Affiliation: Debreceni Egyetem. Gazdaságtudományi Kar. Marketing és Kereskedelem Intézet / University of Debrecen. Faculty of Economics and Business. Institute of Marketing and Commerce
Farkas, N.: Az élelmiszeripari nanotechnológia fogyasztói elfogadása. In: Táplálkozástudományi Kutatások X. PhD online konferencia programja és az előadások összefoglalói. Szerk.: Bíró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Tömösközi Sándor, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 9, 2020. ISBN: 9786155606106
Farkas, N.: Az egészséges élelmiszerek iránti igény Debrecenben. In: XIII. Nyíregyházi Doktorandusz Konferencia : Absztraktfüzet. Szerk.: Rusinné Fedor Anita, Balla Petra, Debreceni Egyetem Egészségügyi Kar, Nyíregyháza, 29, 2019. ISBN: 9789634901655
Farkas, N.: Az egészséges táplálkozás megítélése a hazai fogyasztók körében. In: XXXIV. Országos Tudományos Diákköri Konferencia: Közgazdaságtudományi Szekció : Absztraktkötet. Szerk.: Jakopánecz Eszter, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 210-210, 2019. ISBN: 9789634293279