You are here

Institute of Marketing and Commerce

Institute of Marketing and Commerce

Name: Institute of Marketing and Commerce
Address: 4032 Debrecen, Böszörményi út 138., GVK I. em. 119.
Phone number: (+36-52)-508-444 / 86964
E-mail: kadar.renataecon.unideb.hu

Publication list

Uploaded publications:
472
Publications in DEA:
472
OA:
177
Date range:
2004-2024
2024
  1. Földi, K., Pénzes, I.: Online vásárlói magatartás az Észak- és Dél-Alföld régiókban.
    Régiókut. szle. 8. évfolyam 2. szám 13-24, 2024.
2023
  1. Berencsi, A., Kiss, V., Fehér, A.: A hagyományostól eltérő táplálkozási módok vizsgálata szisztematikus szakirodalmi elemzéssel.
    In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVI. vándorgyűlésének programja / Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Győr, 14, 2023. ISBN: 9786155606151
  2. Földi, K.: A koronavírus hatása az élelmiszer vásárlásra az 1. hullámban: azaz az FMCG piaci kiskereskedelmi üzletvezetők és helyettesek (kínálati oldal) kvalitatív kutatása.
    In: Empatikus marketing interdiszciplináris közelítésben : Tanulmánykötet Törőcsik Mária Professzor Asszony köszöntésére / szerkesztette Szűcs Krisztián, Csapó János, Jakopánecz Eszter, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 58-65, 2023. ISBN: 9789636261719(print)
  3. Ghaith, A., Echchad, M., AlHaman, F., Al, -.: Assessing the influence of the COVID-19 pandemic on the purchasing intention of vitamins in Kuwait using the theory of planned behavior.
    JJPS. 16 (3), 565-577, 2023.
    Journal metrics:
    Q3 Pharmaceutical Science (2022)
  4. Kiss, M., Szakály, Z.: A személyre szabott táplálkozás fogyasztói fogadtatása: egy példa az empatikus marketingre.
    In: Empatikus marketing interdiszciplináris közelítésben. Szerk.: Szűcs Krisztián; Csapó János; Jakopánecz Eszter, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 125-131, 2023. ISBN: 9789636261719(print),9789636261726(online)
  5. Salem, O., Kiss, M.: A szolgáltatásminőség hatása a nemzetközi hallgatók lojalitására magyarországi felsőoktatási intézményekben.
    In: Reziliens marketing - Válaszok változó kihívásokra : Egyesület a marketing oktatásért és kutatásért XXIX. Nemzetközi konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Révész Balázs, Gyulai Zsófia, Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 124, 2023.
  6. Szűcs, R., Kovács, K.: Az árak emelkedése napjaink élelmiszerpiacán.
    TM. 10 (1), 21-37, 2023.
  7. Szakály, Z., Soós, M., Gál, T., Antal, E., Pilling, R., Szilágyi, C.: Az édes íz fogyasztói preferenciái.
    Új Diéta. 32 (1), 22-25, 2023.
  8. Fehér, A., Berencsi, A., Kiss, M., Boros, H., Kontor, E.: Az élelmiszerfogyasztói tudatosság építésének új dimenziója - Internet of Food.
    In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVI. vándorgyűlésének programja / Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Győr, 17, 2023. ISBN: 9786155606151
  9. Kovács, K., Szűcs, R.: Az entomofágiával, azaz a rovarok fogyasztásával kapcsolatos attitűdök vizsgálata.
    Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 18 (1-2), 119-138, 2023.
  10. Szakály, Z., Kiss, M.: Consumer acceptance of different cereal-based "healthy foods".
    In: Developing Sustainable and Health-Promoting Cereals and Pseudocereals: Conventional and Molecular Breeding. Ed.: Marianna Rakszegi, Maria Papageorgiou, João M. Rocha, Academic Press Inc Elsevier Science, San Diego, 467-488, 2023. ISBN: 9780323905664
  11. Pető, D., Kovács, B., Kiss, M., Szakály, Z., Kiss, V.: Consumer segmentation based on commitment to local products in Hungary.
    Stud. Agric. Econ. 125 (3), 143-153, 2023.
    Journal metrics:
    Q3 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous) (2022)
    Q3 Development (2022)
    Q3 Economics and Econometrics (2022)
    Q3 Geography, Planning and Development (2022)
  12. Piros, E., Fehér, A.: Egyetemi hallgatók élelmiszer-vásárlói magatartásának kvalitatív vizsgálata a COVID-19 idején.
    Elelmiszervizsgalati Kozlemen. 69 (3), 4503-4512, 2023.
    Journal metrics:
    Q4 Food Science (2022)
  13. Földi, K., Pólya, É., Pénzes, I.: Fight for customers correlations of trade organizations and sales promotion on the Hungarian FMCG market.
    In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 287-294, 2023. ISBN: 9789735330385
Show all
updated: 2024-03-17, 03:27

SCImago quartiles of
scientific journal articles

Number of scientific articles: 263
Q1/D1 2 (0.8%)
Q1 13 (4.9%)
Q2 9 (3.4%)
Q3 12 (4.6%)
Q4 9 (3.4%)
N/A 220 (83.7%)
-
OK

SCImago subject areas and categories

Agricultural and Biological Sciences (16)
Food Science (15)
Plant Science (2)
Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous) (1)
Social Sciences (11)
Geography, Planning and Development (6)
Social Sciences (miscellaneous) (3)
Health (social science) (2)
Development (1)
Sociology and Political Science (1)
Environmental Science (8)
Environmental Science (miscellaneous) (5)
Management, Monitoring, Policy and Law (5)
Health, Toxicology and Mutagenesis (2)
Pollution (2)
Business, Management and Accounting (7)
Business, Management and Accounting (miscellaneous) (4)
Marketing (2)
Management of Technology and Innovation (1)
Strategy and Management (1)
Energy (7)
Renewable Energy, Sustainability and the Environment (7)
Energy Engineering and Power Technology (6)
Energy (miscellaneous) (2)
Fuel Technology (2)
Economics, Econometrics and Finance (5)
Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous) (4)
Economics and Econometrics (1)
Engineering (5)
Engineering (miscellaneous) (4)
Electrical and Electronic Engineering (2)
Media Technology (1)
Medicine (4)
Public Health, Environmental and Occupational Health (2)
Endocrinology, Diabetes and Metabolism (1)
Medicine (miscellaneous) (1)
Health Professions (3)
Health Professions (miscellaneous) (2)
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (1)
Sports Science (1)
Immunology and Microbiology (3)
Microbiology (3)
Parasitology (1)
Nursing (3)
Nutrition and Dietetics (3)
Mathematics (2)
Control and Optimization (2)
Multidisciplinary (2)
Multidisciplinary (2)
Psychology (2)
Psychology (miscellaneous) (2)
Biochemistry, Genetics and Molecular Biology (1)
Genetics (1)
Computer Science (1)
Computer Networks and Communications (1)
Hardware and Architecture (1)
Decision Sciences (1)
Decision Sciences (miscellaneous) (1)
Earth and Planetary Sciences (1)
Earth and Planetary Sciences (miscellaneous) (1)
Pharmacology, Toxicology and Pharmaceutics (1)
Pharmaceutical Science (1)

Genre chart

Year chart

Language chart

Journals

Show more