Vályogos, K.: Az észak-alföldi régió szakképző intézményeiben tanulók intézmény- és szakválasztási motivációja. In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar ; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 462, 2024. ISBN: 9789634906551
Vályogos, K.: Hajdú-Bihar vármegye szakképző iskolásainak rekrutációs bázisa. In: XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban. Szerk.: Bajzáth Angéla; Csányi Kinga; Győri János, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottság, Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 436, 2023. ISBN: 9789634896111
Vályogos, K.: Középfokú szakképzési programtípusok presztízsrangsora. In: XIV. Taní-tani (online) Konferencia : Hatékonyság és koherencia a pedagógiában, a gyógypedagógiában és a tanárképzésben. Szerk.: K. Nagy Emese, Miskolci Egyetem, Miskolc, 388-394, 2023. ISBN: 9786155626906
Vályogos, K.: Mivel tartható fent a kormányzás, és ki tartja fent?. Educatio. 28 (1), 193-197, 2019. (Ismertetett mű: Bertelsmann Stiftung: Policy Performance and Governance Capacities in the OECD and EU. Sustainable Governance Indicators 2018. -Gütersloh : Verlag Bertelsmann Stiftung, 2018. -p. 230)