Összes letöltés a DEA-ból: 297
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 77 |
Magyarország (HU) | 50 |
Kína (CN) | 44 |
Németország (DE) | 19 |
Indonézia (ID) | 17 |
Japán (JP) | 12 |
Oroszország (RU) | 6 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 5 |
Ukrajna (UA) | 5 |
Franciaország (FR) | 4 |
India (IN) | 4 |
Hollandia (NL) | 4 |
Kanada (CA) | 3 |
Csehország (CZ) | 3 |
Algéria (DZ) | 3 |
Románia (RO) | 3 |
Svájc (CH) | 2 |
Törökország (TR) | 2 |
Spanyolország (ES) | 1 |
Egyesült Királyság (GB) | 1 |
Görögország (GR) | 1 |
Horvátország (HR) | 1 |
Kambodzsa (KH) | 1 |
Fülöp-szigetek (PH) | 1 |
Lengyelország (PL) | 1 |
Portugália (PT) | 1 |
Thaiföld (TH) | 1 |
Tunézia (TN) | 1 |
n.a. | 24 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2023 | Soós, M.: Egyetemi kiadók ma és tegnap. Gerundium. 14 (3-4), 1-26, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/364420 | Kiadói változat: 4 |
2016 | Soós, M., Lakatos, R., Molnár, G., Takácsné Bubnó, K.: BPMN 2.0 a könyvtári minőségbiztosításban. Tud. Műsz. Táj. 63 (8), 305-316, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/230568 | kiadói változat: 13 |
2016 | Soós, M., Csüllög, M., Orbán, A.: DUPress nyílt hozzáférésű e-jegyzetek. Tud. Műsz. Táj. 63 (11), 415-427, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/235233 | kiadói változat: 39 |
2014 | Soós, M., Bátfai, N., Kőrösi, K.: Az olvasás felvillanyoz: azaz könyvtár a zsebben. Tud. Műsz. Táj. 61 (9), 331-341, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/213546 | kiadói változat: 25 |
2011 | Bátfai, N., Soós, M.: FerSML szurkolói avatárok a könyvtárban. Könyvt. Figy. 2011 (2), 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/196519 | kiadói változat: 6 |
2011 | Bátfai, N., Soós, M.: Virtuális könyvtáros segítheti majd a kutatókat kézirataik beküldésében a Debreceni Egyetemen. Tud. Műsz. Táj. 58 (1), 10-14, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/113416 | kiadói változat: 41 |
2010 | Bátfai, N., Soós, M., Pšenáková, I.: Jávácska One: Open Source Mobile Games to Revolutionize Education of Programming. JCSCS. 3 (2), 5-10, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/118828 | kiadói változat: 169 |