Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Az organikuscímke-hatás megjelenése csokoládék esetén egy kísérlet eredményei alapján. In: "Fenntartható Gazdaság - Fenntartható Társadalom" Nemzetközi Tudományos Konferencia : 30 éves a debreceni közgazdasági és üzleti felsőoktatási képzés : Absztrakt kötet = "Sustainable Economy - Sustainable Society" International Scientific Conference : Celebrating 30Yers of Economics and Business Higher Education in Debrecen / Szenderák János, Erdey László, Fenyves Veronika, Debreceni Egyetem, Állam- és Jogtudományi Kar, University of Debrecen Faculty of Engineering, National Bank of Hungary, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, 69-70, 2024. ISBN: 9789634906247(nyomtatott)
Szakály, Z., Kiss, M.: Consumer acceptance of different cereal-based "healthy foods". In: Developing Sustainable and Health-Promoting Cereals and Pseudocereals: Conventional and Molecular Breeding. Ed.: Marianna Rakszegi, Maria Papageorgiou, João M. Rocha, Academic Press Inc Elsevier Science, San Diego, 467-488, 2023. ISBN: 9780323905664
Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Az organikuscímke-hatás megjelenése csokoládék esetén egy kísérlet eredményei alapján. In: "Fenntartható Gazdaság - Fenntartható Társadalom" Nemzetközi Tudományos Konferencia : 30 éves a debreceni közgazdasági és üzleti felsőoktatási képzés : Absztrakt kötet = "Sustainable Economy - Sustainable Society" International Scientific Conference : Celebrating 30Yers of Economics and Business Higher Education in Debrecen / Szenderák János, Erdey László, Fenyves Veronika, Debreceni Egyetem, Állam- és Jogtudományi Kar, University of Debrecen Faculty of Engineering, National Bank of Hungary, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, 69-70, 2024. ISBN: 9789634906247(nyomtatott)
Szakály, Z., Kiss, M.: Consumer acceptance of different cereal-based "healthy foods". In: Developing Sustainable and Health-Promoting Cereals and Pseudocereals: Conventional and Molecular Breeding. Ed.: Marianna Rakszegi, Maria Papageorgiou, João M. Rocha, Academic Press Inc Elsevier Science, San Diego, 467-488, 2023. ISBN: 9780323905664
Vámosi, K., Kiss, V.: Egészségtudatosság vizsgálata az egyetemisták körében. In: "Post-traumatic marketing: virtuality and reality" : Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Szerk.: Mitev Ariel, Csordás Tamás, Horváth Dóra, Boros Kitti, Corvinus University of Budapest, Budapest, 386, 2021. ISBN: 9789635038718
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
Kiss, M., Szakály, Z., Kontor, E.: Trends in global and Hungarian food trade. In: 15th International Conference on Economics and Business: Challenges in the Carpathian Basin : Global Challenges - Local Answers. Interdependencies or Slobalisation? Ed.: Bíró Bíborka Eszter, Csata Andrea, György Ottilia, Kassay János, Koroseczné Pavlin Rita, Madaras Szilárd, Pál László, Péter Katalin, Szőcs Attila, Tánczos Levente József, Telegdy Balázs, Editura Risoprint, Cluj-Napoca, 503-516, 2021. ISBN: 9789735327521
Szakály, Z., Soós, M., Kontor, E.: Élelmiszer-vásárlói magatartás változása. In: A magyar lakosság életmódja járványhelyzet idején : táplálkozás, testmozgás és lélek. Szerk.: Antal Emese, Pilling Róbert, Táplálkozás, Életmód és Testmozgás Platform Egyesület, Budapest, 58-60, 2020. ISBN: 9786150101248
Farkas, N.: Az egészséges élelmiszerek iránti igény Debrecenben. In: XIII. Nyíregyházi Doktorandusz Konferencia : Absztraktfüzet. Szerk.: Rusinné Fedor Anita, Balla Petra, Debreceni Egyetem Egészségügyi Kar, Nyíregyháza, 29, 2019. ISBN: 9789634901655
Farkas, N.: Az egészséges táplálkozás megítélése a hazai fogyasztók körében. In: XXXIV. Országos Tudományos Diákköri Konferencia: Közgazdaságtudományi Szekció : Absztraktkötet. Szerk.: Jakopánecz Eszter, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 210-210, 2019. ISBN: 9789634293279
Kiss, M., Kun, A.: Can Homepage Openness Sign Institutional Quality in Higher Education?. In: 18th International Congress of the International Association on Public and Nonprofit Marketing "Challenges in public, non-profit and social marketing" - Conference proceeding. Ed.: Ercsey Ida, Department of Marketing and Management, University of Győr, Győr, 34, 2019. ISBN: 9786155837616
Kun, A., Kiss, M.: Felsőoktatási intézmények honlapjainak tartalma mint a minőség jelzése. In: Neveléstudomány - Horizontok és dialógusok: Absztraktkötet. XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományi Intézet, Pécs, 605, 2019. ISBN: 9789634294733
Pintye, A., Kiss, M.: A gazdasági felsőoktatás hatása a fiatalok pénzügyi kultúrájára. In: Műszaki, technológiai és gazdasági kihívások a 21. században : Nemzetközi magyar nyelvű konferencia Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar 2017. december 8 : Program és absztrakt kötet. Szerk.: Pappné Sziládi Katalin, Kovács Klaudia, Szegedi Tudományegyetem, Szeged, 43, 2017. ISBN: 9789633065693
Kontor, E., Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M.: Egészségtudatos magatartás a 14-25 év közötti fiatalok körében. In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 640-649, 2016. ISBN: 9789634728504
Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: A biominősítés hatása a fogyasztók érzékelésére és attitűdjére csokoládék esetén. In: Marketing hálózaton innen és túl : Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciájának Tanulmánykötete. Szerk.: Bíró-Szigeti Szilvia, Petruska Ildikó, Szalkai Zsuzsanna, Kovács István, Magyar Mária, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 208-216, 2015. ISBN: 9789633131893