Jelenlegi hely

Statisztika

Kiss Virág Ágnes

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 10

Összes letöltés a DEA-ból: 1739

OrszágLetöltések
Magyarország (HU)526
Egyesült Államok (US)417
Németország (DE)155
Kína (CN)67
Olaszország (IT)55
Kanada (CA)46
Ukrajna (UA)46
Franciaország (FR)42
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)32
Indonézia (ID)29
Oroszország (RU)29
Portugália (PT)15
Románia (RO)13
Japán (JP)12
Szlovákia (SK)10
Bulgária (BG)9
Hollandia (NL)9
Fülöp-szigetek (PH)9
Svédország (SE)9
Csehország (CZ)8
India (IN)8
Egyesült Királyság (GB)5
Egyesült Arab Emírségek (AE)4
Brazília (BR)3
Ausztria (AT)2
Svájc (CH)2
Spanyolország (ES)2
Thaiföld (TH)2
Argentína (AR)1
Ausztrália (AU)1
Azerbajdzsán (AZ)1
Benin (BJ)1
Chile (CL)1
Kolumbia (CO)1
Ciprus (CY)1
Dominikai Köztársaság (DO)1
Finnország (FI)1
Írország (IE)1
Irak (IQ)1
Kazahsztán (KZ)1
Litvánia (LT)1
Lengyelország (PL)1
Szerbia (RS)1
Seychelle-szigetek (SC)1
Togo (TG)1
Törökország (TR)1
n.a.155
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2023Nagy-Pető, D., Kovács, B., Kiss, M., Szakály, Z., Kiss, V.: Consumer segmentation based on commitment to local products in Hungary.
Stud. Agric. Econ. 125 (3), 143-153, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous)
Q3 Development
Q3 Economics and Econometrics
Q3 Geography, Planning and Development
Kiadói változat: 7
2022Nagy-Pető, D., Szakály, Z., Kiss, V.: Az etnocentrikus magatartás vizsgálata a cetscale modell alkalmazásával.
Economica. 13 (3-4.), 1-11, 2022.
Kiadói változat: 25
2021Dombi, M., Szakály, Z., Kiss, V., Cao, Z., Liu, G.: Material Hide-and-Seek: Looking for the Resource Savings Due to International Trade of Food Products.
Earth's Future. 9 (7), 1-20, 2021.
Folyóirat-mutatók:
D1 Earth and Planetary Sciences (miscellaneous)
D1 Environmental Science (miscellaneous)
kiadói változat: 39
2020Foltin, B., Kiss, V.: Fiatal versenysportolók étkezési szokásainak vizsgálata.
Táplálkozásmarketing. 7 (1), 79-88, 2020.
Kiadói változat: 31
2019Holczer, A., Kiss, V.: A szülői egészségtudatosság és az étkezési preferenciáik vizsgálata a gyermekkori elhízás tükrében.
Táplálkozásmarketing. 6 (2), 27-38, 2019.
Kiadói változat: 30
2019Kiss, V., Dombi, M., Szakály, Z.: Az egészség, a környezet és az étkezés kapcsolata: Szakirodalmi áttekintés.
Táplálkozásmarketing. 6 (1), 3-24, 2019.
kiadói változat: 12
2019Markos, A., Kiss, V.: Az egészségtudatos életmód tényezőinek vizsgálata az amatőr férfisportolók körében.
Táplálkozásmarketing. 6 (2), 61-70, 2019.
kiadói változat: 79
2018Tamás, K., Kiss, V.: Vevőtípusok empirikus vizsgálata = the empirical examination of different customer types.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (4), 92-100, 2018.
kiadói változat: 26
2016Kiss, V., Kovács, S., Szakály, Z.: A fenntartható fejlődés értékei és az egészségtudatos életstílus elemzése középiskolás diákok körében.
Táplálkozásmarketing. 3 (2), 41-62, 2016.
Kiadói változat: 52
2016Fehér, A., Kiss, V., Soós, M., Szakály, Z.: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos konferencia Tanulmánykötet: Hitelesség és értékorientáció a marketingben: 2016 augusztus 29-31..
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 764 p., 2016. ISBN: 9789634728504
kiadói változat: 1428
elhelyezési megállapodás: 10