Összes letöltés a DEA-ból: 511
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 315 |
Magyarország (HU) | 69 |
Németország (DE) | 35 |
Kína (CN) | 18 |
Olaszország (IT) | 6 |
Egyesült Királyság (GB) | 5 |
Hollandia (NL) | 5 |
Oroszország (RU) | 4 |
Chile (CL) | 3 |
Kolumbia (CO) | 3 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 3 |
Törökország (TR) | 3 |
Kanada (CA) | 2 |
Indonézia (ID) | 2 |
Japán (JP) | 2 |
Románia (RO) | 2 |
Thaiföld (TH) | 2 |
Egyesült Arab Emírségek (AE) | 1 |
Ausztrália (AU) | 1 |
Belgium (BE) | 1 |
Finnország (FI) | 1 |
Malajzia (MY) | 1 |
Norvégia (NO) | 1 |
Fülöp-szigetek (PH) | 1 |
Svédország (SE) | 1 |
Szingapur (SG) | 1 |
Vietnám (VN) | 1 |
Dél-Afrika (ZA) | 1 |
Zambia (ZM) | 1 |
n.a. | 20 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2021 | Csapó, G., Sebestyén, K., Csernoch, M., Abari, K.: Case study: developing long-term knowledge with Sprego. Educ. Inf. Technol. 26 (1), 965-982, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/301669 Folyóirat-mutatók:
Q1 Education Q1 E-learning D1 Library and Information Sciences | kiadói változat: 24 |
2021 | Abari, K., Szabó, F., Polonyi, T.: HANNA: Gamifikált digitális tananyag hátrányos helyzetű tanulók nyelvtanulásának segítésére. Educatio. 30 (2), 317-326, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/340944 | Kiadói változat: 10 |
2021 | Czékmán, B., Kocsis, J., Abari, K.: Tablets in Hungarian Primary Schools. Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (2), 29-37, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324233 | kiadói változat: 15 |
2019 | Szabó, F., Polonyi, T., Abari, K.: Foreign Language Learning and Low Socio-Economic Status. PedActa. 9 (2), 37-46, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/280774 | kiadói változat: 73 |
2019 | Buda, M., Páskuné Kiss, J., Polonyi, T., Abari, K.: Tények és tévhitek a hátrányos helyzetről egy új kutatás tükrében. Iskolakultúra. 29 (2), 245-248, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/367060 | Kiadói változat: 6 |
2016 | Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok egymintás longitudinális vizsgálatának matematikai statisztikai háttere. Különleges bánásmód. 1 63-72, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/239723 | Kiadói változat: 26 |
2016 | Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Vizsgálati és kontrollcsoportot egy adatfelvételi alkalom alapján összehasonlító hatásvizsgálatok matematikai statisztikai háttere. Különleges bánásmód. 2 (2), 73-82, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/239739 | kiadói változat: 27 |
2015 | Abari, K., Mező, K., Mező, F., Máth, J.: A fejlesztőprogramok hatásvizsgálatát szolgáló adatbázisok szerkezete egy ingyenes statisztikai szoftverben: az R-ben. Különleges bánásmód. 2 37-47, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222590 | Kiadói változat: 30 |
2015 | Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok egymintás, kritériumorientált hatásvizsgálatának matematikai statisztikai háttere. Különleges bánásmód. 1 (3), 69-78, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222592 | Kiadói változat: 38 |
2015 | Máth, J., Mező, F., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok hatásvizsgálatának matematikai statisztikai alapfogalmai. Különleges bánásmód. 1 (1), 69-77, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/234176 | Kiadói változat: 67 |
2015 | Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok önkontrollos hatásvizsgálatának matematikai statisztikai háttere. Különleges bánásmód. 1 (4), 65-75, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222593 | Kiadói változat: 31 |
2015 | Biró, P., Csernoch, M., Máth, J., Abari, K.: Measuring the level of algorithmic skills at the end of secondary education in Hungary. Proc. Soc. Behav. Sci. 176 876-883, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/208259 | kiadói változat: 118 |
2015 | Csernoch, M., Biró, P., Abari, K., Máth, J.: Understanding algorithms in different presentations. Acta Didact. Napocensia. 8 (4), 1-12, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222288 | kiadói változat: 46 |