor, E., Kiss, M.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
    In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai - Az EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVIII. Nemzetközi Konferenciájának Tanulmánykötete / Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 154-155, 2022. ISBN: 9789633582763
  5. Kun, A., Kontor, E., Kiss, M.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
    In: Transzformatív Marketing: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai : Program és absztraktok, Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet, Miskolc, 47-48 -/szerk Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin, 2022. ISBN: 9789633582510
  6. Juhász, C., Farkas, J., Kun, A.: Azonosteszt hatás vizsgálata Business communication tantárgynál a DE GTK-n = Study of The Sametest effect on Business communication at UD FE.
    In: "Kihívások és tanulságok a menedzsment területén. Fókuszban az Ipar 4.0 kihívásai" programfüzet. Kiadta: Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Debrecen, 20, 2022.
  7. Kiss, M., Kun, A.: Jelezheti-e a honlapok információs nyitottsága a felsőoktatási intézmények minőségét?.
    In: Mesteri erőforrások : Tanulmányok Polónyi István tiszteletére. Szerk.: Kun András István, Csók Cintia, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 11-31, 2022, (Oktatáskutatók könyvtára, ISSN 2732-1800 ; 16) ISBN: 9789634904830
  8. Kun, A., Csók, C.: Mesteri erőforrások: Tanulmányok Polónyi István tiszteletére.
    Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD), Debrecen, 198 p., 2022. ISBN: 9789634904830
  9. Kun, A., Filep, R., Horváth, A., Kiss, M.: Personality types and academic success of higher education business students.
    In: Book of Abstracts: The 5th International Conference on Future of Education 2022 (Future of Education 2022). Ed.: Brian D. Beitzel, The International Institute of Knowledge Management (TIIKM), Sri Lanka, 18-18, 2022. ISBN: 9786245746194
  10. Kun, A., Kotsis, Á., Boros, J.: Tudják-e a hallgatók, hogy mennyit (nem) tudnak?: a Dunning-Kruger-hatás vizsgálata menedzsment szakokon tanuló felsőoktatási szakképzéses hallgatók körében.
    In: 3. Farkas Ferenc Nemzetközi Tudományos Konferencia: "Menedzsment forradalmak": Absztraktkötet. Szerk.: Benke Mariann, Schmuck Roland, Riedelmayer Bernadett, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Vezetés- és Szervezéstudományi Intézet, Pécs, 89-90, 2022, (VSZI kötetek, ISSN 2786-3891) ISBN: 9789634299806
2021
  1. Kun, A., Kotsis, Á., Boros, J.: A Dunning-Kruger-hatás a felsőoktatási szakképzésben: online feleletválasztós tesztek vizsgálata.
    In: XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógia Tudományos Bizottsága; SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 636-636, 2021. ISBN: 9789633068335
  2. Kun, A.: A Dunning-Kruger-hatás kvantitatív mérése az oktatásban: kismintás vizsgálatok a felsőoktatás és a sportoktatás területéről: szimpózium-összefoglaló.
    In: XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : Absztraktkötet. Szerk.: Molnár Gyöngyvér, Tóth Edit, MTA Pedagógia Tudományos Bizottsága; SZTE Neveléstudományi Intézet, Szeged, 634-634, 2021. ISBN: 9789633068335
  3. Sztányi, R., Kun, A.: A HAJDU cégcsoport válságkezelési megoldásai a COVID19 pandémia idején: (esettanulmány).
    In: Koronavírus-válság kihívások és HR-válaszok - hazai és nemzetközi tapasztalatok 2020. Szerk.: Kőműves Zsolt Sándor, Szabó Katalin, Szabó-Szentgróti Gábor, Poór József, Wolters Kluwer Hungary Kft., Budapest, 1-4, 2021. ISBN: 9789635940097
Show all
updated: 2024-12-01, 01:27

SCImago quartiles of
scientific journal articles

Number of scientific articles: 52
Q1/D1 1 (1.9%)
Q1 5 (9.6%)
Q2 4 (7.7%)
N/A 43 (82.7%)
-
OK

SCImago subject areas and categories

Multidisciplinary (4)
Multidisciplinary (4)
Social Sciences (4)
Education (2)
Geography, Planning and Development (2)
Energy (2)
Renewable Energy, Sustainability and the Environment (2)
Energy Engineering and Power Technology (1)
Engineering (2)
Engineering (miscellaneous) (2)
Environmental Science (2)
Management, Monitoring, Policy and Law (2)
Environmental Science (miscellaneous) (1)
Economics, Econometrics and Finance (1)
Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous) (1)

Genre chart

Year chart

Language chart

iDEa co-authors

Show more

Other co-authors

Kálmán Botond Géza
Show more
Kálmán Botond Géza
Kőműves Zsolt Sándor
Pató Gáborné Szűcs Beáta
Kovács Ildikó Éva
Lőrinczi Krisztián
Szabó-Szentgróti Gábor
Nagy Erzsébet Zsuzsanna
Princzné Ördögh Katalin