Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce
Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business
Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M., Kontor, E.: Nudge marketing a jövő értékteremtésében. In: Érték a jövő marketingjében : Tanulmánykötet Rekettye Gábor Professzor Úr tiszteletére. Szerk.: Lányi Beatrix; Biró Borbála; Csóka László; Szűcs Krisztián, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 229-233, 2024.
Szakály, Z., Kiss, M.: Consumer acceptance of different cereal-based "healthy foods". In: Developing Sustainable and Health-Promoting Cereals and Pseudocereals: Conventional and Molecular Breeding. Ed.: Marianna Rakszegi, Maria Papageorgiou, João M. Rocha, Academic Press Inc Elsevier Science, San Diego, 467-488, 2023. ISBN: 9780323905664
Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M., Kontor, E.: Nudge marketing a jövő értékteremtésében. In: Érték a jövő marketingjében : Tanulmánykötet Rekettye Gábor Professzor Úr tiszteletére. Szerk.: Lányi Beatrix; Biró Borbála; Csóka László; Szűcs Krisztián, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 229-233, 2024.
Szakály, Z., Kiss, M.: Consumer acceptance of different cereal-based "healthy foods". In: Developing Sustainable and Health-Promoting Cereals and Pseudocereals: Conventional and Molecular Breeding. Ed.: Marianna Rakszegi, Maria Papageorgiou, João M. Rocha, Academic Press Inc Elsevier Science, San Diego, 467-488, 2023. ISBN: 9780323905664
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
Kiss, M., Szakály, Z., Kontor, E.: Trends in global and Hungarian food trade. In: 15th International Conference on Economics and Business: Challenges in the Carpathian Basin : Global Challenges - Local Answers. Interdependencies or Slobalisation? Ed.: Bíró Bíborka Eszter, Csata Andrea, György Ottilia, Kassay János, Koroseczné Pavlin Rita, Madaras Szilárd, Pál László, Péter Katalin, Szőcs Attila, Tánczos Levente József, Telegdy Balázs, Editura Risoprint, Cluj-Napoca, 503-516, 2021. ISBN: 9789735327521
Szakály, Z., Soós, M., Kontor, E.: Élelmiszer-vásárlói magatartás változása. In: A magyar lakosság életmódja járványhelyzet idején : táplálkozás, testmozgás és lélek. Szerk.: Antal Emese, Pilling Róbert, Táplálkozás, Életmód és Testmozgás Platform Egyesület, Budapest, 58-60, 2020. ISBN: 9786150101248
Nábrádi, Z., Szakály, Z., Kovács, S.: A húsfogyasztási szokások összefüggése az evési attitűdökkel és az önértékeléssel. In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 407-416, 2016. ISBN: 9789634728504
Kiss, V., Szakály, Z.: A szülők hatása a középiskolás diákok egészségtudatos táplálkozására. In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 659-668, 2016. ISBN: 9789634728504
Barna, F., Szakály, Z.: Az egészség- és környezettudatosság jellemzői a fogyasztók körében. In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 630-639, 2016. ISBN: 9789634728504
Kovács, B., Szakály, Z., Polereczki, Z.: Az élelmiszeripari vállalkozások versenyelőnyeinek vizsgálata a piacorientáció tükrében. In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 608-618, 2016. ISBN: 9789634728504
Kontor, E., Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M.: Egészségtudatos magatartás a 14-25 év közötti fiatalok körében. In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 640-649, 2016. ISBN: 9789634728504
Kiss, V., Szakály, Z.: A fiatalok egészségtudatossága a táplálkozási szokásaikat illetően. In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete: Budapest, 2015. augusztus 27-28.. Szerk.: Bíró-Szigeti Szilvia, Petruska Ildikó, Szalkai Zsuzsanna, Kovács István, Magyar Mária, Budapesti Műszaki Egyetem, Budapest, 145-154, 2015. ISBN: 9789633131893
Soós, M., Szakály, Z.: Consumer's habits on the body mass-managing. In: Abstracts of the 4th International Conference of Economic Sciences. Szerk.: Szendrő Katalin, Soós Mihály, Nagy Miklós, Kaposvár University, Kaposvár, 75, 2013. ISBN: 9789639821613
Szakály, Z.: Funkionális (egészségvédő) élelmiszerek. In: Agrártermékek közvetlen értékesítése, marketingje. Szerk.: Szakály Zoltán, Szente Viktória, Magyar Agrárkamara : Szaktudás Kiadó Ház, Budapest, 155-164, 2012. ISBN: 9786155224249
Szakály, Z., Szigeti, O.: Közösségi marketing az élelmiszer-gazdaságban. In: Agrártermékek közvetlen értékesítése, marketingje. Szerk.: Szakály Zoltán, Szigeti Orsolya, Magyar Agrárkamara : Szaktudás Kiadó Ház, Budapest, 16-29, 2012. ISBN: 9786155224249
Soós, M., Szigeti, O., Szente, V., Polereczki, Z., Szakály, Z.: Élelmiszer jelölések fogyasztói megítélése. In: Felelős marketing : MOK 2011 : a Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciája : Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 2011. augusztus 29-30. : absztraktok. Szerk.: Fojtik János, Pécsi Tudományegyetem, Pécs, 36, 2011. ISBN: 9789636423919
Szakály, Z.: A funkcionális élelmiszerekkel kapcsolatos fogyasztói tudatosság. In: Élelmiszer- és Agrárgazdasági Világfórum Budapesten : [2009. június 20-23.]. Összeáll.: és szerk. Molnár Pál; Pallóné Kisérdi Imola; Vajda László, Európai Minőségügyi Szervezet Magyar Nemzeti Bizottság?, Budapest, 221-223, 2010. ISBN: 9789638884305
Szigeti, O., Szente, V., Szakály, Z.: A nyúl- és a marhahús piaci elemzése. In: Erdei Ferenc IV. Tudományos Konferencia : 2007. augusztus 27-28., Kecskemét : konferenciakiadvány / [szerk. Ferencz Árpád], Kecskeméti Főiskola Kertészeti Főiskolai Kar, [Kecskemét], 50-53, 2007. ISBN: 9789637294631
Szigeti, O., Szente, V., Máthé, A., Szakály, Z.: Marketing lehetőségek az állati eredetű hungarikumok termékpályáján. In: Tradíció és Innováció - Nemzetközi tudományos konferencia : a Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Karának jubileumi konferenciája, Gödöllő, 2007. december 3-5. : előadások összefoglalói. Szerk.: Lehota József, Takácsné György Katalin, Szent István Egyetemi Kiadó, Gödöllő, 102, 2007. ISBN: 9789639483842
Szakály, Z., Szigeti, O., Szente, V.: Marketing lehetőségek elemzése a hazai funkcionális élelmiszerpiacon. In: Erdei Ferenc IV. Tudományos Konferencia : 2007. augusztus 27-28., Kecskemét : konferenciakiadvány / [szerk. Ferencz Árpád], Kecskeméti Főiskola Kertészeti Főiskolai Kar, [Kecskemét], 321-324, 2007. ISBN: 9789637294631