You are here

Soós Mihály

Name: Soós Mihály
Affiliation: Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet. Marketing Tanszék / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce. Department of Marketing
Other profiles: MTMT, ODT, Scopus Author ID
Degree
  • PhD, Kaposvári Egyetem (2014)
  • dr. habil, Debreceni Egyetem (2021)

Publication list

Uploaded publications:
58
Publications in DEA:
58
OA:
21
Date range:
2010-2024
2024
  1. Bayındır-Gümüş, A., Öztürk, E., Soós, M.: Adaptation of the scale of effects of social media on eating behavior in Hungarian university students.
    75 (1(2024),), 59-65, 2024.
    Journal metrics:
    Q3 Medicine (miscellaneous) (2022)
    Q3 Public Health, Environmental and Occupational Health (2022)
2023
  1. Szakály, Z., Soós, M., Gál, T., Antal, E., Pilling, R., Szilágyi, C.: Az édes íz fogyasztói preferenciái.
    Új Diéta. 32 (1), 22-25, 2023.
2022
  1. Szakály, M., Soós, M.: A magyar lakosság étkezési motivációinak vizsgálata a TEMS-modell alapján.
    Táplálkozásmarketing. 9 (2), 81-93, 2022.
2021
  1. Szakály, Z., Kovács, B., Soós, M., Kiss, M., Balsa-Budai, N.: Adaptation and Validation of the Food Neophobia Scale: The Case of Hungary.
    Foods. 10 1-17, 2021.
    Journal metrics:
    Q1 Food Science
    Q1 Health Professions (miscellaneous)
    Q1 Health (social science)
    Q3 Microbiology
    Q1 Plant Science
2020
  1. Szakály, Z., Soós, M., Kontor, E.: Élelmiszer-vásárlói magatartás változása.
    In: A magyar lakosság életmódja járványhelyzet idején : táplálkozás, testmozgás és lélek. Szerk.: Antal Emese, Pilling Róbert, Táplálkozás, Életmód és Testmozgás Platform Egyesület, Budapest, 58-60, 2020. ISBN: 9786150101248
  2. Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Pető, D., Gál, T., Soós, M.: Examination of the Eating Behavior of the Hungarian Population Based on the TFEQ-R21 Model.
    Nutrients. 12 (11), 1-19, 2020.
    Journal metrics:
    D1 Food Science
    Q1 Nutrition and Dietetics
  3. Szakály, Z., Soós, M., Balsa-Budai, N., Kovács, S., Kontor, E.: The Effect of an Evaluative Label on Consumer Perception of Cheeses in Hungary.
    Foods. 9 (5), 1-21, 2020.
    Journal metrics:
    Q1 Food Science
    Q1 Health Professions (miscellaneous)
    Q1 Health (social science)
    Q3 Microbiology
    Q1 Plant Science
2019
  1. Szakály, M., Soós, M.: A döntően állati eredetű étrendet fogyasztók evési attitűdjeinek vizsgálata.
    Int. J. Eng. Manag. Sci. 4 (3), 232-241, 2019.
  2. Kiss, V., Soós, M., Szakály, Z.: A kényelmi étkezés és az íz kapcsolatának meghatározása.
    In: Egészségpiaci kutatások : lektorált tanulmánykötet : Fogyasztói vizsgálatok munkacsoport. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Debrecen, 75-83, 2019. ISBN: 9789634901327
  3. Soós, M., Kiss, V.: A lakosság testtömeg-menedzselésének vizsgálata.
    In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Debrecen, 114-123, 2019. ISBN: 9789634901327
  4. Kiss, V., Fehér, A., Soós, M., Szakály, Z.: Analysis of eating habits among call words.
    In: 1st Partium International Conference on Management. Trends in 21st Century - Book of Abstracts. Ed.: Nábrádi András, Gál Katalin, Partium Publishing House, Oradea, 37-38, 2019. ISBN: 9786068156941
  5. Soós, M., Gál, T., Szakály, Z.: Egy netnográfiai kutatás eredményei az alma-, megy- és céklalé vonatkozásában.
    In: Ismerjük a vevőt? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Szerk.: Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny, Pannon Egyetem, Veszprém, 423-434, 2019. ISBN: 9786150058
  6. Kiss, V., Balsa-Budai, N., Soós, M., Szakály, Z.: Examination of sustainable and health-conscious lifestyle among the Hungarian population based on the results of three research.
    In: 5th CARPE Conference : Horizon Europe and beyond : Proceedings. Eds.: Javier Orozco Messana, Juan Miguel Martínez Rubio, Editorial Universitat Politècnica de Valencia - UPV, Valencia, Spanyolország, 114-118, 2019. ISBN: 9788490487891
  7. Kesjár, S., Balsa-Budai, N., Soós, M.: Kolbászfogyasztási szokások vizsgálata Magyarországon.
    Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing. 13 (2), 25-32, 2019.
2017
  1. Soós, M., Kontor, E.: A marketingkommunikációs eszközök szerepe.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 346-363, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  2. Soós, M., Szakály, Z.: A marketingkutatás.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 60-71, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
  3. Soós, M., Szakály, Z.: A marketingkutatás új lehetőségei és eszközei.
    In: Élelmiszer-marketing. Szerk.: Szakály Zoltán, Akadémiai Kiadó, Budapest, 72-77, 2017, (Marketing szakkönyvtár, ISSN 1787-3703) ISBN: 9789634540618
Show all
updated: 2024-04-21, 02:08

SCImago quartiles of
scientific journal articles

Number of scientific articles: 32
Q1/D1 1 (3.1%)
Q1 3 (9.4%)
Q3 2 (6.3%)
N/A 27 (84.4%)
-
OK

SCImago subject areas and categories

Agricultural and Biological Sciences (4)
Food Science (4)
Plant Science (2)
Health Professions (2)
Health Professions (miscellaneous) (2)
Immunology and Microbiology (2)
Microbiology (2)
Social Sciences (2)
Health (social science) (2)
Medicine (1)
Medicine (miscellaneous) (1)
Public Health, Environmental and Occupational Health (1)
Nursing (1)
Nutrition and Dietetics (1)

Genre chart

Year chart

Language chart